테라스/파티오

코스모 호텔 홍콩 여행 후기

4 out of 5
코스모 호텔 홍콩
375-377 Queen's Road East, Wan Chai, Hong Kong

이용 후기

7.4

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 1000개 이용 후기 중 221개" "
평점 8 - 좋아요. 1000개 이용 후기 중 439개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1000개 이용 후기 중 207개" "
평점 4 - 별로예요. 1000개 이용 후기 중 79개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1000개 이용 후기 중 54개" "

7.6/10

청결 상태

8.2/10

직원 및 서비스

7.2/10

편의 시설/서비스

7.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.2/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

HAEWON

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel 님, 2024년 1월 24일
Dear Haewon, Thank you for your rating. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back to Cosmo Hotel Hong Kong in the near future.

6/10 - 괜찮아요

Joon

출장 여행
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
생각보다 깔끔하고 고급스럽지는 않아요
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel 님, 2023년 10월 24일
Dear Joon, Thank you for your review. We regret to hear that your stay did not meet your expectation this time. Your feedback has been reflected to the concerned department for continuous improvement. In the future we will continue to review and enhance our services and facilities to ensure everyone a wonderful stay experience. Thank you once again for visiting Cosmo Hotel Hong Kong

8/10 - 좋아요

Jinchoul

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Here is not bad Here provide doll and cookies and beverage for kid So kids like here. Hotel did do free upgrade Just I think if come Hongkong for travel That time we stay outdoor Really short time we stay hotel That time..here is good
2023년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel 님, 2023년 8월 11일
Dear Jinchoul, Thank you for your comments. We are glad to know that you enjoyed your recent stay with us. We will keep up the good services and endeavor to deliver all our guests a wonderful stay experience. Once again, thank you for staying at Cosmo Hotel Hong Kong. We look forward to welcome you back to our hotel in the near future.

2/10 - 너무 별로예요

Ki Sung

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Worst ever stay in HK
It was a short stay after hiking and walking around the city. The room was not well managed and it was the lowest level I have ever been to. The breakfast was provided in a food box and I felt like back to quarantine days. It was a shock as I understood the hotel provides daily breakfast but not a food box. Looks like they converted a room to add more beds and one more toilet. When I made the booking, it said there are 2 bathrooms but it was not. One bathroom. The other was without a shower booth. Overall, I felt like being had by hotels.com and will never visit it again.
2023년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel 님, 2023년 4월 12일
Dear Ki Sung, Thank you for your comments. We regret to hear that your stay did not meet your expectation this time. Your comments on breakfast and in-room facility have been well noted and reflected to the concerned department for continuous improvement. Thank you for staying at Cosmo Hotel, Hong Kong. We will definitely continue to improve and strive our best to deliver our guests a more delightful stay in the future.

10/10 - 훌륭해요

hyunWoo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
호텔과 지하철역이 좀 멀지만 그외 불편한것은 없었습니다.
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel Hong Kong 님, 2019년 8월 9일
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated our services. Cosmo Hotel Hong Kong is just 8 minutes away from the closest MTR station. Alternatively, you may try out our free shuttle bus service that goes to 14 destinations including popular sightseeing spots and the closest MTR station. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.

10/10 - 훌륭해요

SangBae

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋아요
호텔 청결도 및 모든것이 만족스러웠습니다. 조식도 괜찮았습니다. 바로 앞에 버스 정류장이 있어서 이동하기에도 편리했습니다
2019년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel Hong Kong 님, 2019년 7월 31일
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated our location and services. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
마지막 이용이라 다짐하게 만든 여행
무덤 보이는 방인데 창문에 시트지 붙여서 안보이긴해요~체크인할때 여직원 불친절은 기본이고 방 아직 준비 안됐는데 되는 것처럼 말해서 30분 기다렸어요ㅠㅠ 가족여행이었는데 방도 너무 좁고 화장실에서 쉰내도 나고 방음도 안되서 옆방 티비소리까지 다 들려요ㅠㅠ 다시는 안오리라 다짐하게 만든 여행이었습니다!
2019년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel Hong Kong 님, 2019년 7월 31일
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. We are very sorry to know that the staying experience didn’t meet your expectation this time. On your next stay, you are strongly recommended to try out our other room types overlooking the amazing Causeway Bay city view for a more comfortable stay. We would like to apologize for the service issue you encountered. Further training on the hotel staff will be reinforced to avoid the same from happening again. We truly hope this single experience will not prevent you from staying with us again. We hope you will give us the chance to regain your faith towards our hotel and we look forward to welcoming you back soon. Thank you.

