스위트 (Skyline) | 테라스/파티오

하얏트 센트릭 밀라노 첸트랄레 여행 후기

4 out of 5

이용 후기

8.8

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 1001개 이용 후기 중 571개" "
평점 8 - 좋아요. 1001개 이용 후기 중 304개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1001개 이용 후기 중 77개" "
평점 4 - 별로예요. 1001개 이용 후기 중 24개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1001개 이용 후기 중 25개" "

9.2/10

청결 상태

9.0/10

직원 및 서비스

8.6/10

편의 시설/서비스

9.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.6/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

JUNGAH

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: . 님, 2024년 1월 3일
Dear Jungah, Thank you for reviewing your Hyatt Centric Milan Centrale experience and making our hotel your preferred choice of accommodation. We look forward to your return visit!Andrea PallaviciniGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
밀란 호텔 후기
호텔에 머무는 동안 위치나 객실 상태 모두 만족스러웠고, 체크 아웃한 후에도 로비에서 편안하게 시간을 보낼 수 있어서 좋았습니다!
2023년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Andrea Pallavicini - General Manager 님, 2023년 9월 27일
Thank you for posting this 10-star feedback on your experience at Hyatt Centric Milan Centrale. We are thrilled to learn your stay with us was such a positive one and appreciate the time you took to share your comments. Should you visit our city again in the future, we would be happy to welcome you back.

10/10 - 훌륭해요

jina

2022년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Andrea Pallavicini, General Manager 님, 2023년 1월 4일
Thank you so much for choosing our property and posting this 10 out of 10 feedback on your recent stay with us. We would be delighted to welcome you back in a not-too-distant future. Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Andrea Pallavicini, General Manager 님, 2022년 9월 12일
Thank you for taking a moment to share this excellent feedback. We are grateful you chose to stay with us and that your visit was satisfactory. Hopefully, we will have the pleasure of welcoming you back on one of your journeys. Best regards,

6/10 - 괜찮아요

Taenam

가족 여행
기차역 인근이라 편리했고 주변에 맛집이 있어 즐거운 식사까지 할수 있어서 좋았습니다
2022년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Andrea Pallavicini, General Manager 님, 2022년 6월 19일
Many thanks for your visit and for taking the time to share this feedback Taenam. We do hope to welcoming you back on one of your journeys. Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가격만큼 좋은 호텔입니다 밀라노 4성급 호텔들이 정말 천차만별인데 여긴 그래도 4.5성 정도 주고 싶네요 베딩/욕실 모두 편안하고 깔끔합니다 채광 좋고 조명 다양하고 콘센트도 많아서 편리해요 슬리퍼 제공 되고요 디럭스룸의 경우 샤워가운은 제공이 안됩니다 스위트 부터는 가능 조식은 가짓수가 많지는 않지만 품질이 좋습니다 하우스키핑도 매일 잘 해주셨고 나빴던 점이 없어요 It was a pretty comfortable stay Grazie :)
2022년 5월에 5박 숙박함
답변 제공: Andrea Pallavicini, General Manager 님, 2022년 6월 13일
Thank you very much for choosing Hyatt Centric Milan Centrale for your recent visit in town. We are thrilled to learn you had a pleasant stay and grateful you took the time to share it. We truly hope your experience was amazing enough to entice you to stay with us again very soon. Sincerely,

6/10 - 괜찮아요

Sang Yong

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2021년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Andrea Pallavicini, General Manager 님, 2022년 3월 4일
Many thanks for your visit and for taking the time to rate your stay at Hyatt Centric Milan Centrale. We do hope to welcoming you back on one of your journeys and win your 10-star rating. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

jinyung

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
중앙역과 가깝고, 깨끗해서 좋았습니다. 주변에 맛있는 레스토랑도 많아요 다만, 주차장이 없는게 아쉽워요
2021년 11월에 7박 숙박함
답변 제공: Andrea Pallavicini, General Manager 님, 2021년 12월 6일
Dear Jinyung, Thank you very much for choosing HYC Milan Centrale and for this 10 out of 10! We are delighted to hear that you had a great time here and we look forward to welcoming you again soon. Warm regards,

8/10 - 좋아요

SangHyun

출장 여행
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 5박 숙박함
답변 제공: Andrea Pallavicini, General Manager 님, 2021년 11월 23일
Thank you for being our guest and taking the time to review your stay at Hyatt Centric Milan Centrale. It is such a pleasure to know that we were able to provide you with a pleasant experience. We are very much looking forward to your return and hope we can win your 10-star rating upon your next visit. Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
아주 좋아요.
다시찾았지민 언제나 친절하고 맛있는 아침식사와 깨끗한 숙소는 언제나 만족 스럽다. 그리고 중앙역과 가까워서 아주 편리하다
2020년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Hyatt Centric Milan Centrale 님, 2020년 1월 24일
Dearest, thank you very much for rating us at the top score! I'm glad to know that you love our breakfast service and find our location perfect for your stay in Milan! Hope we will soon have the chance to welcome you again! Kindest regards, Andrea Pallavicini General Manager

