고급 침구, 필로우탑 침대, 미니바, 객실 내 금고

메르쿠르 파리 센터 가레 몽파르나스 호텔 여행 후기

4 out of 5

이용 후기

8.4

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 1000개 이용 후기 중 347개" "
평점 8 - 좋아요. 1000개 이용 후기 중 488개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1000개 이용 후기 중 120개" "
평점 4 - 별로예요. 1000개 이용 후기 중 25개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1000개 이용 후기 중 20개" "

8.6/10

청결 상태

8.4/10

직원 및 서비스

8.0/10

편의 시설/서비스

8.2/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.4/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

JINHEE

2023년 6월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

jiyeon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
피리숙박 시설로 아주 꽤적하게 보냈습니다
2018년 7월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: Team Mercure 님, 2016년 6월 16일
Madame, Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Cordialement

8/10 - 좋아요

Misook 님, Seoul

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excellent location
Everything was good except that during the 2nd day, at night, bad smell came from the toilet. Strange, since it was not that after I got awaken. Room for the direction inward to garden was quiet.
Thank you for your review. We would have preferred that your experience was more pleasant. Be assured that corrective actions are implemented to solve the problem of air extraction. Again we thank you for your review.

6/10 - 괜찮아요

Hyunbae 님, 서울

활기있는 주변, 편안한 분위기 그리고 아쉬움
까페나 음식점들이 가까이 위치하고 사람들이 편안해 보이는, 역 주변의 장점은 있으면서 단점은 안 보이는 좋은 곳의 호텔입니다. 하지만, 호텔 객실 상태는 가격이나 등급에 맞나 하는 아쉬움이 있습니다. 무엇보다 금연실이면서도 매번 좀 코를 찌르는 방향제로 청소를 해놓아서 그다지 기분이 좋지 않았습니다. 그리고 충전등에 필요한 시설 확충도 부족. 이 등급과 가격에서라면 많이 부족하단 생각입니다.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
교통이 아주 편리함.
8박을 있었는데 물도 주고 좋았어요. 교통도 편리하고 기차역과 메트로가 전부 다 도보 5분 거리에 있어서 아주 좋았습니다.

8/10 - 좋아요

Dong Hoon 님, 대전

좋아요: 청결 상태
편리한 교통, 근처 다양한 식당과 슈퍼가 있는~ 여행객들이 머무르기 좋은곳, 단 가격은~~
호텔 가까이 메트로 역이 2개나 있어 에펠탑이나 시내로 이동하는데 편했습니다. 그리고 공항으로 가는 셔틀 버스를 이용하는 곳도 도보로 5분 정도 거리에 있어 교통은 매우 편리한 편입니다. 하지만 4성급 호텔 치고는 방이 작은 느낌~~!! 호텔이 생각보다 골목에 있어 놀랬네요 ㅎ 그래도 그 골목이 전부 식당이고, 펍이고 해서 먹고 놀기에 좋아요~ 근처에 큰 슈퍼도 있고, 몽파르나스 벼룩시장도 바로 옆에 있어 구경할 것도 있구요~ ㅎ 추천 할만 합니다.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good to stay
The hotel is very close to subway and train station. The breakfast was nice and clerks are very kind.

8/10 - 좋아요

DONGHO 님, korea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
편안한 여행에 도움이됨..
유럽 호텔 중 룸컨디션이 좋았음.. 로마의 호텔은 4성으로 예약했으나 별두개 없애야함..

10/10 - 훌륭해요

jsc 님, 한국

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
후회하지 않을 호텔입니다
메트로에서도 매우 가깝고 역에서도 가까워 이동시 매우편리합니다 공항에서 리무진이 내리는곳에서도 가까워 교통편이 매우편리합니다 깨끗하고 주변에 슈퍼와 식당도 많아 매우 편리한 곳입니다 밤늦게까지 돌아다녀도 안전했구요 추천합니다

10/10 - 훌륭해요

FLAVIEN

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Convenient, close to metro stations, but provides no options for car parki g.
2024년 3월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Nobuo

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good location and quite comfortable
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: MPCGM 님, 2024년 5월 8일
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Stephane

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 4월에 7박 숙박함
답변 제공: MPCGM 님, 2024년 4월 30일
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

KWAKU

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스
Is important to change the bedsheet every day rather than asking several times. Also, let us keep Hoover working well on the carpets and checking to fill the shower gel. These are basic housekeeping. I hate being told what to do. Don't you?
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: MPCGM 님, 2024년 4월 23일
Dear guest,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience caused by the need to request fresh bedsheets and ensuring the vacuum cleaner is in proper working order for the carpets, as well as replenishing the shower gel promptly. Providing a clean and comfortable environment for our guests is a top priority, and we take your comments seriously.We understand your frustration and assure you that we strive to maintain the highest standards of housekeeping. Your feedback serves as a valuable reminder of areas where we can improve our service. Rest assured, we will address these issues internally to ensure a smoother experience for our guests in the future.We appreciate your candidness and hope that despite these shortcomings, you were able to enjoy your stay with us. If there's anything else we can do to enhance your experience or if you have any further concerns, please don't hesitate to let us know. We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for a more seamless stay.

10/10 - 훌륭해요

Marcos 님, Seabrook

2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: MPCGM 님, 2024년 5월 7일
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

EDUARDO

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
No
2024년 4월에 6박 숙박함
답변 제공: MPCGM 님, 2024년 4월 17일
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 - 좋아요

John

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The only drawback for me, is that the restaurant/bistro doesn't serve meals at the weekend.
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: MPCGM 님, 2024년 4월 3일
Dear customer,We thank you for the review you left about our hotel.We are delighted that you enjoyed your stay and hope to welcome you again very soon.Yours sincerely,

8/10 - 좋아요

françoise

2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: MPCGM 님, 2024년 4월 3일
Dear customer,We thank you for the review you left about our hotel.We are delighted that you enjoyed your stay and hope to welcome you again very soon.Yours sincerely,

10/10 - 훌륭해요

FLAVIEN

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Given the business I am in, the hotel location is quite convenient. Additionally, the place looks safe and relatively quiet with dinning options all around. Also, metro stations are close. The hotel is clean and well maintained, and the staff is friendy. Keep the good job on.
2024년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: MPCGM 님, 2024년 3월 15일
Thank you so much for your detailed feedback! We're thrilled to hear that our hotel's location suits your business needs and that you find it convenient. It's great to know that you feel safe and comfortable in the area, with dining options aplenty and nearby metro stations.We take pride in maintaining a clean and well-kept environment for our guests, and we're delighted that you've noticed our efforts. Your kind words about our friendly staff mean a lot to us—we'll be sure to pass along your compliments to the team!We're committed to providing excellent service, and your encouragement motivates us to keep up the good work. If there's anything else we can do to enhance your experience further, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 - 좋아요

Tomomi

2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: MPCGM 님, 2024년 3월 21일
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 - 훌륭해요

Jean-Louis

2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2024년 2월 19일
Cher client,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, nos salutations distinguées.

8/10 - 좋아요

Rosemary

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2024년 2월 19일
Cher client,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, nos salutations distinguées.

8/10 - 좋아요

Nuno

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2024년 2월 15일
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your experience with us. We are delighted to read that you enjoyed your stay. Best Regards. Mercure Paris Gare Montparnasse Team.

8/10 - 좋아요

Diego

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2024년 2월 11일
Chère Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 - 훌륭해요

Takumi

2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2024년 2월 6일
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 - 좋아요

Patricia

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
2024년 1월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
très bonne situation géographique
très convenable. le seul bémol , étant GOLD , j'ai demandé un surclassemet dans la mesure du possible ; on m'a répondu qu'il fallait réserver directement sans passer par une agence pour bénéficier du sur-classement
2024년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris gare Montparnasse 님, 2024년 2월 2일
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.En ce qui concerne le désagrément rencontré, nous tenons en effet à vous informer que les avantages de la carte ALL sont valable uniquement sur les réservations effectuées via nos plateformes.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 - 훌륭해요

Chantal

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Super, à recommander
Super séjour, choisi sur la base des commentaires des autres clients, cet hôtel a répondu à toutes mes attentes. Un séjour très agréable grâce à un hôtel confortable et cosy, un personnel attentif et efficace, la possibilité de se poser en attendant sa chambre, une propreté remarquable et un emplacement idéal. Sans hésiter c’ est l’hôtel que je recommanderai à mes amis et j’y retournerai à mon prochain séjour.
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2024년 1월 25일
Cher client,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hôtel Mercure Paris Gare Montparnasse.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

8/10 - 좋아요

Giorgio

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse. 님, 2024년 1월 22일
Cher client, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer l'expression de nos salutations distinguées. Mercure Paris Gare Montparnasse.

