숙박 시설 정면 - 저녁/밤

호텔 아시시 팰리스 여행 후기

3 out of 5
호텔 아시시 팰리스
125 Chetak Marg, Chetak Circle, Udaipur, Rajasthan

이용 후기

6.0
평점 10 - 훌륭해요. 6개 이용 후기 중 1개" "
평점 8 - 좋아요. 6개 이용 후기 중 1개" "
평점 6 - 괜찮아요. 6개 이용 후기 중 2개" "
평점 4 - 별로예요. 6개 이용 후기 중 1개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 6개 이용 후기 중 1개" "

6.8/10

청결 상태

8.4/10

직원 및 서비스

6.0/10

편의 시설/서비스

6.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

이용 후기

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
Location of the property is good. Everything is at a good teachable distance and it’s near market.
2017년 12월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Manish 님, Gurgaon

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Not a value for money Hotel
The rooms are small & nothing like the pictures on the site. They have a small kitchen & dining area is untidy. Although i got my room upgraded after complaining but the room i got wasn't good enough & they also removed my Half board(2 meals a day) facility. Manager was not aware about what is half board.
2017년 12월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Nick 님, Gujarat

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
On city road with lots of traffic noise
Rooms are good but it is in the middle of the city and parking is big issue
2017년 10월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Anil

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설

2/10 - 너무 별로예요

vikram 님, delhi

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Not a 3 start hotel
Hotel was nowhere close to a 3 start hotel. Washroom was not clean. Bed sheet and comforter were not clean. Had to use bucket to flush in the pot. Not a right hotel to stay with family. Will not stay in future for sure.

10/10 - 훌륭해요

Pirank 님, India

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very friendly staff (always smiling and giving warm greetings),Rooms were nice with all basic facilities. Enjoyed every minute of stay Great service which makes my stay comfortable.
답변 제공: P.K. Roy 님, 2016년 12월 16일
Dear Guest, Greetings from Hotel Ashish Palace Udaipur !!! Thank you for sparing your valuable time to share your feedback & to give us perfect star rating on Expedia. We are delighted to know that we could meet your expectations with our hospitality. Feedback such as yours really encourage us to achieve the perfection in everything we do. We look forward to welcome you again Warm Regards P.K. Roy (General Manager) Hotel Ashish Palace