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
후기
시설이 굉장히 오래됨 facilities are so old
2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel Hong Kong 님, 2019년 6월 14일
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. We are very sorry to know that the staying experience didn’t meet your expectation this time. Your comments on our in-room facilities, are well noted and we will urgently review the issues for continuous improvement and growth. We truly hope this single experience will not prevent you from staying with us again. We hope you will give us the chance to regain your faith towards our hotel and we look forward to welcoming you back soon. Thank you.

8/10 - 좋아요

EUNKYUNG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
편안하게 쉬다왔어요.
셩완역까지 무료셔틀(옆호텔 공동)있어서 편리해요. 친절한 스탭과 따뜻한물 잘 나오고 만족했어요. 에어컨 조절 필수 잘 땐 끄거나 1단으로 해두세요. 2단도 추웠어요. VIP 실버 혜택으로 웰컴선물과 늦은 체크아웃. 룸에비치한 과일까지 모두 감사했어요. 조식 50%할인으로 먹었는데 음식은 중간보다 조금더 좋은 정도. 딤섬과 오믈렛으로 배불리 먹었네요.
2019년 4월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 객실의 편안함
소음으로 인해 불쾌한 경험
방음이 하나도 하나도 단 하나도 안됩니다!! 옆방소리 다들려요!!!!화장실소리까지 다들려요 자다 여러번 깰수있어요 불쾌한 옆방 투숙객에 따른 소음으로 인해 불쾌한 경험을 했어요 이 외는 평타
2019년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel Hong Kong 님, 2019년 3월 28일
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. We regret to hear that you were not satisfied with your stay this time. We will also review our current sound-proof facilities to ensure everyone a relaxing and comfortable stay with us. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
내부 구조 및 인테리어가 좀 구식이고 낡긴 했으나 그래도 잘 정돈된 느낌입니다. 프론트 직원도 친절하게 대해줬고 요구사항도 바로 처리해 줘서 좋았습니다.
2019년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel Hong Kong 님, 2019년 3월 19일
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated our location and services. Your comments on our hotel facilities are well noted and we will urgently review the issues for continuous improvement and growth. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel Hong Kong 님, 2019년 4월 2일
Dear Valued Guest, Thank you for your rating. We hope you enjoyed your stay with us and appreciated our location and services. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.

8/10 - 좋아요

jong beum

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
중심가와는 좀 떨어져있습니다 도보10분정도.. 다른건 다 가격에 부합하지만 뒤쪽으로 공동묘지가 있습니다. 별로 상관은 없지만 동료는 좀 꺼려했습니다. 서비스는 만족스러웠습니다. 무료 와이파이도 빵빵터지구요
2019년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel Hong Kong 님, 2019년 3월 6일
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated our location and services. Cosmo Hotel Hong Kong is just 8 minutes away from the closest MTR station. Alternatively, you may try out our free shuttle bus service that goes to 14 destinations including popular sightseeing spots and the closest MTR station. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.

8/10 - 좋아요

EUNSOL

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I go back with many good memories.
Above all, kindly service was good. And my room was clean. Having been staying at Cosmo HT, I thought it was mostly good. (Except a little bit cold :P)
2019년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel Hong Kong 님, 2019년 3월 4일
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated our location and services. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2019년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel Hong Kong 님, 2019년 1월 10일
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated our location and services. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.

2/10 - 너무 별로예요

Bart

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
호텔 바로 뒤 공동묘지가있습니다. 전체적인 시설이 낡았으며, 화장실 샤워커튼에서 냄새가나고 깨끗하지 않습니다. 룸이 매우 작으며 역에서도 거리가 있어서 관광하기 불편했습니다.
2018년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel Hong Kong 님, 2018년 12월 24일
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. We regret to hear that you were not satisfied with your stay this time. On your next stay, you are strongly recommended to try out our other room types overlooking the amazing Causeway Bay city view that measure up to 83 sq. m for a more comfortable and spacious stay. Your comments on our in-room facilities are well noted and we will urgently review the issues for continuous improvement and growth. Moreover, Cosmo Hotel Hong Kong is just 8 minutes away from the closest MTR station. Alternatively, you may try out our free shuttle bus service that goes to 14 destinations including popular sightseeing spots and the closest MTR station. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.

