야외 수영장, 일광욕 의자

머큐어 리미니 룽고마레 여행 후기

4 out of 5
머큐어 리미니 룽고마레
Viale Vespucci, 18, Rimini, RN

이용 후기

9.0

매우 훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 159개 이용 후기 중 85개" "
평점 8 - 좋아요. 159개 이용 후기 중 63개" "
평점 6 - 괜찮아요. 159개 이용 후기 중 9개" "
평점 4 - 별로예요. 159개 이용 후기 중 1개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 159개 이용 후기 중 1개" "

9.2/10

청결 상태

9.4/10

직원 및 서비스

8.8/10

편의 시설/서비스

8.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.8/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

Nelya

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great location, close to the beach and a restaurants. Staff is very helpful, receptionist Valentina make me a list with oil and winery farms, as I asked and others were very friendly as well.Cleaning service is great, they change towels everyday and clean the room.Breakfast was good.We had a great time.
2023년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2023년 9월 18일
Dear Nelya, we are glad that you appreciate the location of the hotel and the kindess of our staff. We hope to see you again to enjoy the time with us!

10/10 - 훌륭해요

James

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great spot for a vacation!
Great spot and great staff!
2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2023년 9월 18일
Dear James, thank you for a good review of our hotel. We are glad that you like the hotel and you appreciate our staff.We hope to see you again in a next future.Best regards

10/10 - 훌륭해요

Paolo

2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - general Manager 님, 2023년 9월 18일
Dear Paolo, thank you very much for a good score, We hope to see you again !Best regards

8/10 - 좋아요

Michael

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
God beliggenhet, ok hotell.
Nære stranden, og nære gaten hvor det skjer mest. Mange gode spisesteder i nærheten. Grei frokost, litt trege til å etterfylle pålegg. Lite basseng, og utrolig dårlig vanntrykk i dusjen. Litt dyr parkering på hotellet med 20€ per natt. Totalt sett scorer de best på beliggenhet, og deres ordning med leie av solsenger på nærmeste strand
2023년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Teo Lima- General Manager 님, 2023년 8월 14일
Dear Michael, we are happy that you enjoy the position of the hotel, the room, and the big balcony, but also the attention of your staff at the breakfast. We are sorry if you don't like the linen and the matrasses. Our suppliers are certified. We hope to have you again as our guest, to enjoy your coffee!

8/10 - 좋아요

Ugo

2023년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Teo Lima- General Manager 님, 2023년 8월 14일
Dear Ugo, thank you for your good score after your stay in our hotel. We hope to welcome you again!

8/10 - 좋아요

Marc

2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2023년 8월 5일
Dear Mr. Marc, thank you for your feedback after the stay in our hotel. It a pleasure receive a good score . We wait again for a next stop in Rimini

8/10 - 좋아요

Claes

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
God frokost og beliggenhet.
God beliggenhet og stor balkong. Deilig frokost med supre servitører i frokost-salen. Kaffen var kommet på bordet før man hadde satt seg😊. Madrassene og sengetøyet var elendig, som det pleier å være i Italia.
2023년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: Teo Lima- General Manager 님, 2023년 8월 15일
Dear Michael, we are happy that you enjoy the position of the hotel, the room, and the big balcony, but also the attention of your staff at the breakfast. We are sorry if you don't like the linen and the matrasses. Our suppliers are certified. We hope to have you again as our guest, to enjoy your coffee!

10/10 - 훌륭해요

Gilles

2023년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2023년 8월 5일
Dear Gilles, thank you for your positive score after your stay in our hotel. We wait for your next trip in Rimini !

