정원

홀리데이 인 로마 - 에우르 파르코 데이 메디치, IHG 호텔 여행 후기

4 out of 5

이용 후기

7.6

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 1003개 이용 후기 중 308개" "
평점 8 - 좋아요. 1003개 이용 후기 중 354개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1003개 이용 후기 중 202개" "
평점 4 - 별로예요. 1003개 이용 후기 중 91개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1003개 이용 후기 중 48개" "

8.0/10

청결 상태

8.0/10

직원 및 서비스

7.6/10

편의 시설/서비스

7.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.8/10

친환경

이용 후기

2/10 - 너무 별로예요

Kangjoon

2023년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2023년 2월 22일
Dear Kangjoon,Thank you for choosing our hotel.We do apologize if some of the services did not meet your expectations.I've checked with the front office that you had 2 reservations, one with the breakfast included and the other room only. You have asked for the free breakfast also for the second reservation but we were not able to confirm this as it was not included with that room rate. I know also that you have requested a shuttle transportation out of our timetable offer and we have arranged it even if it was not contemplate. We believe to have made every effort in order to give you the best experience while guest at our hotel.Hope to welcome you back again as we look forward to the opportunity of serving you in the future.Kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
차량이 있어 무료주차가 가능한곳을 찾아야했는데, 주차 매우 용이했어요. 그리고 중간 차도 남겨두고 짐보관소에 짐도 남겨둘 수 있었던 장점이 있는곳임. 객실 상태는 그저 그랬으나, 넓고 주차 및 짐보관이 되어 만족했어요
2022년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2022년 12월 7일
Dear Guest,Thank you for your excellent review and kind words. We are very happy to hear that you had a great stay and fully enjoyed our facilities and service.We look forward to welcoming you back in the near future.With kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

4/10 - 별로예요

TAEHO

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
so so
안 좋은 점 - 침대가 매우 눅눅해서 기분 나쁨 - 방음 상태(옆 방에서 싸우는 소리가 ㅠㅠ) - 방 시설 매우 낡았음 - 주변에 아무것도 없음 좋았던 점 - 공항과 가까움. 1터미널까지 약 10분. 서틀버스 요금 1인 10유로 - 수영장 사용료 무료
2022년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2022년 8월 18일
Thank you for sharing your time to evaluate our hotel. We do apologize if some of the services did not meet your expectations. We have already planned to refresh some of the guestrooms and we know that the property is looking after that. We do apologize if the furniture did not meet your requirements. We are a little bit surprised to learn about your dissatisfaction on the location of the hotel. By confirming your booking you were aware about the site where the hotel stands and what were the services offered. Our hotel is set up for business meetings and congresses able to host up to 600 people. It is a 4 stars hotel and has all the benefits that an hotel of this category can offers. If you were looking for a site in the centre of Rome with shops and restaurants open until late in the evening, this is not the place. We hope this experience will not deter you from staying with us and we hope your next stay with us exceeds your expectations. Once again, thank you for taking the time to write your experience. We hope to welcome you back in the future and that you experience 100% satisfaction. With kind regards Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Seong hoon

단체 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
room - Good , service - So so
피우미치노 공항에 접근 용이한 위치. 룸 컨디션 괜찮았음. 바닥이 카페트라 먼지가 많음. 무료 주차로 검색한 호텔인제 직원이 주차비 1일 5유로 씩 받으려고 함. 따졌더니 그냥 파킹 프리 라고 함 ....
2020년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2020년 2월 10일
Dear Seong hoon, Thank you for your feed back. We have appreciated your comments and we really hope you will visit us again in the future. With very kind regards, Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

SUNG MOON

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
객실이 넓으며, 조식도 훌륭함
2019년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2019년 12월 16일
Dear SUNG MOON, Thank you for your very nice review. We have appreciated your comments and we really hope you will visit us very soon again. With kind regards Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

6/10 - 괜찮아요

TAEWON

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2019년 11월 4일
Dear TAEWON, Thank you for your rating. We really hope you will visit us again. With kind regards Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Geawoung

