안뜰

파라도르 데 라 팔마 여행 후기

4 out of 5
파라도르 데 라 팔마
Ctra. de El Zumacal, s/n, Brena Baja, La Palma

이용 후기

8.0

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 65개 이용 후기 중 23개" "
평점 8 - 좋아요. 65개 이용 후기 중 23개" "
평점 6 - 괜찮아요. 65개 이용 후기 중 15개" "
평점 4 - 별로예요. 65개 이용 후기 중 2개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 65개 이용 후기 중 2개" "

8.8/10

청결 상태

8.2/10

직원 및 서비스

8.4/10

편의 시설/서비스

7.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.6/10

친환경

이용 후기

6/10 - 괜찮아요

Andreas

좋아요: 청결 상태
2024년 2월에 7박 숙박함
답변 제공: Parador de Turismo "Isla de La Palma" 님, 2024년 4월 1일
Thank you for your review.

10/10 - 훌륭해요

Jennifer

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very comfortable, chilled 3 night stay.
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Parador de Turismo "Isla de La Palma" 님, 2024년 4월 1일
Dear Ms. Jennifer,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and our restaurants and we hope to see you again very soon.Sincerely,The Management

8/10 - 좋아요

Frank

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Leider etwas in die Jahre gekommen, so dass ein paar Sanierungsarbeiten anstehen dürften. Aber alles noch tolerabel, sehr schönes Ambiente. Auch sehr gute Küche, leider bei hohem Niveau kaum Auswahl an urigen, deftigen Speisen. Schade, dass weder Speisekarte noch Infomaterial in Deutsch vorgelegen haben.
2024년 2월에 7박 숙박함
답변 제공: Parador de Turismo "Isla de La Palma" 님, 2024년 4월 1일
Sehr geehrte Herr Frank,Wir bedauern es sehr, dass wir, so wie Sie angeben, nicht die Erwartungen dieser Reise erfüllen konnten, die Sie an unser Hotel bei der Auswahl Ihres Reiseziels gestellt haben.Unser Ziel ist es, dass alle Gäste, die uns besuchen, sehr zufrieden abreisen.Weiterhin stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung. Sollten Sie eine weitere Reise nach Parador von La Palma, planen, würden wir uns freuen, wenn Sie uns wieder besuchen und sind überzeugt, Ihnen einen Service nach Ihrer vollsten Zufriedenheit zu bieten und somit Ihr Vertrauen zurück zu gewinnen. Zögern Sie nicht sich mit mir in Verbindung zu setzen im Hinblick auf Ihre Reservierung. Mit freundlichen Grüβen The Management

10/10 - 훌륭해요

Jochen Christian

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Schöner Garten, tolles Frühstück, angenehme Atmosphäre
2023년 11월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Victoria

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Stay Spanish
Classic quality hotel with excellent attentive service
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Parador de Turismo "Isla de La Palma" 님, 2023년 9월 20일
Dear Victoria,Thank you for sharing your experience at The Parador of La Palma.We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service.Thank you again for your time and come visit us again soon! Sincerely,The Management

4/10 - 별로예요

Richard

좋아요: 청결 상태
Même pas une bouteille d’eau ou un fruit à l’arrivée
2023년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Ruperto

2023년 1월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Gard

2022년 7월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Matias Carmelo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Deoartamento de recepción 님, 2022년 1월 10일
Muchas gracias por su valoración

10/10 - 훌륭해요

evasio

2021년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Departamento de recepción 님, 2022년 1월 10일
Muchísimas gracias por su valoración

8/10 - 좋아요

anil

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Todo bien quedamos muy contentos
2021년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Departamento de recepción 님, 2022년 1월 10일
Muchísimas gracias por su valoración

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Habitaciones y muebles de los 80!
Excelentes vistas y jardines. Aunque las zonas comunes quizas merezcan sus 4 estrellas, las habitaciones no se han rehabilitado desde principios de los 80 (o eso parece). Es inexplicable que todo este tan viejo y por tanto el precio es injustificado. Paradores no debería dejar ninguno de sus establecimientos en ese estado. Han tenido una pandemia para una rehabilitación total.
2021년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Verónica García 님, 2021년 10월 31일
Estimado Huésped, Muchas gracias por su visita y tiempo dedicado a valorarnos. Le informamos que tenemos aprobados diversos proyectos para la mejora de las instalaciones en este próximo 2022. Esperamos verl@ nuevamente. Un saludo y feliz día, Verónica García Dirección