8/10 - 좋아요

Reto

2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2023년 9월 18일
Dear Mr. Reto, thank you for a good score. We are glad that you enjoy your stay in our hotel. We hope to see you again very soon!Best regards

10/10 - 훌륭해요

Michael

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
When you have been traveling and finally reach your hotel it makes all the difference in the world to be greeted with warmth and a big smile. Lara and Marina welcomed us just that way and we felt immediately at home. The breakfast was superb and Christina was always there immediately with our coffee—served in large individual pitchers! A great touch. Our room was lovely and spacious with a great view. Just one minor complaint—there was no place in the shower for products—no shelves or cubbies or anywhere to put a shampoo or conditioner bottle. All in all a terrific stay!!! We’d go back again for sure.
2023년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Lara & Marinella 님, 2023년 7월 23일
Dear Mr Michael,your words enjoy our hearts! We love our job and we are always so happy to be reminded!Thanks for the advise, we will provide to put in the shower a soap dish. We are very happy you will come back again! All the staff thank you very very much, it was a pleasure to meeting you!Best regards

10/10 - 훌륭해요

Christoffer

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Fantastisk vistelse i Rimini
Vi kom till hotellet sent på måndag kväll, Lara i receptionen var super trevlig och hjälpte oss med allt. Nästa dag hjälpte hon oss att byta till ett rum med havsutsikt vilket var helt fantastiskt! Allt från middagsplaner till shopping fick vi hjälp med👌. Frukosten var mycket bra, läget kanon och rummen var helt perfekta!
2023년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Teo Lima GM 님, 2023년 7월 23일
Dear Mr Christoffer,Thanks for your kind review!We are very pleased that you and all your family enjoyed your stay at our Mercure Lungomare! We really appreciated that the support of Lara fully met your expectation! We hope to welcoming you soon again!

10/10 - 훌륭해요

Andrew

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Right on the beach, I had a corner room with balcony overlooking boardwalk. Really nice although some may not like the noise level. Lots of places to eat nearby and reception staff were very friendly and helpful with suggestions. Buffet breakfast was good value for money. Pizza takeaway and little cafe right behind hotel are great. Enjoyed my stay.
2023년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2023년 8월 8일
Dear Andrew,thank you for your feedback after your stay in our hotel. We are glad that you appreciate the location of the hotel and the service .Our rich buffet breakfast and the kindness of our staff are our strengths and we are very happy that you reconize!

8/10 - 좋아요

Jens

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2023년 6월 3일
Dear Mr Jens,thanks for your time in leaving your opinion on our Mercure Lungomare!We are very pleased you enjoyed your stay here and we hope to see you soon again!best regards,

8/10 - 좋아요

Ted en Diana

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Heel goed hotel met top service en super vriendelijk personeel.top ontbijt en nette kamers met goede bedden alleen jammer dat de airco het nog niet deed .
2023년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2023년 5월 29일
Beste meneer Ted,We willen u bedanken voor uw opmerkingen over uw verblijf in het Mercure Rimini Lungomare.Het is met veel plezier dat wij uw complimenten in ontvangst nemen.Uw tevredenheid is de beste beloning voor onze medewerkers die dag in dag uit werken om een onberispelijke service te bieden.Het spijt ons, maar de airconditioning wordt ingeschakeld afhankelijk van het weer.In de hoop u nogmaals te mogen verwelkomen, sturen wij u onze beste groeten.Teo Lima GM

10/10 - 훌륭해요

Alessandro

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel bello, accogliente, centrale, personale gentilissimo e professionale.
2023년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Teo Lima- General Manager 님, 2023년 5월 20일
Gentilissimo Sig. Alessandro,La ringraziamo per il tempo che ci ha dedicato lasciando la Sua valutazione in seguito al soggiorno presso il nostro Mercure Lungomare! Siamo davvero lieti che abbia apprezzato la struttura accogliente e centrale insieme alla professionalità dello staff che ha reso il suo soggiorno così soddisfacente!Al piacere di accoglierLa per future occasioni porgiamo cordiali saluti

10/10 - 훌륭해요

Adam

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Teo Lima- General Manager 님, 2023년 3월 26일
Dear Adam, thank you for your good score after your stay in our hotel.We hope to welcome you again in next future !

8/10 - 좋아요

Raoul Paolo

2023년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Teo Lima- General Manager 님, 2023년 3월 11일
Gentile Sig. Raoul, la ringraziamo per aver valutato positivamente il suo soggiorno presso il nostro albergo. La aspettiamo per un soggiorno futuro!

