숙박 시설 구내

리오 호텔 & 카지노 여행 후기

3.5 out of 5
리오 호텔 & 카지노
3700 W Flamingo Rd, Las Vegas, NV

이용 후기

6.6
평점 10 - 훌륭해요. 17650개 이용 후기 중 5259개" "
평점 8 - 좋아요. 17650개 이용 후기 중 3661개" "
평점 6 - 괜찮아요. 17650개 이용 후기 중 2856개" "
평점 4 - 별로예요. 17650개 이용 후기 중 2490개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 17650개 이용 후기 중 3384개" "

7.0/10

청결 상태

7.0/10

직원 및 서비스

6.4/10

편의 시설/서비스

6.4/10

숙박 시설 상태 및 시설

6.8/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

Rachel Jinah

단체 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Room is big. I wish open your buffet restaurant soon
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Jordan W. Guest Experience Coordinator 님, 2024년 1월 8일
We have new food options opening in January, including our new Canteen Food Hall with six new options to replace the Carnival World Buffet. These options include Southland Burrito Co., Shogun Ramen, Tony Luke's, Tender Crush, Nama Nama, & Attaboy Burger. We hope you will give us another chance and return to our hotel in the future.

10/10 - 훌륭해요

Hyun ju

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
라스베가스에서 가장 큰 룸
룸이 정말 넓어서 어무 좋아요. 4명이 사용을 해도 공간이 남을 정도의 크기
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Jordan W. Guest Experience Coordinator 님, 2023년 12월 28일
룸이 넓어서 만족스러우시다니 다행입니다! 편안하게 머무르실 수 있어서 기쁘게 생각합니다. 더 필요한 정보나 도움이 있다면 언제든지 물어보세요!

4/10 - 별로예요

sunghee

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
너무 더러워요 샤워실 배수가 심각하게 안되어서 밤에 방을 바꿨어요. 다행히 방 변경은 지체없이 해 주셨어요. 그런데 이동한 방 화장실 변기에 검은게 묻어있었어요. 다른건 괜찮은데 위생상태가 너무 더러워요
답변 제공: Jordan. W Guest Experience Coordinator 님, 2023년 12월 10일
I'm truly sorry to hear about the cleanliness issues you encountered during your stay. That's certainly not the standard we aim to uphold. We understand how crucial it is to provide a clean and comfortable environment for our guests. Your feedback regarding the drainage problem and the cleanliness of the bathroom is greatly appreciated. Please know that we take these matters seriously and will address them immediately with our housekeeping team to ensure these issues are resolved and don't recur. If there's anything specific you'd like to share or if there are additional details you wish to provide, please feel free to let us know. We want to ensure that we take all necessary steps to improve and prevent such situations in the future. Again, please accept our sincerest apologies for the inconvenience caused during your stay. We hope for the opportunity to restore your confidence in our accommodations in the future. If you plan on staying with us again, please reach out so we can ensure a more pleasant experience.

6/10 - 괜찮아요

Andy

좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
직원 부족으로 체크인이 너무늦어요
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Kimberly 님, 2023년 9월 12일
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 - 좋아요

Dong wook

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Michelle 님, 2023년 9월 9일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

2/10 - 너무 별로예요

WONSEOK

2023년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Kimberly 님, 2023년 5월 6일
Hello Wonseok, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 1월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

SEUNG HOON

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2022년 9월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
지금까지 많은 호텔에 투숙해 봤는데 침대 매트리스가 꺼져있는 호텔은 처음이고 여러가지 아쉬운점이 많은 호텔입니다.
2022년 8월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Need more clean.
There were too much dust onthe side table. Also, they serve only one pillow for a bed.
2022년 7월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Yong

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
만족
2022년 6월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

Joon Sung

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 12월에 12박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Stephanie

연인과의 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Room was bigger and better than expected. Will be staying here again!
2024년 5월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

Michael

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I liked all the dining options and the newly remodeled rooms
2024년 5월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Jeffrey

가족 여행
Under construction Elevators no working
2024년 5월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Karina

단체 여행, 연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good stay
2024년 5월에 2박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Cole

단체 여행, 연인과의 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Rooms were not clean, hotel smelled horribly. Some staff members were very rude.
2024년 5월에 6박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

LaShonn

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice off strip property
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 26일
Thank you, LaShonn, for staying at Rio Las Vegas on your recent trip to Las Vegas.