10/10 - 훌륭해요

severine

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
top emplacement pour visiter paris
2 nuits dans cet hotel , très bien situé
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2024년 1월 11일
Cher client,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.Mercure Paris Gare Montparnasse20 Rue de la Gaité75014 PARIS@ : h0905-CC@accor.com

8/10 - 좋아요

Thomas

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
If your lucky enough to get the right view on the 6th floor, You get to se the Tour Eiffel in its hourly flashing glory.
2024년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2024년 1월 12일
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

6/10 - 괜찮아요

Maxim

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스
Das Hotel dürfte eigentlich nur 3* haben. Wir haben es als stark überteuert (Paris-Faktor ?) empfunden. Viele Einrichtungsgegenstände stark veraltet bzw. nicht mehr funktionsfähig. Wir hatten mit unseren Freunden insgesamt 4 Zimmer. In unserem Zimmer lies sich die Badetür nicht schliessen. Sanitätseinrichtungen in zwei weiteren Zimmern waren alt und funktionierten nicht mehr: täglich waren die Klos verstopft. Das Personal war bemüht es zu beheben, aber am nächsten Tag wiederholte sich die Geschichte. An einem Morgen haben wir eine Maus in der Regal mit Jogurt und trocknen Früchten gesehen. Das Personal ist freundlich und bemüht, die Gegend zentral, super angebunden, breites Gastronomieangebot um das Hotel. Beim Auschecken waren wir mit einer zusätzlichen zu der im Portal gemeldeten City tax überrascht worden (€5 pro Person/Nacht, ab dem 01.01.24 zusätzlich !), keine Info von Expedia dazu, nirgendwo in den Buchungsunterlagen angegeben.
2023년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2024년 1월 12일
Sehr geehrter Herr,wir danken Ihnen vielmals, dass Sie sich nach Ihrem Aufenthalt im Hôtel Mercure Paris Gare Montparnasse die Zeit genommen haben, uns zu schreiben, und bedauern zutiefst, dass die erbrachten Serviceleistungen Ihren Erwartungen nicht entsprochen haben. Für die entstandenen Unannehmlichkeiten bitten wir Sie vielmals um Entschuldigung.Die Hotels der Marke Mercure setzen alles daran, um Ihnen bei jedem Ihrer Aufenthalte eine optimale Servicequalität anzubieten. Ihre Meinung ist für uns daher von größtem Interesse. Darüber hinaus dürfen wir Ihnen versichern, dass die notwendigen Maßnahmen ergriffen werden, um die Qualität der benannten Serviceleistungen nachhaltig zu verbessern.Haben Sie nochmals vielen Dank für Ihre Anmerkungen. Wir hoffen, Ihr Vertrauen bei einer Ihrer nächsten Übernachtungen wiederzugewinnen, und würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen

8/10 - 좋아요

Danielle

가족 여행
좋아요: 청결 상태
Un peu déçue
Hôtel correct et bien situé mais qui n’a pas les prestations d’un hôtel quatre étoiles tél qu’il l’affiche. Et en tant que membre silver je n’ai même pas eu droit à une bouteille d’eau gratuite comme c’est le cas dans les autres hôtels où je réserve…
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2023년 12월 27일
Bonjour Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un avis suite à votre séjour. En effet, les avantages liés à votre carte de fidélité sont disponibles uniquement lorsque vous réservez chez nous par les canaux direct. Pour ce qui est de la bouteille d'eau dans les chambres, notre hôtel étant soucieux de son impact sous le climat, nous avons remplacé cette dernière par des fontaines à eau disponibles en tout temps à chaque étage de notre hôtel ! Encore merci pour votre commentaire. Bonne journée et bonne fêtes de fin d'année.