10/10 - 훌륭해요

Jurgen

2023년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Teo Lima- General Manager 님, 2023년 2월 4일
Dear Mr. Jurgen, thank you for your positive feedback after your stay in our hotel.We wish you to see you again !

10/10 - 훌륭해요

David

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2022년 12월 31일
Gentilissimo Sig. David,la ringraziamo per aver dedicato del suo tempo a recensire il nostro hotel!Ci fa davvero piacere che i nostri servizi quali la posizione, la piscina, le camere e lo staff siano stati apprezzati!Vi aspettiamo per un altro soggiorno da trascorrere insieme a noi! Cordiali saluti,Teo Lima - General Manager

10/10 - 훌륭해요

Bernhard

2022년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2022년 10월 1일
Dear Mr Bernhard, Thanks for taking the time to leave us a review, We are happy that everything went perfect during your stay! Again, thank you for sharing your experience, and we hope your next visit will be just as pleasant.Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

ERICH

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Ficamos muito felizes!
Foi tudo de bom! A equipe do hotel sabia que era nosso aniversário de casamento. Ganhamos upgrade com vista para o mar, champanhe no quarto e welcome drink! Como não amar? O café da manhã é muito bom. E eles tem convênio com a praia ao custo de 20 Euros pra vc ter direito a um guarda sol e 2 cadeira. As instalações estão precisando de reforma. A equipe comentou que em outubro começam as obras. O estacionamento pago custa 25 euros por dia. Rimini tem a parte de praia e histórica que vale a pena conhecer. Foi realmente especial a nossa estadia de 3 noites.
2022년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2022년 9월 3일
Prezado Erich,Por favor, aceite nossa sincera gratidão por suas amáveis palavras sobre sua estadia no Mercure Rimini Lungomare. Nosso prazer foi tornar seu aniversário ainda mais especial para você! Vocês foram convidados incríveis para nós!Obrigado por seus comentários. Vou compartilhá-los com nossa equipe.Por favor, volte em breve, e obrigado novamente por compartilhar sua experiência!Saúde,

8/10 - 좋아요

Marina

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Clean. Noce service staff.
2022년 7월에 6박 숙박함
답변 제공: Teo LIMA - GM 님, 2022년 9월 3일
Dear Mrs Marina,Thank you for having taken time to leave us a review!It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Eli

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2022년 9월 3일
Dear Eli,Thank you for taking the time to leave us a review!We are always pleased to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Aleah

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Sehr freundliches Personal. Zimmer wurde stets sehr gut geputzt. Aufenthalt war mit Frühstück und es gab viel Auswahl am Buffet. Verschiedene Milcharten (lactosefreie, Reis, Soja, Mandelmilch), leckere Säfte und frischgepressten Orangensaft. Ein sauberes Hotel und ist sehr zu empfehlen.
2022년 8월에 8박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2022년 10월 1일
Dear Mrs Aleah,The Mercure Rimini Lungomare greatly appreciates your feedback regarding your stay.Receiving such positive feedback is always a pleasure. I'm confident this feedback will serve as an encouragement to our staff as we strive to continuously improve our services.Again, thank you for sharing your experience, and we hope your next visit will be just as pleasant.

10/10 - 훌륭해요

Carl

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great hotel in Rimini
Great hotel in great location. 2 minute walk to beech and less than 1 minute and your near plenty of bars and restaurants. Night reception guy with bald head, (cant remember his name) was fantastic as was Manual and marianna. Highly recommend this hotel.
2022년 8월에 6박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2022년 8월 13일
Dear Mr. Carl, first of all, thank you for the time spent to review our Mercure Rimini Lungomare. Thank you also for the compliments to our room and our location near to the sea and to the city center. In order to refine our hotel, Mercure Rimini Lungomare, we will continue to improve it and its services. We hope to welcome you again! Best regards.

8/10 - 좋아요

alain

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Personnel extrême gentil, belle hôtel mais un peu âgée
2022년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2022년 9월 4일
Cher Monsieur Alain,merci d'avoir évalué notre hôtel suite à votre séjour.Nous vous remercions pour l'appréciation pour le personnel que vous essayez de satisfairechaque client a besoin.Nous sommes désolés si vous avez trouvé l'hôtel un peu vieux. Cet hiver, nous ferons des rénovations.Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau l'année prochaine !