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
그렇게 추천하고 싶지는 않습니다
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2019년 10월 22일
Dear Geawoung, thanks for your review. We regret the standards of service fell short of your expectations and we ask you to accept our most sincere apologies. We hope to welcome you soon back to our hotel. Thanks Again, your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. With kind regards Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Yong Jin 님, 하남시

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
체인호텔
공항 가깝고, 4인가족 충분 합니다. 시내에서 기차로 왔다갔다하고, 택시로 이동하면서 할 생각 있으시면 좋습니다.
2019년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2019년 7월 5일
Dear Yong Jin, Thank you for your review. We really hope you will visit us again in a near future. With kind regards Roberta S. Assistant to the General Mananer & Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

FLUTEK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
매유 쾌적함
가격대비 시설과 조식이 좋으나 교통이 좀 애매함
2019년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2019년 6월 13일
Dear FLUTEK, thank you for your nice review. We really hope you will visit us again. With kind regards Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

sangjun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
공항 근처에 하루 묵을 곳으로 벌써 두번째 홀이데이 숙박이었네요. 깨끗해요
2019년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2019년 3월 18일
Dear sangjun, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

6/10 - 괜찮아요

민규

좋아요: 직원 및 서비스
테크닙이나 KT 등 비지니스 출장에게는 도보 이동이 가능하여 편리하지만 주변에 갈만한 곳이 없고 리노베이션 공사 중이라 건물이 쾌적하지 않음. 객실 미니바는 비어 있어 조금 불편했음.
2019년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2019년 3월 18일
Dear Guest, Thank you for your feedback. We understand and apologize for the inconvenience caused by the construction. We are currently working to make enhancements to deliver a more comfortable stay for all of our guests. We hope for the opportunity to make this up to you the next time you are in the area. Sincerely, Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Jong Joon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
출정 최고
매우 청결. 좋은 서비스
2019년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2019년 2월 22일
Dear Jong Joon, Thank you for your review. We do appreciate your comments and we are glad that you had a very nice stay. We really hope you will visit us again. With kind regards Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Hantech 님, Busan, Korea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2018년 11월 6일
Dear Hantech, Thank you for rating our hotel. We are sure you have appreciated our services and we really hope to welcome you back again. With kind regards Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

그냥 그래요
냉장고가 없는데도 있고 있는데도 있고, 물을 자판기에서 사서 먹어야 해서 아쉬웠음 주변에 식당이 한군데만 있고 호텔 레스토랑만 있어 불편했음
2018년 9월에 6박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2018년 10월 12일
Dear Guest, thanks for your review. We regret the standards of service fell short of your expectations and we ask you to accept our most sincere apologies. We hope to welcome you soon back to our hotel. With kind regards, Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
숙박후기
좋은 환경이었음. 조금 더 청결했으면...
2018년 9월에 5박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2018년 10월 1일
Dear Guest, Thank you for your review. We do appreciate your comments and we really hope you will visit us again. With kind regards Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

정준

훌륭한 아침식사
2018년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2018년 9월 27일
Dear Guest, Thank you for your review. We know you had a pleasant stay and we hope you will visit again very soon. With kind regards Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

6/10 - 괜찮아요

명석

그냥
그저그럼
2018년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2018년 9월 27일
Dear Guest, Thank you for your review. We wish you had a pleasant stay with us and that you will visit us again. With kind regards Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

CHANGJIN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
합리적인 선택
합리적인 선택
2018년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2018년 9월 6일
Dear CHANGJIN, Thank you for your wonderful review! We really hope you will visit us again during your next trip to Rome. Kind regards Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

BONKWANG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
편안한 잠자리 저렴한 가격
만족하고 직원들이 친전 했어여. 조식이 맛있었구요. 택시 타기가 조금 불편했습니다.
2018년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2018년 9월 4일
Dear BONKWANG, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. Hope to welcome you back again. With kind regards Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Dongkuk