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Cómodo y tranquilo.
Sitio cómodo y tranquilo. Sin duda repetiremos si volvemos a La Palma.
2021년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Verónica García - Dirección 님, 2021년 10월 25일
Estimado huésped, Muchas gracias por habernos elegido para visita la isla de La Palma y tiempo dedicado a valorarnos. Esperamos volver a verl@ pronto, Un saludo y feliz día

8/10 - 좋아요

Manuel

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Experiencia muy agradable y tranquila
Experiencia muy agradable y tranquila.Ideal para descansar y hacer excursiones
Foto con el volcán cumbre vieja al fondo
2021년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Verónica García 님, 2021년 10월 2일
Estimado Manuel, Muchas gracias por su visita y tiempo dedicado para valorarnos. Esperamos verle nuevamente, Un saludo Verónica García Dirección

6/10 - 괜찮아요

Dana 님, San Luis Obispo

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Seems like the hotel needs to do some upgrades. Broken tile on the patio outside our room, keys from the 1970’s, mold in the silicone in the shower. Beds squeak and are not very comfortable.
2021년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Verónica García 님, 2021년 9월 11일
Dear Dana, Thank you for your visit and time to rate us. We have some projects approved in order to improve our quality service. We are looking forward to seeing you again, Kind regards

6/10 - 괜찮아요

Matthias

단체 여행, 가족 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
ImperialTours.at empfiehlt dieses Haus nicht.
Die Anlage ist abgewohnt. Der Innenhof ist hübsch angelegt, auch das Restaurant. Sowohl die Zimmer als auch Gänge sind in einem schlechte Zustand, verschimmelt, kaputte Kühlschränke, … Unsere Gäste hatten drei Zimmer und blieben eine Nacht. Frühstück war in Ordnung. Zu diesem Preis gibt es weitaus bessere Häuser auf La Palma.
2021년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Verónica García 님, 2021년 9월 11일
Dear Matthias, Thank you for your visit and feedback. We have taken notesd about your suggestions in order to improve our quality service. Kind regards

8/10 - 좋아요

Pete

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
Not bad but not great.
Decent spot, service was ok - left a little to be desired e.g. wouldn't provide a bottle of water at 11.01pm because room-service was closed - even though the next night we were able to get water at 11.35pm. Nice views, nice couryard, rooms ok. Not bad but not great.
2021년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Verónica García 님, 2021년 6월 11일
Dear Pete, Thank you for your visit and comments that make us improving step by step. We hope to see you soon. Kind regards, Verónica García Manager

8/10 - 좋아요

LUIS FERNANDO

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 5월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 2월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 11월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

DOMINGO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 11월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Very nice
Very nice place super friendly cleaners and waiting staff but service and friendliness by mid range and above staff a bit off probably due to them being public sector employees
2020년 2월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

JuanCTaranco 님, Madrid

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Todo excelente.Especial mención a la srta Nazaret siempre atenta y solicita para facilitarnos las excursiones por la isla
2019년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Dirección 님, 2019년 12월 30일
Estimado Juan C, Muchas gracias por habernos dedicado parte de su tiempo compartiendo su experiencia en el Parador de La Palma. Es un placer poder saber que han disfrutado de la estancia y los servicios prestados. Esperamos poder recibirle de nuevo próximamente. Un cordial saludo

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Aangetrokken door de foto,s van het zwembad met daaromheen een hoge heg en mooie ligstoelen,kozen we voor dit hotel. Toen we daar gebruik van wilden maken werd ons verteld dat het hotel geen eigenaar was van het zwembad en dat het alleen open was van juli tot september.Er was zon op ons balcon tot 11.30 en daarna was er nergens een zonnig plekje met ligstoelen en uit de wind. Ook het restaurant voldeed niet aan onze verwachtingen Ontbijt was uitstekend.
2019년 10월에 14박 숙박함
답변 제공: . 님, 2019년 12월 30일
Dear Guest, Thank you very much for your time sharing your experience at Parador de La Palma. It is important for us to learn from your experience so we can improve the quality of our services for guests. We hope to welcome you back