8/10 - 좋아요

Sven

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
2022년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2022년 9월 3일
Dear Sven,we appreciate the time you put in valueting our structure.Hoping to welcome you soon again, we wish you a good day.

10/10 - 훌륭해요

Thomas

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: Teodato Lima - General Manager 님, 2022년 7월 28일
Dear Thomas, thank you very much for a good score. Waiting for you again in the nearest future. best regards

10/10 - 훌륭해요

Daniel

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Teo Lima- General Manager 님, 2022년 7월 14일
Dear Daniel Thank you for taking the time to tell us about your experience at the {hotel}. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At {brand}, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Ken-Vidar

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Anbefales
Flott hotell midt i smørøyet . Fantastisk personale, renhold og ikke minst frokost. Rett ved stranda og masse shoppingmuligheter og ikke minst gode restauranter rett i nærheten
2022년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Teo Lima- General Manager 님, 2022년 7월 14일
Dear Ken, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the {hotel}. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At {brand}, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Jeff

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2022년 6월 25일
Dear Jeff, thank you for your feedback regarding your stay in our hotel. We are glad that you gave us a good score. It's a pleasure for us receive a positive feedback . Waiting for you again in your next visit in Rimini Best regards

10/10 - 훌륭해요

daniel

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Exactly what we wanted for our stay by Garda Lake!
What a wonderful find! The staff was very friendly and helpful. The room was very clean and the items in the mini fridge were free. The breakfast was everything you could wish for. Eggs made to order, bacon, you name it. We had a very nice stay and wish we could have stayed longer. Highly recommend!
2022년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2022년 6월 15일
Dear Mr. Daniel, Your review is greatly appreciated! We hope this positive feedback refers to our Mercure Hotel Lungomare, located by the Adriatic Sea. We are pleased that you have appreciated our breakfast. We are looking forward to welcoming you back in the near future!

10/10 - 훌륭해요

Doo Yong

연인과의 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
wonderful place to stay with your family or by yourself
2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2022년 6월 25일
Dear Doo Yong, thank you for your comment regarding your stay in our hotel. We are glad that you spent a good Saturday in our hotel ! We wait for you for your next trip in Rimini . Best regards

10/10 - 훌륭해요

Cassia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Soggiorno perfetto
È stato un ottimo soggiorno. Ho chiesto un appartamento in piano più alto, per la vista e anche se non c'era nessuno disponibile il primo giorno, mi hanno chiesto di tenere le valigie chiuse e il giorno successivo mi hanno spostato in un appartamento migliore. Ho anche trascorso il mio compleanno nell'hotel e ho ricevuto un bollicine con un messaggio carino. Tutto il personale è stato molto attento e mi ha fatto sentire a casa. L'hotel è davanti al mare e anche prossimo dal centro della città, una grande esperienza, specialmente il personale, gentili, attenti ed efficienti. Camera ampia, pulita, collazione completa e anche un aperitivo cortesia la prima notte.
2022년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Teo Lima- General Manager 님, 2022년 5월 1일
Gentilissima Signora Cassia, la ringraziamo per gli apprezzamenti espressi in seguito al suo soggiorno presso il nostro hotel. Tutto lo staff lavora per cercare di rendere il soggiorno degli ospiti indimenticabile a partire dai piccoli dettagli ( bottiglia di prosecco in camera per il suo compleanno e l'aperitivo offerto la sera ). Cerchiamo di far sentire l'ospite a suo agio e soddisfare tutte le sue richieste , come per esempio i cambi camera. Vogliamo che il cliente si senta come a casa propria! Speriamo di riaverla presto tra i nostri ospiti così da godere nuovamente di tutti i nostri servizi. cordiali saluti

8/10 - 좋아요

vilma

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2022년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2022년 5월 28일
Gentilissima Vilma, la ringraziamo per aver valutato il suo soggiorno . E' un piacere ricevere punteggi positivi! Sperando di poterla riavere presto nostra ospite, porgo Cordiali saluti

