야외 수영장, 수영장 파라솔, 일광욕 의자

그랜드 밀레니엄 호텔 쿠알라룸푸르 여행 후기

5 out of 5
그랜드 밀레니엄 호텔 쿠알라룸푸르
160 Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur

이용 후기

8.2

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 1001개 이용 후기 중 440개" "
평점 8 - 좋아요. 1001개 이용 후기 중 338개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1001개 이용 후기 중 126개" "
평점 4 - 별로예요. 1001개 이용 후기 중 50개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1001개 이용 후기 중 47개" "

8.4/10

청결 상태

8.2/10

직원 및 서비스

8.2/10

편의 시설/서비스

7.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.0/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
호텔 위치가 환상적이고 수영장이 좋은 호텔
파빌리온 쇼핑몰 바로 옆에 위치해 있어 쇼핑, 먹거리 등이 매우 편리하고 부킷빈땅도 가까이에 있어 여행하기에 매우 좋은 호텔입니다. 오래된 호텔이지만 나름 관리를 잘 하고 있고 수영장도 매우 넓고 좋아서 다른 사람들과 부대끼지 않고 여유있게 수영할 수 있어 좋았습니다. 다만 피트니스는 근력운동 머신들이 너무 낡아서 손잡이의 고무가 손에 붙을 정도로 낡아 머신을 제대로 사용하지 못했습니다. 피트니스는 리노베이션이 필요해 보입니다. 호텔앞 도로가 하루종일 막히기 때문에 Grab을 부르려면 최소 20~30분 일찍 서둘러야 예상한 시간에 이동할 수 있었던 것이 좀 불편했습니다.
2023년 7월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

HW

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2023년 5월에 5박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2023년 5월 25일
Dear HW,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Si 님, 2022년 11월 16일
Dear GuestWarm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for rating us on Hotels.com.We hope you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back in the not too distant future.Best regards,Adrian Chua, Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Jonghyeok

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
부킷빈탕 내 접근성이 좋은 장소
파빌리온 몰과 접근성이 매우좋다. 주위에 먹거리를 해결하기에 좋은 장소이며, 잘란 알로 야시장과 멀지 않아 걸어다니기 좋다. 부킷빈탕역과 멀지 않아 역 이용시에도 좋다. 다만 아쉬운 점은 amenity중에 면도관련 제품이 없다는 점 참고 바란다.
2020년 3월에 5박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2020년 3월 9일
Dear Jonghyeok, warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for sharing a review with us regarding your stay. I am glad you enjoyed our strategic location and hope you had a pleasant stay. We look forward to welcome you back soon. Best regards, Mark Heywood, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Hyung-jun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
호텔 추천해요
폐렴으로 인해 가격이 굉장히 저렴했고 객실에 사람이 적어 매우 편하게 묵었습니다. 직원들이 폐렴 발생 방지를 위해 출입 시 마다 체온을 채크했고, 위생에 철저한 점도 마음에 들었습니다. 수영장 등 호텔 시설과 위치가 특히 좋습니다.
2020년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2020년 2월 27일
Dear Hyung-jun, warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for rating us full score on Expedia. We are so glad that we have exceeded expectations in all aspects of our hotel facilities and service delivery. We look forward to welcoming you back for another pleasant stay soon. Best regards, Mark Heywood, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Juhyun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2020년 2월 26일
Dear Juhyun, warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for taking your time to share a review with us. We look forward to welcome you back soon. Best regards, Mark Heywood, General Manager

6/10 - 괜찮아요

Kwang Soo

서비스, 청결도, 언어, 교통, 주변환경, 가격, 소음, 인터넷 등 전반적으로 무난한 호텔
서비스는 전반적으로 무난하고 괜찮음. 단, 체크인때 데스크직원의 실수로 조식포함이 되지 않아 수정하느라 번거로웠음. 주변에 쇼핑몰 및 기타 편의시설이 많아 편안함.
2019년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Best regards, Ko Van den Hil, General Manager 님, 2019년 10월 20일
Dear Kwang Soo, thank you for staying at Grand Millennium Kuala Lumpur recently. I am sorry to hear that your experience was not all perfect and I apologise that we missed the mark on this occasion. Your feedback is important to us as this will be our source in improving the service we provide to our valuable guests like you. Rest assured, we will look into this matter immediately to ensure similar issues do not recur in the future. Once again, we apologise for the inconveniences caused and hope to have the opportunity to host you again.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Best regards, Ko Van den Hil, General Manager 님, 2019년 10월 1일
Dear Guest, thank you for your rating of our hotel and we hope to welcome you back soon.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
시내 접근성이 매우 용이하였으나 조식메뉴가 다양성이 떨어져서 체류 기간동아 아쉬움이 많았음
2019년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Best regards, Ko Van den Hil, General Manager 님, 2019년 9월 19일
Dear Guest, thank you for your rating of our hotel and we are sorry to hear that your experience with us was not all perfect. Please accept our sincere apologies for the short falls and we hope to have the opportunity to prove our services to you at a future visit.

