실내 수영장, 일광욕 의자

호텔 키스톤 여행 후기

4 out of 5
호텔 키스톤
Kistowo 26, Suleczyno, Pomerania

이용 후기

8.6

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 29개 이용 후기 중 18개" "
평점 8 - 좋아요. 29개 이용 후기 중 5개" "
평점 6 - 괜찮아요. 29개 이용 후기 중 4개" "
평점 4 - 별로예요. 29개 이용 후기 중 0개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 29개 이용 후기 중 2개" "

9.2/10

청결 상태

8.8/10

직원 및 서비스

8.0/10

편의 시설/서비스

8.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

9.4/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

Margaret

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Lovely place. Really enjoyed our stay. Excellent breakfast.
2023년 9월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Ewa

2023년 7월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Nicolaj

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 7월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

koray

2023년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hotel ogromny, pokoje przestronne. Spokojnie zmieści się rodzinka 2+2. Restauracja trochę droga ale jakość adekwatna do ceny, polecam Policzki wołowe. Alkohol w przystępnych cenach. Jedyny minus to temperatura wody w basenie. Mało atrakcji dla dzieci na basenie. Na tydzień starczy dłużej to już nie wiadomo co tam robić.
2022년 8월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Marcin

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Wypoczynek
Świetny hotel na wypoczynek dla rodzin z dziećmi. Śniadania bardzo smaczne i urozmaicone. Polecam z czystym sumieniem.
2022년 8월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Miroslaw

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2022년 6월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Anna

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 5월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Iwona

2022년 4월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Michal

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bardzo miło spędzony czas. Obsługa bardzo miła i pomocna. Jedzenie pyszne. Poziom komfortu: wysoki.
2022년 2월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Magdalena

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Karolina

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 9월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Super pobyt, brakowało nam jednak większej różnorodności śniadań. Fajna byłaby również oferta lokalnych dań lub przekąsek :)
2020년 9월에 5박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Agnieszka

2020년 8월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good place to stay.
Nice and comfortable bed. The food in the restaurant was as well recommendable.
2020년 6월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Krzysztof

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 6월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Bartlomiej

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Doskonały hotel
Hotel komfortowy, duży parking bez dodatkowych opłat, duży basen. Dobra kuchnia. Super obsługa. Polecam!
2019년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Stephen

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great
I had a great but unfortunately too short stay of 3 nights here for a wedding. The place is beautiful. Rooms are large and fully A/C. I can thoroughly recommend.
2019년 8월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Mycket fräscht och vacker omgivning. Trevlig personal. God mat.
2019년 7월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Magdalena

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Fantastyczny relax
2019년 7월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2019년 5월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Świetny pobyt
Naprawdę piękny obiekt w malowniczym sąsiedztwie. Pokój z tarasem z widokiem na plażę i padok, w łazience podgrzewana podłoga. Super śniadanie - wszystkiego mnóstwo i bardzo smaczne.
2018년 11월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

6/10 - 괜찮아요

Mogens

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함

10/10 - 훌륭해요

Aleksandra 님, Rumia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Amazing
Hotel is perfect for families with children, lots of activities, big clean rooms, huge terrace, breakfast great choice.

10/10 - 훌륭해요

Piotr 님, Gdynia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Kiston
Bardzo ładnie, elegancko, obsługa elastyczna. Jedyny minus to obsługa w restauracji, gdzie kelner próbował mi wmówić, że kaczka pieczona jest na świeżo, a czas oczekiwania to 30-40 minut :)
답변 제공: Damian 님, 2015년 5월 16일
Dziękujemy bardzo za pozytywny komentarz i wysoką ocenę hotelu. Cieszymy się, że obiekt przypadł Panu do gustu, a co do kelnerów to postarają się więcej takich pomyłek nie robić :) Pozdrawiamy serdecznie!

2/10 - 너무 별로예요

Curtis J 님, Canada

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
BUGS!!!! Need I say more? But read on - DO NOT go
When we checked in there was a prevailing “just new” smell about the furniture and a different smell in the washroom. As we unpacked our bags we started to notice various insects. Beetles, Moths, Mosquitoes and various other flying critters. A previous tenant or staff had left a window cracked open behind the curtain - probably to get rid of the smells in the room. Once we were in the room and the lights were on, hiding behind the curtain was just not satisfactory to the local air insect armada. We were inundated. We tried calling the front desk – OOPS: NO PHONE! What kind of hotel does not have a telephone in the room! We spent a couple of hours commando killing bugs in the room. There were no other alternative rooms. In the morning (after sleeping on a horrible bed – 2cm of foam on top of a cement box spring does not make for a comfortable sleep) we tried to get a few extra towels since most of what we had were smeared with Bug guts. OOPS: NO TOWELS! The Hotel only had the bare minimum and until the laundry arrived later that day they did not even have ONE towel to let us use! The service at the hotel sucked. In the daylight we could tell from the insect smudges on the walls we were not the first guests to experience this insect Iwo Jima. This property is also lacking in many other ways. There was no safe in the room. No place to plug in electronics without unplugging the desk lamp. There was no place to “lay out” a suitcase. The suitcase “bench” was no more then 50 cms.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

2/10 - 너무 별로예요

Anna 님, Gdańsk

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
rozczarowanie
Dokonalam rezerwacji za posrednictwem strony hotels.com. Zarezerwowalam i zapłaciłam za apartament z sypialnia ("Apartament Suite, 1 sypialnia"). Otrzymalam zwykły pokój dwuosobowy w piwnicy. Na recepcji Pani oświadczyła, że cena którą zaoferował portal hotels.com byla za niska na apartament (???). Gdy chcialam zjeśc kolacje w restauracji hotelowej, okazało sie ze hotel (czterogwiazdkowy!) obsługiwał właśnie impreze okolicznościowa i nie miał czasu obsługiwać gości. Nikt mnie nie raczył o tym poinformować, a w odległości kilku kilometrów od hotelu nie było żadnej innej restauracji. Zirytowana zgłosiłam się do obsługi z prośba o razmowe z managerem. Nikt jednak nie miał czasu a pani z recepcji zaoferowała darmowa kolację. Warto dodac, że aby chcąc zapłacić za cokolwiek 9bez względu czy na recepcji czy w restauracji hotelowej) trzebabyło zejśc do piwnicy, do kręgielni to tylko tam był sprawny terminal płatniczy. Podsumowując: to miał byc miły, beztroski weekend a okazał sie wielkim rozczarowaniem!
답변 제공: Damian 님, 2014년 11월 8일
Bardzo nam przykro, że nie spełniliśmy Pani oczekiwań. Faktycznie tego dnia mieliśmy imprezę okolicznościową i restauracja była wypełniona po brzegi. Tydzień szybciej łączyliśmy nasz hotelowy system rezerwacyjny z internetowym i wystąpił błąd - pokój dwuosobowy został niepoprawnie zmapowany z apartamentem. Jest to nasza wina i jest nam niezmiernie przykro z tego powodu. Niestety nie mieliśmy już więcej wolnych pokoi, więc recepcjonistka zaoferowała darmową kolację, którą Państwo przyjęliście. Od tego dnia zawsze informujemy naszych Gości o odbywających się imprezach w naszym hotelu, a problem z systemem rezerwacyjnym został rozwiązany. Jeszcze raz najmocniej przepraszam i gwarantuje, że przy kolejnej okazji zamiast pokoju dwuosobowego dostanie Pani piękny apartament z widokiem na ogród.