스위트 | 고급 침구, 미니바, 객실 내 금고, 책상

더 가든 호텔 광저우 여행 후기

5 out of 5
더 가든 호텔 광저우
368 Huanshi Dong Lu, Guangzhou, Guangdong

이용 후기

8.8

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 1007개 이용 후기 중 567개" "
평점 8 - 좋아요. 1007개 이용 후기 중 305개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1007개 이용 후기 중 77개" "
평점 4 - 별로예요. 1007개 이용 후기 중 30개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1007개 이용 후기 중 28개" "

9.0/10

청결 상태

8.8/10

직원 및 서비스

8.8/10

편의 시설/서비스

8.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.6/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

KOREA

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Service Manager - Chad 님, 2024년 2월 2일
Dear valued guest:Thank you for taking the time to share your recent experience to us. We are honored to have the opportunity to serve you and take effort to fulfill your expectation. Our goal is to offer guest a comfortable, elegant living experience, especially the loyalty guest like you. Your wonderful feedback of earning a thoughtful experience which motivates us to strive for excellence. With the name of "Garden", the deep-oxygen garden with the characteristics of Lingnan garden, with more than 80 kinds of plants and flower blooming in different postures, the fancy carp playing happily, waiting for your discovery all year round. Besides, we own four Micheline restaurants and there are also distinctive restaurants, in which you can enjoy a variety of popular dishes. Thank you again for your time and come visit us again shortly. Sincerely

10/10 - 훌륭해요

SUYEON

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
룸과 주변 환경은 좋았으나 조식 및 저녁은 비추합니다 코로나 영향인지 별로 였음
2020년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Garden Hotel 님, 2020년 8월 24일
Dear SUYEON, Thank you for taking your time out to review your recent stay with us at Garden Hotel. We're happy to hear that you enjoyed your stay with us, and hope to welcome you back to Garden Hotel for your future trips to Guangzhou! Regards, Garden Hotel

10/10 - 훌륭해요

seungryong

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2019년 11월 23일
Dear valued guest, Thank you for sharing your comment with us! We genuinely feel privileged to read your kind comments about your recent experience at LN Garden Hotel, Guangzhou. Your satisfaction is always a motivation for us and definitely the key to our success. Thank you for giving us the opportunity to provide an enjoyable stay in LN Garden Hotel. Looking forward to meeting you in near future.

10/10 - 훌륭해요

Woosuck

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
광저우 대표호텔
항상 광저우를 가게되면 머물게 되는 호텔이고 주변에 먹거리가 많아서 좋습니다.
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relations LN Garden Hotel, Guangzhou 님, 2019년 8월 30일
Dear valued guest, Thank you for sharing your comment with us! We genuinely feel privileged to read your kind comments about your recent experience at LN Garden Hotel, Guangzhou. Your satisfaction is always a motivation for us and definitely the key to our success. Thank you for giving us the opportunity to make your stay in LN Garden Hotel, Guangzhou an enjoyable and we look forward to seeing you in near future. Yours sincerely,

4/10 - 별로예요

JINSUK

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
다신오지않을꺼예요
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2019년 10월 4일
Dear valued guest, Thank you for sharing your valued comment following your recent visit. We regret that we fell short in meeting your expectations and we would like to emphasize that guest satisfaction is paramount in our goals. Once again, please accept our wholehearted apologies and we hope to have the honor of an opportunity to restore your confidence in your service again in the future. Yours sincerely

