“Vi havde et dejligt ophold med to overnatninger. Værelset, ud mod haven, var rigtigt hyggeligt og praktisk indrettet med elkedel, kaffe/te og køleskab. Personalet var imødekommende, morgenmaden god, og deres tapas menu virkelig lækker. Vi kommer helt sikkert igen. ”
“Vi havde et dejligt ophold med to overnatninger. Værelset, ud mod haven, var rigtigt hyggeligt og praktisk indrettet med elkedel, kaffe/te og køleskab. Personalet var imødekommende, morgenmaden god, og deres tapas menu virkelig lækker. Vi kommer helt sikkert igen. ”
Liselotte Anora