2 개의 야외 수영장, 무료 카바나, 수영장 파라솔

인터컨티넨탈 모리셔스 리조트 발라클라바 포트, IHG 호텔 여행 후기

5 out of 5

이용 후기

8.0

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 240개 이용 후기 중 90개" "
평점 8 - 좋아요. 240개 이용 후기 중 78개" "
평점 6 - 괜찮아요. 240개 이용 후기 중 42개" "
평점 4 - 별로예요. 240개 이용 후기 중 20개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 240개 이용 후기 중 10개" "

8.4/10

청결 상태

8.0/10

직원 및 서비스

8.6/10

편의 시설/서비스

8.2/10

숙박 시설 상태 및 시설

9.0/10

친환경

이용 후기

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
룸 습도가 높고 화장실에 물이 다 잘 안내려가고 벌레가 많습니다 냉장고 온도도 조절안되고 냉장고안에 받침대가 없어 불편
2020년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2020년 2월 12일
우리의 관심을 가져 주셔서 감사합니다. 체류 기간 동안 불편을 드려 죄송합니다. 이는 표준에 위배됩니다. 직원과 의견을 공유하고 필요한 사항을 변경합니다. 우리는 당신이 우리와 함께 머물기를 선택하여 진정한 서비스 수준을 보여줄 수 있기를 바랍니다. 진정으로, 지리 베네 스 영업 및 마케팅 이사

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

별로예요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Okay stay
I ordered caffe latte and mocha latte , Waiter at the restaurant told me it is not free so I didn't order but next morning I found out cofee is free of charge for breakfast buffet
답변 제공: General Manager 님, 2016년 8월 16일
Dear guest, thank you for your review posted. I am sadden to hear that you did receive wrong information during breakfast on of the mornings. I have already informed our F&B Manager to talk to all restaurant team members and make sure this mistake will not repeat. Looking forward to welcome you back soon Michael Janssen

10/10 - 훌륭해요

Emma

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Edward 님, Tucson

2024년 2월에 2박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Kristof

2023년 12월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Reza

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Ellen

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Fantastisk resort, vennlige og service minded personale, rent og fint.
2023년 2월에 6박 숙박함
답변 제공: Ishrat 님, 2023년 3월 5일
Kjære Ellen,Tusen takk for kommentarene dine, og vi sender tilbakemeldingen videre til teamet.Ser frem til å ønske deg velkommen i nær fremtid.Med vennlig hilsen,Ishrat CarrimbaccusFront Office Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Pearl in Balaclava
Absolutely wonderful would recommend it to everyone
2022년 6월에 7박 숙박함
답변 제공: Andrew 님, 2022년 6월 13일
Dear Guest, Thank you so much for the lovely review. We look forward to welcoming you back soon. Best Regards, Andrew Senior Sales Manager

10/10 - 훌륭해요

Marc LB

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Mauritius Gem
Absolutely amazing will be back
2022년 4월에 7박 숙박함
답변 제공: Andrew 님, 2022년 4월 19일
Dear Marc LB, Thank you for the lovely picture and glad to hear you enjoyed your stay with us. Sincerely, Andrew Cheng Senior Sales Manager

10/10 - 훌륭해요

Ashok

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We liked everything about the property. Very clean and well kept.
2022년 3월에 6박 숙박함
답변 제공: Andrew 님, 2022년 3월 29일
Thank you Ashok for the lovely review. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Andrew Cheng Senior Sales Manager

10/10 - 훌륭해요

Paresh

2021년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Andrew 님, 2022년 1월 7일
Thank you Paresh for the rating Sincerely, Andrew Cheng Senior Sales Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hotel staff was really helpful but they did not clean the room every day. The beach was really beautiful.
2021년 10월에 7박 숙박함
답변 제공: Andrew 님, 2022년 1월 4일
Thank you for your feedback and glad to hear you enjoyed your stay. IHG being a responsible business operates sustainably by limiting use of energy, water, carbon and waste. However, rooms are cleaned every two days or upon request. Sincerely, Andrew Cheng Senior Sales Manager

8/10 - 좋아요

Tracy

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2021년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Andrew 님, 2021년 12월 14일
Thank you Tracy for the score. Sincerely, Andrew Cheng Senior Sales Manager

6/10 - 괜찮아요

Daliah

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent service but not for swimming
The service and staff were excellent, friendly and helpful. The food was ok. But the hotel is a bit shabby with old used furniture. And Full of mice! The beach is full of rocks and not ideal for swimming
2021년 11월에 9박 숙박함
답변 제공: Andrew 님, 2021년 12월 7일
Thank you for your valuable feedback. We will share your comments with our team. Sincerely, Andrew Senior Sales Manager

10/10 - 훌륭해요

karina

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
🌟🌟🌟🌟🌟
Fantastisk hotell og personale
2021년 11월에 14박 숙박함
답변 제공: Errol Jasmin 님, 2021년 11월 30일
Thank you and Happy to hear that you enjoy your stay with us.