10/10 - 훌륭해요

Seba

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Buon soggiorno presso questa struttura. Personale molto cordiale, dalle receptionist al personale in sala. Colazione buonissima con vasta scelta, posizione ottima e, per un bagno fuori stagione, piscina riscaldata.
2022년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Teo Lima- General Manager 님, 2022년 5월 1일
Gentilissimo Seba, la ringraziamo per aver dedicato del tempo a recensire il nostro albergo. Ci fa molto piacere che abbia apprezzato il servizio della colazione, con l'ampia scelta di prodotti freschi sia dolci che salati . Il nostro personale lavora giornalmente per cercare di rendere il soggiorno piacevole e siamo orgogliosi che gli ospiti se ne accorgono !!! La nostra piscina esterna con acqua riscaldata aperta tutto l'anno è sicuramente un valore aggiunto per il nostro hotel. Sperando di rivedervi presto, porgo cordiali saluti

10/10 - 훌륭해요

GARY

2022년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Teodato Lima - General Manager 님, 2022년 4월 4일
Gentilissimo ospite, la ringraziamo per aver dedicato del tempo a recensire il suo scorso soggiorno qui al Mercure Rimini Lungomare. è sempre un piacere ricevere il massimo della valutazione. Con la speranza di poterla riaccogliere quanto prima, le porgiamo cordiali saluti.

10/10 - 훌륭해요

samuele

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2022년 3월 25일
Gentile ospite, la ringraziamo per il punteggio massimo assegnato al nostro Mercure Rimini Lungomare. Con la speranza di poterla accogliere nuovamente nella nostra bellissima riviera.

10/10 - 훌륭해요

Marco

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2022년 1월 18일
Gentilissimo Marco, la ringraziamo per il bellissimo punteggio che ci ha lasciato in seguito al suo soggiorno presso il nostro albergo. Speriamo di rivederla presto. Noi siamo pronti a darvi nuovamente il benvenuto e farvi trascorrere una piacevole vacanza!

8/10 - 좋아요

Rosa

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
È stato un soggiorno piacevole, con vista sul mare, la pulizia è stata impeccabile!
2021년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2022년 1월 18일
Gentilissima Rosa, la ringrazio per i complimenti lasciati in seguito al suo soggiorno presso il nostro albergo. Tutto lo staff cerca di lavorare al meglio per rendere migliore la permanenza degli ospiti e siamo molto contenti che siamo riusciti a farvi trascorrere un soggiorno piacevole !!! Se passate nuovamente da Rimini, saremo contenti di potervi ridare il benvenuto!

8/10 - 좋아요

Andrea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel in ottima posizione fronte mare ed a 15 minuti a piedi dal centro, personale gentile, servizio nella media.
2021년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2021년 11월 9일
Gentilissimo Sig. Andrea, La ringraziamo per averci dedicato il Suo tempo lasciando questa bella recensione! Siamo lieti di sapere che abbia gradito la posizione centrale dell'hotel insieme al servizio offerto dal nostro staff sempre gentile e attento alle esigenze del cliente. Ci auguriamo di poterla annoverare presto tra i nostri più graditi ospiti nel frattempo porgiamo cordiali saluti Teo Lima General Manager

10/10 - 훌륭해요

Nadia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Camera ampia con vista sul mare e sul nuovo parco verde di Rimini, molto pulita, letto comodissimo. posizione fantastica nel centro di Rimini mare, colazione ottima.
2021년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2021년 11월 9일
Gentilissima Nadia, La ringraziamo per averci dedicato il Suo tempo lasciando un commento al Soggiorno presso il nostro Mercure Lungomare! Siamo davvero lieti che abbia gradito la posizione centrale dell'hotel con vista mare e affacciato sul nuovo Parco del Mare! Ci auguriamo di poterla annoverare presto nostra gradita ospite, nel frattempo porgiamo cordiali saluti Teo Lima General Manager