10/10 - 훌륭해요

Donghee

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
친절 깔끔
친절한 직원들 덕분에 안전하게 일정 마칠수 있었습니다. 감사드립니다
2019년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Hyatt Centric Milan Centrale 님, 2020년 1월 23일
Dear Donghee, Thank you very much for taking the time to share your experience with us! We are delighted to know that you enjoyed you stay and that everything was at your expectation. Thank you also for your beautiful comment regarding our Staff Hope to welcome you soon again, Andrea Pallavicini General Manager

8/10 - 좋아요

HEECHANG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
아주 깨끗하고 서비스 좋은~
깨끗하고 조식도 맛있고 아주 좋았습니다. 하지만 내가모르는 서비스 차지가 많아서 데포짓 금액을 전부 날렸어요. 조금이라서 설명을 해줬더라면 좋았을텐데 조금 아쉽네요. 가시는분들 택시콜은 절때부르지 마세요. 한번 부를때 마다 10유로씩 차감됩니다
2019년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Hyatt Centric Milan Centrale 님, 2020년 1월 8일
Dear Heechang, thank you for sharing your experience with us! Happy to know that you loved our breakfast and enjoyed your experience with us. Unfortunately when calling a taxi, they start with the counting or service wherever they are, so it may happen that you will start your course with already 10€ to be paid. Hope we will soon have the chance to welcome you again. Kindest regards, Andrea Pallavicini General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
중앙역이랑 가깝고 시설도 좋았고 서비스도 다 좋았습니다!!^^
2019년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: HCMC Team 님, 2019년 10월 28일
Dearest, Thank you very much for taking the time to share your experience with us! We are delighted to know that you enjoyed you stay and that everything was at your expectation. Hope to welcome you soon again, Andrea Pallavicini General Manager

8/10 - 좋아요

Young-Chan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: HCMC Team 님, 2019년 10월 28일
Dear Young-Chan, Thank you very much for taking the time to share your experience with us! We are delighted to know that you enjoyed you stay and that everything was at your expectation. Hope to welcome you soon again, Andrea Pallavicini General Manager

8/10 - 좋아요

Beomjin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깔끔한 숙박
센트랄레 역에서 가깝고, 시설도 깔끔하게 잘 되어 있습니다.
2019년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: HCMC Team 님, 2019년 10월 28일
Dear Beomjin, Thank you very much for taking the time to share your experience with us! We are delighted to know that you enjoyed you stay and that everything was at your expectation. Hope to welcome you soon again, Andrea Pallavicini General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Satifactory
Great food, comfortable room, we had great time in Hyatt centric Milano. They gave us wonderful breakfast, we have no choice to recommend breakfast. Generally we were satisfied with food and room condition.
2019년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: HCMC Team 님, 2019년 10월 21일
Dearest, Thank you very much for taking the time to share your experience with us! We are delighted to know that you enjoyed you stay and that everything was at your expectation. Hope to welcome you soon again, Andrea Pallavicini General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Hyatt Centric Milan Centrale 님, 2019년 8월 16일
Thank you for sharing your experience with us! Hope to welcome you soon again!

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
라가레
친절했지만 굉장히 틈이 많았던 서비스였어요 조식 불포함으로 잘못알고있는다던지 인포에서 전화 콜백을 까먹거나 사우나 사물함에 비치되있어야했을 가운이 없어서 받으러 기다리거나 첫날 없던 목욕가운이 담날 생기거나 ㅋㅋ (까먹었던듯) 등등.. 시스템적으로 개선이 된다면 더 좋을것같아요 장점으로는 침대가 정말 편했어요 드레스룸이 엄청 넓어요 센트럴 역에서도 걸어서 7분? 정도로 가까운것도 장점인것같아요
2018년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: LaGare Hotel Milano Centrale - MGallery by Sofitel 님, 2018년 8월 23일
고객님께, 저희 호텔에 대해 좋은 평가를 해주셔서 감사합니다. 머무시는 동안 즐거운 시간이 되셨다니 저희도 기쁘게 생각하며, 조만간 다시 뵐 수 있기를 바랍니다. 감사합니다. Andrea Pallavicini General Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
2018년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: LaGare Hotel Milano Centrale - MGallery by Sofitel 님, 2018년 6월 19일
Dear Mrs. DeMonica, Thank you for reviewing our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Andrea Pallavicini General Manager