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Stay away from this hotel!
Every single night I woke up around midnight by dogs barking. Every single night I had to call the reception to ask them to deal with it! I asked if that happened every night, they told me no, but it did! So after my first night, they had a chance to give me a room with a different location, but they didn’t! The wifi was more often down than working. I asked them to fix it, since the terms of my room rate was with wifi included, but nothing happened! They call themselves a spa hotel, but they had no availability 2 out of 3 days due to lack of people working there! It’s not a spa hotel if you have nothing to offer your guests! The day before arrival, I emailed the hotel to ask for tips for sightseeing on my way to the hotel. The concierge answered me late evening after I already had arrived, so that was too late!
2021년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Andrew 님, 2021년 11월 30일
Thank you for your valuable feedback. We apologise for the inconvenience caused during your stay and that is not our normal standards. So, we hope to have you back in the future for the right hospitality experience. Sincerely, Andrew Senior Sales Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hôtel à recommander
La pluie a empêché l’exploitation du beau paysage mais l’accueil et les services étaient excellents !
2020년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Stephane 님, 2020년 3월 18일
Merci Stephane Duvacher General Manager

10/10 - 훌륭해요

Bhavesh

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Friendly. Plenty of Indian food. Chips available if you want. Pls request itv They will make for you
2020년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2020년 3월 8일
Thank you Bhavesh. Jiri Benes Director of Sales & Marketing

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
very tired, obvious lack of investment in up keep. grubby bathrooms, grub stains on curtains and bed linen. Food not great. Needs a top down shake up.
2020년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2020년 2월 6일
Thank you for your feedback regarding your recent visit at our hotel and please accept our sincerest apologies for the disturbance you have experienced during your stay due to the room conditions. Rest assured that these issues will be looked into. We value your comments and welcome the opportunity to serve you again. Sincerely, Jiri Benes Director of Sales & Marketing

10/10 - 훌륭해요

John Gordon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 7박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2020년 1월 9일
Thank you for your score

10/10 - 훌륭해요

Sabina

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Väldigt vackert hotell
Hotellet i sig var väldigt bra. Två mindre pooler och flera vackra stränder. Det var som en dröm att vakna varje dag. Maten vid poolen kunde varit bättre samt personalen kunde vara lite mer lösningsorienterade när det gäller specialmat som vegetariskt. I det stora hela var det en fantastisk upplevelse som jag lätt skulle vilja göra om.
2019년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 12월 29일
Tack så mycket för din recension av vårt hotell. Jag är glad att höra att du gillade din vistelse hos oss. Det är något som vår personal är stolt över, så vi värdesätter din feedback. Vi hoppas att du kommer att besöka oss igen. Vänliga hälsningar, Jiri Benes Chef för försäljning och marknadsföring

10/10 - 훌륭해요

Patricia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Pour nos 15 ans de mariage
Nous avons reçu un excellent accueil de la part de tout le personnel de l’hôtel. Nous reviendrons avec plaisir L’hôtel était conforme aux photos du site .
2019년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: jiri 님, 2019년 12월 18일
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. J’ai le plaisir de constater que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et je ne manquerai de partager cela avec nos équipes. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt, et vous souhaitons d'excellents voyages à venir. Bien cordialement, Jiri Benes Director of Sales & Marketing

6/10 - 괜찮아요

Jean 님, Geneva

별로예요: 직원 및 서비스
Pas de cocktail de bienvenu pour moi ! Un oublie à mon avis Obligation d’acheter la totalité du mini bar autrement il est vide Pas de machine à café, ni bouilloire Erreur sur les commandes aux restaurants Des travaux de rénovations lors du Week-end, bruits, odeurs de peintures... jardinage ... extrêmement chers ... sans les services qui vont avec ... je ne recommande pas cette hôtel sauf si vous voulez dépenser une fortune pour rien ... pas de produits frais, même les fruits de mer et les jus de fruits sont industriels ... un scandale !!!
2019년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 12월 5일
Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez rencontré des désagréments lors de votre séjour. Ceci n’est pas conforme à nos standards habituels de service et je ne manquerai pas de partager vos commentaires avec nos équipes afin de prendre les mesures nécessaires. Nous espérons que vous nous donnerez une seconde chance afin que nous puissions vous montrer notre vrai niveau de service. Bien cordialement, InterContinental Resort Mauritius