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가족이 이용 추천 친절한 서비스
2018년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2018년 8월 7일
Dear Dongkuk, Thank you for your wonderful review of 5 stars! We have really appreciated it. Hope to welcome you back again With kind regards Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Good servince in Holiday inn
Reception dest 직원들의 서비스는 친절하였고, Double room도 크고 쾌적하여 숙박내 불편한 점은 없었습니다. 시설이 조금 오래된 점 특히 샤워부스 및 Hair drier사용에 조금 불편했으며, Room내 물이 별도 비치되어 있지 않았습니다.
답변 제공: Roberta 님, 2018년 5월 22일
Dear Guest, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

6/10 - 괜찮아요

TAEHUN

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
편의시설 부족
답변 제공: General Manager 님, 2016년 10월 24일
검토 주셔서 감사합니다. 우리는 우리의 손님으로 당신을 다시하도록 노력하겠습니다. 진정으로 Roberta S. Assistant to the General Manager

8/10 - 좋아요

DONG HOON

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
로마에서 하루 숙박후 피렌체로 이동예정이었습니다. 렌트를 했었고 무료주차 및 공항과 가깝고 피렌체로 이동시 수월하였습니다. city tax 내야 합니다.
답변 제공: Roberta 님, 2016년 2월 27일
Dear DONG HOON, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Roberta S. Assistant to the General Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

별로예요: 객실의 편안함
좋은 위치 그러나 작은 방 크기
위치는 좋았으나, 가격 대비 방 크기가 너무 작았음
답변 제공: Roberta 님, 2016년 6월 4일
Dear Guest, Thank you for writing your opinion on your recent stay in our hotel. I do apologize if some of the services did not meet your expectations and I thank you for your suggestions. I would like only to inform you that our guestrooms are very large and comfortable compared to those of the same hotels' category. Hope you have appreciated our Restaurant and Bar services and we wish to have you back again. With kind regards Roberta S. Assistant to the General Manager

10/10 - 훌륭해요

CHANEL

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Stay was fine. The location was too far from my destination. Distance on site very misleading. I personally found the buffet breakfast limited.
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2024년 5월 27일
Dear CHANEL,Thank you for your positive review. We do appreciate your nice comments on the staff and the hotel services. On the other hand, we do apologies if the location did not meet your requirements. The hotel stands in a business area and there are no shops or commercial sites besides, but if you have a car within 3 minutes, there is an entertainment village with cinemas, games, bowling, restaurants and shops. As for the breakfast, we have a huge buffet breakfast which is very much appreciated by all our guests. Fresh products every day and lots of variety between salted and sweet items. We greatly appreciate you taking the time to bring this matter to our attention, the feedback we receive from our valued guests, like you, enables us to target problem areas and take the necessary actions to ensure a better service for a comfortable stay.Once again, thank you for your thoughtful comments. We look forward to the opportunity of serving you in the future.Kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Maanger

10/10 - 훌륭해요

Marc

좋아요: 청결 상태
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2024년 5월 24일
Dear Marc,Thank you for your sharing your evaluation regarding your stay with us. We appreciate you taking the time to make us aware of your delightful experience during your recent stay.Hope to welcome you back very soon.With kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

2/10 - 너무 별로예요

Rosete 님, St. Petersburg

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The property is in need of repairs everywhere everything is too old l stayed in there many years ago and nothing changed
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2024년 4월 30일
Dear Rosete,Thank you for sharing your experience during your recent stay in our hotel. We thank you for your comments and we are very disappointed that we have not offered you a comfortable stay.Customer care is our primary objective and we can assure you that your experience is not indicative of our usual high standards when it comes to service. The hotel is under renovation and starting from the next year the guestrooms will be refurbished as well.If you have seen, the solar panels have been placed, the pool area completely renewed, the electrical car rechargers have been placed, the main meeting room of about 600 theatre people completely new !We hope this experience will not deter you from staying with us and we hope your next stay with us exceeds your expectations.With kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Donald

Perfect for an airport stay
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2024년 4월 16일
Dear Donald,Thank you for rating our hotel.Your feedback is important. We have taken note of your evaluations and have shared these with our management team.Once again, thank you for your contribution.We look forward to the opportunity of serving you in the future.With kind regardsRobertaAssistant to the GM & Guest Relations Manager

