아침 식사, 점심 식사, 저녁 식사 제공, 세계 요리

힐튼 로테르담 여행 후기

5 out of 5
힐튼 로테르담
Weena 10, Rotterdam

이용 후기

9.0

매우 훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 1002개 이용 후기 중 598개" "
평점 8 - 좋아요. 1002개 이용 후기 중 296개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1002개 이용 후기 중 61개" "
평점 4 - 별로예요. 1002개 이용 후기 중 24개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1002개 이용 후기 중 23개" "

9.2/10

청결 상태

9.0/10

직원 및 서비스

8.6/10

편의 시설/서비스

9.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.6/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

younsook

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Karin 님, 2024년 1월 10일
Dear Guest,Thank you so much for your review.It is a pleasure to know you had a most enjoyable stay with us.We are looking forward to welcoming you back to the hotel.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Yoonjung

2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2023년 8월 21일
Dear Mr/s. Yoonjung,Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam.I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 - 훌륭해요

KWANGHYUN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Clean, good location, very kind staff
2022년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2022년 10월 31일
Dear Mr/s. Kwanghyun,Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam.I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 - 훌륭해요

kyungtak

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2022년 9월 28일
Dear Mr/s. Kyungtak,Thank you so much for your great rating on Hilton Rotterdam.I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2022년 1월 13일
Dear guest, Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. If there still is anything you would like to share with us, please do not hesitate to let me know. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
최고였습니다.
2021년 5월에 6박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2021년 6월 1일
Dear guest, Thank you so much for your rating on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 - 훌륭해요

Jinsu

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
5박 후기
호텔시설 청결해서 좋았고 룸서비스 친절해서 좋았습니다!
2021년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2021년 6월 1일
Dear Jinsu, Thank you so much for your review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

8/10 - 좋아요

SANG WOO

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Everything went smoothly
It`s my first stay with hilton rotterdam. I was really impressed with services, the hotel amenities and facilities of the hotel.
2021년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2021년 1월 19일
Dear Sang Woo, Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. Thank you for your kind words. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Rachel Lachman Executive Secretary - Guest Relations

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2019년 10월 15일
Dear guest, Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. If there still is anything you would like to share with us, please do not hesitate to let me know. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Jolijn 님, 2019년 5월 5일
Dear guest, thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Jolijn Zeeuwen, General Manager

8/10 - 좋아요

UN SAM

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치가 좋다
오래됫지만 깨끗하게 관리된 호텔
2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Jolijn 님, 2019년 5월 20일
Dear guest, Thank you very much for your rating on Hilton Rotterdam. If there is anything we can do to improve your stay in the future, please do not hesitate to let me know. Hilton Rotterdam is looking forward in welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
다소 불편했습니다.
조금 일찍도착하였지만 청소가 되었는지 금방 확인하겠다고 하고 1시간이 넘도록 답변을 못들음. 약간 무시하는 느낌을 받았음. 단체관광객들이 많아 로비가 어수선하고 승강기 정채가 심함. 와이파이도 몇번을 전화해야 해결되고 TV는 작동 완전 불량함.
2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Jolijn 님, 2019년 5월 20일
Dear guest, Thank you for your rating on Hilton Rotterdam. Thank you for bringing this to my attention. I am very sorry to read you had such a bad experience. Our goal is to always strive to exceed the expectations of all our guests and thanks to your comment we will be able to improve ourselves within this matter. I hope your bad experience will not withhold you from giving us another chance to improve your impression of us. We are looking forward to welcome you back to our hotel in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 - 훌륭해요

Tae Won

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
If you are going to Rotterdam
Very nice place. Commfortable environment and and kind staffs. Good breakfast. Easy to get every famous places of Rotterdam on foot. I strongly recommend staying Hilton when you visit Rotterdam
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Jolijn 님, 2019년 5월 5일
Dear Tae, thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Jolijn Zeeuwen, General Manager

8/10 - 좋아요

YOUNGHWAN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Front Office Manager 님, 2019년 4월 11일
Dear guest, thank you for your rating on Hilton Rotterdam. I can see that your stay was okay but we want to make it perfect. Will you let us know how we can achieve that? We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Kristel Boersen Front Office Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Front Office Manager 님, 2019년 4월 11일
Dear guest, thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Kristel Boersen Front Office Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
It was good stay with clean room. The location also good, close to the station.
2018년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2018년 11월 21일
Dear guest, thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Karin van den Berg – General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
It was good stay with well equipped room. The location was also good. close to the station..
2018년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2018년 11월 15일
Dear guest, thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Karin van den Berg – General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
패밀리룸 강추( 커넥션룸 두 개가 나옴)
로테르담 센터라 걸어서 마켓홀 큐브하우스 다니기 편함( 걸어서 15분) 호텔주변에 멋진 식당 대형 쇼핑거리 있고 호텔바로 옆에 마트도 있음 주차는 하루 30유로( 발렛로 해줌) 아이동반 가족에겐 최상임 패밀리룸으로 예약하면 방 두개 커넥션룸으로 나와 정말정말 편하고 좋음 객실와이파이 무료 조식도 정말 잘 나오고 직원들도 친절 정말 만족스러운 호텔
2018년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2018년 9월 3일
Dear guest, thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Karin van den Berg – General Manager