10/10 - 훌륭해요

Jens

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
The stay was very nice.
2019년 11월에 7박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 11월 20일
Dear Jens, thank you for your rating. Yours sincerely Jiri Benes Director of Sales & Marketing

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Camere datate e qualita' del cibo mediocre. In partenza la reception si e' dimenticata di ordinare il taxi che avevamo prenotato la sera prima
2019년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 12월 1일
Grazie per il tuo feedback. Mi scuso per l'incomprensione con la prenotazione di un taxi.

10/10 - 훌륭해요

Yohann 님, Huez

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Personnel adorable et toujours disponible activités nautiques Top encore merci pour l’accueil.
2019년 10월에 10박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 12월 6일
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. J’ai le plaisir de constater que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et je ne manquerai de partager cela avec nos équipes. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt, et vous souhaitons d'excellents voyages à venir. Bien cordialement, InterContinental Mauritius Resort

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Short n sweet stay
Room and bed comfortable. Great choice of food for breakfast
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 11월 20일
Thank you for your stay with us and your review. Yours sincerely Jiri Benes Director of Sales & Marketing

8/10 - 좋아요

Stacy

2019년 9월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Florian 님, France

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hôtel incroyable ! Dépaysement total ! Le personnel est adorable, accueil avec un excellent cocktail de bienvenu, toutes les explications sont données à l’arrivée, la chambre est spacieuse, très propre avec une super vue sur la piscine et l’ocean ! Le buffet petit déjeuner est excellent également, c’est un hôtel au top ! Je recommande vivement cet hôtel ! Sans hésitation
2019년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 9월 14일
Merci Florian, Jiri Benes Director of Sales & Marketing

8/10 - 좋아요

Suliman

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 9월 14일
Thank you Suliman Jiri Benes Director of Sales & Marketing

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hôtel très propre et personnel au top 👍 Je recommande vivement cet hôtel !
2019년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 9월 12일
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. J’ai le plaisir de constater que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et je ne manquerai de partager cela avec nos équipes. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt, et vous souhaitons d'excellents voyages à venir. Bien cordialement, Jiri Benes Director of Sales & Marketing

10/10 - 훌륭해요

Hs

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
A very good and self contained resort hotel. Hotel provide free of charge sea activities like snorkeling, coral watching, kayak etc. The swimming pool is a heated pool and it is so nice to be in the pool. Suana, Steam Bath and Jacuzzi are also nice. They have sandy beach but the sea is with a lot of stones. Every Tuesday they have IHG Members’ cocktails party at 6pm. Wednesday night has show. So overall is a nice stay.
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 8월 5일
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Jiri Benes Director of Sales & Marketing

10/10 - 훌륭해요

sumit

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Amazing for kids/ families
Amazing resort, with some evening event almost everyday, and plentry of free sports and water activities for kids. Although there was some bitter experience, as our room’s lock was faulty, and we had to wait for nearly two hours, and call them repeatedly to mend it. The beach is nice, and connected with adjacent Westin hotel’s beach. Makes a wonderful morning stroll.
2019년 5월에 5박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 6월 12일
Thank you Sumit for your feedback and happy to hear you had a great family stay. My apology for door lock issue, will fix it. Jiri Benes Director of Sales & Marketing

8/10 - 좋아요

Abdelkoddousse

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excellent trip
Our stay was very good, the service was excellent, people were always keen to help us The food was fantastic, and it was the perfect condition of couple with kid!
2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 5월 22일
Thank you

8/10 - 좋아요

Valdeci 님, London

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
I loved how the staff treated me and my daughter But the only thing that bothered me was that the room was dirty
2019년 4월에 9박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 5월 3일
Dear Valdeci, thank you for your stay with us and also for constructive feedback. Will share the same with our Executive Housekeeper. Jiri Benes Director of Sales & Marketing

10/10 - 훌륭해요

Yat Leong

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good choice in Mauritius
Many free water sports activities offered. And overall the staff are friendly and nice. The location is not very easy to find that we would suggest to drive there in day time. The hotel is not new at all but deemed comfortable and clean.
2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 4월 25일
Dear Yat Leong, thank you very much for your review and happy to hear you enjoyed your stay with us. Jiri Benes Director of Sales & Marketing

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 4월 30일
Thank you Jiri Benes Director of Sales & Marketing

