근처 해변

그랜드 호텔 포모리에 여행 후기

4.5 out of 5
그랜드 호텔 포모리에
Prof. Stoyanov Street 5, Pomorie

이용 후기

8.6

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 59개 이용 후기 중 29개" "
평점 8 - 좋아요. 59개 이용 후기 중 20개" "
평점 6 - 괜찮아요. 59개 이용 후기 중 5개" "
평점 4 - 별로예요. 59개 이용 후기 중 4개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 59개 이용 후기 중 1개" "

8.6/10

청결 상태

8.4/10

직원 및 서비스

8.0/10

편의 시설/서비스

8.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.6/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

emre

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I like the hotel
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2024년 3월 22일
Dear Guest,Thank you very much for your feedback! We are happy that you enjoyed you stay and you appreciated our hotel.We hope to see you staying with us again! Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

MEHMED

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
TODO INPECABLE
2023년 12월에 7박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2023년 12월 11일
Dear Guest,Thank you very much for rating our services with a 10! We are glad ta see that you were happy with your stay and you were satisfied with our services.We are looking forward to welcoming you again!Kind Regards,

10/10 - 훌륭해요

Cihan

2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2023년 11월 23일
Dear Guest,Thank you very much for rating us so high! We are glad that you were satisfied with your stay and we are looking forward to welcoming you again!Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Roderic

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2023년 10월 2일
Dear Guest,Thank you very much for rating us so high!We are glad that you enjoyed your stay at Grand Hotel Pomorie and we will be happy to welcome you back again.Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Roderic

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Staff are helpful amd friendly. Great location and it was an enjoyable stay.
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2023년 10월 2일
Dear Guest,Thanks for rating our services with 10! We are happy that you enjoyed your stay at Grand Hotel Pomorie and you were satisfied with the work of our team.We are looking forward to welcoming you again!Kind regards,

8/10 - 좋아요

Katia

2023년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2023년 10월 23일
Dear Guest,Thank you very much for staying at Grand Hotel Pomorie and for rating our services!We are looking forward to welcoming you again!

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Not worth the cost, but great location and breakfa
It seems at one point this was really a 5* hotel. However, it has been run down. Yet, great location, nice breakfast, staff is super friendly, polite, helpful. Has little parking on site, the rest is offsite. Because of the overall condition of the room I do not think it is worth the 141€/nigh for the smallest room.
2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2023년 8월 14일
Dear Guest,Thank you very much for taking your time to review our hotel! We are glad to see that you appreciated the location, the breakfast, the friendliness and the work of our team.Of course we are sorry to see that we were not able to meet you expectations, but we will do our best and we we will continue our everyday efforts to improve our services,Kind regards,

8/10 - 좋아요

Maria

단체 여행
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
Inte så många som kunde engelska… svårt att kommunicera, kunde tänka mer på basala hygienrutiner när det gällde rummet, badet , köket/maten. Bättre städning hade jag önskat mig samt bättre service för att det annars var ett väldigt fint ställe och prisvärd resa…
2023년 4월에 7박 숙박함
답변 제공: Grand Hotel Pomorie 님, 2023년 5월 8일
Tack för din feedback!Vi kommer att ta hänsyn till din åsikt när vi analyserar hur nöjda våra gäster är.Vi hoppas att du besöker oss igen!

8/10 - 좋아요

Yagmur

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Overall we had an very good experience. The surrounding of the hotel needs to be more live but generally it was peaceful.
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2022년 11월 3일
Dear Guest,Thank you very much for staying at Grand Hotel Pomorie and for rating our services ! We are glad that you enjoyed your stay and we are looking forward to welcoming you again!Kind regards,

8/10 - 좋아요

Alaettin

2022년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2022년 9월 28일
Dear Guest,Thank you very much for staying at Grand Hotel Pomorie and for rating our services !We are looking forward to welcoming you again!Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Jan

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2022년 8월 26일
Dear Jan,Thank you very much for rating our services so high! We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to welcoming you again!Kind regards

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excellent spa and service
The hotel is 5* in every aspect but the spa is exceptionally good.
2022년 8월에 6박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2022년 8월 22일
Dear Guest,Thank you very for rating our services and spa center so high! We are glad that you enjoyed your stay at Grand Hotel Pomorie and we will be happy to welcome you again!Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Liliyana

가족 여행
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Belt perfect
2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2022년 7월 25일
Dear Guest, Thank you very much for rating us with a 10! We are happy that you enjoyed your vacation at Grand Hotel Pomorie and we will be glad to welcome you again! Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Albena

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2022년 7월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Reyhan

2022년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2022년 7월 22일
Dear Reyhan Yusuf, thanks for rating us so high! We are happy that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcoming yo again!