6/10 - 괜찮아요

sanghyun

2018년 11월에 5박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel Hong Kong 님, 2018년 11월 22일
Dear Valued Guest, Thank you for rating your recent stay with us. You are more than welcome to share with us your views regarding your stay for our continuous improvement. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I met 4 different crew in this hotel. Only 1 crew was kind. DO NOT EAT breakfirst. That would be waste your money. You can not open your window, also you can't see outside.
2018년 10월에 6박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel Hong Kong 님, 2018년 11월 1일
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. We regret to hear that you were not satisfied with your stay this time. Please be assured that the services you encountered was not reflecting the standard of services we’d always strive to deliver. Further training on the hotel staff will be reinforced. Your comment on the breakfast is well noted for our future improvement. Rest assured that we will continue providing the best stay experience to all guests in Cosmo Hotel Hong Kong. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.

8/10 - 좋아요

CHANGJAE

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
괜찮음
대체로 괜찮았음
2018년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel Hong Kong 님, 2018년 8월 29일
Dear Changjae, Thank you for your valuable comments. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. You are more than welcome to share with us your views regarding your stay for our continuous improvement. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.

10/10 - 훌륭해요

CHOI YUNKYONG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
방이 좁아 불편은 했지만 홍콩이라거 그런가 보다 하면 편안한듯.조식도 괜찮고 트램. 버스 노선이 호텔 앞이라 편리하였음
2018년 8월에 5박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel Hong Kong 님, 2018년 8월 27일
Dear Choi, Thank you for your lovely comments. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated our breakfast and location. On your next stay, you are strongly recommended to try out our other room types overlooking the amazing Causeway Bay city view that measure up to 83 sq. m for more comfortable and spacious stay. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.

8/10 - 좋아요

천재

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
시설은 오래 되었지만 가격대비 좋은 호텔(가족용 숙소에, 스몰 부페 포함)
시설은 오래 되었지만 가격대비 좋은 호텔(가족용 숙소에, 스몰 부페 포함) 이었습니다. 홍콩섬의 대부분의 호텔이 오랜된 만큼 오랜된 시설은 거의 비슷할 듯 합니다. 단 이 부분을 서비스와 가격대비 좋은 구성으로 승화한듯 합니다. 숙박 후 매니저의 감사 인사 메일도 인상 적이었습니다.
2018년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel Hong Kong 님, 2018년 8월 3일
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated our services. We will definitely pass your compliments to our staff to keep them motivated. Your comment on the facilities is well noted for our future improvement. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
시내와 가깝고 친절한 호텔
일단 박람회장과 가까워 도보가 가능하여 이용하는 호텔입니다. 지속적 방문이라고 서비스 차원에 더 넓고 쾌적한 공간을 제공하여 즐거운 출장이 되었네요. 가격 대비 상당히 만족스런 호텔입니다.
2018년 3월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Jaehwi

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가격대비 깨끗하고 편안하였습니다. 다만 문쪽이 방음이 덜 되는지 바깥소리가 좀 들렸습니다.
2018년 1월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Poligras Pyt.ltd

홍콩의 그저그런...
오서리에 있는 호텔. 교통편별로, 방크리 그럭저럭, 조식은 별로, 시끄럽다...
2018년 1월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
There is not a drop off area in front hotel, we had to get off the car at the next hotel and walked with our luggages. The windows in the room can't not be open so the air in the room was so bad. Unpleasant smell pervaded the whole suit room. I will never sleep at this hoel again.
2018년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel Hong Kong 님, 2018년 1월 31일
Dear Guest, We are sorry to know that your stay didn't meet your expectation this time. We appreciate your kind understanding that the guestroom windows are usually closed in Hong Kong hotels due to safety reason. That said, rest assured that the room condition you encountered this time was only an occasional case and we will look into that to avoid the same from happening again. Thank you.