10/10 - 훌륭해요

Claudine

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2023년 12월 27일
Bonjour cher client,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de laisser un avis suite à votre séjour ! Bonne journée,

10/10 - 훌륭해요

Sophie

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2023년 12월 27일
Bonjour cher client,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de laisser un avis suite à votre séjour ! Bonne journée,

10/10 - 훌륭해요

christine

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Mercure Montparnasse 님, 2023년 12월 20일
Cher Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées. Mercure Paris Gare Montparnasse 20 Rue de la Gaité 75014 PARIS @ : h0905-CC@accor.com

10/10 - 훌륭해요

Thomas

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2023년 12월 27일
Bonjour cher client,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de laisser un avis suite à votre séjour ! Bonne journée,

10/10 - 훌륭해요

Alessandra

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Vado in quest'hotel da molti anni.....è sempre un piacere tornarci . Lo consiglio
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2023년 11월 29일
Gentile cliente,Grazie della bellissima recensione del nostro hotel! Siamo molto contenti che la sua permanenza sia stata piacevole e ci auguriamo di rivederla presto.Cordiali saluti,

6/10 - 괜찮아요

YVETTE

좋아요: 청결 상태
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2023년 11월 29일
Chère Madame,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!

8/10 - 좋아요

SUSUMU

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
近くに観光地はないが、地下鉄数駅と国鉄の駅に近く、どこへ行くにも便利。ホテルは清潔で朝食も簡易すぎず、どのスタッフもフレンドリーでよかった。バスタブ付の部屋となるよう事前にリクエストをしていたが、希望通りになって安心した。
2023년 10월에 6박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2023년 11월 29일
Dear Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel Mercure Paris Gare Montparnasse. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 5박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2023년 11월 29일
Cher Client,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.

10/10 - 훌륭해요

Chie

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2023년 11월 29일
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Akito

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Really comfortable stay. Staffs were really nice and kind. Atomosphea was also really nice. I do appreciate my stay was perfect!
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2023년 11월 29일
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 - 좋아요

Ryan

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good Hotel
Really nice hotel in Paris. Great location! Pretty good service (unfortunately, we had to wait a while to check in because a new receptionist was at the desk and our room wasn’t quite ready). Decent size room for Paris standards. Appreciated having a room overlooking the farm animals. One drawback is that we could hear our neighbors both in the hallway and from the room above us…soundproofing wasn’t so good. Despite that, we would probably stay here again.
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2023년 11월 29일
Dear Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel Mercure Paris Gare Montparnasse. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

2/10 - 너무 별로예요

ELIZABETH 님, Toronto

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
DO NOT STAY HERE. I booked this property for my colleague, and he got infested with bedbugs while staying here. And yet, getting BEDBUGS was not the worst part of his stay at this property. I prepaid for the room through Expedia, but when he got there they insisted he had to pay for the room (again) in order to check in. I later followed up to ask that they refund him (because we had paid twice for the room), and had to waste hours on the phone talking to people who refused to admit they had taken the cost of the room from us twice. I finally had to spend more hours asking Expedia to intervene, and it took multiple phone calls and followups -- the hotel wouldn't even answer Expedia's calls about their double-billing, and sent contradictory instructions on how to resolve it each time. We eventually did get the money for this disgusting, infested hotel back, but it took months and hours of hounding them. Do not stay here for because of the quality of the hotel, and because of their horrible customer service.

10/10 - 훌륭해요

Maggie

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Todo excelente
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Mercure Paris Gare Montparnasse 님, 2023년 11월 29일
Estimado Huésped,Muchas Gracias por su comentario positivo acerca de nuestro hotel! Nos alegra que Ud. haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta.Atentamente,

10/10 - 훌륭해요

andrew

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Steeve

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Tres bien
Hôtel correct et très bien placé.
2023년 9월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

John

I didn’t like the fact no notice was given that the restaurant wasn’t open at weekends.
2023년 9월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Reda

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스
2023년 9월에 2박 숙박함