10/10 - 훌륭해요

Robert

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great service
2021년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2021년 10월 24일
Dear Robert, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Consigliatissimo
Vista mare dalla mia stanza. Posizione strategia su una parte molto bella e rinnovata del lungomare di Rimini
2021년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2021년 10월 5일
Gentile cliente, la ringraziamo per la valutazione positiva in merito al suo soggiorno. Speriamo di riaverla presto nostro ospite. Cordiali saluti

10/10 - 훌륭해요

stefano

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Front office staff 님, 2021년 9월 24일
Gentile Ospite, la ringraziamo per aver recensito il suo soggiorno presso la nostra struttura Mercure Rimini LUNGOMARE. Nell'attesa di poterla ospitare nuovamente, le porgo cordiali saluti.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Ottimo Hotel
2021년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Front Office staff 님, 2021년 9월 24일
Gentile Ospite, la ringraziamo per aver recensito il suo soggiorno presso la nostra struttura Mercure Rimini LUNGOMARE. Nell'attesa di poterla ospitare nuovamente, le porgo cordiali saluti.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Personale gentilissimo e molto disponibile. Posizione della struttura perfetta, a un passo dal lungomare e con accanto un infinitá di locali di tutti i tipi. Struttura un po' datata, ma perfettamente adattata ai nuovi standard della catena Mercure. Parcheggio sotterraneo interno all'albergo, a pagamento.
2021년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Front Office staff 님, 2021년 9월 24일
Buongiorno Gentile Ospite, la ringraziamo per aver speso queste belle parole in merito al suo soggiorno. Ci fa sempre piacere veder riconosciuto il valore della struttura e anzitutto del nostro staff. Con la speranza di poterla ospitare di nuovo in futuro, le auguro cordialmente una buona giornata.

2/10 - 너무 별로예요

Diego

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Muy pobre hasta donde podemos evaluar
Pues muy pobre hasta donde podemos evaluar porque según llegamos nos informan que tienen no sé qué problema y que no nos pueden dar una habitación. Nos mandan a otro hotel que al final resulta que tampoco era el destino final así que acabamos en un tercero bastante antiguo aunque bien conservado. Total que nos quedamos sin las vistas al mar prometidas y que fue la razón fundamental para escoger este hotel. Lo más correcto habría sido avisarnos con un poco de antelación por lo menos. El resto del hotel pues ni idea porque excepto el parking (muy justito para coches medios o grandes) no pudimos hacer uso de sus servicios.
2021년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Teo Lima - General Manager 님, 2022년 2월 8일
Dear Diego, we are sorry for the inconvenience that has happen. unfortunately at the last minute the air conditioning in some rooms stopped working. Rather than creating problems, we have thought of an alternative solution. We are very sorry that the proposed solution was not as you expected. The other hotel confirmed that they would give you a nice room. Looking forward to having you as our guest in future, we will guarantee you, upon availability, a beautiful sea view room, Best regards

6/10 - 괜찮아요

Cathrine

가족 여행
좋아요: 청결 상태
Skuffende
Greie rom. Litt slitent hotell. Det pågår arbeid rett utenfor hotellet mot stranda. Bråk fra tidlig morgen og begrenset utsikt til stranden. Frokost med koronarestriksjoner er ganske stusselig. Lading av bil og trening må avtales på forhånd og gjennomføres på et annet hotell 500 m unna i samme kjede.
2021년 7월에 9박 숙박함
답변 제공: Teodato Lima - General Manager 님, 2022년 2월 7일
Dear Guest, we are sorry to hear that your stay was not as you expected. Unfortunately, the external works were not the responsibility of the hotel. We were only able to urge the desire to start work later, but many times we have not been listened too so much. About breakfast, we are sorry that you did not like our very large offer. Unfortunately for the coronavirus, according to the rules imposed by the Italian government, breakfast could not be self-service, but served by our dining room staff. If you have the opportunity to return to Rimin, it will be our pleasure to welcome you again, You can enjoy an excellent self-service breakfast with lots of fresh products and enjoy a walk along the now finished promenade. Best regards

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Teo Lima- General Manager 님, 2022년 5월 2일
Gentile cliente, la ringraziamo per l'ottimo punteggio . A presto