8/10 - 좋아요

kisup

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
3인룸 보유한 괜찮은 호텔
위치는 트램이나 자매 호텔인 도르셋완차이 셔틀을 이용하면 큰 불편은 없습니다. 다만 근처 편의점 가까운 곳까지 5분 이상 걸어야 합니다. 시설은 오래된 느낌이나 침구류가 매우 편안했고 이용한 트리풀룸은 넓진 않았지만 화장실도 2개나 있습니다.(단, 욕조 없고 샤워기는 한곳만 존재) 매일 생수 3병이 무료 제공되었고 1층의 식당 조식은 화려하지 않지만 꽤 다양했고 모두 맛있었습니다.(간이 좋고 특유향 없음) 어린이 숙박객을 위한 인형 선물도 주더군요. 모든 직원이 친절했고 사후 감사와 불편한점을 확인하는 메일도 보내줍니다. 괜찮은 호텔입니다.
2018년 1월에 2박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

IN HYUK JUN 님, KOREA

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
공동묘지가 가까운 호텔
처음에 객실 배정받아서 26층 뷰가 좋다며 올라갔습니다 올라 갔더니 보이는건 공동묘지뿐 그리고 화장실 물을 내리는 순간 방에 역한 냄세가 가득했습니다. 관련해서 내려가서 방을 바꿔 달라고 요청했으나 큰방으로 교체 해드릴테니 돈을 지불 해라 라고해서 2박 추가 4만원정도 지불하였습니다. 코즈웨이베이가 가까워서 좋았지만 차라리 도심에 호텔을 추천합니다.
2018년 1월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

jukyung 님, seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 객실의 편안함
기대했던 것보다도 더 좁았던 호텔
성완역 도보9분은 정말 아닌듯합니다 초보 도보자들에겐 너무 어려웠던 위치 30분 이상 찾았네요 직원분들은 친절합니다 방상태도 깨끗합니다 다만 방 사이즈가 너무 작네요
2017년 12월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Seoung Cheul

조식포함 해서 갔지만 조식먹으려면 1km걸어 나가서 먹어야 되고 식사도 제대로 나오지도 않아요.
2017년 10월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
호텔 스텝이 친절했고, 중심가로 나가는 무료셔틀이 있어 이용하기 편리했으나 호텔 시설이 조금 오래된 듯함
2017년 11월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

SEONGHUI

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
모든면에서 만족 스러우나 컨벤션센터까지는 멉니다
직원들의 서비스 상태와 청결도 그리고 가격면에서 아주 만족스럽습니다. 하지만 조식을 이용할 수있는 식당은 로컬 식당이며 호텔에서 10분걸리에 있습니다. 조식서비스를 호텔 내에서 이루어질수 없다면 장기숙박하는 사람을 위하여 다른 스타일의 메뉴를 가진 식당으로 좀더 협력되어야 된다고 봅니다. 식당에서 컨벤션 거리까지 15분 걸립니다. 식사를 포기 한다면 호텔에서 컨벤션센터 까지 가는 셔틀 버스가 있으니 편안하게 가실 수 있습니다. 이러한 점만 개선 된다면 아주 최적의 호텔이 될꺼 같습니다
2017년 11월에 4박 숙박함

4/10 - 별로예요

chungil 님, 서울

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
코스모호텔 실망
10월 6일체크인부터 10월 8일아침에 체크아웃 2박3일 일정을 했습니다. 홍콩일정이 바뻐서 짐을 맡기고 밤늦께 체크인을 했는데..방이 꼭대기 층 2701호이고..방도 엄청좁고..화장실 샤워실도 엄청작았습니다. 그리고 벽걸이 티비화면도 30개채널이고 아이들이 좋아하는 만화채널도 1개...그것도 화면이 잘 나오지 않았습니다. 환풍기소리도 엄청크고...에어콘소리도 커서..호텔카운터에 조치해달라고 했는데..조치가 없습니니다. 비성수기때는 같은 가격에 좋은데서 해주었는데...성수기때는 영아니더군요..성수기때는 비추천합니다. 서비스도 엉망이고..서비스도 엉망이고, 성수기때에는 홍콩시외에서 숙박지를 하는 것이 좋을뜻..카운터직원이 체크인할때 무척 까다롭게 굽니다.가족여권 모두 확인하고..같이 숙박했던 친척은 무료와이파이 한번사용으로 5-8만원 결제
2017년 10월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Cozy and comfort stay
It was pleasant experience staying at Cosmos Hotel. Good for the family vacation.