10/10 - 훌륭해요

JONGCHEOL

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
The best Hotel in CN
The best hotel I have ever stayed.
2019년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relations LN Garden Hotel, Guangzhou 님, 2019년 6월 18일
Dear Mr. Park, Greetings from LN Garden Hotel, Guangzhou! On behalf of our General Manager Mr. Io, we would like to thank you for sharing your experience with us! We genuinely feel privileged to receive your kind feedback about your recent experience at LN Garden Hotel and your compliment to Brian. Your satisfaction is always a motivation for us and definitely the key to our success. Once again, thank you for giving us the opportunity to make your stay in LN Garden Hotel, Guangzhou an enjoyable and we look forward to seeing you in near future. Yours sincerely,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
쇼핑관광시~~
쇼핑관광으로 광조우에들려 시장들과 가까운5성급호텔로 가든호텔을 이용하고 있어요.이번은 매일 발맛사지가 포함되어있는 패키지로 아주 좋았어요.
2019년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relations LN Garden Hotel, Guangzhou 님, 2019년 6월 3일
Dear valued guest, Thank you for sharing your comment with us! We genuinely feel privileged to read your kind comments about your recent experience at LN Garden Hotel, Guangzhou. Your satisfaction is always a motivation for us and definitely the key to our success. Thank you for giving us the opportunity to make your stay in LN Garden Hotel, Guangzhou an enjoyable and we look forward to seeing you in near future. Yours sincerely,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
호텔 내 식당에서 먹었던 딤섬이 여행중 먹었던 음식 중에 가장 맛있었습니다. 스위트룸으로 3인으로 결제까지 했는데, 룸내에 비치되어 있는 모든 물건이 2인으로만 준비되어서 밤마다 타월이며 어매니티를 따로 신청해야 했습니다. 직원들은 대부분 친절하게 응대해주셔서 큰 불편함은 없었습니다.
2019년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: The Garden Hotel 님, 2019년 5월 13일
Dear Guest, Thank you for taking your time out to write us a review base on your recent stay here with us at The Garden Hotel. We are honored to received your high praises on our Dim sum Cantonese delight which you found to be the best among all the others that you had before in other places around the world! Glad to know that our staffs were friendly and were able to deliver exceptional services during your stay with us. As regards to in room amenities that weren't set up for 3 person, we shall look into with related department to prevent such inconvenience occurring to our guests in the future. Thank you once again for your honest feedback and we look forward to welcome you back again in the near future! Best regards, Guest Experience Team

10/10 - 훌륭해요

Jeong Eun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good
Always i stay here Good place I like this hotel
2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: The Garden Hotel 님, 2019년 4월 30일
Dear Guest, Thank you for taking your time out to give us a review base on your recent stay here with us at The Garden Hotel. We are glad to know that you had an excellent stay experience and we look forward to welcome you back in the near future during your visit to Guangzhou. Best regards, Jimmy Guest Experience Manager

8/10 - 좋아요

Taehyo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very nice!
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relations LN Garden Hotel, Guangzhou 님, 2019년 4월 17일
Dear valued guest, Thank you for sharing your valued comment following your recent visit. We do hope we will have the pleasure of welcoming you again in the near future. Yours sincerely

10/10 - 훌륭해요

joungjoo,lee

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
good stay! very kind and very clean room condition.
2019년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: The Garden Hotel 님, 2019년 3월 27일
Dear joungjoo lee, Thank you for taking your time out to give us a review base on your recent stay at The Garden Hotel. Great news to us all knowing that your had a memorable stay here with us and that our room condition were also great for you. Thank you once again for your kind compliments and we wish to welcome you back soon in the nearest future. Best regards, Jimmy Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: The Garden Hotel 님, 2019년 1월 18일
Dear Guest, Thank you for taking your time out to do us a review of your recent stay with us at The Garden Hotel. We're glad to know that you enjoyed your stay and we hope to see you back in the near future! Best regards, Guest Services

10/10 - 훌륭해요

인권

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Olive Cui Guest Service Manager 님, 2018년 6월 22일
Dear Guest, Thank you for your recent stay with us at Garden Hotel. I'm very happy to hear that you've enjoyed your stay with us, I do hope that we'll continue to have the opportunity of hosting you at our hotel for your future visits to Guangzhou! Regards, Garden Hotel