10/10 - 훌륭해요

YoungSun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
재방문 의사 있음~
작년에 이어 두번째로 방문했고, 앞으로도 방문의사 있음. 출장으로 오다보니 체크인/아웃 시간 변동 있는데 나름 친절하다고 생각함. 조식이나 객실상황 괜찮음. 위치가 아주 장점.
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Best regards, Ko Van den Hill, General Manager 님, 2019년 8월 26일
Dear YoungSun‎, we are most delighted to know you had an overall pleasant stay and truly appreciate your time in giving us a full-score rating. All of us here look forward to welcoming you back soon.

8/10 - 좋아요

다솔

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Best regards, Ko Van den Hil, General Manager 님, 2019년 7월 15일
Dear 다솔, warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for taking the time to share a review of your stay with us. We are pleased to learn of your positive experience during your recent visit and we hope you were able to explore some of the top attractions within the vicinity. All of us here look forward to welcome you back for another memorable stay in the heart of Bukit Bintang soon.

8/10 - 좋아요

JAEHORHEE 님, daejeon, kr

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
대체적으로 만족했습니다. 청결상태나 종업원 친절도는 우수했습니다. 호텔이 중심번화가에 있어 많은 점이 편리했습니다. 잘 지내다 왔습니다.
2019년 3월에 8박 숙박함
답변 제공: Kind regards, Ko Van den Hil, General manager 님, 2019년 3월 17일
Dear HAEHORHEE, greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for your positive review. We are pleased to hear that you enjoyed our ideal location in the heart of Bukit Bintang where there is much to see, do and explore. We are also happy to learn that you had a comfortable stay in our guestroom. Please do come back to visit, should your travels bring you back to the city.

8/10 - 좋아요

jin Mo

좋아요: 직원 및 서비스
전반적으로 괜찮았음
2019년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: Grand Millennium Kuala Lumpur 님, 2019년 3월 1일
Dear Jin Mo, thank you for recommending us with a positive review. It is great to hear that you enjoyed your stay with us as well as experienced the warm and friendly service we are known for. We thank you for choosing us as your preferred residence and we hope to be able to welcome you again soon. Best wishes, Ko Van den Hil, General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
쇼핑이나 식사하기 좋은 위치. 시설보수는 좀 필요함.
위치가 워낙 좋아서 쇼핑이나 식사를 해결하기 좋다. 다만, 호텔이 좀 노후화되어 있어서 리노베이션이나 시설보수가 필요한듯. 특히 방이 좀 습하거나 냄새가 나서 방을 바꿔달라고 요청함. 조식은 종류가 다양하고 괜찮은 편임.
2019년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Grand Millennium Kuala Lumpur 님, 2019년 3월 1일
Dear Guest, thank you for taking the time to review your experience at Grand Millennium Kuala Lumpur. We are indeed fortunate to be located in the heart of the city’s Golden Triangle, where shopping, dining and entertainment options are vast. We are sorry however that we did not meet your expectations in regards to some elements of the hotel and for that, we sincerely do apologise. We truly appreciate your feedback and we will work with our teams to further improve our services and facilities. If your travels do bring you back to Kuala Lumpur, please do come back to stay with us. Kind regards, Ko Van den Hil, General Manager

8/10 - 좋아요

QINXI

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2019년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Grand Millennium Kuala Lumpur 님, 2019년 2월 7일
Dear Qinxi, thank you for staying with us at Grand Millennium Kuala Lumpur and for rating us on Expedia. We are glad that you had an overall positive experience and we look forward to welcoming you back for another pleasant stay soon. Best regards, Peter D Gibbons, General Manager

8/10 - 좋아요

junhee

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
늦은시각 체크인시 데스크에 1명밖에
이용하는데 큰 불편이 없었으며, 파빌리온 대형 몰이 옆에 있어서 좋았다. 다만, 늦은시간에 체크인 하는데 데스크에 1명 밖에 없어서 20분이나 기다려서 좀 짜증이 났다.
2019년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Grand Millennium Kuala Lumpur 님, 2019년 2월 12일
Dear Junhee, thank your for making us your preferred hotel during your recent trip to the city. While we are glad that the location of our hotel met your expectations, we are disheartened that we fell short in other areas. We sincerely apologise for the long wait and we are sorry for any inconvenience caused. Please know your feedback is incredibly valuable to us and we will be sure to share them with our Front Office team for improvements. All of us here look forward to welcoming you back to the heart of the city again soon should your travels bring you back to Kuala Lumpur. Best regards, Ko Van den Hil, General Manager

6/10 - 괜찮아요

Nick

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
디파짓
디파짓 환불안해주네요
2018년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Grand Millennium Kuala Lumpur 님, 2018년 11월 16일
Dear Nick, thank you for making us your preferred hotel in the heart of Kuala Lumpur. We would like to take this opportunity to inform you that all deposits will be refunded to our guest should there be no outstanding payment to be made upon check-out. Kindly allow the bank between 3-4 weeks to refund the deposit. We hope other aspects of your stay with us was a pleasant one and we look forward to welcome you back to our hotel again soon in the not too distant future. Best regards, Peter D Gibbons, General Manager

8/10 - 좋아요

taeyoon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
5성급 호텔
5성급 호텔이지만 시설이 오래됐음. 시내와 15~20분 거리에 있음. 저렴한 5성급 호텔
2018년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Grand Millennium Kuala Lumpur 님, 2018년 5월 30일
Dear Taeyoon, thank you for sharing your feedback with us following your recent stay. We are disheartened that we have fallen short of your expectations in some areas. Your feedback regarding our facilities is appreciated and will be shared with our Management Team for future planned development. We hope your stay with us was an overall enjoyable one and we look forward to welcome you back for an improved stay soon. Best regards, Peter D Gibbons, General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Grand Millennium Kuala Lumpur 님, 2018년 5월 23일
Dear Guest, thank you for staying with us at Grand Millennium Kuala Lumpur and for rating us on Expedia. We are glad that you had an overall positive experience and we look forward to welcoming you back for another pleasant stay soon. Best regards, Peter D Gibbons, General Manager

2/10 - 너무 별로예요

Luna 님, KL

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
매우 오래된 호텔이다.
부킷빈탕의 한 가운데 있는 5성급호텔임. 일단 금연실을 미리 요청 했지만 막상 체크인 하려니 흡연실을 주었다.(방이 준비되지 않았다고 함) 흡연실은 정말 구석구석 담배냄새가 난다. 매우 오래된 호텔로 모든 시설이 다 낡았다. 냉장고 틈새는 새카많고 카펫도 잘 .. 모르겠다. 침구류는 괜찮았다. 여기는 위치가 정말 좋다. 근방에 관광할 곳이 많다. 나는 파빌리온정도만 다녔지만 걸어서 야시장이나 밤늦게하는 클럽을 갈 수있다.야시장 가는 길이 안전하다고는 장담 할 수 없다. 특히 여성이라면 잡아 먹을 듯이 처다보는 중동걔를 뚫고 걸어 가야한다. 세탁서비스를 받았는데 (원피스는 우리돈 9000원 정도) 서너시간 만에 도착해서 놀라웠다. 여기 맨파워는 정말 괜찮았음. 모든 직원이 친절하다.
2018년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Grand Millennium Kuala Lumpur 님, 2018년 5월 23일
Dear Luna, thank you for sharing your review with us following your recent stay. We are pleased that you had an overall positive experience and particularly enjoyed the prime location of our hotel within the heart of Bukit Bintang. Your feedback regarding areas of improvement is much appreciated and will be shared with the respective team for immediate rectification and improvement. My team and I look forward to welcome you back to our hotel again soon for another pleasant stay should your travels bring you back to Kuala Lumpur. Kind regards, Peter D Gibbons, General Manager

8/10 - 좋아요

Chun Pong Raymond

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Iron rust from water tap of the bath.
2024년 5월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Marie

좋아요: 청결 상태
2024년 5월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Tracey Hinemoa

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
.
2024년 5월에 8박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Catherine

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent location, friendly and efficient customer service, good value for money
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 5월 23일
Dear Catherine,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 - 훌륭해요

Archie 님, Edmonton

좋아요: 편의 시설/서비스
Late checkout appreciated
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 5월 23일
Dear Archie,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 - 훌륭해요

Luisita

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel is exellent in all aspect. I will surely recommend this place to my friends and family in the USA.
2024년 5월에 5박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 5월 23일
Dear Luisita,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 - 훌륭해요

ACHILEO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 5월에 10박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 5월 19일
Dear Achileo,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

6/10 - 괜찮아요

Maureen

출장 여행
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Bukit Bintang has high traffic jam so that is not good. The water fountain in the lobby area is smelly and does not create a welcoming feeling. The make up rooom service took a long time on Sat, 4 May. It was past 4.30 pm when I had to remind the staff to clean up the room even though we switched on the Make Up room button before 12 noon. The room furniture looks old.
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 5월 8일
Dear Maureen, Thank you for your feedback and we sincerely appreciate your feedback and apologize for any inconveniences encountered during your recent stay. Rest assured, we are actively addressing each concern raised to ensure a more pleasant experience for all our guests. Thank you for bringing these matters to our attention. Best Regards, The Management.