10/10 - 훌륭해요

Eunhee

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2018년 6월 25일
Dear guest, thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Karin van den Berg – General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Karin 님, 2017년 12월 29일
Thank you for your great ratings! We look forward to welcoming you back at Hilton Rotterdam. Kind regards, Karin van den Berg - General Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
2017년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Karin 님, 2017년 6월 29일
Dear guest, thank you for your ratings. Please let us know if we can improve on your experiences in any way. Looking forward to welcoming you back, kind regards, Karin van den Berg - General Manager

8/10 - 좋아요

륌 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
편안한 호텔
로테르담 중요지,메트로,기차 모두가까움. 친철하나 체크인과정 등 실수가 많아요. 그래도 객실품질은 최고입니다. 적당한 사이즈 편안한 침대... 로테르담에 오면 다시오고 싶어요. 아침도 비해 훌륭합니다.
답변 제공: General Manager 님, 2016년 9월 1일
Dear guest, thank you for your review. Although I can't understand all written words, I am happy to read you would like to visit us again. We are looking forward to your return. Kind regards, Karin van den Berg

8/10 - 좋아요

OKJU

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
호텔의 위치가 훌륭합니다.
호텔의 위치가 로테르담 중앙역에서 매우 가깝고 대로변에 있어서 찾기도 편해요. 또한 체크아웃 후에 짐 맡기는데도 직원이 아주 친절했고 체크인 할때도 관광지도도 주고 직원들이 엄청 친절합니다. 방이 크진 않았지만 필요한 기본적인 것들은 다 있었고 가격대비 괜찮습니다. 이불의 청결상태나 방의 청결상태도 괜찮아요.
답변 제공: General Manager 님, 2016년 8월 25일
Dear guest, thank you so much for your kind review. I am happy you enjoyed your stay at Hilton Rotterdam, and we look forward to welcoming you back! Kind regards, Karin van den Berg

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good!
Great location, clean room. Everything was really good. Definitely, I will go this hotel again.
Dear guest, great! We look forward to welcome you back in the near future! Kind regards, Karin van den Berg - General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
암스테르담 역에서 가까운 위치가 매우 좋았음
답변 제공: Karin 님, 2016년 4월 23일
Dear guest, I am pleased to see you enjoyed your stay at Hilton Rotterdam. We llok forward to welcome you back in the near future. Kind regards, Karin van den Berg - General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋은 호텔
역 근처에 위치해서 출장 시 이용하기 편리했습니다.
답변 제공: Karin 님, 2016년 1월 16일
Dear guest, thank you for staying with us. It pleases me to know you've had an enjoyable stay. We look forward toe welcome you back in the future. Kind regards, Karin van den Berg - General manager.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great best in Amsterdam
It was a great experience. it was worth for the price and know why itbwas hilton!

8/10 - 좋아요

edan 님, seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
주차장만 제외하고는 좋은 호텔
로테르담 중심가에 자리잡은 특급호텔 답게 대부분의 서비스는 완벽. 단, 오래전에 지어진 호텔이라 자체 주차장이 없다는 단점! 그리고 조식도 다른 힐튼에 비해 부실한 느낌.

10/10 - 훌륭해요

soo me

excellent
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2024년 4월 16일
Dear guest,Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam.I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 - 훌륭해요

Jose

2024년 3월에 6박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2024년 4월 23일
Dear Mr. Jose,Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam.I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 - 훌륭해요

Yunming

단체 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
非常好
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2024년 3월 26일
Dear Mr/s. Yunming,Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam.I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

4/10 - 별로예요

Rob

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2024년 3월 26일
Dear Mr. Rob,I am sorry to see that you have not enjoyed your stay at Hilton Rotterdam. We strive to exceed the expectations of all of our guests and deliver an excellent stay. From your score, I can conclude that we did not at all “make a difference”. We really would appreciate it if you could provide us with your feedback so we can make an effort to perform on the excellence level of guest experience we strive for.Kind Regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

6/10 - 괜찮아요

Julieta

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Rooms dont look like they advertised on expedia. I was a bit disappointed
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2024년 3월 19일
Dear Ms. Julieta,Thank you for sharing your feedback with me and sorry to read you were disappointed in the rooms. If you wish to provide more feedback regarding this , please let me know so I can follow up.Kind Regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Julieta

