3 개의 레스토랑, 아침 식사, 점심 식사, 저녁 식사 제공(인도네시아 요리)

포 시즌스 리조트 발리 앳 사얀 여행 후기

5 out of 5
포 시즌스 리조트 발리 앳 사얀
Sayan Ubud Gianyar, Ubud, Bali

이용 후기

9.4

최고예요

평점 10 - 훌륭해요. 209개 이용 후기 중 162개" "
평점 8 - 좋아요. 209개 이용 후기 중 29개" "
평점 6 - 괜찮아요. 209개 이용 후기 중 11개" "
평점 4 - 별로예요. 209개 이용 후기 중 5개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 209개 이용 후기 중 2개" "

9.6/10

청결 상태

9.6/10

직원 및 서비스

9.8/10

편의 시설/서비스

9.4/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.6/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

JOO HYUN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Couldn't be better!
2023년 11월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

youngill

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
힐링 호텔
상당히 만존족했던 호텔 입니다 친절하며 배려해주는 서비스가 느껴지는 호텔 입니다
2019년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Putu 님, 2019년 9월 20일
Dear Sir/Madam, Thank you for your valuable time to rate us on our survey. We very appreciate it and look forward to welcoming you back in our resort. Regards, Putu Udayana Resort Assistant Manager

6/10 - 괜찮아요

EJK 님, seoul

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
정글 뷰가 정말 멋졌습니다 직원들이 친절해서 좋았습니다 계단이 많아서 오르내리기 힘들었습니다 수영장이 다소 작은 느낌이라 아쉬웠습니다
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Kerti, Front Desk Manager 님, 2019년 9월 11일
Dear EJK, thank you for staying with us and we appreciate your great feedback. We are looking forward to welcoming you in near future.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
최악의 체크인.
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Kerti, Front Desk Manager 님, 2019년 8월 14일
Dear Guest, thank you for your feed back and I wish to have the detail of your experience of check in. Please kindly contact us in the resort if we could have a opportunity to talk with you further.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
하우스키핑 굉장히 믿음직하고 꼼꼼하고 세심하게 해 주십니다 직원들 친절도도 굉장히 좋아요:))))
2019년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: ED 님, 2019년 6월 1일
Dear Guests, Thank you for your feedback and do let us know should you need any further assistance. Regards, Edi

6/10 - 괜찮아요

su hyun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
[Watch out!] 3 things to know before choosing!
I stayed 4 nights at the most expensive room in this resort, so I think what I felt inconvenient could be adjusted for all rooms. Yes, our $2400 paid stay/night was definately not good memory at all. First of all, this resort has no consideration for the seniors and disables, or just with leg problems. All of villas' entrance is 3 stories stairs. Also all the facilities has a lot of stairs, some of them cannot be approached with buggy cart. I was super absurd to find out this, but only advise was to move to the suite which were inside the gray building. (our family member didnt' move) Second, food of all restaurants were honestly awful.. it was maybe the worst part to me to eat but to pay like 3 times expensive than other 5stars hotel in Bali. Western nor Indonesian were bad. Migoreng (indonesian fried noodle, which is basic) was $40, and taste worse than street food. My previous stay in this trip was Mulia villas, and there migoreng was like $12 and so yummy which made meI order more than 5 times. Lastly, environment condition should be well recognized. I loved the view, it was so spectacular. However you have to know this nature always comes with lots of insects and reptiles. Especially various kinds of ants colony are just everywhere inside villa. you should always watch out. One of my member was bited almost 20 spots on legs when he was reading book on the couch in living room. also, it is super humid to make all your things in trunk damped!
답변 제공: General Manager 님, 2016년 10월 6일
Dear Traveler, I deeply regret to hear that your experience at our resort leaves no good memory to cherish. Our resort facilities access indeed require stairs and lots of walking, however we will try to accommodate each and every guest to make their stay enjoyable. In your case, I am sorry that we could not provide you the best solution to your situation, although I believe our staff did their best by providing 24-hour buggy service to take guests from one point to another, also to allocate the most convenient accommodation to meet your needs. Thank you for your feedback on the food, we will review again the quality of our foods and ensure that it will be improved. Our resort is located amidst the Sayan valley with all of its nature beauty which we will always preserve. With that being said, we could not prevent insects and reptiles to live harmoniously around the resort. As for the weather, being elevated from sea level, we do not normally experience humidity, sorry you were not comfortable. While my apologies might not able to repair the damage, we hope to have you back to Four Season Sayan in the not too distant future. Best regards, Sean