6/10 - 괜찮아요

Soo May 님, Issaquah

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel is dated. Though, acceptable cleanliness but if hotel amenities is big on your list, I would not choose to stay here. The hotel is pretty far from Wan Chai MTR station. You can catch bus 10 in front of the hotel which it will eventually take you down to the main street where you can catch MTR. When I took it, it literally stop at each stop, do it took about 10 mins. The hotel offers shuttle but at their sister hotel down the block, still convenient but they only run once an hr. Taxi costed me $300 to the airport in the early morning hours. They do not offer bottled water in the room.
2024년 4월에 2박 숙박함

4/10 - 별로예요

Wan Sau Amy

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Not sure why it could be called VIP? It is very old and not maintained. 2 cockroaches in 7 days stay. I think the staffs did regular cleaning in rooms but I doubt much is done to the building. Carpet is stained everywhere.
2024년 3월에 9박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel 님, 2024년 4월 8일
Dear Ms. Wan Sau,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us. We apologize for any disappointment you may have experienced with the room condition.At Cosmo Hotel, we prioritize cleanliness and guest satisfaction. Regular pest control measures are in place to ensure a comfortable and enjoyable stay for all our guests. We have taken immediate action in response to your feedback and conducted an additional pest control treatment to address the issue.Our dedicated Housekeeping and Guest Services Team is available 24/7 to provide prompt assistance and address any concerns you may have during your stay. We sincerely apologize for any inconvenience caused and truly appreciate your feedback. Your patronage is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience.Thank you once again for your valuable feedback.

10/10 - 훌륭해요

Michael Freygner, 님, Perzendorf

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It was a pleasure to stay with you
2024년 3월에 7박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel 님, 2024년 4월 3일
Dear Michael, Thank you for your feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. In the future we will keep up our services and ensure a delightful stay for everyone. Thank you again for visiting Cosmo Hotel Hong Kong. We hope to welcome you back to our hotel soon.

2/10 - 너무 별로예요

Elizabeth

가족 여행
별로예요: 편의 시설/서비스
It’s very poor standard!
답변 제공: Cosmo Hotel 님, 2024년 4월 3일
Dear Elizabeth, We regret to hear that your stay did not meet your expectation this time. In the future we will continue to review and enhance our service and offering to ensure everyone a more delightful stay at Cosmo Hotel. We would like to thank you for your feedback for our continuous improvement and we hope to welcome you back for an enhanced stay in the near future. Thank you for visiting Cosmo Hotel Hong Kong.

10/10 - 훌륭해요

Frankie

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The bathrooms were a bit dated (we stayed in 2 different rooms). Staffs were friendly and helpful. Location is great for us. Will likely stay again
2024년 3월에 7박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel 님, 2024년 3월 25일
Dear Frankie, We are delighted to know that you had a great stay with us. We would like to thank you for your feedback on the bathroom conditions, your feedback has been delivered to the concerned department for continuous improvement. In the future we will continue to review and enhance our service and offering to ensure everyone a more delightful stay. Thank you again for visiting Cosmo Hotel Hong Kong. We hope to welcome you back to our hotel soon.

4/10 - 별로예요

Sargon

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This property was rated 4 stars. I was charged over $900 HKD the last night I stayed there. I really feel it does not deserve a 4 star rating and feel I was over-charged. I took some pictures and would like to send them to your team.
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel 님, 2024년 3월 14일
Dear Sargon, We regret to hear that your stay did not meet your expectation this time. We take your comments seriously and will address these issues with our team to ensure necessary improvements are made. We appreciate your patronage and hope to have the opportunity to provide you with a more satisfactory experience in the future.