6/10 - 괜찮아요

Rattan

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
The washroom tub leaks everywhere. Poor design. The dinning is exemplary.
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2024년 4월 19일
Dear Rattan,Thank you for writing your experience regarding your recent stay in our hotel. We are really surprised to read your negative comments. Customer care is our primary objective and we can assure you that your experience is not indicative of our usual high standards when it comes to service. We hope this experience will not deter you from staying with us and we hope your next stay with us exceeds your expectations. Once again, thank you for taking the time to write your experience. We hope to welcome you back in the future and that you experience 100% satisfaction.With kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

4/10 - 별로예요

sanjay

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2024년 4월 8일
Dear sanjay,Thank you for rating your experience in regards to your recent stay in our hotel. We regret to have received a low evaluation and we are very disappointed that we have not offered you a comfortable stay.Customer care is our primary objective and we can assure you that your experience is not indicative of our usual high standards when it comes to service. We hope this experience will not deter you from staying with us and we hope your next stay with us exceeds your expectations.With kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Luis

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Esta muy bien el hotel para relajarse despúes de mucho caminar, no pudimos meternos a la piscina por que estaba en mantenimiento y esta algo lejos del centro, aprox 25 min en taxi.
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2024년 4월 8일
Estimado Luis,Muchas gracias por su opinión acerca de nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de su alojamiento con nosotros. Es algo de lo que nuestro personal se enorgullece, así que valoramos su opinión. Esperamos que vuelva a visitarnos. Atentamente,RobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

4/10 - 별로예요

Cesar 님, San Antonio

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Dirty and snoise
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria Claudia P. 님, 2024년 4월 5일
Dear Cesar,Thank you for sharing your experience during your recent stay in our hotel. We thank you for your comments and we are very disappointed that we have not offered you a comfortable stay.Customer care is our primary objective and we can assure you that your experience is not indicative of our usual high standards when it comes to service. We hope this experience will not deter you from staying with us and we hope your next stay with us exceeds your expectations.

8/10 - 좋아요

Clarissa

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2024년 3월 20일
Gentile Clarissa,La ringraziamo per aver valutato la nostra struttura.Siamo lieti che il soggiorno sia stato piacevole e che i nostri servizi siano stati di suo gradimento. Grazie ancora per il suo contributo.Al piacere di averla nuovamente come nostra gradita cliente, le inviamo i nostri migliori saluti.RobertaAssistente del Direttore Generale & Guest Relations Manager

6/10 - 괜찮아요

David 님, Toronto

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2024년 3월 18일
Dear David,Thank you for rating our hotel.Your feedback is important. We have taken note of your evaluations and have shared these with our management team to improve our services.Once again, thank you for your contribution.We look forward to the opportunity of serving you in the future.With kind regardsRobertaAssistant to the GM & Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Karim El

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Tout était parfait sauf petit bémol l'insonorisation.
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2024년 3월 6일
Cher Karim EL,Nous vous remercions de votre commentaire concernant l'hôtel Holiday Inn Rome Eur Parco dei Medici.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment en notre compagnie. Merci pour la note sur la chambre. Nous transmettrons vos suggestions à la propriété.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau très prochainement,Bien cordialement,RobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Marie

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
답변 제공: Roberta 님, 2024년 2월 12일
Dear Marie,Thank you for reaching out to us with your personal experience. Our guests' satisfaction is our main, primary goal and we are very happy to hear that you had a great stay and fully enjoyed our facilities and service.Looking forward to welcoming you back.Warm regards,Roberta Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

ewan

2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2024년 1월 30일
Dear ewan,Thank you for your sharing your evaluation regarding your stay with us. We appreciate you taking the time to make us aware of your delightful experience during your recent stay.Our hotel team are here to make sure your stay is as welcoming, pleasant and stress-free as possible - you are our guest and we want you to have the best possible experience.Once again, thank you for your rating. We look forward to the opportunity of serving you in the future.With kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Harish 님, Wayne