8/10 - 좋아요

김현아 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
친철함
가장발리같은 호텔이였어요 발리에서 3곳에머물렀는데 포시즌은 가장 발리같은곳이였어요 직원들도 엄청친절하고요 단점이라고 한다면 다른5성6성급호텔보다 비싼 밥값? ㅎㅎ 그거빼곤 아주좋았어요~

10/10 - 훌륭해요

Michael

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very comfortable bed.
2024년 1월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

YOHEI

2023년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

HISAKO

2023년 8월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Karim

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Best Hotel. Best FS by far
best four seasons in the world. amazing food, service, rooms. Best Management in any Hotel.
2023년 8월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Roberto

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태
Me robaron dinero de la habitación a pesar de tener mi maleta con candado. Cuando llegue el candado de la maleta estaba abierto así como la misma maleta y me faltaba dinero. Reporte de inmediato y supuestamente hicieron una investigación pero obviamente no encontraron culpables, por algo en el cuarto hay un mensaje que dice que no se hacen responsables por objetos perdidos. Lo único que hizo el gerente del hotel fue regalarnos un masaje en el spa. El hotel en si es muy bonito y tiene vistas hermosas de la selva y el rio, pero ya es algo viejo en cuanto a sus instalaciones, sobretodo en el cuarto, con muebles y pisos algo deteriorados, muchos mosquitos (aunque es entendible porque es la selva), y no cuentan con un sistema de cortinas blackout adecuado, por lo que el valor que se paga por la habitación no lo vale, es demasiado caro y abusan, porque afuera todo es extremamente barato.
2023년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: Four Seasons Resorts Bali 님, 2023년 6월 15일
Dear Roberto,I am writing to address the concerns you raised during your recent stay at our resort. I regret to hear about your experience, but I must emphasise that the allegations you have made against our employees and our resort lack any evidence or foundation of truth. Despite offering you the opportunity to file an official police report, which you declined, we conducted a thorough investigation into your claim of personal item loss and found no substantiated evidence of theft.Our employees have been an integral part of our team for several years, and I have complete trust and confidence in their professionalism and integrity. It is highly unlikely for our staff, who rely on the well-being of our guests for their livelihood, to engage in such behaviour. Whilst I understand that you are missing some of your belongings, I can assure you that the team at Four Seasons Resort Bali at Sayan is not responsible for this.I appreciate the additional feedback you have provided, as we are always committed to improving our services. I will be more than happy to address any further concerns or issues you may have regarding this matter.Sincerely, Gianni Costa Resort Manager

10/10 - 훌륭해요

Mohamed

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
A lovely honeymoon
We celebrated our honeymoon at the property. The hotel has made every effort to make this moment an unforgettable celebration! If you want to celebrate a special occasion or if you are simply looking for an exotic stay that gives you a perfect taste of the local culture then I highly recommend this establishment! The staff is also extremely professional and friendly. They managed to make our stay even more memorable! We had chosen the villa for our stay, which made it perfectly possible to combine intimacy, comfort and also to take advantage of all the services offered by the hotel.
2023년 5월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Anja

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 4월에 4박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Fernando

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
No nos gusto el precio para lo que ofrecen, tampoco nos gusto que la rentar una villa privada teniamos personas locales viendo en la selva hacia nuestra alberca privada.
2023년 3월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
We came here for our honeymoon. It was incredibly lovely all the way from the welcoming until we left. We felt valued and cared for. The setting and pool were unbelievably beautiful.
2023년 2월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

cesar eduardo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Todo bien
2023년 2월에 2박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Benjamin