10/10 - 훌륭해요

Andree

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Parfait en tout
2019년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: . 님, 2019년 10월 26일
Cher Andree, Merci beaucoup pour votre commentaire sur le Parador de La Palma. Pour nous votre opinion es tres important. Les retours d'expérience de nos clients sont très précieux et nous permettent d'améliorer notre qualité Recevez nos salutation les plus distingées

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Dirección 님, 2019년 10월 4일
Estimado Huesped, Muchas gracias por haber compartido su experiencia en el Parador de La Palma, nos alegra saber que han disfrutado de la misma. Esperamos recibirle de nuevo pronto. Un cordial saludo

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent. Nice and cozy and great rooms and breakfast.
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Jose Antonio García 님, 2019년 9월 2일
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience at Parador de La Palma. It's a pleasure for us you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back soon. Yours sincerely,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Séjour agréable
Hôtel très agréable, chambre spacieuse (vue sur mer), buffet du petit-déjeuner très bien ... seul bémol personnel pas toujours très aimable (barrière de la langue, ou pas).
2019년 4월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Frukosten sköts exemplariskt. Hotellet har ett mycket fint läge och fina rum men börjar bli moget för en ordentlig renovering.
2019년 3월에 14박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The tranquility and beautiful gardens, seeing the sparrow hawk sitting on window sills and crying out to his mother was fantastic. The steps to the sauna need refreshing please..
2019년 3월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Liked the setting, gardens and the tranquility. Steps to the sauna could be improved.
2019년 3월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 3월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 3월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Lovely, historic building, cool, shady public areas with lovely views overlooking the bay. Beautiful gardens though down a steep slope. Very good size room with balcony and seating area. Excellent breakfast choice. Taxi to airport or Santa Cruz c12€.
2019년 2월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

JULIO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel precioso en un enclave espectacular. En cuanto al servicio te encuentras lo esperdo en Paradores: impecable. Un valor seguro
2019년 2월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Maria Mercedes

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
*El servicio de recepcion seco . *no teniamos agua caliente s las 20 h , ni por la mañana temprano * mobiliario deteriorado ( muelles bajo sillas rotos ) y obsoleto
2019년 1월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

A

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Hübsches Hotel, gute Lage, sehr sauber. JEDOCH: Angstellte (bis auf Etagenmädchen) "distanziert bis unhöflich". Als Gast hatte man immer den Eindruck zu stören... z. B. wurde einem beim Frühstück von einer Mitarbeiterin die Kaffeetasse geradezu auf den Tisch "geknallt". Weiterer Minuspunkt: Betten ultrahart: meine Frau konnte eine Woche !!!! nicht durchschlafen und hatte jeden !!!! Morgen entsetzliche Rückenschmerzen. Die Betten insgesamt auch sehr wackelig. Wir würden das Hotel nicht nocheinmal buchen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (meine Frau kam vollkommen unerholt aus dem Urlaub zurück......)
2018년 12월에 7박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Vereinbart und bezahlt war ein Abholservice vom Flughafen zum Hotel. Der Abholdienst war nirgends und das Telefon, angegeben von ebookers, wurde auch nicht abgenommen. So blieb uns nichts anderes übrig als eine Taxi zu nehmen und es auch zu bezahlen. Wünschenswert wäre wenn ebookers uns den Betrag zurück erstatten würde. Wir sind gespannt wie kulant ebookers ist!!! Hermann A
2018년 11월에 7박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
El recibimiento fue correcto pero frío. La despedida muy bien y ofrecimiento para que volvamos. El servicio de comedor muy bien. La habitación limpia y bien. La ubicación y paisajes muy bien.
2018년 10월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Max

