“Bra, bekvämt och smidigt. Frukostbuffén kändes något daterad och hade kunnat få hålla lite högre standard med mera lokala råvaror. ”
“Bra, bekvämt och smidigt. Frukostbuffén kändes något daterad och hade kunnat få hålla lite högre standard med mera lokala råvaror. ”
Stefan