숙박 시설의 전망

시틴 시케어 푸두 바이 컴패스 호스피탈리티 여행 후기

3.5 out of 5
시틴 시케어 푸두 바이 컴패스 호스피탈리티
Jalan Pudu Bukit Bintang, 38, Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur

이용 후기

6.6
평점 10 - 훌륭해요. 466개 이용 후기 중 58개" "
평점 8 - 좋아요. 466개 이용 후기 중 147개" "
평점 6 - 괜찮아요. 466개 이용 후기 중 142개" "
평점 4 - 별로예요. 466개 이용 후기 중 76개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 466개 이용 후기 중 43개" "

6.4/10

청결 상태

7.0/10

직원 및 서비스

7.8/10

편의 시설/서비스

6.2/10

숙박 시설 상태 및 시설

6.0/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
에어컨이 중앙 난방식인데 약간 춥다. 그리고 콘센트가 안되는 콘센트가 있어서 아쉬웠다. 그 이외는 다좋았다. 특히 위치는 관광지 어디든 걸어갈 수 만큼 좋은 곳에 있다.
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Yogendran 님, 2019년 10월 8일
Dear Guest, We very much appreciate your ratings regarding your stay at the Citin Seacare Hotel by Compass Hospitality. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Executive Housekeeper.

4/10 - 별로예요

SEUNGMI 님, seoul

별로예요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
대박무지막한 카운터 남성노인분
호텔스닷컴예약바우쳐 보여줘도 본인명단에없다며 난모른다고 돈만내라고 윽박지름 30분실랑이끝에 지금명단에보인다며 그리고 조식포함분명바우처에 있는데 아침같은거없다며 한마디로짜름 그때 체크인카운터에있던 나이든 남성분장애있으셨는데 그분이이상했었던듯 다음날다른분들은 않그러심 낮선곳에 첨 공항서 택시타고 온호텔서 적잖게 많이놀랄정도로 아주 고지식한 노인남성 너무 어의없고 카운터에서어텋게일을할수있지 할정도로 무지막함
2018년 12월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

JINSEON 님, 부산

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
말레이시아 여행
방음이 잘 안되요 그것빼만 다 좋음

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

10/10 - 훌륭해요

myungho 님, 제주도

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
시외버스터미날위치가 바귀었습니다
버스터미널 이전으로인하여 호텔정보 부족함

10/10 - 훌륭해요

Catherine 님, J

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
공항에서 거리가 조금 먼편
호텔시설은 좋으나 뷰가 없고 너무 호텔들이 붙어있었음 그것말고는 깨끗하고 저렴한 편인거 같음

8/10 - 좋아요

song 님, south korea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
jalan pudu 역에 내린다면 ok
말라카에서 TBS가는 티켓이 매진되서 jalan pudu로 갔네요! 새벽 1시에 도착했는데 jalan pudu가 워낙 붐비기도 하고 내린 곳에서 바로 볼 수 있어서 좋았어요. 호텔은 쏘쏘. 나쁘지 않습니다. 그냥 스탠다드에 충족한다고 생각하시면 되요! 저랑 같은 상황이시라면 지도보시고 가까운 곳에서 가격이 싼 곳에 주무시면 될듯요^^

6/10 - 괜찮아요

David Lee 님, Seoul

위치는 좋습니다.
리셉션 대기만 20분 넘게 했습니다. 사람은 있는데 처리가 너무 늦어요.충분한 인내심이 필요할듯. 에어컨 상태가 좋지 않았습니다. 3단만으로 지내야했죠. 숙박기간동안 청소는 크게 기대 하지 마세요. KLIA2(LCCT)공항에서 버스를 타고 약1시간정도 걸립니다(10링깃) Pudu Sendtral이나 Puduraya 버스를 타면 됩니다. KLIA2공항으로 이동할때도 내린곳에서 탑승하시면 됩니다. 이땐 12링깃. 택시보다 안락했습니다.

4/10 - 별로예요

Mike

단체 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
The price is cheap, however, from the internet photos, the pictures looks really clean and the building around it looks clean, BUT, when you actually arrive, the area is getto and worn down, and everything is old, looks like from the 1960's hotel, 50 years old. Carpet dirty, used, old, elevator old, rooms old worn out, It looks like it was from the 1960's hotel. The staff is helpful, but everything is old.
2022년 9월에 10박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

HARIANAND

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2020년 3월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

CF 님, US

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Located in good neighborhood, nice staff, comfortable bed, clean room. The things I dont like were I dont see nearby restaurants, further walking to trains/ buses, small room.
2020년 2월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 청결 상태
Location is good
2020년 1월에 28박 숙박함

8/10 - 좋아요

eslam ali badie sadie

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2019년 12월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nice place
Nice place for staying. well connected with metro.
2019년 12월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Anonymous 님, Johor