8/10 - 좋아요

Yibing

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
附近没餐食
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel 님, 2024년 3월 5일
亲爱的Yibing:感谢您的评价。很高兴阁下满意是次在香港丽悦酒店的住宿体验。酒店位于湾仔及铜锣湾闹市之间,距离湾仔克街地道食街以及铜锣湾时代广场只需数分钟步程,客人亦可利用酒店免费穿梭巴士前往港岛区如中环SOHO等著名美食区。希望客人下次入住时有机会利用上述服务。未来我们会继续努力加强酒店服务及设施,务求为客人带来更优质的住宿体验。我们期待客人于不久将来再次入住香港丽悦酒店。

10/10 - 훌륭해요

Hinson

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very convenient location, all staff are very nice and helpful.
2024년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel 님, 2024년 2월 14일
Dear Hinson, Thank you for your lovely review. We are glad to hear that you had a great stay with us. In the future we will continue delivering the best services to all our guests. We hope to welcome you back to Cosmo Hotel soon.

4/10 - 별로예요

Carlos 님, Vallejo

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This was a great place pre-pandemic, but now the facilities are tired and worn down, plus the dining room (where breakfast buffet used to be served) is now closed. The staff is really great, kind and helpful, but overall the place needs some TLC. I won't be staying there again until it's renovated.
2024년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel 님, 2024년 1월 31일
Dear Carlos, We regret to hear that your stay did not meet your expectation this time. We appreciate your feedback on our hotel facilities, and we have already shared your comments with our maintenance team for continuous improvement. We are committed to providing our guests with the best possible experience, and your feedback will help us to achieve this goal. In the future we will definitely seek for continuous improvement to ensure everyone a great staying experience with us. Thank you for visiting Cosmo Hotel Hong Kong.

4/10 - 별로예요

Ben Chung Yan 님, Warren

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스
Room was tiny . Booked a 2 bedroom suite end up with 3 beds in tiny area. My son had to book somewhere else.
2024년 1월에 10박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel 님, 2024년 1월 30일
Dear Ben, Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We value your comment and will address it for future improvement. In the future we will definitely seek for continuous improvement to ensure everyone a great staying experience with us. Thank you for visiting Cosmo Hotel Hong Kong.

8/10 - 좋아요

Amy

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Stuffs were nice and helpful. Like the shuttle bus service. Like there's rotation of the complimentary breakfasts. However, inside the room, the carpet was old and looked dirty. The sink area in the bathroom also needed update. The clothes closet was in a kind of awkward area and was too small even for 2 people use.
2023년 12월에 11박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel 님, 2024년 1월 30일
Dear Amy, Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We appreciate your feedback on our hotel facilities, and we have already shared your comments with our maintenance team for continuous improvement. We are committed to providing our guests with the best possible experience, and your feedback will help us to achieve this goal. In the future we will definitely seek for continuous improvement to ensure everyone a great staying experience with us. Thank you for visiting Cosmo Hotel Hong Kong.

8/10 - 좋아요

Zhen

가족 여행
좋아요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It’s good except they didn’t change towels
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel 님, 2024년 1월 30일
Dear Zhen, Thank you for taking the time to review your recent stay with us. At Cosmo Hotel, we are committed to protecting the environment and have been striving to encourage our guests to do the same, by opting out of daily housekeeping service to save on water and energy. If you require same-day room cleaning service, simply hang the green door sign provided outside your door in the morning. Thank you for staying at Cosmo Hotel Hong Kong. We look forward to welcome you back to our hotel in the future.

8/10 - 좋아요

FUI MEE

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel 님, 2024년 2월 14일
Dear Fui Mee, Thank you for your rating. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back to Cosmo Hotel Hong Kong in the near future.

6/10 - 괜찮아요

Karen

2023년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel 님, 2024년 1월 9일
Dear Karen, Thank you for your rating. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back to Cosmo Hotel Hong Kong in the near future.

10/10 - 훌륭해요

Walter 님, Oakland Park

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel 님, 2024년 1월 2일
Dear Walter, Thank you for your rating. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back to Cosmo Hotel Hong Kong in the near future.

10/10 - 훌륭해요

FARUK PRINCE

2023년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel 님, 2024년 1월 2일
Dear Faruk, Thank you for your rating. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back to Cosmo Hotel Hong Kong in the near future.

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Cosmo Hotel 님, 2023년 12월 28일
Dear Valued Guest, Thank you for your rating. We regret to hear that your stay did not meet your expectation this time. In the future we will continue to improve our services and offerings to provide a better stay experience for our guests. Thank you again for visiting Cosmo Hotel Hong Kong.