2018년 9월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
magnifique Jardin et situation géographique Chambre spacieuse
2018년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Fermín Galán 님, 2018년 4월 22일
Madam / Monsieur, Tout d'abord, je à vous remercier d'avoir pris le temps de répondre sur votre séjour au Parador de La Palma. Les retours d'expérience de nos clients sont très précieux et nous permettent d'améliorer notre qualité d'écoute et de service et d'offrir une expérience toujours plus inoubliable avec Paradores. Nous serons ravisde votre revoir bientôt dans l'un de nos hôtels et restaurants. En cas de doute ou pour toute autre information, n' hesitez pas à nous contacter. En espérant vous revoir bientôt dans nos complexes, Nous vous prions d'agréer, Madam/Monsieur, nos salutations les plus distinguéss. Fermín Galán Directeur

6/10 - 괜찮아요

Björn 님, Schenefeld

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
Ordentliches Hotel
Das Hotel und der Zustand dessen ist in Ordnung. Der Service könnte deutlich freundlicher und hilfsbereiter sein. Lage und Hotel ok, Team weniger!
2018년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Fermín Galán 님, 2018년 3월 13일
Sehr geehrter Herr Björn, Zunächst möchte ich Ihnen danken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, in Bezug auf Ihren Aufenthalt im Parador de La Palma zu antworten. Es ist wichtig für uns, von Ihrer Erfahrung zu lernen, damit wir die Qualität unserer Dienstleistungen für die Gäste verbessern können. Ich möchte mich für die Störung entschuldigen, die Sie während Ihres Aufenthaltes erfahren haben und bedauern die Unannehmlichkeiten, die Ihnen dadurch entstanden sind.   Wir haben Ihre Kommentare zur Kenntnis genommen und hoffen, Ihnen in nächster Zeit eine bessere Erfahrung mit Paradores zu bieten. Wir möchten uns noch einmal entschuldigen und zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie weitere Informationen benötigen. Dein, Fermin Galan Manager

10/10 - 훌륭해요

Helen

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Beautiful place to stay
Lovely hotel surrounded by beautiful gardens with plenty of public areas to sit and relax. It is a little isolated - but only 15 minutes into town on the bus.
2018년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Fermín Galán 님, 2018년 2월 25일
Dear Helen, I would like to thanks you for taking the time to respond in relation to your stay at the Parador de La Palma. Receiving positive feedback such as your gives us great satisfaction and I kindly ask your permission to share it with all our team. We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us shoud you require any other information. We will be delighted to see you again soon! Yours sincerely, Fermín Galán Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Es war ein ganz normales Hotelzimmer, unter Parador hatte ich mir mehr vorgestellt. Sehr schöner Ausblick, hübscher Garten. Zimmer sind sehr hellhörig.
2018년 1월에 7박 숙박함
답변 제공: Fermín Galán 님, 2018년 2월 7일
Sehr geehrter Herr / Damen, Zunächst möchte ich Ihnen danken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, in Bezug auf Ihren Aufenthalt im Parador de La Palma zu antworten.   Es ist wichtig für uns, von Ihrer Erfahrung zu lernen, damit wir die Qualität unserer Dienstleistungen für die Gäste verbessern können.   Ich möchte mich für die Störung entschuldigen, die Sie während Ihres Aufenthaltes erfahren haben und bedauern die Unannehmlichkeiten, die Ihnen dadurch entstanden sind. Wir haben Ihre Kommentare zur Kenntnis genommen und hoffen, Ihnen in nächster Zeit eine bessere Erfahrung mit Paradores zu bieten. Wir möchten uns noch einmal entschuldigen und zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie weitere Informationen benötigen. Dein, Fermin Galan Manager

8/10 - 좋아요

TREVOR

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
January stay
Hotel generally OK, gardens very nice, swimming pool unheated and could do with a clean but our stay was out of season. Room and hotel interior comfortable. Easy to find from airport and town. One price for breakfast, therefore expensive for Continental for my wife but acceptable for Full for me. Only had one dinner, expensive and disappointing compared to local restaurants.
2018년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Fermín Galán 님, 2018년 1월 27일
Dear Trevor, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey relation to your stay at the Parador de La Palma. It is important for us to learn from your experience so we can improve the quality of our services for guests in order to offer you the best possible Paradores experience. We hope to welcome you back to one of our hotels an restaurants. Please do not hesitate to contact us should you requiere any other information. We will be delighted to see you again soon¡ yours sincerely, Fermin Galan Manager