10/10 - 훌륭해요

Niall

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
5star stay
Top hotel with genuine helpful staff. They allowed us to check in early and the rooms were class. The free waterside is a great bonus.
2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 4월 11일
Dear Niall, thanks a lot for your nice feedback. Happy to hear you did enjoy stay with us. Yours sincerely JIri Benes Director of Sales & Marketing

10/10 - 훌륭해요

John

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 5월 3일
Thank you for your rating Jiri Benes Director of Sales & Marketing

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Très bien Paradis Personnel super accueillant très agréable
2019년 3월에 7박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 3월 20일
Merci. Jiri Director of Sales & Marketing

8/10 - 좋아요

abdullah

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 3월 18일
Thank you

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 3월에 7박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 4월 30일
Thank you for your rating. Jiri Benes Director of Sales & Marketing

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
2019년 2월에 7박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 4월 30일
Thank you for your rating. Jiri Benes Director of Sales & Marketing

10/10 - 훌륭해요

Gerald

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 3월 12일
Thank you Gerald. Jiri Benes Director of Sales & Marketing

6/10 - 괜찮아요

Laurent

좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
Hôtel très moyen
Hôtel correct, sans plus. Le cadre est plutôt beau, même si la plage n’en est pas une et est totalement artificielle, mais il est voisin de très beaux hôtels dans lesquels nous avons bien été reçus. Les points positifs: l’hôtel est grand, propre, les services annoncés y sont plus ou moins, le spa est de qualité, la chambre est confortable bien que nécéssitant un coup de frais par endroit. Les points négatifs: le cadre, il n’y a pas grand chose à faire aux alentours sans débourser des sommes folles en taxi. Les consommations et la nourriture y sont très chers par rapport à leur qualité (cet hôtel est moins cher à la réservation, mais il se rattrape là-dessus). Il faut réserver 24h à l’avance le moindre restaurant alors que l’hôtel était loin d’afficher complet, sinon vous vous retrouvez au snack. Quand on est en vacances, on a envie de pouvoir se décider au dernier moment. Enfin dernier point et non des moindre puisqu’il m’a conduit à aller me plaindre à la réception (sans retour de leur part): j’ai reçu dans ma chambre + de 24h avant mon départ un courrier me disant que j’avais dépassé mon forfait et que je devais règler immédiatement mes consommations sans quoi je ne pourrais plus consommer. Alors déjà il est indiqué nul part que nous avons un « forfait », nous ne faisons aucun dépôt en début ou autre, et le courrier est donc très maladroit et malvenu (pour rester gentil et poli). Sans retour de leur part bien sûr, d’où un vrai mécontentement persistant
2019년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 3월 20일
Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre avis. Votre retour nous est précieux. Nous sommes désolés d’apprendre que votre récent séjour n’a pas répondu à vos attentes en matière de service et je ne manquerai pas de partager vos commentaires avec nos équipes. Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau dans de meilleurs conditions. Bien cordialement, Jiri Benes Director of Sales & Marketing

2/10 - 너무 별로예요

Xiaoxing

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
糟糕透顶
真帅令人遗憾的酒店回忆,全家人出游父母孩子定的是套房160平方,chick in给了一个估计50平的房间,实在没办法当天晚上重新预定了酒店。房间插电都是坏的很多蚊子房门关不严,简直是糟糕透顶!对于给错房间工作人员的失误给没有给我任何答复,连一句道歉都没有!
2019년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Jiri Benes, Director of Sales & Marketing 님, 2019년 3월 20일
感谢您坦诚的评价。您近期的住宿体验未达到您的期望,我们对此深感抱歉。我们非常感谢您给出的评价,我们会与我们的团队分享这些信息,以便对服务做出改进。我们诚挚期望未来能有机会欢迎您再次光临我们的酒店,以便让我们为您奉上更好的服务。

8/10 - 좋아요

Abdullah 님, Ilford,Essex

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Very nice location and facilities. However Very expensive to eat in hotel and very small portions served. Room needs updating and too dark. Plus point shower is excellent.
2019년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 2월 7일
Thank you for your review. Very happy to hear you enjoyed our location and facilities. Please be informed that our F&B prices are in line with all other resorts in Mauritius and reflect local pricing. Yours sincerely Jiri Benes Director of Sales & Marketing

6/10 - 괜찮아요

Jessica

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
2019년 1월에 7박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2019년 1월 17일
Dear Jessica, thank you for your rating. Jiri Benes Director of Sales & Marketing

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 11월에 10박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2018년 12월 9일
Thank you

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

2018년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Jiri 님, 2018년 11월 13일
Thank you