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2024년 1월 30일
Dear Harish,Thank you for rating our hotel.Your feedback is important. We have taken note of your evaluations and have shared these with our management team to improve our services.Once again, thank you for your contribution.We look forward to the opportunity of serving you in the future.With kind regardsRobertaAssistant to the GM & Guest Relations Manager

2/10 - 너무 별로예요

JOTTI

별로예요: 청결 상태
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2023년 12월 27일
Gentile JOTTI,La ringraziamo per aver valutato la nostra struttura e ci dispiace aver ricevuto un punteggio così basso.Avremmo preferito conoscere meglio i motivi della sua valutazione negativa.Ci auguriamo che voglia tornare a trovarci ancora.Con i migliori salutiRobertaAssistente del Direttore Generale & Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Rianna

단체 여행, 연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very nice place to stay
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2023년 12월 20일
Dear Rianna,Thank you for your sharing your evaluation regarding your stay with us. We appreciate you taking the time to make us aware of your delightful experience during your recent stay.Our hotel team are here to make sure your stay is as welcoming, pleasant and stress-free as possible - you are our guest and we want you to have the best possible experience.Once again, thank you for your rating.We look forward to the opportunity of serving you in the future.With kind regards,RobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Dariana

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
.
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2023년 12월 11일
Gentile Dariana,La ringraziamo per aver condiviso con noi la sua esperienza presso l'Holiday Inn Rome Eur Parco dei Medici.Siamo lieti che il soggiorno sia stato piacevole e che i nostri servizi siano stati di suo gradimento.La riconoscenza mostrata dai clienti è quanto di più prezioso noi si possa ricevere a conclusione della nostra giornata di lavoro.Condivideremo i suoi commenti con tutto il management team e allo stesso modo con i colleghi di tutti i reparti.Grazie ancora per il suo contributo. Al piacere di averla nuovamente come nostro gradito cliente, le inviamo i nostri migliori saluti.RobertaAssistente del Direttore Generale & Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

FRANK

좋아요: 청결 상태
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2023년 12월 11일
Dear Frank,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,RobertaAss.t to the General Manager & Guest Relations Manager

6/10 - 괜찮아요

Alfredo

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Si passa di qui ogni tanto
Comodo per la vicinanza con il GRA se si arriva in auto da fuori Roma. Sarà un'impressione ma mi sembra di aver notato meno cura in generale rispetto ai miei soggiorni precedenti.Spero di sbagliarmi.
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria Claudia P. 님, 2023년 12월 1일
Egregio sig. Alfredo,La ringraziamo per aver valutato la nostra struttura.Siamo lieti che il soggiorno sia stato piacevole e che i nostri servizi siano stati di suo gradimento.Sarà nostra cura condividere i suoi commenti in merito alla cura generale, con tutto il nostro staff ed il nostro management, per migliorare sempre di più il soggiorno dei nostri clienti.Grazie ancora per il suo contributo.Al piacere di averla nuovamente come nostro gradito cliente, le inviamo i nostri migliori saluti.

10/10 - 훌륭해요

Lamberto

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
hotel piuttosto distante dal centro….ma comodo x business. camere e letti confortevoli. personale gentile e disponibile …navetta x aereporto e metro
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2023년 11월 22일
Gentile Lamberto,la ringraziamo per aver valutato il nostro hotel con il massimo del punteggio!Siamo lieti che abbia apprezzato i nostri servizi e che abbia trascorso un piacevole soggiorno in nostra compagnia.Al piacere di averla nuovamente ospite, le inviamo i nostri migliori salutiRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

NIDIA

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 편의 시설/서비스
It was near the Airport, nicely decorated, and clean. The restaurant / bar areas, were very nice, and the staff is very friendly.
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2023년 11월 17일
Dear NIDIA,Thank you for your positive review.Our hotel team is here to make sure your stay is as welcoming, pleasant and stress-free as possible - you are our guest and we want you to have the best possible experience. Reading your review makes us feel so proud that we have achieved our primary objective of delivering outstanding customer care, we thank you once again for writing it.Looking forward to welcoming you back,With kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Hermas E

