“Riktig pärla i Österrikes minsta stad. Vi övernattade en natt när det var värmebölja och närmre 40 grader men eftersom hotellet har bergvärmesystem hölls en jämn och behaglig temperatur hela natten. Underbart, kommer gärna igen!”
“Riktig pärla i Österrikes minsta stad. Vi övernattade en natt när det var värmebölja och närmre 40 grader men eftersom hotellet har bergvärmesystem hölls en jämn och behaglig temperatur hela natten. Underbart, kommer gärna igen!”
“Das Zimmer war etwas alt und die Betten sehr niedrig. Es gab zwei Duschen und zwei Waschbecken👍. Frühstück einfach, war aber ausreichend. Für ein bis zwei Nächte o.k.”
“Das Zimmer war etwas alt und die Betten sehr niedrig. Es gab zwei Duschen und zwei Waschbecken👍. Frühstück einfach, war aber ausreichend. Für ein bis zwei Nächte o.k.”