4/10 - 별로예요

Marc

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Matig hotel met onvriendelijk personeel. Spreken alleen Spaans en zijn erg weinig servicegericht. Lekkende douche. En sportzaal buiten gebruik. Zeker geen 4 sterren waard.
2017년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Fermín Galán 님, 2018년 1월 27일
Dear Marc, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond in relation to your stay at the Parador de La Palma. It is important for us to learn from your experience so we can improve the quality of our services for guests. I would like to apologize for the disruption that you experienced during your stay and we depply regret the inconvenience that this caused you. We have taken note of your comments and,we hope, in a next time, offering you a better experience with Paradores. One more time we want to apologize and, please, do not hesitate to contact us if you require any other information. Yours sincerely, Fermin Galan Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Aunque está un poco retirado de la ciudad, su situación es perfecta igualmente al estar cerca del aeropuerto también. Un lugar tranquilo, muy limpio, habitaciones bien decoradas y cómodas. el bar/restaurante un poco excesivo en los precios aunque se nota que es de calidad, ofrecer una alternativa más económica estaría bien. La piscina con vistas al mar, un jardín precioso y el personal muy amable.
2017년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Fermín Galán 님, 2017년 12월 8일
Estimados señores, En primer lugar agradecerle su tiempo al responder la encuesta en referencia a su estancia en el Parador de La Palma. Para nosotros es importante conocer sus impresiones para poder mejorar la atención y calidad de nuestros servicios y ofrecerles así una mejor experiencia con Paradores. Tomaremos nota sobre sus comentarios acerca de los precios y estudiaremos nuestra oferta para intentar mejorarla. Esperamos recibirle de nuevo en alguno de nuestros hoteles y restaurantes y no dude en contactar con nosotros para cualquier otra información que pueda necesitar. ¡Estaremos encantados de volver a verle pronto! Un saludo, Fermín Galán Director

8/10 - 좋아요

Sofia 님, madrid

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Lovely hotel surrounded by a beautiful garden
Es un hotel muy tranquilo, rodeado de un jardín espectacular, en un paisaje precioso. Ideal para descansar y disfrutar de la preciosa isla de La Palma.
2017년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: . 님, 2017년 8월 19일
Estimada Sofía, En primer lugar quisiera agradecerle su tiempo al responder nuestra encuesta en referencia a su estancia en el Parador de La Palma. Uno de los valores fundamentales de nuestra compañía es ofrecer un servicio de calidad y una atención personalizada a nuestros clientes. Recibir comentarios positivos como el suyo es una gran satisfacción para nosotros, por lo que si me lo permite lo haré extensivo a todo nuestro equipo. Esperamos recibirla de nuevo en alguno de nuestros hoteles y restaurantes y no dude en contactar con nosotros para cualquier otra información que pueda necesitar. ¡Estaremos encantados de volver a verla pronto! Un saludo, Fermín Galán Director

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very beautiful hotel, restaurant less good.
+++ The hotel has a very beautiful colonial style, with many areas where to sit down and relax, read, or have a drink. Beautiful gardens, and beautiful view down the hills to the see from the terrace. Spacious room, very comfortable bed, very nice and clean bathroom. --- WiFi reception in the room was very poor. Dinner in the restaurant was overpriced, and the service was fairly poor, food didn't come in the right sequence, and several mistakes in the orders. I would recommend to drive down into Cancajos or Santa Cruz for dinner.
2017년 7월에 2박 숙박함
Dear SIr/Madam, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey relation to your stay at the Parador de La Palma. It is important for us to learn from your experience so we can improve the quality of our services for guests in order to offer you the best possible Paradores experience. We hope to welcome you back to one of our hotels an restaurants. Please do not hesitate to contact us should you requiere any other information. We will be delighted to see you again soon¡ yours sincerely, Fermin Galan Manager