10/10 - 훌륭해요

Tamer

2022년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov - Marketing Manager 님, 2022년 7월 6일
Dear Guest, Thank you very much for rating us so high ! We are glad that you enjoyed your stay at Grand Hotel Pomorie and we are looking forward to welcoming you again! Kind regards,

2/10 - 너무 별로예요

Rochus

2022년 6월에 7박 숙박함

8/10 - 좋아요

Oleh

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2022년 2월 7일
Dear Guest, Thanks for staying with us! We hope to see you at Grand Hotel Pomorie soon again! Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Georgi

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 1월에 6박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2022년 1월 10일
Thank you so much for rating us so high! We are happy that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcoming you again at Grand Hotel Pomorie

6/10 - 괜찮아요

Feliks

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2021년 10월 12일
Dear Guest, Thank you for staying with us and for taking your time to rate our hotel. Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Petya

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2021년 9월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Rumen

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2021년 10월 4일
Dear Guest, Thank you very much for rating us so high! We are happy that you enjoyed your stay at Grand Hotel Pomorie. We are looking forward to welcoming you again. Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Tanya

단체 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Fantastisk familjevistelse för jubileumsfirande!
Fantastiskt bemötande, underbara bad för kropp och själ ! Restaurangen har urmärkt mat! Snittar med lax och vaktelägg!ostar och frukter! Tårtan utom denna värld!👌👌👌
2021년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2021년 9월 29일
Tack så mycket för att du rankade oss så högt! Vi är glada att du gillade våra tjänster och du var nöjd med din vistelse på GRand hotel Pomorie! Vi ser fram emot att välkomna dig igen på Grand Hotel Pomorie

8/10 - 좋아요

Petio 님, Honolulu

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
2021년 8월에 7박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2021년 9월 6일
Dear guest, Thank you for rating us. Your opinion is important foe us.

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
Nice spa area
2021년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2021년 8월 6일
Dear Guest, Thanks for your feedback! We are glad that you enjoyed our medical spa center. Kind regards

8/10 - 좋아요

Bo-Lennart

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2021년 8월 5일
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2021년 6월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Sissel

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Veldig fint hotel med høy standar.stort inne basse
2021년 6월에 10박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2021년 6월 29일
Tusen takk for tilbakemeldingen og for at du vurderte oss så høyt! Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen på Grand Hotel Pomorie

8/10 - 좋아요

Antonia

2021년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov, Marketing Manager 님, 2021년 6월 25일
Dear Guest, Thanks for staying at Grand Hotel Pomorie and for rating us ! We are looking forward to welcoming you at Grand Hotel Pomorie soon again ! Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Alexander

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
The hotel’s SPA is renovated and the swimming pool area looks more convenient and attractive.
2021년 5월에 6박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Max

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Test place
Great place to relax with awesome spa facilities
2020년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov 님, 2020년 10월 8일
Dear Guest, Thank you so much for the positive review ! We are happy that you enjoyed our services. Kind regards, Kiril Valkanov Marketing Manager Grand Hotel Pomorie

8/10 - 좋아요

MILEN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov 님, 2020년 8월 19일
Dear Guest, Thank you for choosing Grand Hotel Pomorie and for rating us ! We hope we will see you staying with us soon again. Kind regards, Kiril Valkanov Marketing Manager Grand Hotel Pomorie

6/10 - 괜찮아요

teodor

단체 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
Staff does absolute bare minimum to get by
Early 2000s - build clean property with good location - comparable to a Sheraton property which is good. All rooms have seaview. Service however was bare minimum. I give an example - front desk ordered a cab the day before for 0800 pick up the next day for one of my guests. I called the front desk at 0755 and I asked them if the taxi arrived. They replied I DO NOT KNOW and were ready to hang up. I insisted that they walk to the door to look through the glass if the yellow cab had arrived, and that was met with much surprise and almost indignation. Also we had electronic keys problems, and only later found out that we were given a room with a metal key even though the property knew they had electronic lock problems and had other rooms with e-key working. A normal thing would be to fix the rooms with e-key problems first, and in the meantime offer fully-working rooms to guests until the problem is fixed. I might be pushing it a bit, but I do not think this is unreasonable In a nutshell, if service improved it could actually be a lovely place. I honestly hope they fix the service as I sincerely enjoyed the location and I would go back
2020년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov 님, 2020년 7월 29일
Dear Guest, Thank you very much for taking your time to review our hotel. We are sencerely sorry for the inconveniences caused. We totally agree that you should be accommodated in a room with fixed door locking system and we will investigate why this was not done in your case. We are working everyday on improving our services and we hope that you will give us a second chance to impress you. Kind regards, Kiril Valkanov Marketing Manager Grand Hotel Pomorie

8/10 - 좋아요

Oleksandr

좋아요: 청결 상태
2020년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov 님, 2020년 6월 24일
Thank you for your feedback.