10/10 - 훌륭해요

Michael R

연인과의 여행
Loved my stay looking forward to another trip to rio thanks
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 26일
Thank you, Michael, for staying at Rio Las Vegas on your recent trip to Las Vegas.

6/10 - 괜찮아요

Richard

좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
The shower knob in my room was stuck. It took a few hours for someone to come & fix it
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 26일
Thank you, Richard, for sharing. We sincerely apologize for the disappointing service you encountered. Our goal is to provide every guest with a great experience, and we sincerely regret to hear we've come up short. We will share your concerns with our team.

8/10 - 좋아요

Jacqueline

가족 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
The hotel is under construction and the wait for elevator is crazy and housekeeping only came once in the 4 days i was there waited 4 hours for them to bring us new towels and toilet paper
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 26일
Thank you, Jacqueline, for sharing. We sincerely apologize for the disappointing service you encountered. Our goal is to provide every guest with a great experience, and we sincerely regret to hear we've come up short. We will share your concerns with our team.

2/10 - 너무 별로예요

Ryan

출장 여행, 가족 여행
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
room was dirty, food residue still on the table, stains on the walls, you couldn't even sit on the sofa it was so gross, wore my flip flops in the shower
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 26일
Thank you, Ryan, for sharing. We sincerely apologize for the disappointing service you encountered. Our goal is to provide every guest with a great experience, and we sincerely regret to hear we've come up short. We will share your concerns with our team.

8/10 - 좋아요

Jeff

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
The property is undergoing extensive renovations and so some optios were limited. Overall, it was a nice experience. I would stay here again
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 26일
Thank you, Jeff, for taking the time to share your kind words. We truly appreciate you sharing your experience at Rio Las Vegas.

10/10 - 훌륭해요

Worawut

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice hotel to stay out of strip
2024년 5월에 5박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 26일
Thank you, Worawut, for staying at Rio Las Vegas on your recent trip to Las Vegas.

6/10 - 괜찮아요

Catherine

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The older rooms definitely need more upkeep/cleaning. The renovated rooms were clean and new, but there were a few things that can be fixed.
2024년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 26일
Thank you, Catherine, for your rating. We are working to improve our resort to earn your 5-star review for service in all areas. We hope we can welcome you back to Rio Las Vegas on your next trip with our renovations complete for you to enjoy the reimagined Rio.

10/10 - 훌륭해요

Juan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
👍
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 26일
Thank you, Julian, for staying at Rio Las Vegas on your recent trip to Las Vegas.

4/10 - 별로예요

Saleem

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Rooms need renovation. Sink getting clogged.
2024년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Vivian

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 5월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

KEN 님, Warren

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good restaurants
2024년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Yimi

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It was good and clean. The staff was nice and helped a lotm
2024년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 26일
Thank you, Yimi, for the great survey! Come back for another wonderful time soon!

6/10 - 괜찮아요

Marc

단체 여행, 가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
We just used the room to change for our renewal ceremony.
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 26일
Thank you, Marc, for the survey. Come back for another wonderful time soon!

10/10 - 훌륭해요

Sherrie

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
What is a very nice place to stay
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 26일
Thank you, Sherrie, for staying at Rio Las Vegas on your recent trip to Las Vegas.

8/10 - 좋아요

Gerardo

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
Room have amazing views and good room size.
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 26일
Thank you, Gerardo, for the great survey! Come back for another wonderful time soon!

10/10 - 훌륭해요

Ivonne

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The way the room was it was really nice..
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 26일
Thank you, Ivonne, for the great survey! Come back for another wonderful time soon!

6/10 - 괜찮아요

Jomo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 26일
Thank you, Jomo, for staying at Rio Las Vegas on your recent trip to Las Vegas.

10/10 - 훌륭해요

Guadalupe

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 26일
Thank you, Guadalupe, for staying at Rio Las Vegas on your recent trip to Las Vegas.

6/10 - 괜찮아요

juan pablo

연인과의 여행, 출장 여행
별로예요: 청결 상태
Better smell
2024년 4월에 7박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 25일
Thank you, Juan Pablo, for your rating. We are working to improve our resort to earn your 5-star review for service in all areas. We hope we can welcome you back to Rio Las Vegas on your next trip with our renovations complete for you to enjoy the reimagined Rio.

