“Resepsiyon gayet ilgili sağolsun. Yalnız, kahvaltı hazır ürünlerden oluşuyor bu hoşumuza gitmedi. Paketli ürünler geldi önümüze. Yoksa hotel eski olsa bile hoşumuza gitti beğendik. Hayvan dostu bir Hotel♥️Kedilere, Köpeklere bakıyorlar bu çok hoşumuza gitti. Hersey için teşekkür ederim. Salda gölü çok güzeldi. ”
“Resepsiyon gayet ilgili sağolsun. Yalnız, kahvaltı hazır ürünlerden oluşuyor bu hoşumuza gitmedi. Paketli ürünler geldi önümüze. Yoksa hotel eski olsa bile hoşumuza gitti beğendik. Hayvan dostu bir Hotel♥️Kedilere, Köpeklere bakıyorlar bu çok hoşumuza gitti. Hersey için teşekkür ederim. Salda gölü çok güzeldi. ”
Zuhal