Jl. Mataram Kav. 37-39 Cibatu Cikarang, Cikarang, West Java
이용 후기
8.4
매우 좋아요
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평점 10 - 훌륭해요. 123개 이용 후기 중 50개" "
10 - 훌륭해요
50
평점 8 - 좋아요. 123개 이용 후기 중 54개" "
8 - 좋아요
54
평점 6 - 괜찮아요. 123개 이용 후기 중 12개" "
6 - 괜찮아요
12
평점 4 - 별로예요. 123개 이용 후기 중 7개" "
4 - 별로예요
7
평점 2 - 너무 별로예요. 123개 이용 후기 중 0개" "
2 - 너무 별로예요
0
8.4/10
청결 상태
8.6/10
직원 및 서비스
8.8/10
편의 시설/서비스
8.2/10
숙박 시설 상태 및 시설
7.8/10
친환경
이용 후기
10/10 - 훌륭해요
JIN SOO
가족 여행
2023년 12월 12일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
JIN SOO
2023년 12월에 3박 숙박함
8/10 - 좋아요
JIN SOO
2023년 12월 9일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
치카랑 호텔
잘 정돈되어 있었어요..다만 새벽인데도 오토바이 소리가 자주들려 거슬렸어요..
JIN SOO
2023년 12월에 1박 숙박함
8/10 - 좋아요
WOOKHYEON
출장 여행
2023년 10월 11일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
WOOKHYEON
2023년 10월에 3박 숙박함
8/10 - 좋아요
BACK SOON
2023년 7월 26일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
BACK SOON
2023년 7월에 5박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
NA HONG
출장 여행
2023년 7월 20일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
NA HONG
2023년 7월에 7박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Steve
2023년 7월 5일
Steve
2023년 6월에 2박 숙박함
8/10 - 좋아요
Chunhee
2023년 5월 14일
Chunhee
2023년 5월에 3박 숙박함
8/10 - 좋아요
Steve
2023년 2월 18일
Steve
2023년 2월에 1박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
NA HONG
출장 여행
2023년 1월 12일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
NA HONG
2022년 12월에 13박 숙박함
8/10 - 좋아요
Jaepil
2022년 9월 15일
Jaepil
2022년 7월에 1박 숙박함
8/10 - 좋아요
gyongoh
2022년 5월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가성비 좋습니다
gyongoh
2022년 5월에 1박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Ho Seong
2021년 12월 23일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Ho Seong
2021년 12월에 1박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
John
단체 여행
2021년 6월 9일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
John
2021년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Friska Utami 님, 2021년 6월 22일
Dear Mr. John,
Thank you for sharing your experience during your stay with us. Kindly let us know if there is something that requires us to improve.
Your feedback helps us get better. Hope we can serve you again and let you see our improvement in the near future.
However, we thank you for rating us with a positive result, we hope it describes your good experience while staying in our hotel. Look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future.
Warm Regards,
Friska Utami
General Manager
10/10 - 훌륭해요
Woo Seok
출장 여행
2020년 3월 24일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Woo Seok
2020년 3월에 13박 숙박함
답변 제공: Bambang 님, 2020년 3월 26일
Dear Mr. Woo Seok On,
Thank you so much for taking the time to share your review regarding your recent stay with us.
We are absolutely delighted to know about your wonderful experience. I am delighted to learn that our service and all staff had made a good impression on you. Thank you for your generous review and compliments. Your continued support is highly appreciated. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Thank you once again for staying with us and we are all looking forward to welcoming you back to our hotel during your next visit to Cikarang!
Warm Regards,
BAMBANG WIJANARKO
General Manager
10/10 - 훌륭해요
SOO CHEOL
가족 여행
2020년 3월 11일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
SOO CHEOL
2020년 3월에 7박 숙박함
답변 제공: Bambang 님, 2020년 3월 16일
Dear Mr. Soo Cheol,
Thank you for recent stay at Harper Cikarang and sharing your fantastic experience with us. We are very glad to hear that your stay is thoroughly enjoyable and everything at the hotel has met your expectations. Your valuable comment were important to us for the improvement of customer services and the quality. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Thank you once again for staying with us and we are all looking forward to welcoming you back to Harper Cikarang hotel during your next visit to Cikarang!