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2023년 11월 8일
Dear Hermas E,Thank you for your sharing your evaluation regarding your stay with us. We appreciate you taking the time to make us aware of your delightful experience during your recent stay.Our hotel team are here to make sure your stay is as welcoming, pleasant and stress-free as possible - you are our guest and we want you to have the best possible experience.Once again, thank you for your rating.We look forward to the opportunity of serving you in the future.With kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Tara

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2023년 10월 23일
Dear Tara,Thank you for your positive review.Our hotel team is here to make sure your stay is as welcoming, pleasant and stress-free as possible - you are our guest and we want you to have the best possible experience. Reading your review makes us feel so proud that we have achieved our primary objective of delivering outstanding customer care, we thank you once again for writing it.Looking forward to welcoming you back.With kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

6/10 - 괜찮아요

Darrick

가족 여행
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Only positive is distance to airport. Property is very outdated, bed is uncomfortable and very low to the floor, and room smelled like old wet carpet. I do not recommend staying here. The room had a huge space where a bed or sitting area should have been. It was quite awkward.
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2023년 10월 6일
Dear Darrick,Thank you for writing us your experience while guest in our hotel.We are really sad to read your negative comments.Customer care is our primary objective and we can assure you that your experience is not indicative of our usual high standards when it comes to service. We will share your comments with the management team to evaluate and to take corrective steps.Once again, thank you for taking the time to write your experience. We hope to welcome you back in the future and that you experience 100% satisfaction.With kind regards,RobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Susanne

2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2023년 10월 3일
Dear Susanne,Thank you for rating our hotel.Your feedback is important. We have taken note of your evaluations and have shared these with our management team to improve our services.Once again, thank you for your contribution.We look forward to the opportunity of serving you in the future.With kind regardsRobertaAssistant to the GM & Guest Relations Manager

6/10 - 괜찮아요

thomas

좋아요: 직원 및 서비스
Ami-Flair am Stadtrand von Rom
Gut war die An- und Abfahrt, relativ easy, ohne sich ins Verkehrsmoloch Rom begeben zu müssen. Allerdings geht von diesem Hotel aus zu Fuß gar nichts - auch keine Restaurants. Die Bahnlinie bildet die Barierre, und Gehsteige sind lediglich ansatzweise vorhanden. Die nahe Buslinie führt nicht ins Zentrum und die (U-)Bahnstation ist nur umständlich zu erreichen. Also selber fahren - oder Taxi (kostet 25 bis 30 Euro ins Zentrum)! Ein Restaurant hat das Hotel auch ... da gibt es allerdings nur eine kleine Auswahl, nicht super schmackhaft und einiges überteuert. Der Pool ist in heißen Tagen was wert! Doch Achtung: Bademützenpflicht... !!! Die Duschen zum Pool sind leicht versteckt und werden selten genutzt. Jeder hüpft also tüchtig durchgeschwitzt in den Pool - das ist o.k. Aber wehe die Bademütze fehlt (vor Ort für ein paar Euros käuflich zu erwerben). Ist offensichtlich eine italienische Marotte, die auch andernorts gepflegt werden soll. Frühstück im Hotel ist sehr reichhaltig und umfangreich, da kannst nicht meckern. Viele Amis als Gäste, nomen est omen. Ansonsten halt ein großer Bunker, etwas in die Jahre gekommen - Personal ist freundlich und hilfsbereit.
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Roberta 님, 2023년 9월 25일
Dear thomas,Herzlichen Dank für Ihre ehrliche Bewertung. Wir bedauern, dass Ihr letzter Aufenthalt bei uns nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir wissen Ihre Anmerkungen zu schätzen und werden sie an unsere Mitarbeiter weitergeben, um unseren Service weiter zu verbessern. Wir hoffen, dass Sie uns Gelegenheit geben, Ihnen bei einem künftigen Besuch ein besseres Gästeerlebnis zu bieten. Mit freundlichen Grüßen,RobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager