2 개의 바/라운지

샹그릴라 베이징 여행 후기

5 out of 5
샹그릴라 베이징
29 Zizhuyuan Road, Beijing, Beijing

이용 후기

8.8

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 287개 이용 후기 중 153개" "
평점 8 - 좋아요. 287개 이용 후기 중 94개" "
평점 6 - 괜찮아요. 287개 이용 후기 중 31개" "
평점 4 - 별로예요. 287개 이용 후기 중 7개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 287개 이용 후기 중 2개" "

9.0/10

청결 상태

8.8/10

직원 및 서비스

9.0/10

편의 시설/서비스

8.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.6/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 11월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2019년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Yuri

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
지하철역에서의 접근성 꽝! 그 외에는 최고의 호텔
혼자 예약했었는데 중국 사는 친구와 갑작스럽게 같이 체크인했는데 웃으면서 친절히 투베드로 전환해주신 친절한 직원 분덕에 시작부터 굿! 입구 보안분들도 친절해서 좋았고 여러모로 다 좋았음! 괜히 5성급이 아닌.ㅎ 다만 뚜벅이에게 최대 단점은 지하철역이 너무 먼것.
2019년 4월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

HYUN SUK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
시설은 정말 최고입니다.
2019년 2월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 12월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
친절하고 세심한 호텔
규모도 크고 숙박했던 룸도 좋았어요 어린이용품도 챙겨주시고 손카드,웰컴푸드주셔서 감동이었어요 내년에 다시 방문할계획입니다
2018년 10월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

HEECHAN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
호텔 수준이 높고 서비스도 만족하지만, 시내치고는 주변 교통이 그다지 좋지 않네요. 지하철역도 도보로 15분이상 걸어야 하고, 주변에 편의점도 없어서 조금 불편합니다.
답변 제공: Stephan Kapek, General Manager 님, 2018년 6월 7일
Dear Valued Guest, thank you for choosing to stay with us. We look forward to welcoming you again soon and if there is anything that would make your future stays more comfortable, please let me know. Thank you and best regards, Stephan Kapek, General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋아요
좋았어요. 방이 작지 않았고. 킹 침대가 완전 커서 좋았습니다. 조식은 훌륭했구요. 직원 응대도 좋았습니다. 단, 음식 테이블에서 바퀴벌레 한마리를 보긴 했습니다;; 주변 환경은. 뭐 아무것도 없어요. 대다수 중국 호텔들이 그렇겠지만.
2017년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Stephan Kapek 님, 2017년 10월 16일
Dear Valued Guest, thank you for staying with us during your Beijing's visit, we are pleased that you enjoyed staying with us. We look forward to welcoming you again soon and if there is anything that would make your future stays more comfortable, please let me know. Thank you and best regards, Stephan Kapek, General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
샹그릴라호텔 베이징 강추 드립니다.
직원들도 매우 친절하고~ 요번 출장에선 실내 수영장 이용도 했습니다. 매우 만족했습니다. 감사합니다.

8/10 - 좋아요

정실장 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
훌륭한 서비스
전반적으로 직원들의 서비스 정신이 투철한 편이네요. 특히 로비 카페에서 여러 복잡한 주문도 친절히 소화하고 좋았습니다.

8/10 - 좋아요

Geronimo 님, 한국

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
무난한 선택

10/10 - 훌륭해요

Harold

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Huge swimming pool, lobby and nice garden. Very friendly and professional staff. Breakfast buffet was also good, so overall almost a resort feeling while stay here..shielded from hustle bustle of Beijing
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Shangri-La Beijing 님, 2024년 4월 15일
Dear guests, thank you for your stay, and sharing your feedback. We look forward to your next visit! Sincerely yours.

6/10 - 괜찮아요

Qian

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Old building
2024년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Shangri-La Beijing 님, 2024년 1월 31일
Dear guest, Thank you for your stay and comment. Thank you and best regards.

6/10 - 괜찮아요

Hsiaofen

2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: 北京香格里拉饭店 님, 2024년 1월 29일
尊敬的客人,谢谢您的入住与反馈。谢谢!顺致敬意。

8/10 - 좋아요

Hong

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: 北京香格里拉 님, 2024년 1월 10일
尊敬的客人,感谢您的入住。期待您的下次光临。谢谢!顺致敬意。

10/10 - 훌륭해요

Bing

단체 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
front desk was helpful
2023년 11월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Leung Hing Diana

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
酒店設施及配套都很好
2023년 11월에 5박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

LIXIAN

출장 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
I like the location of the property, very convenient. Decor is little old fashioned and out of date. The attitude of people working there is not great. Especially the restaurant, there’s no service unless you keep asking. Even for some thing simple as adding more drinks.
2023년 10월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Kogan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very Nice
2023년 9월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Mai

2023년 9월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Dayou 님, Plainsboro

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good hotel and good services
2023년 8월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

wei

2023년 7월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Yuan Tung

2023년 3월에 3박 숙박함

4/10 - 별로예요

Yun 님, Arlington

출장 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
Great hardware, terrible software. Unprofessional staff (receptionists, restaurant service staff and concierge desk) lacking training and basic courtesy for the hospitality industry.
2023년 3월에 8박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Lihua

2022년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

YAN

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 8월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Xilong

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Comfortable and executive.
It was impressive, will come back.
2022년 4월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

FEI

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 1월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

FEI

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 1월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Jinfeng

