표시된 모든 이용 후기는 실제 고객 경험을 기반으로 하며, 저희를 통해 숙박을 예약하신 고객님만이 이용 후기를 제출하실 수 있습니다. 저희는 지침에 따라 이용 후기를 검증하고 긍정적인 이용 후기와 부정적인 이용 후기를 모두 게시합니다.자세한 정보새 창에서 열림
평점 10 - 훌륭해요. 27개 이용 후기 중 11개" "
10 - 훌륭해요
11
평점 8 - 좋아요. 27개 이용 후기 중 10개" "
8 - 좋아요
10
평점 6 - 괜찮아요. 27개 이용 후기 중 3개" "
6 - 괜찮아요
3
평점 4 - 별로예요. 27개 이용 후기 중 2개" "
4 - 별로예요
2
평점 2 - 너무 별로예요. 27개 이용 후기 중 1개" "
2 - 너무 별로예요
1
9.0/10
청결 상태
8.2/10
직원 및 서비스
10/10
편의 시설/서비스
8.0/10
숙박 시설 상태 및 시설
8.8/10
친환경
이용 후기
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2015년 12월 13일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
콰심 지역 호텔이 괜찮네요.
추천할만하네요.
실제 이용하신 고객
10/10 - 훌륭해요
ahmed
2024년 1월 22일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
I would recommend it, clean & tidy. Very welcoming staff.
ahmed
2024년 1월에 1박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
FAHAD
가족 여행
2023년 11월 25일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
كل شيء رائع بدايه من الموظفين الى الوحده السكنية ،،الموظفين كانو في قمة الاحترافيه وجيمع الطلبات والاحتياجات تم توفيرها لنا شكرا لكم
FAHAD
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Boudl AL Fakhria Hotel Management 님, 2023년 12월 5일
ضيفنا العزيز شكرا جزيلا لك على تعليقك اللطيف ويسعدنا أن فريقنا بذل قصارى جهده للتأكد من حصولك على إقامة ساحرة لا تنسى. وسنحرص على مشاركة تعليقك الرائع مع فريق العمل. نتطلع الى الترحيب بكم مرة أخرى لسنوات عديدة قادمة. مع أطيب تحيات. إدارة فندق بودل الفاخرية
6/10 - 괜찮아요
Jenan
가족 여행
2023년 10월 28일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
First night A/C not working
Jenan
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Fakhria Hotel Management 님, 2023년 10월 28일
-Dear guest, Thank you for taking a minute of your valued time for your review of our hotel. We apologize for the inconveniences you faced during your stay, as that is not up to our normal standards. We will share your feedback with our staff and make the necessary changes. We hope you choose to stay with us again, so we can show you our true level of service. Once your good-self call reception and inform us that you face a problem with A/C we sent our staff and fix it.-With Regards.....- Boudl AL Fakhria Hotel Management
10/10 - 훌륭해요
Adnan
출장 여행
2023년 7월 19일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent staff
Adnan
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Boudl AL Fakhria Hotel Management 님, 2023년 7월 19일
Dear our guest, first I would like to take the opportunity to thank you for your choice of Boudl AL Fakhria Hotel and thank you for the evaluation and comment on the latest stay with us, and the hotel team is always happy to provide all the capabilities available to provide the utmost comfort to our distinguished guests, we are always working to find opportunities and a better vision for your happiness We hope to see you soon, with best wishesWith Regards.....
10/10 - 훌륭해요
Moad
가족 여행
2020년 12월 19일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice quite and clean sure will stay here evrey time i come to unaizah
Moad
2020년 12월에 1박 숙박함
4/10 - 별로예요
실제 이용하신 고객
2019년 1월 17일
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
تجربة سيئة
لم يتم تسجيل الحجز في البداية ثم أعطونا غرفة صالتها ما تشيل ٤ أشخاص مع أننا ٦ ومعنا أطفال ولم يقبلوا تغييرها حتى تم الاتصال بالإدارة المركزية للفندق
실제 이용하신 고객
2019년 1월에 2박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
bader
2018년 10월 25일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
ممتاز
bader
2018년 10월에 1박 숙박함
6/10 - 괜찮아요
FAISAL
2018년 10월 18일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good
The price was to high
But I this the only hotel at that square was clean
FAISAL
2018년 10월에 1박 숙박함
8/10 - 좋아요
ABDULLAH
2018년 10월 14일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
خدمة رائعة
خدمة ممتازة و موظفين متعاونيين جدا.
الغرفة نظيفة و جميع التسهيلات تعمل.
ABDULLAH
2018년 10월에 1박 숙박함
8/10 - 좋아요
Bassam
2018년 7월 3일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
تراجع في مستوى الخدمة
الخدمة قل مستواها عن ذي قبل
Bassam
2018년 6월에 1박 숙박함
8/10 - 좋아요
FAHAD
2018년 6월 13일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
FAHAD
2018년 6월에 3박 숙박함
8/10 - 좋아요
FAHAD
2018년 6월 13일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
النظافة ممتازة ،الموظفين تعاملهم ممتاز ، الشي السلبي الوحيد وهو تصميم النوافذ وستائر النوافذ لاتمنع ضوء الشمس وايضا الانترنت لايصل الى كامل الشقه .
FAHAD
2018년 6월에 1박 숙박함
8/10 - 좋아요
ABDULRAHMAN M H
2018년 3월 4일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
المكان رئع جدا والمعاملة في نتها الروعة يوجد مشكلة في السرير حيث انة يصدر اصوات وغير مريح
ABDULRAHMAN M H
2018년 2월에 2박 숙박함
8/10 - 좋아요
Abdulrahman
2018년 2월 19일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Abdulrahman
2018년 2월에 3박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Ali
2018년 1월 24일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
انصح فيه بشده سعره اكثر من رائع بالنسبه لمستوى شقه من ثلاث غرف وصاله ومطبخ كامل فعلا كان ٥ نجوم بجانب المطاعم والاسواق الشعبيه ٤٠ دينار بالليله
Ali
2018년 1월에 2박 숙박함
8/10 - 좋아요
Saud
2017년 11월 20일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Saud
2017년 11월에 1박 숙박함
4/10 - 별로예요
saleh 님, Riyadh , saudi
2017년 6월 29일
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Housekeeping staff very noisy
This not a hotel, it's like suites only.
Very noisy from housekeeper at morning time, and at night from family's guest.
Plus the price is not responsible
I don't recommend it for all.
saleh
2017년 6월에 1박 숙박함
2/10 - 너무 별로예요
turki 님, riyadh
2017년 3월 11일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Took my money
Be carful dont pay for more than one day i booked tow night and my reservation its not non refundable and i checked out early one day and they sayed we cant refund your money !!
turki
6/10 - 괜찮아요
Turki 님, riyadh
2017년 2월 16일
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
When i need upgrade to and i pay the difference they notice me that i have to call expedia
Turki
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2016년 7월 1일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
10/10 - 훌륭해요
badawi
2015년 10월 10일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
badawi
8/10 - 좋아요
bader
2015년 5월 24일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
bader
10/10 - 훌륭해요
Salah 님, kuwait
2015년 4월 7일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
hotels.com was the mean reason for such confusion
I did not stay due to hotels.com mess up my reservation, though I had a confirmation the hotel was not informed and I had to look for another hotel in other city... It was a terrible experience....