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
밀라노에 여러호텔에 묶었으나 이 호텔의 경험은 좋지않음. 밤 11시 30분~12시 사이 계속 물흐르는 소리가 시끄럽게 3일동안 지속됨. 말했더니 그냥 40분간 기다리라며 아무조치없었음. 동료들 3방 모두 자동 에어컨디셔너로인해 계속 너무추웠다는 의견.
2018년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: LaGare Hotel Milano Centrale - MGallery by Sofitel 님, 2018년 6월 16일
고객님께, 피드백을 남겨주셔서 감사합니다. 저희 호텔에서 더 즐거운 경험을 하셨기를 바라지만 서비스 개선이 필요하다는 피드백을 주셨습니다. 저희는 고객 여러분들에게 최고의 경험을 선사하기 위해 노력하고 있습니다. 고객님의 경우에는 저희가 부족했던 부분이 있었습니다. 고객님의 신뢰를 회복할 수 있는 기회를 주신다면, 수많은 저희 고객들이 좋아하셨던 최고의 서비스를 경험하실 수 있도록 최선을 다하겠습니다. 감사합니다. Andrea Pallavicini General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great Rooftop!
Great Hotel!
2018년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: LaGare Hotel Milano Centrale - MGallery by Sofitel 님, 2018년 6월 4일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel and of our rooftop! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Andrea Pallavicini General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태
힙한 느낌의 호텔로 세련되고, 스타일리쉬한 호텔입니다. 직원들도 매우 친절하고, 루프탑바가 환상적이며, 방도 세련되게 인테리어 되어 있고, 전체적으로 가격대비 매우 만족하였습니다. 아쉬운 점 하나는 시트에 핏자국 같은 것이 묻어 있었고, 제 머리카락이 아닌 것 같은 짧은 머리카락들이 묻어 있었습니다. 룸 청결만 더 신경쓴다면 가성비 정말 좋은 호텔 같습니다.
2018년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: LaGare Hotel Milano Centrale - MGallery by Sofitel 님, 2018년 5월 23일
Dear Guest thank you very much for taking the time to share with all of us your experience. It means a lot for us. We hope to see you again in the near future. Greetings from Milan! Andrea Pallavicini General Manager

8/10 - 좋아요

JIN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치가좋고 맛집이가깝다
답변 제공: LaGare Hotel Milano Centrale - MGallery by Sofitel 님, 2018년 3월 27일
Jin 님께, 소중한 시간을 내어 LaGare Hotel Milano Centrale - MGallery by Sofitel 이용 소감을 작성해 주셔서 대단히 감사드립니다. 투숙하시는 동안 호텔 이용에 불편을 드려 심심한 사과의 말씀을 전합니다. MGallery에서는 모든 고객님께 최고의 서비스를 제공하기 위해 노력하고 있습니다. 이에 따라 고객님의 의견은 호텔 서비스를 개선하는 데 매우 소중하게 사용될 것입니다. 고객님의 의견은 호텔 서비스 문제점을 해결하고 향후 그러한 문제가 더 이상 발생하지 않도록 하기 위한 기준으로 반영됩니다. 호텔 이용 중 경험한 불만 사항이나 문제점을 말씀해 주시면 본 호텔이 향후 보다 나은 서비스를 제공할 수 있는 밑거름이 될 것입니다. 감사합니다. Andrea Pallavicini General Manager

2/10 - 너무 별로예요

Healthcare

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: LaGare Hotel Milano Centrale - MGallery by Sofitel 님, 2018년 4월 11일
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the LaGare Hotel Milano Centrale - MGallery by Sofitel. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. If possible we would like to get more info about your stay and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Andrea Pallavicini General Manager

8/10 - 좋아요

James 님, Italy

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
밀라노 역에서 가까운 가격대 성능 좋은 호텔
밀라노 역에서도 가깝고, 조식도 좋습니다. 특히 작업을 하기에도 좋은 장소도 잘 되어 있습니다. 근처 트램을 타고 돌아니거나.. 지하철 역도 가까이 있어.. 여러 모로 이점이 있는 것 같습니다.
2017년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: LaGare Hotel Milano Centrale - MGallery by Sofitel 님, 2017년 12월 31일
고객님께, 저희 호텔에 대해 좋은 평가를 해주셔서 감사합니다. 머무시는 동안 즐거운 시간이 되셨다니 저희도 기쁘게 생각하며, 조만간 다시 뵐 수 있기를 바랍니다. 감사합니다. Andrea Pallavicini General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Clean and comfortable. Good location. Kind staff were there to assist us.
2017년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: LaGare Hotel Milano - MGallery by Sofitel 님, 2017년 10월 4일
Dear Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the LaGare Hotel Milano Centrale - MGallery by Sofitel. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day. Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnifique journey with us. Sincerely, Andrea Pallavicini General Manager