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Overall is good. Value for money if you got budget
2019년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Devan N 님, 2019년 12월 24일
Dear Valued Guest, Thanking you for your feedback and appreciate you staying with us. Hospitably yours, Devan N Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I stayed in a refurbished room. Was very good . Rooms is small but its great for 2 and rooms are clean. Staffs are very good they are very friendly. Mr Yogen was a nice person, gave lots of information about kl and food stuffs and travel advice informed us that hotel is on-going some refurbishment. Very recommended for their outstanding hospitality.
2019년 12월에 15박 숙박함
답변 제공: Deva N 님, 2019년 12월 24일
Dear Valued Guest, Thanking you for your feedback and I am very happy to hear you had a good stay and the services rendered to you by my colleagues. Hope you willremember us on your next visit to Kuala Lumpur. Best regards Devan N Hotel Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
2019년 11월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Nur 님, Sarawak

가족 여행
Air lambat trun dekat singki,macam sumbat..peti ais x sejuk..
2019년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Devan N 님, 2019년 12월 24일
Dear Nur, Thank you for your feedback and we take note of your experience during your stay. The water pressure was being affected due to the repairs that's taking place and as for the fridge in your room that found not cold was due to the temperature setting that was fiddle with. However we could have had this rectified if you had alerted us immediately as sometimes the temperature could have been accidently fiddled. Best regards, Devan N Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Seems to be very small old property but well kept and well maintained. Friendly staffs and great place. Not much to complaint as its value for what you pay. I saw some light refurbishment going on i hope they will make the hotel better.
2019년 11월에 16박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very good hotel. Rooms are small but clean and comfortable. Housekeeing staffs are great assistance. Songkar was very helpfull guy. Cozy musics at lobby. Breakfast was ok we enjoyed the sandwiches only.
2019년 11월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good nice very clean and great hospitality.
2019년 10월에 28박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 객실의 편안함
2019년 11월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Yasmin

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bad Service
Bad service. No refund for hotel for unfulfilled stay due to flight delay caused by technical fault.
2019년 8월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The photos were different from the actual room, in description it said city view plus the window was also different from the photo. There was no view because of the blockage of the other building in the front, it would be better if true details were provided. Overall, the service was good and clean room.
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Yogendran 님, 2019년 10월 8일
Dear Guest, We very much appreciate your ratings regarding your stay at the Citin Seacare Hotel by Compass Hospitality. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Executive Housekeeper

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

Good location. Close to Chinatown and masjid Jamek station.
2019년 8월에 7박 숙박함
답변 제공: Yogendran 님, 2019년 10월 8일
Dear Guest, We very much appreciate your ratings regarding your stay at the Citin Seacare Hotel by Compass Hospitality. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Executive Housekeeper

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 객실의 편안함
You get what you pay for.
The non smoking room is unfortunately on the smoking floor area, you could smell it as soon as you open the door. The connecting door was not doubled, we could hear everything from our neighbors. The walls and ceiling have stains and need painting so bad. The staff was nice. Breakfast was terrible. The carpet was old and dirty. The towel and tissue holders were rusty.
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Yogendran 님, 2019년 10월 8일
Dear Guest, We very much appreciate your ratings regarding your stay at the Citin Seacare Hotel by Compass Hospitality. Thank you for letting us know know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately. I apologize on behalf of everyone at Citin Seacare Hotel Kuala Lumpur. Please know that your situation was an exception. As you can see on other reviews, we are known for taking ownership and caring deeply about our customers. We can’t fix the past but you have my personal commitment to improve the way our staff serves every customer. Until then, please accept my sincerest apologies on behalf of everyone on the team

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Yogendran 님, 2019년 10월 8일
Dear Guest, We very much appreciate your ratings regarding your stay at the Citin Seacare Hotel by Compass Hospitality. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Executive Housekeeper.

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Yogendran 님, 2019년 10월 8일
Dear Guest, We very much appreciate your ratings regarding your stay at the Citin Seacare Hotel by Compass Hospitality. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Executive Housekeeper.