10/10 - 훌륭해요

Ploysabaiphare

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
ดีงามมากๆ
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 4월 30일
Dear Ploysabaiphare,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 - 훌륭해요

Moinuddin

연인과의 여행
좋아요: 편의 시설/서비스
Location
2024년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 4월 30일
Dear Moinuddin,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 - 훌륭해요

Haitham

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 4월 27일
Dear Haitham,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 - 훌륭해요

Tay

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Na
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 4월 27일
Dear Tay,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 - 훌륭해요

Gerardo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel is very comfortable.
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 4월 27일
Dear Gerardo,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

6/10 - 괜찮아요

Ahmad

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스
Good
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 4월 27일
Dear Ahmad,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 - 훌륭해요

SHINYA

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
立地がよく快適でした。
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 4월 27일
Dear Shinya,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 - 좋아요

Katsuyoshi

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
KLセントラルからMRTやモノレールとつながるブキッ・ビンタン駅に近く、またパビリオン直近。KLCCにも徒歩15分程度でロケーションが良い。部屋は広くバスタブあり。チェックインスタッフはフレンドリーだったが、早朝のチェックアウト時は眠たげで、確認が済むと、右手人差し指をハネて去れとの態度だった。
2024년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 4월 15일
Dear Katsuyoshi,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 - 훌륭해요

William

2024년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 4월 15일
Dear William,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 - 훌륭해요

Cheng Yam

Set up was very nice and very convenient
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 4월 15일
Dear Cheng Yam,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 - 훌륭해요

Lisa Everlene

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel is located in a convenient area for the shops and transportation. It is safe and clean. I would love to go back and would recommend to others.
2024년 3월에 6박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 3월 31일
Dear Lisa,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 - 훌륭해요

Adeline

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Fantastic location in the heart of KL, steps away from great shopping, food and transport.
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 3월 24일
Dear Adeline,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 - 좋아요

Li Ping

2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 4월 15일
Dear Li Ping,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 - 좋아요

Poh Cheong

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Area is good for a short vacation. Hotel is located strategically in Bukit Bintang
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 3월 16일
Dear Poh Cheong,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 - 훌륭해요

Rita 님, Singapore

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Love everything about this hotel. Great customer service. Excellent location. Will definitely be back.
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 3월 16일
Dear Rita,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 - 좋아요

Shinohara

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
クアラルンプール近辺の観光には絶好の立地です
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 3월 14일
Dear Shinohara,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 - 훌륭해요

Cindy

단체 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good location
답변 제공: The Management 님, 2024년 3월 12일
Dear Cindy,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The ManagementGrand Millennium Kuala Lumpur

10/10 - 훌륭해요

Soot fern

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Staffs are helpful and friendly
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 3월 12일
Dear Soot fern,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The ManagementGrand Millennium Kuala Lumpur

10/10 - 훌륭해요

Nazaruddin

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스
Good clean spacious n all the staffs r helpful n friendly overall stay10 of 10 fully satisfied
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 3월 12일
Dear Nazaruddin,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The ManagementGrand Millennium Kuala Lumpur

6/10 - 괜찮아요

Hiromasa

출장 여행
별로예요: 직원 및 서비스
NO REALLY LIKE THIS HOTEL
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 3월 12일
Dear Hiromasa,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Please accept our sincerest apologies for the inconveniences that you had to go through during your stay. We realized that this experience has marred your impression of the hotel but we hope that you would give us an opportunity to make amends and welcome you back in the not too distant future.Best regards,The ManagementGrand Millennium Kuala Lumpur

10/10 - 훌륭해요

Timothy

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
A very central hotel within KLCC, and all that there is to offer. Breakfast choices were extensive and tasty. The pool provided welcome relief from the heat, and the gym looks quite well set up. I'd be happy to stay again.
2024년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 3월 12일
Dear Timothy,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The ManagementGrand Millennium Kuala Lumpur

10/10 - 훌륭해요

Juliet Sandra

단체 여행
좋아요: 청결 상태
Superb location. Didn’t like the showers as they were not powerful, very low pressure! The staff were not very responsive, called them to check on safe as it was not working but no one came to check throughout our 4-day stay.
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2024년 3월 12일
Dear Juliet Sandra,Thank you for your feedback on Expedia and we are extremely disappointed to read about the challenges you experienced during your stay with us.Please accept our sincerest apologies for the inconveniences that you had to go through and your comments had been shared with the department head concerned for immediate action as well as to ensure such similar incident do not recur. We wish to assure you that it is certainly not reflective of the usual standards of Grand Millennium Kuala Lumpur and we are continuously putting in more effort to train and develop our team to improve the standard of service.We realized that this experience has marred your impression of the hotel but we hope that you would give us an opportunity to make amends and welcome you back in the not too distant future.Best regardsThe ManagementGrand Millennium Kuala Lumpur