10/10 - 훌륭해요

seongsoo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Olive Cui Guest Service Manager 님, 2018년 6월 22일
Dear Seongsoo, Thank you for taking the time out to write about your stay with us! Happy to hear that you enjoyed your time with us. We look forward to hosting you again for your future visits to Guangzhou! Regards, Garden Hotel

10/10 - 훌륭해요

SooIk

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: Garden Hotel 님, 2018년 5월 14일
Dear Soolk, Thank you for taking the time out to write about your stay with us! Happy to hear that you enjoyed your time with us. We look forward to hosting you again for your future visits to Guangzhou! Regards, Garden Hotel

8/10 - 좋아요

Taehyo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
최고의 위치 최고의 서비스
답변 제공: Garden Hotel 님, 2018년 5월 14일
Dear Taehyo, Thank you for taking the time out to write about your stay with us! Happy to hear that you enjoyed your time with us. We look forward to hosting you again for your future visits to Guangzhou! Regards, Garden Hotel

2/10 - 너무 별로예요

C 님, KOREA

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
최악의 호텔
출장으로 방문했습니다. 가지마세요. 이렇다 저렇다 쓰고 싶지도 않을 만큼 최악입니다. 1. 데스크 직원들이 호텔에 대한 정보를 전혀 알지 못함 (방 내부상태에 대한 정보를 전혀 모름, 엘리베이터 사용 층별 이동 방법 조차 모름) 2. 본인들의 실수임이 확실한 상황에서도 사과조차 하지 않음(앞뒤 상황없음, 계속 기다려야 함, 시간낭비) 3. 동일한 가격 방의 컨디션이 전혀 다름(일부층만 인테리어) 그럼에도 방사이즈가 같으니 동일한 것이라고 계속 우김 금연방이나 담배냄새에 쩔어있고 벽도 꾸질꾸질 얼룩있고 화장실 구석구석 때가 껴있음. 3인이 3개 같은가격의 방을 예약했으나 방 컨디션이 모두 다름(인테리어 한 곳도 담배냄새는 심함) 방컨디션은 운에 맡겨야하고 직원들의 서비스는 지금껏 이용해본 중국 호텔중 최하였음
2018년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Garden Hotel 님, 2018년 4월 24일
Dear C, Thank you for taking the time out to write about your recent stay. I'm very sorry to hear that you've experienced such difficulties with language during your stay. Please rest assured that I'll be looking into the issues and addressing them to our upper management. Regards, Garden Hotel

10/10 - 훌륭해요

Taehyo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
최고의 위치 최고의 호텔, 그러나 아침뷔페는 별로...
답변 제공: Garden Hotel 님, 2018년 4월 1일
Dear Taehyo, Thank you for write a brief but thoughtful review of your recent stay with us. Your feedback regarding the breakfast has been noted and will be shared with our food and beverage team for follow up. I hope that we'll continue to have the opportunity of hosting you at our hotel for your future trips to Guangzhou. Regards, Garden Hotel

10/10 - 훌륭해요

SooIk

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Garden Hotel 님, 2018년 3월 18일
Dear Soolk, Thank you for reviewing your recent stay with us at Garden Hotel. We look forward to welcoming you for your upcoming trips to Guangzhou! Regards, Garden Hotel

10/10 - 훌륭해요

Kyle

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
전체적으로 좋았던 호텔
할인이 적용되어 비교적 저렴한 비용으로 호텔을 이용하였는 데, 룸을 업그레이드 해주고, 샴페인까지 무료로 제공해주었습니다. 이런 서비스에 또 한번 감동받았습니다.
2018년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Garden Hotel 님, 2018년 3월 18일
Dear Kyle, Thank you for taking the time to leave such great comments about your stay with us at Garden Hotel! We look forward to welcoming you back for your next trip to Guangzhou. Regards, Garden Hotel

10/10 - 훌륭해요

YOON KOOK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
출장 가시는 분들에게
장소, 조식, 서비스 뭐 하나도 빠지지 않습니다.
2018년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Garden Hotel 님, 2018년 2월 28일
Dear Yoon Kook, Thank you for leaving such excellent feedback about your recent stay with us! We look forward to welcoming you to our hotel for your future visits to Guangzhou! Regards, Garden Hotel

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Garden Hotel 님, 2018년 1월 7일
Dear Guest, Thank you for taking the time out to write a review about your recent stay with us. I hope we have the opportunity of hosting you again for your future trips to Guangzhou!

10/10 - 훌륭해요

Taehyo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: island 님, 2017년 11월 28일
Dear Taehyo, Thank you for your positive comment. We are glad to read that our service are meet your expectation, and that we were able to deliver a great stay experience. Those comments will certainly be shared with our Operations Teams. We are looking forward to serving you again. Regards, Brian Ding Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

HAYOUNG 님, KOREA

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치와 시설 서비스 최고!!
캔톤페어 일정을 마친 후 휴식을 위해 마지막 날 이동해서 묵은 호텔입니다. 호텔 전 직원들 영어가 아주 능숙해서 의사소통이 편리했으며 시설 또한 최고급입니다. 고객응대 서비스도 신속하고 친절하였고, 레스토랑(조식) 및 룸서비스 음식들 또한 훌륭했습니다. 앞으로 광저우 방문 시 무조건 다시 묵고 싶은 호텔이예요 ^^

10/10 - 훌륭해요

HA 님, JANG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
교통이 편리한 호텔
교통이 상당히 편리하고 객실이나 전체적인 호텔시설도 훌륭하고 , 이침식사도 깔끔하고 맛있었음

10/10 - 훌륭해요

Seungchul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
방 구조가 조금 불편했으나 위치나 아침식사는 매우 훌륭했습니다. 직원들도 매우칠절하며 불편없이 지내다가 왔습니다. 다음번 출장시에도 이용하고 싶습니다.

8/10 - 좋아요

JEONG

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깨끗한 호텔
레이트 체크인 때문에 방 배정에 문제가 있었는데, 이 부분을 마지막 체크아웃할 때 알게되었습니다. 호텔직원의 실수로 예약된 방보다 한 단계 낮은 등급의 방을 배정받아서 컴플레인을 제기하였으나, 향후 업그레이드 약속을 받았지만 , 상당히 기분이 않좋았음.

8/10 - 좋아요

Gom 님, ha

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
시설은 우수하고 청결한 호텔
익스피디아로 처음 예약하고 여러가지 사항을 체크하고 레이트 체크인 정보도 인폼 했었는데 도착하니 , 예약한 킹침대가 없다고 하길래 , 원래 트윈으로 예약했다고 하니까 ,그럼 그렇게 방을 배정 받았는데 , 이틀밤을 숙박하고 체크아웃 할때 방크기에 대서 이야기 하니까 , 원래 suite room 으로 예약했는데 우린 레귤러 룸에서 숙박 했었다고 다음 예약때 업그레이드를 해준다고 함. 상당히 기분 나빳는데.시간이 없어서...
답변 제공: island 님, 2017년 3월 13일
Thank you for your valuable comment. It will be shared with our relevant department to make the further improvement. Best wishes for you and we’re looking forward to your next visit.

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
편리하고 깨끗한 호텔,조식 매우 만족
광저우를 갈때마다 이곳에서 머물렀는데 위치적인 특성도 좋고 전반적으로 조용하고 만족스럽다 아침마다 운동을 하였는데 헬스클럽 모든것 또한 마음에 들었고 음식도 매우 만족 스러웠지만 샤워후 욕실 물이 잘빠지지 않았고 첫날 샤워기가 끊어져 있어서 불편하였지만 그외 전반적으로 매우 만족스럽다 광저우 갈때마다 우린 항상 이곳에 머물것이다 주변 편의시설 또한 매우 만족스럽고 호텔 바로앞에 지하철이 있어서 무엇보다 더욱 맘에 드는곳이다
답변 제공: General Manager 님, 2017년 2월 3일
Thank you for sharing your feedback in regards to your recent visit to the hotel.. Your valuable comments will most certainly be shared with our operation team for immediate rectification and further improvement. We sincerely hope we will have a chance to be serving you again in the near future.

10/10 - 훌륭해요

SUNGWON

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
전체적으로 맘에듬
답변 제공: General Manager 님, 2016년 10월 24일
We were delighted to have read that you enjoyed your stay with us. We strive to continuously create a luxurious place for you to relax comfortably and that exceeds your expectations. Thank you for sharing your experience and we are eager to greet you again upon your next visit.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
만족합니다.
오래된 호텔이지만 쾌적한 환경이 마음에 들었습니다. 피트니스도 잘 되어있었으며 직원들도 친절했고, 호텔이 중심에 있어 교통도 편했고 주변 식당과 마사지샵에 가기도 편리했습니다.
답변 제공: General Manager 님, 2016년 10월 9일
Thank you for your valuable comment. It will be shared with our relevant department to make the further improvement. Best wishes for you and we’re looking forward to your next visit.

6/10 - 괜찮아요

HYERYUN

좋아요: 직원 및 서비스
답변 제공: General Manager 님, 2016년 8월 5일
Thank you for your valuable comment. It will be shared with our relevant department to make the further improvement. Best wishes for you and we’re looking forward to your next visit.

10/10 - 훌륭해요

coco yona 님, Korea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
특급호텔이네요
로비에 들어서면 공기부터 다르네요..특유의 은은한 향냄새가 좋구요..객실도 너무 깨끗하고 좋네요..광저우는 비가 많이오고 습해서 대부분 호텔이 곰팡이냄새가 조금씩 나는데 여기는 전혀 냄새가 안나요..조식뷔폐 종류도 다양하고 맛있어요..호텔앞에 스타벅스도 있고 맛집도 많고..교통도 편하고..다음에도 이용하고 싶네요.
답변 제공: island 님, 2016년 3월 18일
Thank you for your valuable comment. It will be shared with our relevant department to make the further improvement. Best wishes for you and we’re looking forward to your next visit.

8/10 - 좋아요

William

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The lack of seats in the reception hall / check-out hall is a big negative. There is not a single seat when waiting for taxi or friends' car coming to pick us up. So have to stand during all those time waiting. The price in the hotel restaurant is unreasonably high.
2024년 5월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Bing

좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
the hotel lobby was holding an event while I walked in, there was no clear instruction where the check-in counter moved, plus not enough staffs to serve the event guest and hotel guest at the same time.
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Service Manager-Yannis 님, 2024년 5월 23일
Dear Valued Guest, Greeting from LN Garden Hotel, Guangzhou. Thank you for your comments. Unfortunately, we learned that your stay this time did not meet your expectations. On behalf of the entire team, we do sincere apology for the inconvenience that caused for you. Our goal is to offer guest a comfortable, elegant living experience. We are well aware that there is still space for improvement in your stay experience, and we hope to give you an opportunity to personally understand your service needs upon your next stay. We sincerely look forward to serving you again and giving us the opportunity to create a unique travel experience for you. Wishing you a happy life! Sincerely

10/10 - 훌륭해요

WAI MING 님, Rosemead

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Senior Guest Service Manager-Tina 님, 2024년 5월 23일
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. We'd like to see you are satisfied with the stay at our hotel, and your kind affirmation of us. We will keep providing the qualified product and service. Our goal is to offer guest a comfortable, elegant living experience, especially the loyalty guest like you. Your wonderful feedback of earning a thoughtful experience which motivates us to strive for excellence. Thank you again for your time and come visit us again shortly. Sincerely