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Passez votre chemin
Hors de prix pour cet hôtel La chambre une odeur de clim infernale Le repas degeulasse mon conjoint a eu une intox alimentaire Le petit déjeuner très moyen Je ne recommande pas cet hôtel à plus de 400€ la nuit Après tout le monde te fais des sourires et te dis oui à tout et surtout à rien
2022년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Gianni Costa; Resort Manager 님, 2022년 12월 28일
Cher Benjamin,Merci d'avoir pris le temps d'évaluer notre resort et je suis sincerement désolé d'apprendre que votre séjour n'a pas été aussi agréable qu'il aurait du l'etre.De facon générale, nos tarifs sont alignés sur ceux d'autres établissements 5 étoiles compte tenu de l'emplacement, du service et de la qualité de notre hébergement, ainsi que des expériences proposées aux clients. Votre avis me surprend un peu, car je m'étais entretenu avec vous le matin de votre départ et vous aviez confirmé que vous aviez apprécié votre séjour d'une nuit malgré vos baggages qui avaient été perdus par la compagnie aérienne. J'aurais aimé que vous nous donniez l'opportunité de rectifier ces commentaires pendant votre séjour.Encore une fois, je suis vraiment désolé que vous n'ayez pas pleinement apprécié votre séjour parmi nous. Nous espérons vous accueillir de nouveau, afin de vous demontrer notre savoir-faire. Vous pouvez me joindre directement par courriel à gianni.costa@fourseasons.comTres cordialement, Gianni CostaDirecteur de station

10/10 - 훌륭해요

Fumie

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설

10/10 - 훌륭해요

GUOYI

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 12월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Sule

2022년 11월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Melissa

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Exceeded my expectations. Truly a 5 star resort - the staff goes above and beyond and the attention to detail is incredible. I’ve never been so impressed with a hotel in my life. Highly recommend
2022년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Gianni Costa Resort Manager 님, 2022년 10월 25일
Dear Melissa, Thank you so much for your 5-star rating here. I am so thrilled that our service exceeded your expectations. It was an honor for us to take care of you. We’re looking forward to welcoming you back! Sincerely, Gianni Costa Resort Manager

8/10 - 좋아요

Souad

2022년 8월에 5박 숙박함

4/10 - 별로예요

PURNAMA 님, philadelphia

For the price we paying, we expect more
2022년 7월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Andres de Jesus Ayala

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everything was excellent. All the activities, food, personal Just amazing
2022년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Gianni Costa Resort Manager 님, 2022년 5월 6일
Dear Andreas de Jesus Ayala, Thank you for sharing your 5-star rating. We are delighted to know that you had an amazing stay with us at Four Seasons Resort Sayan. We cannot wait to give you another amazing stay experience. Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Love the place It so beautiful have a wonderful time
2020년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Wira,Front Desk Manager 님, 2020년 2월 21일
Dear Guest, thank you for your stay with us and we appreciate your wonderful feed back. We are looking forward to welcoming in the near future.

10/10 - 훌륭해요

Philip 님, Seattle

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Service that was unworldly. Spectacular setting. Clearly one of the best resorts in the world.
2020년 2월에 6박 숙박함
답변 제공: Wira FDM 님, 2020년 2월 16일
Dear guests, Thank you for your valuable feedback. Regards, Edi

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2020년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Wira, Front Desk Manager 님, 2020년 2월 14일
Dear Guest, Thank you for your great feed back and we are looking forward to welcoming you back in Sayan near future.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2020년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: Putu 님, 2020년 2월 12일
Dear Sir/Madam, We thank you very much for your valuable time to give us the score us on our review. Glad to hear that you enjoyed it and please feel free to let us know if we can be of any further assistance. Best Regards, Putu Udayana Resort Assistant Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2020년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: ED 님, 2020년 1월 23일
Dear Guests, Thank you for your feedback and feel free to let us know should you need any assistance. Regards, Edi