10/10 - 훌륭해요

Yasheetta

It was great
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 25일
Thank you, Yasheetta, for taking the time to share your kind words. We truly appreciate you sharing your experience at Rio Las Vegas.

10/10 - 훌륭해요

Leon

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Check in at a kiosk fast!!
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 25일
Thank you, Leon, for staying at Rio Las Vegas on your recent trip to Las Vegas.

10/10 - 훌륭해요

Diane

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
It’s was good
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 25일
Thank you, Diane for staying at Rio Las Vegas on your recent trip to Las Vegas.

10/10 - 훌륭해요

Monica

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 26일
Thank you, Monica, for staying at Rio Las Vegas on your recent trip to Las Vegas.

8/10 - 좋아요

Justine

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It's very nice and pretty good for the price. If you are looking for something a little off the Vegas strip then this would be a good option. Had decent food options, but you might pay a bit more of a premium still.
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 25일
Thank you, Justine, for taking the time to share your kind words. We truly appreciate you sharing your experience at Rio Las Vegas.

10/10 - 훌륭해요

BINH Q

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 25일
Thank you, Binh Q, for staying at Rio Las Vegas on your recent trip to Las Vegas.

8/10 - 좋아요

Claudemi

단체 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
The elevators hardly ever worked.
2024년 5월에 5박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 25일
Claudemi, we would like to apologize for the unavailability of elevators during your stay. Overall taking almost a half hour to get to the ground floor or room is not ideal in any situation we would very much like to make this right, waiting that long is unacceptable. We have confirmed that we experienced issues with some elevators in the Masquerade and Ipanema tower during your stay and engineering has resolved these issues. WE will share your concerns with our team.

8/10 - 좋아요

Donald 님, La Crescenta

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Overall I was very happy with my stay, but there were a few minor things. The bed was comfortable but the sheets felt cheap. There were two refrigerators, one for the mini bar and one for personal items. The mini bar refrigerator was empty and the personal items one didn’t work, so we just used the mini bar side. On the negative side, the outside windows were FILTHY.
2024년 5월에 5박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 25일
Thank toy, Donald, for sharing. We sincerely apologize for the disappointing service you encountered. Our goal is to provide every guest with a great experience, and we sincerely regret to hear we've come up short. WE will share your concerns with our team.

4/10 - 별로예요

Jiasheng

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Towel is dirty and still can see shoe stamps, it’s dark. Room is very large however there’s only 1 plug in I can charge my phone or laptop
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 25일
Jiasheng, First, I would like to apologize for you being checked into a room that was not cleaned and inspected prior to your arrival. We sincerely apologize for the disappointing service you encountered. We missed an opportunity to ensure that you have the best Rio experience possible and for that we are truly sorry. I will ensure the correct departments are informed and this issue is resolved to the best of our abilities for your next stay. We hope you will give us another chance and return to our hotel in the future.

10/10 - 훌륭해요

Alexander

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
First time staying at casino style hotel and at first it was a little hard to get used to but I ended up loving it. I will be back! :)
2024년 5월에 5박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 25일
Thank you, Alexander, for the great survey! Come back for another wonderful time soon!

10/10 - 훌륭해요

Elizabeth

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Was a great, clean and convenient place to stay
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 25일
Thank you, Elizabeth, for staying at Rio Las Vegas on your recent trip to Las Vegas.

8/10 - 좋아요

Judy

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스
The property itself was ok, not the newest or cleanest but it worked for our purposes.
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 25일
Thank you, Judy, for your rating. We are working to improve our resort to earn your 5-star review for service in all areas. Please let us know where we fell short so we can improve your next experience. We hope we can welcome you back to Rio Las Vegas on your next trip with our renovations complete for you to enjoy the reimagined Rio.

6/10 - 괜찮아요

Mariaelena

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Currently under construction. TVs weren’t updated. Not good payouts at machines but you can tell because it didn’t get packed at all. When checking out worker name Kelly let someone cut us to checkout and they got out there after us. I didn’t understand why she thought it was ok. Rooms were clean and nice at least I was surprised there wasn’t complimentary waters in room.
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Diana Thomas 님, 2024년 5월 25일
Thank you, Mariaelena, for sharing. We sincerely apologize for the disappointing service you encountered. Our goal is to provide every guest with a great experience, and we sincerely regret to hear we've come up short. We will share your concerns with our team.