10/10 - 훌륭해요

JIHUN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
일단, 밀라노 여행의 첫 시작이라면 굉장히 추천하고 싶습니다. 1. 교통이 편리 (중앙역에서 캐리어 끌고 걸어서 가도 무관함, 느린 걸음으로 약 10분 거리) 2. 가격 대비 룸 컨디션 최고 (가격 대비 룸 사이즈도 적당하고, 인테리어도 모던하고 좋습니다.) 3. 한적한 주변 분위기 (주변이 밤 늦게까지 시끄럽지 않고, 루프탑 바의 전경도 굉장히 좋습니다.) 단점 1. 스파 - 유료이용 2. 룸서비스 이용 금액에 서비스 금액 차지.. (저녁을 간단히 먹으려고 토스트 주문했는데, 토스트 가격의 반 값이 서비스 비용이네요;; 서비스 비용에 대해서는 몰랐던 제 실수도 있음) 3. 두오모 및 corso como, 등 주요 관광지에서는 거리가 다소 있음. 총평 중앙역 근처라서 호텔 체크아웃 후에 공항 이동시 편리하기도 하고, 밀라노 여행을 시작 할 때, 이동이 편리한 장점
2017년 8월에 4박 숙박함
Jihun 님께, LaGare Hotel Milano Centrale - MGallery by Sofitel 이용 내역 설문조사에 참여해 주셔서 대단히 감사드립니다. 고객님으로부터 좋은 평가를 받는 것은 언제나 기분 좋은 일입니다. 고객님께서 제시해 주신 의견은 모든 팀원들과 공유될 것이며 이러한 의견은 지속적으로 높은 수준의 서비스를 제공하고자 노력하는 모든 임직원들의 사기를 북돋는 데 큰 버팀목이 될 것입니다. 고객님의 소감을 알려주셔서 다시 한번 감사드리며 향후 보다 나은 서비스로 만나 뵙기를 바라겠습니다. 감사합니다. Andrea Pallavicini General Manager

8/10 - 좋아요

kitae

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
매우만족
깨끗하고 만족스러웠습니다 무엇보다 야외 바에서 음료를 즐기기 좋았고 대부분의 직원들이 친절했으며 깨끗했습니다 인터넷도 빨랐구요
2017년 5월에 4박 숙박함
Kitae, LaGare Hotel Milano Centrale - MGallery by Sofitel 이용 내역 설문조사에 참여해 주셔서 대단히 감사드립니다. 고객님으로부터 좋은 평가를 받는 것은 언제나 기분 좋은 일입니다. 고객님께서 제시해 주신 의견은 모든 팀원들과 공유될 것이며 이러한 의견은 지속적으로 높은 수준의 서비스를 제공하고자 노력하는 모든 임직원들의 사기를 북돋는 데 큰 버팀목이 될 것입니다. 고객님의 소감을 알려주셔서 다시 한번 감사드리며 향후 보다 나은 서비스로 만나 뵙기를 바라겠습니다. 감사합니다. Andrea Pallavicini General Manager

10/10 - 훌륭해요

ROBERTO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Pushker 님, Everett

가족 여행
This particular property was ideal for our vacation. Centrally located to the train station about a 10 minute walk. Staff at Hotel was gracious and kind and very helpful when we need directions or suggestions for dinner. Upon our arrival, we were greeted by Mateo. He had a friendly smile and was very helpful.
2024년 5월에 6박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

joel

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 5월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Glenn

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everything was beautiful
2024년 5월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Hamid

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Thank you. The Staff are super helpful. Room was clean and quit.
2024년 5월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Abdulla

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice, clean and quiet stay. Just the location I wish there were coffee shops around or a small marketplace for convenience.
2024년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Andres Felipe

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very friendly staff, modern hotel very close to Milano Centrale
2024년 4월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Jeffrey

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent front desk staff, welcoming and helpful.
2024년 4월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

LaResa

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everyone was lovely.
2024년 4월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

CHIN MING

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Convenient location and modern
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Andrea Pallavicini - General Manager 님, 2024년 4월 2일
Thank you for making our hotel your preferred choice of accommodation and for taking a moment to review your stay, which we are glad to learn was a positive and pleasurable one. The Team and I look forward to welcoming you back again soon.