Warm Regards,
BAMBANG WIJANARKO
General Manager
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
출장 여행
2020년 2월 21일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깨끗하고 친절한 서비스. 조식은 별로 먹을게 없습니다
실제 이용하신 고객
2020년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Bambang 님, 2020년 2월 22일
Dear Guest,
Thank you for sharing your review with us recently at the Hotels.com. I am so pleased to hear that you enjoyed overall service and your stay with us. Hope we can serve you again and let you see our improvement in near future. Thank you again for your feedback and we look forward to the opportunity of welcoming you back in Harper Cikarang soon.
Warm Regards,
BAMBANG WIJANARKO
General Manager
8/10 - 좋아요
SEOHWI
2020년 1월 28일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
치카랑 가성비 좋은 호텔
1. 좋았던 점: 조식 메뉴 나름 많음. 인도네시아 음식이 주로 많음. 시설은 좋은편, 깨끗하고, 필요한 시설이 모두 갖추고 있음.
2. 아쉬웠던 점: 조식 메뉴는 많지만, 맛은 별로, 찬물이 잘 안나옴, 미지근한 물이 나옴(지하수 사용?), 수업이 약함.
SEOHWI
2020년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Bambang 님, 2020년 1월 31일
Dear Mr. Seohwi,
Thank you for recent stay at Harper Cikarang and sharing your fabulous experience with us. We are pleased to learn that our staff made your stay pleasant. We are also grateful for your great comments about clean, good facilities and the breakfast menu is a lot. Besides, please accept our apologies for not meeting your expectations in regards of breakfast taste. Necessary actions will be taken for improving the areas that you have concerned. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Should there by anything I could assist with your next visit, please do not hesitate to contact me. Thank you and I wish you a happy and prosperous year of 2020!
We are looking forward to welcome you back soon in Harper Cikarang.
Warm Regards,
BAMBANG WIJANARKO
General Manager
8/10 - 좋아요
KYOUNGHEE
출장 여행
2019년 12월 26일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
KYOUNGHEE
2019년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Bambang 님, 2020년 1월 31일
Dear Mr. Kyounghee,
Thank you very much for staying with us and for your positive feedback.
We hope your next visit will be as pleasant as the previous one
We are looking forward to welcome you back soon in Harper Cikarang.
Warm Regards,
BAMBANG WIJANARKO
General Manager
8/10 - 좋아요
Kyungsin
2019년 12월 23일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Kyungsin
2019년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Bambang 님, 2020년 1월 30일
Dear Mr. Kyungsin,
Thank you for your recent stay with us and giving a positive review. We are glad to learn that you have an enjoyable stay. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. We certainly looking forward to welcoming you back soon
Warm Regards,
BAMBANG WIJANARKO
General Manager
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2019년 9월 13일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
2019년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: bambang 님, 2019년 9월 16일
Dear Traveler,
Thank you very much for staying with us and giving us a 5 stars rating.
We hope your next visit will be as pleasant as the previous one
We are looking forward to welcome you back soon in Harper Cikarang.
Warm Regards,
BAMBANG WIJANARKO / General Manager
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2019년 1월 25일
좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
8/10 hotel
overall is 8/10 except only 2 things...the room condition is not very clean and took 20 mins call a taxi
실제 이용하신 고객
2019년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Bambang 님, 2019년 2월 18일
Dear Anonymous,
Thank you for your review. I am very sorry to hear that you have unpleasant experience about cleanliness and Taxi. We do hope you give us another chance as we will definitely improve our services. Looking forward to seeing you again soon.
Warm Regards,
BAMBANG WIJANARKO / General Manager
6/10 - 괜찮아요
Kwonhee
2019년 1월 13일
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
가격대비호텔이괜찮음 객실도마음에들었고 식사도괜찮어어요
Kwonhee
2019년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Bambang 님, 2019년 2월 18일
Dear Mr. Kwonhee,
Thank you for taking the time to review your stay with us. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.
Warm Regards,
BAMBANG WIJANARKO / General Manager
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2018년 10월 8일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
가성비 좋은 호텔(골프 및 쇼핑)
호텔 위치는 수마레콘 Mall 바로 앞이라,,,쇼핑과 먹는건 쉽게 해결됩니다. 그리고 주변 골프장도 가까워 라운딩을 위한 숙박 부킹으로는 최고입니다.