8/10 - 좋아요

Alan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Decent place
Really great looking hotel and the spa services have good choice of rooms and pools, Don’t think it’s quite up to 5⭐️ Luxury and getting a bit dated.
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov 님, 2019년 8월 21일
Dear Guest, Thank you very much for the positive review. We are glad that you could enjoy and appreciate our services. We are planning some renovations during winter times so I hope next time you visit our hotel you will be well suprised. Kind regards, Kiril Valkanov Hotel Manager

4/10 - 별로예요

Jane

좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Not good value for money
The hotel was not good value for money. The room was probably the best thing about the trip, plenty of space, clean good view over the sea. Customer service was not good. Apparently this is a Bulgarian thing but as the hotel is 5 star I think their staff should be trained better. Curt responses from reception, not overly helpful. Breakfast was very disappointing, not a good range of food and staff very slow and disinterested. Pool was not cleaned regularly. Toilet paper floating in one pool for a couple of days and in the other pool insects, leaves etc. Not once did I see the lifeguards go round with the net to scoop things out. Very expensive for what it was.
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov 님, 2019년 8월 21일
Dear Guest, Thank you very much for taking your time to give us your feedback. I am sorry we have not met your expectations for our services. I can assure you we are working everyday for improving them. I also agree that there is always a place for improvement. I cannot agree with your opinion that we are not cleaning the pools though. We do it a few times a day and of course at any time we notice leaves or other objects that have accidently fallen from our beautiful garden into the swimming pools. Hygene and guest satisfaction are our first priorities and we do not compromise with them. I hope we will see you stay with us again and next time you will be much more satisfied. Kind regards, Kiril Valkanov Hotel manager

8/10 - 좋아요

Hagop

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov 님, 2019년 8월 21일
Thank you for rating us ! Kind regards,

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태
별로예요: 편의 시설/서비스
2019년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov 님, 2019년 8월 21일
Thank you for rating us ! Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov 님, 2019년 8월 21일
Thank you for rating us ! We are glad you were happy with your stay. Kind regards,

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태
In generale l'albergo evidenzia carenza di manutenzione. Inoltre ho prenotato una Junior suite per tre perso specificando che mio figlio ha 16 anni e mi sono ritrovato una camera enorme con un solo letto matrimoniale e dopo qualche insistenza è stata aggiunta una miserrima brandina. Ma siamo impazziti!!! Inoltre dopo tre giorni mi è stata cambiata la camera perchè quella che mi era stata data aveva dei problemi di acqua.
2019년 7월에 9박 숙박함
답변 제공: Stelios Stambolis 님, 2019년 7월 30일
We are very sorry for the incoinvinience caused, but as you probably understand these type of problems could very well happend even in our own homes. Again we are very sorry that you are not pleased with the accommodation, we will try to inform our guests about the extra beds previous to their check in- this is why we have the photos - so that you would know what type of room you are booking Hope that above all you had a great vacation with us and be back again soon

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 편의 시설/서비스
별로예요: 직원 및 서비스
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Kiril Valkanov - Hotel Manager 님, 2019년 7월 24일
Thank you for your feedback. We are sorry to get only 2 out of 5. We would like to know the reasons, so that we can imrove our services.

10/10 - 훌륭해요

Vladislav

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Stelios Stambolis 님, 2019년 7월 10일
Dear Vladislav, Thank you for your positive review Our team is extremly pleased when our guests are so generous We will expect you again Best Regards, Stelios Stambolis Marketing & Sales

10/10 - 훌륭해요

Danko

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
GRAND HOTEL POMORIE WAS PERFECT!!! I
Rarely am I fully satisfied with a hotel, especially when price and ranking promised a lot and in reality there is something different or , worse, lack of care for the guests. But GRAND HOTEL POMORIE WAS PERFECT!!! I can go into details but everything was just perfect! From room, staff, surrounding, feel, temperature, bed... You name it. This hotel deserves full 5 stars! Breakfast was great and tasty. Dinner was ok, nothing special but good. All in all, this hotel is on top of my list for longer vacation. Warmly recommend!!!
2019년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Valentina

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 10월에 8박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

LADA

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Понравилось
2018년 9월에 11박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Alexey

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Я инвалид, пользуюсь коляской. Для инвалидов только номера подготовлены. Вся бассейны и грязевые ванны для инвалидов недоступны, хотя передвижной подъемник стоит всего 1500 евро.
2018년 8월에 11박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Marija

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great view of the Black Sea, very relaxing
The Doctor at the Hotel Spa is very knowledgeable and kind, we enjoyed our discussions. Our room was very comfortable, the shower was hot and powerful. Clean facilities. Spa facilities are professional. We stayed for one week so the only complaint we had was the breakfast the same every day.
2017년 9월에 6박 숙박함

8/10 - 좋아요

John

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Wonderful location
The hotel is located across the street from the Black Sea. Very good area in which to walk to many restaurants, beach and bars.
2017년 9월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Ahmed

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Ok hotel
Fin hotel, de kan ikke snak engelsk + damen bag disken virker som om hun er træt af sit liv
2017년 9월에 1박 숙박함