“Fantastisk bevertning! Vi sjekket inn sent og alt var ordnet og klart for oss.
Frokosten var tipp topp!
Anbefales :)”
“Fantastisk bevertning! Vi sjekket inn sent og alt var ordnet og klart for oss.
Frokosten var tipp topp!
Anbefales :)”
Aaseline Elizabeth