실제 이용하신 고객
2018년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Bambang 님, 2019년 2월 18일
Dear Anonymous,
Thank you for taking the time to review your stay with us. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.
Warm Regards,
BAMBANG WIJANARKO / General Manager
8/10 - 좋아요
Soo Kyun
2018년 10월 2일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가성비 갑
가성비 갑
Soo Kyun
2018년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Bambang 님, 2019년 2월 18일
Dear Soo Kyun On,
Thank you very much for staying with us and give us your great feedback!
Warm Regards,
BAMBANG WIJANARKO / General Manager
8/10 - 좋아요
JONG MOON
2018년 4월 20일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
JONG MOON
답변 제공: Bambang 님, 2019년 2월 18일
Dear JONG MOON,
Thank you very much for your kind feedback and giving us a 8 score rating.
I am so pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to seeing you again soon.
Warm Regards,
BAMBANG WIJANARKO / General Manager
10/10 - 훌륭해요
Tack Gyoo
2018년 1월 23일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깨끗한 시설과 관리가 잘 되고 있는 호텔
시설이 깨끗하고 관리가 잘 되어 있어 다시 방문할 의사가 있습니다. 단, 주변에 식당이 부족하여 그 부분이 약간 아쉽습니다.
Tack Gyoo
2018년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Bambang 님, 2019년 2월 18일
Dear Tack Gyoo,
Thank you very much for your recent stay with us and for giving us a positive review.
We are also grateful for your great comments about our good facilities.
We do hope to welcome you back soon!
Warm Regards,
BAMBANG WIJANARKO / General Manager
10/10 - 훌륭해요
Chim 님, Melaka
단체 여행, 출장 여행
2024년 5월 18일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Overall satisfy
Chim
2024년 3월에 3박 숙박함
6/10 - 괜찮아요
Niraj
출장 여행
2023년 9월 25일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Towels are old and smelly. So are bed sheets
Niraj
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Friska Utami 님, 2023년 10월 11일
Dear Mr. Niraj,We would like to sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your recent stay at Harper Cikarang. Your feedback is invaluable to us, and we take your concerns very seriously.Regarding the issue with the bed smell and old towels, we understand how this can greatly affect your overall experience. Rest assured, we have immediately addressed these matters with our housekeeping and department concern. We are committed to ensuring that such issues do not occur in the future and will take necessary steps to prevent any recurrence.Your comfort and satisfaction are of the utmost importance to us, and we deeply regret that we fell short of your expectations. We would like to make it up to you and offer you a complimentary one-night stay at Harper Cikarang on your next visit. Our team will be in touch with you to arrange the details.Once again, we apologize for any inconvenience you faced and thank you for bringing this to our attention. Your feedback helps us to continually improve our services.Please feel free to reach out to us if you have any further questions or if there's anything else we can do to make your future stays more enjoyable.Sincerely,Friska UtamiGeneral ManagerHarper Cikarang
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to leave us your review to help us understand, react to, and fix issues in the hotel to ensure all guests have a great stay with us. The issues you had with your room and looked into and we will do our best to rectify the issue(s) especially to do cleaning the airconditioning regularly. Again, we will to improve the cleanliness with detail also the service, in order to avoid the same situation from happening again.We hope you will give us another chance to prove to you our standards of service in your future stay and visit. Sincerely yours,Friska UtamiGeneral Manager
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
출장 여행
2022년 11월 23일
좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
2022년 10월에 2박 숙박함
8/10 - 좋아요
Masahiko 님, Kobe
2022년 8월 4일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
部屋が広く快適でした。次回も利用したいと思います。
Masahiko
2022년 7월에 3박 숙박함
8/10 - 좋아요
Wee Kiang
2022년 7월 11일
Wee Kiang
2022년 7월에 1박 숙박함
6/10 - 괜찮아요
Teck Shen
2022년 5월 29일
Teck Shen
2022년 5월에 1박 숙박함
4/10 - 별로예요
실제 이용하신 고객
출장 여행
2022년 5월 28일
Hygiene
Breakfast was the same every day without much variety. Body soap n hair shampoo smells weird. Bath Towel smell weird too.
"Dear Guest,
Thank you for taking the time to leave us your review to help us understand, react to, and fix issues in the hotel to ensure all guests have a great stay with us.
The issues you had with your room and restaurant, will be looked into and we will do our best to rectify the issue(s) and we will do to improve the cleanliness with detail also the food product service, in order to avoid the same situation from happening again.
We hope you will give us another chance to prove to you our standards of service in your future stay and visit.
Warm Regards,
Friska Utami
General Manager
"
8/10 - 좋아요
makoto
출장 여행
2021년 1월 28일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
makoto
2021년 1월에 1박 숙박함
6/10 - 괜찮아요
실제 이용하신 고객
2020년 3월 23일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
2020년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Bambang 님, 2020년 3월 26일
Dear Guest,
Thank you very much for staying with us and giving us 3 stars rating.
I hope we can serve you again and let you see our improvement in the near future.
We are looking forward to welcoming you back soon in Harper Cikarang.
Warm Regards,
BAMBANG WIJANARKO
General Manager
10/10 - 훌륭해요
Zheng-Xiang
출장 여행
2020년 3월 2일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Zheng-Xiang
2020년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Bambang 님, 2020년 3월 4일
Dear Mr. Zheng,
Thank you for your review and for choosing Harper Cikarang!
I am delighted to hear that you had enjoyed your stay with us here and thank you so much for sharing your positive comments. We look forward to the opportunity of welcoming you back soon!
Warm Regards,
BAMBANG WIJANARKO
General Manager
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
출장 여행
2020년 3월 2일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
2020년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Bambang 님, 2020년 3월 4일
Dear Guest,
Thank you very much for staying with us and giving us 4 star ratings.
I'm happy that you enjoyed your stay with us and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Warm Regards,
BAMBANG WIJANARKO
General Manager
8/10 - 좋아요
HIROTO
2020년 2월 16일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
HIROTO
2020년 2월에 1박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
출장 여행
2020년 1월 27일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
what I like this time is the breakfast.
especially there was something like a steam board.
fresh enoki mushroom and chicken were so nice.
실제 이용하신 고객
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Bambang 님, 2020년 1월 31일
Dear Traveler,
Thank you so much for sharing your wonderful review during your recent stay. We are glad to learn that you have an enjoyable food and breakfast menu of our hotel. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. We certainly looking forward to welcoming you back soon.
Warm Regards,
BAMBANG WIJANARKO
General Manager
6/10 - 괜찮아요
실제 이용하신 고객
출장 여행
2020년 1월 27일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
this hotel provide water not by pet bottles but by teko.
unfortunately the water in my room smelled.
I guess it's already a few days not to be changed to the fresh one.
it's also not good from the safety point of view.
실제 이용하신 고객
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Bambang 님, 2020년 1월 31일
Dear Traveller,
Thank you for staying with us and sharing your recent stay experience at Harper Cikarang. We apologize for the unpleasant experience you have encountered in the service of drink water. Regarding the mineral water that we provide in the room, it is always filled when guests check in on that day. Nevertheless, we will still help you to immediately replace fresh water if needed by contacting our staff. As additional information that the mineral water that we provide in your room comes from a gallon water dispenser that is packaged safely and is in the corridor of the floor of your room. As soon as we have received your feedback, your concerns were highlighted within our team and were taken very serious action for improving the areas that you have concerned to prevent those kind of incidents happening again. Once again, we are sorry that you had to experience the service shortfalls during your stay.
Hope we can serve you again and let you see our improvement in near future.
Please, don’t hesitate to contact me in order to arrange your stay with us and to give us a chance to revise your opinion about our hotel.
Warm Regards,
BAMBANG WIJANARKO
General Manager
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
연인과의 여행, 출장 여행
2020년 1월 8일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
there is good receptionist who can handle check in very fast and accurately..
실제 이용하신 고객
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Bambang 님, 2020년 1월 31일
Dear Traveler,
Thank you very much for staying with us and for your positive review. We have noted that you were overall satisfied with your stay at Harper Cikarang.
We hope your next visit will be as pleasant as the previous one
We are looking forward to welcome you back soon in Harper Cikarang.
Warm Regards,
BAMBANG WIJANARKO
General Manager