10/10 - 훌륭해요

Eunice

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Family getaway
Wonderful stay at Four Seasons Sayan. Staff are so welcoming and helpful with all our needs. Resort grounds is amazing.
2019년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Putu 님, 2019년 12월 24일
Dear Sir/Madam, Thank you very much for your valuable time to write on the review about your family gateway in our resort. We are very pleased to hear that you and your family enjoyed the stay and hopping we can meeting you again on your next family gateway in not too distance future. Regards, Putu Udayana Resort Assistant Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: Putu 님, 2019년 12월 20일
Dear Sir/Madam Thank you for your valuable time to give us the great score and hoping to have another opportunity to welcoming you back in not too distance future. Regards, Putu Udayana Resort Assistant Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very private and quiet. Excellent conditions and amenities
2019년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Dewa 님, 2019년 10월 28일
Thank you for your time to shared your great comment and hope that you were enjoyed your experienced stay with us.

10/10 - 훌륭해요

carlos

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Volveremos
Un lugar especial en el mundo
2019년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Dewa 님, 2019년 10월 13일
Thank you so much for your greet comment, Hope that you had great time with us.

10/10 - 훌륭해요

Pavel

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Отличное место для отдыха
Это райское место для отдыха. Очень заботливый персонал, еда, обслуживание - на высшем уровне. Все как и должно быть в отеле такого уровня. Вилла большая и чистая, скрытая от чужих глаз собственный бассейн не большой, но окунуться в нем приятно
2019년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Dewa 님, 2019년 10월 9일
Thank you and hope that you can relax and enjoy the resort.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
2019년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Dewa 님, 2019년 9월 29일
Thank you for your great feedback and have a great day.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Putu 님, 2019년 9월 20일
Dear Sir and Madam, Thank you for your valuable time to rate us on our survey. Very appreciate it and look forward to welcoming you back in our resort. Regards, Putu Udayana (Resort Assistant Manager)

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Tout est magique au FS Sayan. Depuis l’arrivée via le Lotus Pond, le sens du service incroyable, la gentillesse du staff, la beauté du lieu, la nourriture excellente et la qualité du spa. Vraiment parfait.
2019년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Dewa 님, 2019년 9월 8일
Thank you for the great feedback and hope you have a memorable stay with us.

10/10 - 훌륭해요

Ayoub

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Putu Kertiyasa, Front Desk Manager 님, 2019년 9월 3일
Dear Ayoub, Thank you for staying with us and we appreciate your great feed back. We are looking forward to welcoming you in the near future.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Property is beautiful and service was impeccable! Vacation of a lifetime!
2019년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Putu 님, 2019년 9월 1일
Dear Sir/Madam, We thank you very much for your valuable time to share your experience regarding to your recent stay in our resort. Very happy and glad to hear that you enjoyed it very much.Look forward to welcoming you back in not too distance future. Regards, Putu Udayana (Resort Assistant Manager)

10/10 - 훌륭해요

ANGELICA

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
super recomendado! vale la pena el precio1
uno de los mejores hoteles los que nos hemos quedado!!!! impresionante!
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Kerti, Front Desk Manager 님, 2019년 8월 30일
Dear Ms. Angelica, Thank you for your wonderful feed back and we are glad to know that you have enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you in near future.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Der Service ist absolut einmalig, das Personal extrem freundlich und aufmerksam. Wir wurden z.B. von Tag 1 an mit dem Namen angesprochen. Ubud selber liegt nicht unbedingt verkehrsgünstig zu Strandaktivitäten, was vor allem am inzwischen sehr dichten balinesischen Verkehr liegt, aber die außergewöhnlich großzügige Anlage macht es auch nicht notwendig, jeden Tag einen Ausflug zu unternehmen. Das Hotel bietet eine Reihe von Touren an, die wir ebenfalls empfehlen, z.B. insbesondere die „Can You Keep a Secret?“ Tour, die einiges über den kulturellen Hintergrund erklärt.
2019년 8월에 10박 숙박함
답변 제공: Kerti, Front Desk Manager 님, 2019년 8월 17일
Dear Guest, Thank you for your time to give us wonderful feed back. We are very happy to know that you have satisfied with our service and facilities, enjoyed the activity like can you keep a secret. We are looking forward to welcoming you in near future.