10/10 - 훌륭해요

Jelena

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Perfect hotel, great experience, great customer service
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Andrea Pallavicini - General Manager 님, 2024년 3월 25일
Thank you for making our hotel your preferred choice of accommodation and for taking a moment to review your stay, which we are glad to learn was a positive and pleasurable one. The Team and I look forward to welcoming you back again soon.

10/10 - 훌륭해요

Klaus 님, Jena

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스
Alles bestens
2024년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Andrea Pallavicini - General Manager 님, 2024년 3월 12일
Thank you for taking the time to share your impressions on your experience at Hyatt Centric Milan Centrale, it is much appreciated! Should you visit our city again in the future, we would love to welcome you again.

10/10 - 훌륭해요

Markeshia

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We stayed for 6 days and had an incredible time. The staff was always friendly and willing to help by any means. Location was perfect for catching public transportation and overall pretty walkable. Facilities on the property itself were lovely as well. We didn’t get to check out the wellness area as we had a full itinerary. However the bar in the lobby area, the Sky Garden rooftop & breakfast buffet were chef’s kiss. If you have the option to have breakfast included it’s worth every bit of it. Also, we visited while it was raining so it was very convenient that umbrellas were always readily available! As for the room it was cleaned daily and the staff always did an amazing job. Beds were super comfy and the automatic blackout curtains were a PLUS! No streaming platforms on the TV (from what I could see) so bring an iPad of some sort for after hour entertainment if needed. On another note the Bidet was quiet awkward to use I’m not sure if the facet was just too low but it wasn’t reaching were it needed to. Could be just a user error lol but we had a great stay nonetheless.
2024년 2월에 6박 숙박함
답변 제공: Andrea Pallavicini - General Manager 님, 2024년 3월 4일
Thank you so much Markeshia for being our guest and sharing such an amazing and detailed feedback on your experience! It makes us happy to learn you had a fabulous stay at Hyatt Centric Milan Centrale and we do hope to be the hotel of your choice every time you visit Milan. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Shane

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very kind staff.
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Andrea Pallavicini - General Manager 님, 2024년 2월 15일
Many thanks for taking the time to review your experience, Shane. We are grateful you chose to stay with us and we are glad to learn your visit was satisfactory overall. Should you visit Milan again in the future, we would be happy to welcome you back.

10/10 - 훌륭해요

Claudia

2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Andrea Pallavicini - General Manager 님, 2024년 2월 15일
Thank you for making our hotel your preferred choice of accommodation and for taking a moment to review your stay, which we are glad to learn was a positive and pleasurable one. The Team and I look forward to welcoming you back again soon.

10/10 - 훌륭해요

Jacob

2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Andrea Pallavicini - General Manager 님, 2024년 1월 29일
Thank you for choosing our property on your recent trip to Milan and for taking some time to rate your experience. We are glad to learn your stay was enjoyable overall and would be delighted to see you here again. Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Daniel 님, Saint Louis

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Clean and convenient. The staff were excellentz
2024년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Andrea Pallavicini - General Manager 님, 2024년 1월 15일
Thank you for being our guest and for this amazing 5-star rating! We are glad to learn you had a fabulous stay at Hyatt Centric Milan Centrale and we hope to welcome you back very soon.

10/10 - 훌륭해요

Jasvinder

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: . 님, 2024년 1월 3일
Dear Jasvinder, Many thanks for this 5/5 review on your recent experience. We can't wait to welcome you back for another memorable stay.Andrea Pallavicini - General Manager

10/10 - 훌륭해요

Nadia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Andrea Pallavicini - General Manager 님, 2023년 12월 18일
Thank you very much for being our guest and rating your experience, which we are thrilled to learn was a 10-star one! Should you plan another visit to our city, we hope that Hyatt Centric Milan Centrale will be your choice of hotel once again.

8/10 - 좋아요

Angelberto 님, Saltillo

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: . 님, 2024년 1월 3일
We appreciate the time you took to review our hotel, Angelberto. We look forward to welcoming you back. Andrea Pallavicini - General Manager

2/10 - 너무 별로예요

Diego

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Andrea Pallavicini - General Manager 님, 2023년 12월 18일
Thank you for evaluating your stay at Hyatt Centric Milan Centrale. It is with regret to learn you were not left with the best experience. Should you visit our city again in the future, we would be happy to welcome you back to improve your opinion of our property. In the meantime, we wish you only the best of future travelling experiences with Hyatt. Sincerely,

8/10 - 좋아요

daiji

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Andrea Pallavicini - General Manager 님, 2023년 12월 18일
Thank you for your visit and for taking some valuable time to rate your experience. We do hope to welcome you back in the future and win your 5-star rating. Best regards,