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The Hotel rooms doesnt look like the website. I was a bit disappointed
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2024년 3월 11일
Dear Julieta,Thank you for your stay in Hilton Rotterdam.Very sorry to read you were disappointed in the rooms.It would be helpful if you can share what exactly was not according to the pictures of the website, in order for us to update whenever necessary.Looking forward to hear from you.Kind Regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Patrick

2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2024년 3월 22일
Dear Mr. Patrick, Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam.I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 - 훌륭해요

Jason

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
So close to the train station.
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2024년 2월 26일
Dear Mr. Jason,Thank you for your stay in Hilton Rotterdam.Happy to read you enjoyed the location.We look forward to welcoming you back.Kind Regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Annemiek

2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2024년 3월 22일
Dear Ms. Annemiek,Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. If there still is anything you would like to share with us, please do not hesitate to let me know. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Charles

2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Karin 님, 2024년 1월 30일
Dear Mr. Charles,Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam.I am pleased to see you rated your stay with a 10 out of 10!We are looking forward to welcoming you back to the hotel in the future.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

6/10 - 괜찮아요

F.M.

2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2024년 3월 22일
Dear guest,Many thanks for sharing your rating.We hope you enjoyed your stay with us and look forward to your next visit.Kind Regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Esmee

2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Karin 님, 2024년 1월 23일
Dear Ms. Esmee,Thank you so much for your great review on your stay with us!Happy to see you rated us with 4 out of 5 stars and you overall enjoyed your stay.If you have any suggestions on how we could make your next stay worth 5-stars, please do not hesitate to let us know.We are looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

David

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Karin 님, 2024년 1월 15일
Dear David,Thank you so much for your amazing review.Great to see you had a most enjoyable stay with us and you rated it with 5stars!We are looking forward to welcoming you back to the hotel in the future.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Karin 님, 2024년 1월 16일
Dear Guest,Thank you so much for your great review.I am happy to know you enjoyed your stay with us.We are looking forward to welcoming you back to the hotel.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Lars

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Das Bad ist sehr in die Jahre gekommen!
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Karin 님, 2024년 1월 9일
Dear Mr. Lars,Thank you for sharing your feedback regarding your last stay.It is a pleasure to see you rated your stay with a 4 out of 5.I want to thank you for your feedback; this helps us very much too continuously improve our services.We are looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

8/10 - 좋아요

margot

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Karin 님, 2024년 1월 9일
Dear Ms. Margot,Thank you for your review.It is great to see you overall enjoyed your stay with us.If you have any suggestions on how we could make your next stay worth a 10, please do not hesitate to let me know.We are looking forward to welcoming you back to the hotel.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Normitason hotelli
Hieman vanhentuneen oloinen (ulkopuolelta) Hilton-hotelliksi. Sisältä ihan siisti, paitsi että kylpyhuoneessa tuntui jonkin verran homeen hajua. Aamiainen perusbuffet, samoin kuntosali sellainen kun hotelleissa yleensä. Viittä tähteä hotelli ei ansaitse, neljän tähden palvelut keskimäärin. Ei esim. saunaa tai spa-tiloja.
2023년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: Karin 님, 2023년 12월 27일
Dear Guest,Thank you so much for sharing your feedback with us.Happy to see you rated your stay with an 8.We appreciate you taking your time to share your findings regarding our facilities.My apologies the quality of our hotel did not meet your expectations. We hope to welcome you back to Hilton Rotterdam in the future.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Alino

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Top service
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Karin 님, 2023년 12월 27일
Dear Mr/s. Alino,Thank you for your great review.Pleased to know you rated your stay a 10 out of 10!We are looking forward to welcoming you back in the near future.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Satwant

all good, friendly staff
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Karin 님, 2023년 12월 19일
Dear Mr/s. Satwant,Thank you so much for your great review.I am happy to read you fully enjoyed your stay with us.We are looking forward to welcoming you back to Hilton Rotterdam.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Lily

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Reception staff, rooms.
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Karin 님, 2023년 12월 19일
Dear Ms. Lily,Thank you so much for your 5* review on Hilton Rotterdam.I am happy to read you were very satisfied with our Front Desk team and your room.We are looking forward to welcoming you back in the near future.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Rob

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Fijne kamer van alle gemakken voorzien
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Karin 님, 2023년 12월 19일
Beste Meneer Rob,Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling.Het verheugt ons te lezen dat uw verblijf geheel naar wens was.We zien ernaar uit u wederom te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

8/10 - 좋아요

nimrod

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very good location. Rooms are a bit small for 5* as they claim. Basic Breakfast
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: karin 님, 2023년 12월 7일
Dear Nimrod,Thank you for sharing your review on Hilton Rotterdam.Great to receive your feedback and hope to welcome you back in the future.Kind Regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager