“Het was een goed doorsnee hotel en ik vond het prettig dat wij gelijkvloers zaten.
Het ontbijt was prima. Bed oké en jammer geen koffie en thee op de kamer. In de hotels waar we ook tijdens fietsvakantie geweest waren hadden dit wel op de kamer.
We hebben alleen tijdens inchecken iemand gesproken en dat was prima.”
“Het was een goed doorsnee hotel en ik vond het prettig dat wij gelijkvloers zaten.
Het ontbijt was prima. Bed oké en jammer geen koffie en thee op de kamer. In de hotels waar we ook tijdens fietsvakantie geweest waren hadden dit wel op de kamer.
We hebben alleen tijdens inchecken iemand gesproken en dat was prima.”
MHM