“We werden gelijk aan de receptie vriendelijk ontvangen en we waren te vroeg maar konden al in onze kamer .
Ondanks dat alles gesloten was kregen we toch koffie en een lekker gebakje
De kamer was goed en de bedden ook.
Zwembad was goed en lekkere ligbedden met parasols
We hebben besloten daar avond te eten en het verrukkelijk
Jammer dat we maar 1 nachtje hadden geboekt”
“We werden gelijk aan de receptie vriendelijk ontvangen en we waren te vroeg maar konden al in onze kamer .
Ondanks dat alles gesloten was kregen we toch koffie en een lekker gebakje
De kamer was goed en de bedden ook.
Zwembad was goed en lekkere ligbedden met parasols
We hebben besloten daar avond te eten en het verrukkelijk
Jammer dat we maar 1 nachtje hadden geboekt”
Belinda