10/10 - 훌륭해요

wichard

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
AMAZING!
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: ED 님, 2019년 8월 5일
Dear Guests, Thank you for your great feed back and look forward to welcoming you back in the near future. Best Regards, Edi Resort Assistant Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It was an amazing resort with warm/professional staff and breathtaking views. I wanna go there again.
2019년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Dewa 님, 2019년 7월 28일
Thank you for the great feed back and looking forward to welcoming you back.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Pure luxury!
The hotel is stunning, set in a lush valley with the sound of the river gently burbling in the background. Despite being almost fully booked, it never felt busy and was so quiet. Helpful staff were so knowledgeable and friendly. Excellent facilities.
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Dewa 님, 2019년 7월 11일
Thank you very much for your time to share your sincere comment. Have a lovely evening.

10/10 - 훌륭해요

Ben 님, Lincoln, NE

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent resort. Best in the world. Deserves their #1 ranking !
2019년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Dewa 님, 2019년 7월 8일
Thank you so much for time to share your experience.

10/10 - 훌륭해요

Julie self

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Everything from start to finish was incredible.
2019년 6월에 6박 숙박함
답변 제공: Dewa 님, 2019년 6월 23일
Thank you very much for staying with us and the great feed back. Look forward to welcoming you back in the future. Thank you Dewa

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
非常に快適な滞在ができるホテル スタッフの対応も素晴らしく、食事も美味しい
2019년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Dewa 님, 2019년 6월 21일
Dear Sir or Madam, Thank you very much for your time to give us a feedback. Looking forward to welcoming you back in our resort. Thank you Dewa

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

단체 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This is the BEST hotel I’ve ever stayed in. The staff was so attentive. Guest service was absolutely amazing. The room was breathtaking. The grounds are beautiful. The restaurants are incredible. I highly recommend this hotel. If there was such a thing as 6 star, I would rate this hotel 6 stars.
2019년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Dewa 님, 2019년 6월 13일
Dear Sir and Madam, Thank you for your time to share your experience stay in our resort. Glad to hear that you were enjoyed. Regards, Dewa Resort Assistant Manager

10/10 - 훌륭해요

Jaypal

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
One of the best experiences & resorts in the world
The resort was honestly one of the best experiences I have ever had. The hospitality of all the staff at Four Seasons was incredible, everyone knew our names, dietary requirements and helped plan everyday of our trip. The food at both in house restaurants was flawless and probably the best food we had out in Bali. Breakfast was spectacular and was always prepared fresh (no buffet style cold food). This hotel is one of the best in the world and it is easy to see why. The location and facilities available at the resort is unbelievable. Our private suite was super spacious for a family of 3 adults (we could of fit in another person comfortably). There is 24 hour buggy service to take you to any part of the resort (as it is incredibly large). They also have a 7 day schedule of activities and events occuring at the resort which helps plan your day perfectly. We participated in the daily yoga sessions, garden walks, private rafting during our stay. The gym, sauna, steam and jacuzzi are immaculate with amazing views of the river. I would 100% choose this resort again when staying in Ubud. This hotel is perfect for a honeymoon, private relaxation, families and couples.
2019년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Putu 님, 2019년 5월 19일
Dear Sir/Madam, We thank you very much for your valuable time to write on your great experience staying in our resort. Wish to seeing you back in not too distance future on your next holiday time in Bali Regards, Putu Udayana (Resort Assistant Manager)