10/10 - 훌륭해요

guy

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice hotel well located
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Service Manager-Yannis 님, 2024년 5월 22일
Dear Valued Guest:Thank you for taking the time to share your recent experience to us. We are honored to have the opportunity to serve you and take effort to fulfill your expectation. Our goal is to offer guest a comfortable, elegant living experience, especially the loyalty guest like you. Your wonderful feedback of earning a thoughtful experience which motivates us to strive for excellence. Thank you again for your time and come visit us again shortly. Sincerely

10/10 - 훌륭해요

Allen

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Front desk service was excellent, Nikki & Isabella. Room was tidy, clean & quiet.
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Service Manager-Yannis 님, 2024년 5월 16일
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. We'd like to see you are satisfied with the stay at our hotel, and your kind affirmation of us. We will keep providing the qualified product and service. Our goal is to offer guest a comfortable, elegant living experience, especially the loyalty guest like you. Your wonderful feedback of earning a thoughtful experience which motivates us to strive for excellence. Thank you again for your time and come visit us again shortly. Sincerely

10/10 - 훌륭해요

WINSTON

2024년 5월에 7박 숙박함
답변 제공: Senior Guest Service Manager-Tina 님, 2024년 5월 16일
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. We'd like to see you are satisfied with the stay at our hotel, and your kind affirmation of us. We will keep providing the qualified product and service. Our goal is to offer guest a comfortable, elegant living experience, especially the loyalty guest like you. Your wonderful feedback of earning a thoughtful experience which motivates us to strive for excellence. Thank you again for your time and come visit us again shortly. Sincerely

10/10 - 훌륭해요

Yuanchen

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Senior Guest Service Manager-Tina 님, 2024년 5월 10일
Dear Valued Guest:Thank you for taking the time to share your recent experience to us. We are honored to have the opportunity to serve you and take effort to fulfill your expectation. Our goal is to offer guest a comfortable, elegant living experience, especially the loyalty guest like you. Your wonderful feedback of earning a thoughtful experience which motivates us to strive for excellence. Thank you again for your time and come visit us again shortly. Sincerely

10/10 - 훌륭해요

Abed

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
A recommander
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Senior Guest Service Manager-Tina 님, 2024년 5월 9일
Dear Valued Guest:Thank you for taking the time to share your recent experience to us. We are honored to have the opportunity to serve you and take effort to fulfill your expectation. Our goal is to offer guest a comfortable, elegant living experience, especially the loyalty guest like you. Your wonderful feedback of earning a thoughtful experience which motivates us to strive for excellence. Thank you again for your time and come visit us again shortly. Sincerely

10/10 - 훌륭해요

Bader

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
very nice hotel with great staff. clean and neat. safety
2024년 4월에 7박 숙박함
답변 제공: Guest Service Manager-Yannis 님, 2024년 5월 7일
Dear Valued Guest:Thank you for taking the time to share your recent experience to us. We are honored to have the opportunity to serve you and take effort to fulfill your expectation. Our goal is to offer guest a comfortable, elegant living experience, especially the loyalty guest like you. Your wonderful feedback of earning a thoughtful experience which motivates us to strive for excellence. Thank you again for your time and come visit us again shortly. Sincerely

10/10 - 훌륭해요

Raj kumar

2024년 4월에 11박 숙박함
답변 제공: Guest Service Manager-Yannis 님, 2024년 5월 26일
Dear Valued Guest:Thank you for taking the time to share your recent experience to us. We are honored to have the opportunity to serve you and take effort to fulfill your expectation. Our goal is to offer guest a comfortable, elegant living experience, especially the loyalty guest like you. Your wonderful feedback of earning a thoughtful experience which motivates us to strive for excellence. Thank you again for your time and come visit us again shortly. Sincerely

8/10 - 좋아요

ghazy

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스
Hotel location vey convenient
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Service Manager-Yannis 님, 2024년 5월 5일
Dear Valued Guest:Thank you for taking the time to share your recent experience to us. We are honored to have the opportunity to serve you and take effort to fulfill your expectation. Our goal is to offer guest a comfortable, elegant living experience, especially the loyalty guest like you. Your wonderful feedback of earning a thoughtful experience which motivates us to strive for excellence. Thank you again for your time and come visit us again shortly. Sincerely

