“We wisten natuurlijk van tevoren,dat je in een heel oud gebouw komt te slapen.
Met krakende vloeren, deuren die kunnen klemmen.
Maar dat geeft het verblijven in zo'n kasteel nou juist z'n charme.
Sanitair is in ieder geval gewoon van deze tijd en het bed is ook heel goed.
De medewerkers zijn vriendelijk en het ontbijt is ruim voldoende.
Dus een verblijf daar is aan te bevelen.”
“We wisten natuurlijk van tevoren,dat je in een heel oud gebouw komt te slapen.
Met krakende vloeren, deuren die kunnen klemmen.
Maar dat geeft het verblijven in zo'n kasteel nou juist z'n charme.
Sanitair is in ieder geval gewoon van deze tijd en het bed is ook heel goed.
De medewerkers zijn vriendelijk en het ontbijt is ruim voldoende.
Dus een verblijf daar is aan te bevelen.”
Karel