바(숙박 시설 내)

햄프턴 바이 힐튼 카이저슬라우테른 여행 후기

햄프턴 바이 힐튼 카이저슬라우테른
Fischerstrasse 78, Kaiserslautern

이용 후기

9.4

최고예요

평점 10 - 훌륭해요. 162개 이용 후기 중 121개" "
평점 8 - 좋아요. 162개 이용 후기 중 33개" "
평점 6 - 괜찮아요. 162개 이용 후기 중 5개" "
평점 4 - 별로예요. 162개 이용 후기 중 3개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 162개 이용 후기 중 0개" "

9.6/10

청결 상태

9.6/10

직원 및 서비스

9.4/10

편의 시설/서비스

9.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

9.4/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Frank

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Beautiful hotel with one of the best hotel breakfast offerings I have ever seen. Vanessa, manager was / is awesome!
2024년 4월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Jalynn

2024년 4월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Pamela

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Klaus

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Super freundliches Personal, besonders an der Rezeption
2024년 3월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

KENJI

2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2024년 2월 15일
Lieber Gast,danke für die volle Punktzahl. Das freut uns sehr. Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder bei uns begrüßen.Herzlichst, Ihr

10/10 - 훌륭해요

Tanja

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Passt alles soweit.
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 12월 31일
Lieber Gast,danke für die volle Punktzahl.Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder bei uns begrüßen.Bis dahin alles Gute.Ihr Hampton by HILTON KL Team

10/10 - 훌륭해요

William

연인과의 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 12월 28일
Lieber Gast,danke für die volle Punktzahl. Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder bei uns begrüßen.Bis dahin und herzliche Grüße

10/10 - 훌륭해요

Kristen

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great staff, very clean and easy to park
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 12월 19일
Thank you so much for your valuable feedback.Hope to welcoming you soon again.

10/10 - 훌륭해요

Roland

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2024년 2월 15일
Lieber Gast,danke für die volle Punktzahl. Das freut uns sehr. Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder bei uns begrüßen.Herzlichst, Ihr

10/10 - 훌륭해요

Allen

2023년 11월에 14박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 12월 19일
Vielen Dank für die volle Punktzahl lieber Gast.Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder bei uns begrüßen.

8/10 - 좋아요

Hans-Georg 님, Lindlar

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Soweit in Ordnung
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 11월 2일
Lieber Gast,danke für Ihr feedback. Wir hoffen sehr Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Bis dahin alles Gute

8/10 - 좋아요

Anja

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
.
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 10월 22일
,Vielen Dank lieber Gast für Ihre Bewertung.Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Beste Grüße

10/10 - 훌륭해요

William

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great stay!
The room was very clean and comfortable. The staff was incredibly friendly and helpful!
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 10월 18일
Dear Guest,thank you very much for your kind feedback. This is highly appreciated. Hopefully we will have the pleasure to welcoming you soon again.Kindest regards,

10/10 - 훌륭해요

Mahamat

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very welcoming staff and clean environment. Vet friendly,plus they have 24/7 bar/restaurant.
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 10월 10일
Dear Guest,thank you very much for your kind feedback. This is highly appreciated.Hopefully we wil have the pleasure to welcoming you soon again.Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Birgit

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Auch beim zweiten Aufenthalt wurden wir nicht enttäuscht! Tolles Hotel mit kostenlosen Parkplatz, Personal sehr, sehr nett, leckeres Frühstück und perfekte Lage zur Innenstadt. Schönes Zimmer mit Kühlschrank!
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 10월 8일
Vielen Dank lieber Gast für die netten Worte und die volle Punktzahl. Darüber freuen wir uns sehr.Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder bei uns begrüßen.Bis dahin und beste Grüße

10/10 - 훌륭해요

Shanna

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Limited parking
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 10월 8일
Dear Guest,thank you for your feed back and sorry for any inconveniences caused.Hope we will have the pleasure to welcoming you soon again.Best regards

10/10 - 훌륭해요

Julius

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Die gesamte Einrichtung hat uns sehr gut gefallen. Die Zimmer, die Lobby und der Frühstücksbereich ist genau nach unserem Geschmack eingerichtet. Die Betten waren auch super bequem. Wir kommen sicher wieder!
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 10월 4일
Lieber Gast,vielen Dank für den netten Kommentar und die volle Punktzahl. Darüber freuen wir uns sehr.Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder bei uns begrüßen.Bis dahin alles Gute.

6/10 - 괜찮아요

Ursula

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Expectations
Overall the service and friendliness was great, the room was cleaned everyday. The first room had a clogged shower drainage the water would come out to the hall, so everyone we showered until it was fixed we dried and cleaned the floor. Another room was given to us but that room smelled funky due to the tiles in the shower area was missing the chalking between the tiles, the carpet and the seating area had stains. The ac did not work the room was kept at 23 degrees but the room and bedsheets felt moist. Walls had a lot of stains all over the room. Breakfast and staff was awesome.
2023년 9월에 8박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 9월 20일
Dear Guest,thank you very much for choosing our hitel for your stay.I am very pleased to read, that you liked the service and the friendliness of our staff. However, I deeply apologize for the inconveniences caused converning the shower and the aircondition. We have addressed this directly to secure our regular standard, which you have the right to expect from a HILTON Hotel.Hopefully we will have the pleasure to welcoming you back soon again and remain with kind regards.

6/10 - 괜찮아요

Jörg

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Nichts besonderes
Unterkunft soweit ok
2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 8월 28일
Sehr geehrter Gast,zunächst vielen Dank für Ihren Besuch und die dazugehörige Bewertung.Es ist sehr schade zu sehen, dass Sie offensichtlich nicht voll zufrieden waren. Wir möchten uns natürlich für eventuelle Unannehmlichkeiten in aller Form entschuldigen.Damit wir es künftig besser machen können, würden Sie uns sehr helfen, wenn Sie uns sagen würden, was das ist. Dafür bedanken wir uns bereits vorab und gerne stehe ich Ihnen via arndt.heitmann@hilton.com für Ihr Feedback zur Verfügung.Mit besten Grüßen

4/10 - 별로예요

Carlos

2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 9월 11일
Dear Guest,thank you for your valuable feedback. This is much appreciated.Hopefully we will have the pleasure to welcoming you soon again.Best regards,

8/10 - 좋아요

Sarah

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
^
2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 7월 27일
Vielen Dank für die tolle Bewertung.Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder bei uns begrüßen.Herzlichst Ihr

10/10 - 훌륭해요

MARK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 5월에 5박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 7월 18일
Lieber Gast,danke für die volle Punktzahl. Darüber freuen wir uns sehr. Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder bei uns begrüßen.Bis dahin ...

10/10 - 훌륭해요

Max-Peter

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Es war alles einfach nur perfekt. Das Zimmer war auch auf der Parkside und nicht zur Straße. Auch das große Bett und Badezimmer, waren himmlisch. Im Zimmer hat es an nichts gefehlt und das gesamte Personal war super freundlich. Vielen Dank und wir kommen bald wieder.
2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 7월 7일
Lieber Gast,ganz herzlichen Dank für die netten Worte. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich wohlgefühlt haben und dass wir Sie dann auch bald wieder bei uns begrüßen dürfen.Bis dahin alles Gute Ihr

8/10 - 좋아요

DAVID

2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Vanessa 님, 2023년 6월 27일
Thank you for the great feedback!

10/10 - 훌륭해요

Hatim

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
sehr gutes Hotel in Kaiserslautern
es hat alles sehr gut gepasst Das Hotel ist sauber das Personal ist sehr freundlich ich komme gerne wieder
2023년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 6월 2일
Lieber Gast, danke für die volle Punktzahl und den betten Kommentar.Das freut uns wirklich sehr.Hoffentlich dürfen wir Sie dann bald wieder bei uns begrüßen.Bis dahin und alles Gute.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 6월 1일
Dear guest,thank you for your kind feedback. This is much appreciated.We hope, that we will have the pleasure to welcoming you back again soon.With kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Patrick

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 5월 23일
Vielen Dank für die volle Punktzahl.Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder bei uns begrüßen.Herzlichst

10/10 - 훌륭해요

Jasmine und Karl-Heinz

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Freundliche Begrüßung und schnelles Check in.Danke
2023년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 4월 11일
Lieber Gast,danke für die volle Punktzahl. Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder bei uns begrüßen.Beste Grüße

10/10 - 훌륭해요

Umberto

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 4월 6일
Dear Guest,thnak you very much for your valuable feedback. This is much appreciated. We hope that we will have the pleasure to welcoming you back soon again.Kindest regards,

8/10 - 좋아요

Joshua

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Overall good.
Overall, good. Clean and newer hotel. Food options were limited. However, a unaffiliated restaurant next door. Bar was basic. Rooms were on the small side, but comfortable. I expected more for the price.
2023년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 3월 26일
Dear guest,thank you for your valuable feedback. This is much appreciated.We hope to have the pleasure to welcoming you back soon again.Kindest regards,

10/10 - 훌륭해요

Hoai 님, Bonaire

연인과의 여행, 반려동물 동반 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very rare accommodations here not found in other EU hotels. Rooms have working, cold Air Conditioning! Everything is central heating and cooling so there’s no radiators to worry about. Free breakfast included. The breakfast is great and probably the best free breakfast you’ll find in Europe. Larger rooms than most European hotels. Large free parking lot with electric charging. Some grass areas for pet relief. Downstairs lounge has plenty of seating. Within 15 minutes walking distance from shops and restaurants in the center of town. Within 5 minutes walk from a large park. Staff is friendly. Room is clean and beds are comfy. We were in the king room and the bed was an actual large bed and not 2 beds pushed together. The pillows could be a bit firmer; they flatten when you lay on them but not terrible. My only complaint is the bar is located next to the reception desk so it gets pretty loud in the evenings.
2023년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 3월 13일
Dear Guest,thank you very much for your kind and valuable feedback. We highly appreciate your comments and hope that we will have the pleasure to welcoming you soon again at our hotel. In the meanwhlie, please do not hesitate to contact as at any time, if we can be of any assistance.Kindest regards,

10/10 - 훌륭해요

Nadine

2023년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Vanessa 님, 2023년 3월 21일
Vielen Dank für die tolle Bewertung!Bis zum nächsten Mal :-)

8/10 - 좋아요

Vida

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
A very nice property for the affordable price. It was very comfortable. I would stay there again without hesitation.
2023년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2023년 2월 27일
Dear Guest,thank you very much for your kind and valuble feedback. This is much appreciated. Hopefully we will have the pleasure to welcoming you back soon again.Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Wilfried

8/10 - 좋아요

Josef

10/10 - 훌륭해요

Cooper

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Will stay there again.
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2022년 12월 22일
Dear Guest,thank you very much for your valuable feedback. This is highly appreciated. Hopefully we will the pleasure to welcoming you back soon again.Merry X-Mas and a happy & healthy new year.Best regards,

8/10 - 좋아요

Heiko

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
2022년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Peter

2022년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2022년 12월 5일
Lieber Gast, vielen Dank für die volle Punktzahl. Wir freuen uns sehr darüber.Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder bei uns begrüßen.Bis dahin und alles Gute

6/10 - 괜찮아요

Andreas

10/10 - 훌륭해요

Simone 님, Vienna

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Si tratta di un hotel moderno e funzionale, non molto distante dal centro di Kaiserslautern. La camera era davvero molto confortevole, così come l’ampio parcheggio esterno. Da migliorare la scelta della colazione, sebbene sia estremamente positivo che sia inclusa nella tariffa della camera.
2022년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2022년 11월 12일
Dear Guest,thank you very much for your valuable comments. This is much appreciated. Hopefully we will have the pleasure to welcoming you back soon again.Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Daniela

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Die Einrichtung ist modern und sieht schön aus. Es ist sauber. Das Frühstück war gut.
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2022년 11월 8일
Lieber Gast,vielen Dank für Ihre wertvolle Beurteilung. Es freut uns sehr, dass Sie sich wohlgefühlt haben. Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder bei uns begrüßen.Bis dahin und beste Grüße

6/10 - 괜찮아요

NICHOLSON 님, FAYETTEVILLE

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Staff friendliness is amazing
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2022년 11월 7일
Dear Guest, thank you for your feedback. Much appreciated.Hopefully we will have the pleasure to welcoming you back again soon.Best regards,

8/10 - 좋아요

Reiner

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Alles ok Frühstück war eher unterdurchschnittlich
2022년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2022년 11월 2일
Danke für Ihr Feedback lieber Gast. Schade, dass wir nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben. Gerade unser Frühstück wird sonst sehr gelobt von unseren Gästen, da wir sogar etwas mehr anbieten als die meisten Hotels in KL.Wir hoffen trotzdem Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit besten Grüßen

6/10 - 괜찮아요

melinda

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
Guest comfort and safety is very important.
Everything is good until Saturday night inconvenience of a drunk guest from the lobby following my daughter and friend 2 minors around the facility and elevators, daughter processed to run with her friend and the arrived at the front desk asking for help. FD employee did help and tracked the guest taking him to the Front desk area and then proceeded to take the drunk guest to his room. Guest never entered the room and when I proced to go to the room he was waiting in the hallway for them and as soon he saw them started to shout things to them until he saw me. Had to go to the FD and notify it to the employee in shift. She proceeded to go to the room and maintain him inside the room until we can go to the room with him knowing our room number. This should never happen and employees should’ve automatically call the law enforcement to secure the safety of your facility and for the guest staying there. Also this same guest got snotty with another female at the main lobby bar and that’s why they sent him ti the room the first time. Is very important yo ensure the staff is trained at all times and specially when there is minors involved in this incident. Poor handling m. But the 2 FD staff was very helpful to get the guest inside the room. Was notified that the guest was removed from the facility when we checked out. This was something that should’ve Ben done at the bigining of this incident to ensure the safety of your staff and guest.
2022년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2022년 11월 2일
Dear Melinda,thank you very much for your detailed information about your recent stay. We deeply regret that this has happened in our hotel and hope you and your daughter and friend are feeling better in the meanwhile. I investigeted with my Team and they assured me, that they offered to call the German police, but this was denied. My Team clearly pointed out to the guest, that he has to stay in his room, otherwise we would have clearly removed him the same evening. Since we did not hear anything from the guest anymore after he finally was in the room, we did not see to take any further actions. We have to make sure that ALL guest in our hotel are treated with respect but also with the necessary hardness if required. This was the case and my Team handled the situation absolutely in a correct way. I hope we will the pleasure of welcoming you soon again, even this was an unpleasent situation which you might still have an mind.If you have any questions, pls feel free to conatct me at any time via arndt.heitmann@hilton.com ! Thank you.Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Andrea

2022년 10월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Nina

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Reza

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
10
Zeer aangename sfeer, vriendelijke personeel, hygiënisch, en goede ontbijt
2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2022년 10월 9일
Dear Guest,thank you very much for your valuable feedback and for the full amount of poss. points. Hopefullx we will the pleasure to welcoming you soon again.Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Cesare

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Alway perfect as usual ..
2022년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Arndt Heitmann / General Manager 님, 2022년 10월 9일
Dear Guest,thank you very much for your valuable feedback and for the full amount of poss. points. Hopefullx we will the pleasure to welcoming you soon again.Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Cesare

2022년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Vanessa Gilday 님, 2022년 10월 2일
Dear Cesare,Thank you for staying at the Hampton by Hilton in Kaiserslautern and rating us a overall perfect 10!We will ensure sharing it with the entire team! :)We are looking forward to welcoming you back soon!Sincerely,Vanessa Gilday

10/10 - 훌륭해요

matthew stash

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I will use this accommodations in the future for sure
2022년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Janina Banks 님, 2022년 9월 11일
Thank you for staying with us and sharing your feedback following your stay at Hampton by Hilton Kaiserslautern.We are happy to see it was an overall enjoyable stay for you and are looking forward to welcoming you back in the near future.All the best!