2/10 - 너무 별로예요

FU

2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Senior Guest Service Manager-Tina 님, 2024년 5월 24일
Dear Valued Guest, Greeting from LN Garden Hotel, Guangzhou. Thank you for your comments. Unfortunately, we learned that your stay this time did not meet your expectations. On behalf of the entire team, we do sincere apology for the inconvenience that caused for you. Our goal is to offer guest a comfortable, elegant living experience. We are well aware that there is still space for improvement in your stay experience, and we hope to give you an opportunity to personally understand your service needs upon your next stay. We sincerely look forward to serving you again and giving us the opportunity to create a unique travel experience for you. Wishing you a happy life! Sincerely

10/10 - 훌륭해요

Raj kumar

아이를 동반한 가족 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
They do have very help full staff
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Service Manager-Yannis 님, 2024년 5월 4일
Dear Valued Guest:Thank you for taking the time to share your recent experience to us. We are honored to have the opportunity to serve you and take effort to fulfill your expectation. Our goal is to offer guest a comfortable, elegant living experience, especially the loyalty guest like you. Your wonderful feedback of earning a thoughtful experience which motivates us to strive for excellence. Thank you again for your time and come visit us again shortly. Sincerely

10/10 - 훌륭해요

Jenny

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Service has been excellent
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Senior Guest Service Manager-Tina 님, 2024년 4월 28일
Dear Valued Guest:Thank you for taking the time to share your recent experience to us. We are honored to have the opportunity to serve you and take effort to fulfill your expectation. Our goal is to offer guest a comfortable, elegant living experience, especially the loyalty guest like you. Your wonderful feedback of earning a thoughtful experience which motivates us to strive for excellence. Thank you again for your time and come visit us again shortly. Sincerely

10/10 - 훌륭해요

Fey

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Garden hotel have the best location in Guangzhou
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Senior Guest Service Manager-Tina 님, 2024년 4월 28일
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. We'd like to see you are satisfied with the stay at our hotel, and your kind affirmation of us. We will keep providing the qualified product and service. Our goal is to offer guest a comfortable, elegant living experience, especially the loyalty guest like you. Your wonderful feedback of earning a thoughtful experience which motivates us to strive for excellence. Thank you again for your time and come visit us again shortly. Sincerely

10/10 - 훌륭해요

Dennie

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The people
2024년 4월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Service Manager - Chad" 님, 2024년 4월 26일
"Dear valued guest:Thank you for taking the time to share your recent experience to us. We are honored to have the opportunity to serve you and take effort to fulfill your expectation. Our goal is to offer guest a comfortable, elegant living experience, especially the loyalty guest like you. Your wonderful feedback of earning a thoughtful experience which motivates us to strive for excellence. With the name of ""Garden"", the deep-oxygen garden with the characteristics of Lingnan garden, with more than 80 kinds of plants and flower blooming in different postures, the fancy carp playing happily, waiting for your discovery all year round. Besides, we own four Micheline restaurants and there are also distinctive restaurants, in which you can enjoy a variety of popular dishes. Thank you again for your time and come visit us again shortly. Sincerely

2/10 - 너무 별로예요

eili 님, brooklyn

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Senior Guest Service Manager-Tina 님, 2024년 4월 27일
Dear Valued Guest, Greeting from LN Garden Hotel, Guangzhou. Thank you for your comments. Unfortunately, we learned that your stay this time did not meet your expectations. On behalf of the entire team, we do sincere apology for the inconvenience that caused for you. Our goal is to offer guest a comfortable, elegant living experience. We are well aware that there is still space for improvement in your stay experience, and we hope to give you an opportunity to personally understand your service needs upon your next stay. We sincerely look forward to serving you again and giving us the opportunity to create a unique travel experience for you. Wishing you a happy life! Sincerely