8/10 - 좋아요

Bertus

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nice Hotel
The hotel was more than decent for the price. We were accidentally placed in two twin rooms on a lower floor, and they didn’t look very nice. After the correction, we were given our double rooms on the top floor and they were much much nicer. Overall, I’d recommend the hotel as the staff were helpful (though a little slow at check-in), the area was not too far from most centrally locates attractions, and the rooms were nice.
2019년 7월에 2박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Quite disappointing and overpriced for what we got
We felt that the description and picture of the hotel did not match the actual conditions. The room felt very tired and outdated. Our shower head was very loose and would fall over whilst in use. Our window would not close - and after telling the reception who tried to fix it, there was still a gap. This was an issue as the hotel is right next to a main road and some bugs bit us during the night. Although not of huge detriment to our stay, the walls had markings and the carpets were a bit dirty. The security guards at the front were very friendly and helpful. The location of the hotel was great for exploring the city. Overall, just a bit let down by the description of the hotel.
2019년 7월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
飛行機の到着時刻が早朝で、連絡もしないで朝6時に伺いましたが部屋が空いていた為チェックインさせてくれました。ドライヤーは貸出で、部屋まで持ってきてくれました。アメニティは小さい石鹸とすごい色をしたシャンプーで、ほぼないと思ったほうがいいです。エアコンの風向きは調節できません。リモコンがないためわざわざ立ちあがって壁に備え付けられているスイッチの所まで行かなくてはなりません。音も結構大きく、耳栓をしても聞こえます。 バスルームを開けた瞬間小さいヤモリがいました。窓が小さく空いていたのでそこから入ってきたんだと思います。2泊しましたが、見たのはその一回だけです。 シーツは清潔でした。毎日変えてくれるようです。 デポジットはチェックイン時に100RM(一泊50)、税金20RM(一泊10)取られました。チェックアウト時、朝食もサービスも利用しませんでしたがデポジットは50RMしか返ってきませんでした。なんの説明もなく、はいって感じで渡され、めんどくさかったので説明を求めませんでしたが、アーリーチェックインの分かなって思ってます。でも、チェックインの時に全部でいくらですかって聞いたとき、アーリーチェックインの料金の話は出てこなかったんですが。 立地はいいと思います。雨が降っても駅までほぼ濡れずに行けますし、コンビニもすぐ、チャイナタウンが徒歩10分ぐらいの所にありました。 1人旅で、ゲストハウスなどが苦手な方で寝るだけでいいなら全然いいと思います。
2019년 6월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Naoya

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
コスパは良い
フロントスタッフはとても親切です。 最寄りの電車の駅から徒歩1分、中華街やセントラルマーケットも徒歩圏内で便利です。 部屋の中は公式HPのイメージ写真よりやや老朽化している印象。 KFC、コンビニも1分圏内にあります。 アメニティ ドライヤーなし(フロントで借りる事は可能) 歯ブラシあり 冷蔵庫あり バスタオル人数分 と必要最低限です。 エアコンはありますが、あまり強くありません。
2019년 4월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

2019년 4월에 2박 숙박함

4/10 - 별로예요

sveinung

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 4월에 5박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
별로예요: 청결 상태
ห้องพักสกปรก มีแมลงสาบอยู่ในห้องน้ำ พรมมีกลิ่นเหม็น
2019년 4월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 4월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
服務優質,耐心的溝通
2019년 4월에 3박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Below Average
Friendly staff, nice T.V, nice location nears the LRT and short distance walk to Chinatown and night food market; however, the room was outdated, the picture looks better than the actually room, lack of cleanliness as there was dust on the counter by the fridge, the bed was double not Queen size, shower and sink pressures were not good, toilet paper was thin, hand soap provided was small, air condition was not powerful and the lift was small.
2019년 3월에 5박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Mohamed

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 2월에 8박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very nice n i m looking forward to stay again
2019년 2월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
喫煙ホテルと 書いて いますが 全面禁煙 です
2019년 1월에 4박 숙박함

4/10 - 별로예요

Napas

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 객실의 편안함
The location is great but room very dirty. NEVER VACUMM THE CARPET. room was small & smell.
2019년 1월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Angel

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
air condition not cold at all... room very dusty.
2019년 1월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Johannes

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good stay for one night
Stayed for one night because we arrived late at night by flight to KL. Decent rooms, service and not too far off from busstations and a food market. All in all a decent stay without any problems. Nothing fancy, but not worn down and shabby.
2018년 12월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
The room was a bit small. The photos shown on the website couldn’t be trusted. When I opened my luggage in the room, I nearly couldn’t walk . And there were some insects in the room. But comfortable at all if you only need a place to stay.
2018년 12월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2018년 12월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

fizal 님, KL

좋아요: 직원 및 서비스
Kali ke4 checkin di sini,kesemuanya baik cuma masalah lipas yang terlalu banyak di bilik 401,403 dan 1005. sehingga kan saya terpaksa turun ke recep untuk mengambil aerosol dan tidur dengan lipas yang sudah mati. apabila beritahu pada kakitangan, hanya perkataan maaf sahaja. Sekurangnya sebagai kakitangan apabila pelanggan sudah mengadu begitu, seeloknya ditukarkan ke bilik yang lain, yang lebih selesa. Semoga dapat ditambah baikpulihkan setiap bilik.terima kasih
2018년 11월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

fizal 님, kuala lumpur

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
berpuas hati tetapi perlukan menaiktaraf bilik 403 kerana pengunci pintu sudah patah apabila checkin dan risau akan keselamatan pelanggan selepas ini. tempah 3hari 2malam tetapi hari ke2 ingin masuk bilik, kad telah expired. ini adalah kali ke2 saya menginap di hotel. Apa pun staff baik. Saya akan cuba utk kali ke3 bilik 403 itu. terima kasih
2018년 11월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Erica

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
外面街道髒亂,但房間整齊乾淨
訂的時候說有城市景觀但打開窗戶只有隔壁樓的牆壁。晚上建議鎖門,因為有人要跑來開我的門,除此之外都還OK。
2018년 10월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nice..good staff. The lift is so long to waiting if got the high level
2018년 10월에 1박 숙박함