검증된 이용 후기
2/10 - 너무 별로예요
Gert
2019년 1월 7일
Uruselt rum!
På bilderna och beskrivningen på Hotels.com får man uppfattningen att detta är ett hotell bestående av trevliga traditionella rondavlar. Så är det inte. De flesta rummen är belägna i slitna huslängor. Rummet vi fick var ett exempel på hur totalt nergånget allt kan bli där i stort sett inget fungerar. Heltäckningsmattan på golvet har nog varit vackert röd en gång i tiden. Nu var den skitigt brun. Det i texten utlovade kylskåpet fanns inte och någon wifi fungerade inte. Duschslangen var så trasig att allt vattnet sprutade ut innan det nått munstycket. Det gick alltså inte att använda duschen vilket resulterade i att vi fick duscha i ett rum i närheten. Byta rum kunde vi inte eftersom vi behövde tre sängar och det inte fanns fler trebäddsrum att tillgå. Hur gamla sängarna var kan vi bara gissa men madrasserna var så nerlegade att man ofrånkomligen hamnade i den djupa svacka som fanns någonstans i mitten. Vi försökte få tala med hotellets manager men han fanns inte på plats och har heller inte hörts av trots att vi bad om det.
Gert
2019년 1월에 1박 숙박함






