표시된 모든 이용 후기는 실제 고객 경험을 기반으로 하며, 저희를 통해 숙박을 예약하신 고객님만이 이용 후기를 제출하실 수 있습니다. 저희는 지침에 따라 이용 후기를 검증하고 긍정적인 이용 후기와 부정적인 이용 후기를 모두 게시합니다.자세한 정보새 창에서 열림
평점 10 - 훌륭해요. 3개 이용 후기 중 1개" "
10 - 훌륭해요
1
평점 8 - 좋아요. 3개 이용 후기 중 1개" "
8 - 좋아요
1
평점 6 - 괜찮아요. 3개 이용 후기 중 0개" "
6 - 괜찮아요
0
평점 4 - 별로예요. 3개 이용 후기 중 0개" "
4 - 별로예요
0
평점 2 - 너무 별로예요. 3개 이용 후기 중 1개" "
2 - 너무 별로예요
1
6.0/10
청결 상태
7.4/10
직원 및 서비스
6.0/10
숙박 시설 상태 및 시설
이용 후기
10/10 - 훌륭해요
Rahul
2020년 8월 16일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Comfort stay.
Nice hotel but not in down town so night time feel so different in current Covid-19 situation.... Overall nice stay.
Rahul
2020년 8월에 2박 숙박함
2/10 - 너무 별로예요
Steven
2018년 2월 27일
좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Booked and paid for 3 nights, left after 1 night.
Not at all like the photographs. Looking very tired and dirty, ants in the room, shower tap fell off and injured my wife. Water from the sink tap was brown. Booked and paid for 3 nights and left after 1. Would not return.
Steven
답변 제공: Diqi 님, 2018년 3월 1일
Dear Steven,
Thank you so much for giving us a review that will be very valuable for us. On behalf of Fizz Hotel we do deeply apologize for every single unhappy experience you've felt here in. Although not the property, Hope you'll come again to enjoy the pleasure of Lombok.
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2017년 7월 27일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nice Hotel
I feel grateful for the good services, creative Thanks.