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: 北京香格里拉饭店总经理马天恩 님, 2021년 3월 8일
尊敬的客人,您好!非常感谢您对北京香格里拉饭店的肯定和喜爱。北京香格里拉饭店致力于不断提高每一个细节来为宾客提供更加周到的体验。期待您再次光临。

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
5星級酒店, 房間大, 十分乾淨
2020년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: 北京香格里拉饭店总经理马天恩 님, 2020년 10월 16일
尊敬的客人,您好。感谢光临北京香格里拉饭店。非常感谢您对我们的认可和赞扬,北京香格里拉饭店致力于不断提高每一个细节来为宾客提供更加周到的体验。期待您的再次光临。北京香格里拉饭店总经理马天恩

10/10 - 훌륭해요

Han 님, Beijing

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
酒店很好,也很舒适。
2020년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Chris Ma 님, 2020년 10월 13일
尊敬的客人,您好。感谢光临北京香格里拉饭店。非常感谢您对我们的认可和赞扬,北京香格里拉饭店致力于不断提高每一个细节来为宾客提供更加周到的体验。期待您的再次光临。

4/10 - 별로예요

Gokul 님, Toronto

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The room was advertised as renovated, but it was quite old. The carpet was dirty and stained in spots. The tv was barely unable as it was incredibly old. The air conditioning controller was old and hard to control. The washroom was excellent. Most of the restaurants and amenities were closed. Breakfast as part of my room payment in the same wing as I was staying in was unavailable. We had to walk to the older garden wing for breakfast.
2020년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Martin L. Leclerc / General Manager 님, 2020년 12월 22일
Dear Valued Guest, thank you for taking your precious time to share your feedback. Due to Covid-19, we hae to close some facilities but now we are fully opened. We look forward to welcoming you back on your next visit to offer you a true Shangri-La experience. Thank you and best regards.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Perfect except Checkin
Everything was perfect except the ridiculous check in. This is the first time in my life a hotel requests to block exactly double the amount on my entire stay on my credit cards!! Be reasonable my whole stay was 6K something and they blocked 12K. I know it is my bank problem that they will keep it blocked for more than a month! But what if I'm staying for more than that !
2020년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Martin L. Leclerc / General Manager 님, 2020년 12월 22일
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to share your valuable feedback. It is through valuable feedback such as yours that we are able to continuously improve our standards. We look forward to welcoming you back to Shangri-La Hotel, Beijing soon. Thank you and best regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We liked their mattress and pillows and loved their Buffett!
2020년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Martin L. Leclerc / General Manager 님, 2020년 12월 22일
Dear Valued Guest, thank you for choosing Shangri-La Hotel, Beijing as your accommodation for your business trip and taking time to share your good experience. We appreciate your positive comments about our faciliteis and food. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Thank you and best regards,

10/10 - 훌륭해요

JUNTING

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: 北京香格里拉饭店总经理马天恩 님, 2020년 12월 22일
尊敬的宾客,您好,感谢您对北京香格里拉饭店的认可,您的肯定和支持就是我们进步的动力。我们再次感谢您的点评。

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
チェックイン時、クレジットカードが認識できず、担当者がパニック、最初、こちらのカードが悪いようなことを言われたが、この点滅はシステムのエラーだろうと指摘した。大変不快。新人だったようだが、周りの人がサポートせず。英語も下手で、声も小さい。 チェックアウト時も、担当者同じ人。声が小さく、手際も悪い。英語もだめ。 一番の問題は、タクシーの配車。どなたかも指摘していたが、玄関外のドアボーイにタクシーを呼んでくれるように言うと、中で予約するように言われた。中の担当者に言うとライドシェアの車を手配。車は確かに良いのだが、運転手は態度が悪く、運転もあらい。値段はタクシーの4倍。領収書は出ないというありさま。次に乗るときは、玄関前で普通のタクシーに乗るにはどうすれば良いのか尋ねると、中のスタッフに言えという。中のスタッフに言うと、またライドシェアの車を手配しようとするので、普通のタクシーを呼ぶように言う。すると、それはできないので、外で来るまで待ってろというのが回答。 なぜ、タクシーを手配できないのか。 まあまあ、文句のないホテルであるが、スタッフの対応は疑問が多い。みなさん、車の件は注意です。15RMBで行けるところを50RMB以上の車を呼ばれます。
2019년 12월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

bin

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 11월에 8박 숙박함

8/10 - 좋아요

Yuan

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
I booked a non-smoking room but was given a room full of smoking smell. Upon my complaint, however, I got a replacement; this time a non-smoking room. Although I am happy with the final outcome, I wish they had done right the first time.
2019년 11월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

James Chinan

2019년 11월에 5박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Yang

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
服务一般 酒店前台拒绝帮忙把外卖食物送上房间 房间也比较一般吧
2019년 10월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Frances

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 11월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Air conditioner can’t change temp
2019년 10월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Marcus

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: 北京香格里拉饭店总经理马天恩 님, 2019년 11월 5일
尊敬的宾客,您好,感谢您入住北京香格里拉饭店。北京香格里拉饭店致力于不断提高每一个细节来为宾客提供更加周到的入住体验。我们期待您的下次光临。

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: 北京香格里拉饭店总经理马天恩 님, 2019년 11월 21일
尊敬的客人,您好。感谢您对北京香格里拉饭店的喜爱。我们会持续努力为每一位客人创造更为细致的服务,期待您的再次光临。

8/10 - 좋아요

Tracy

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: 北京香格里拉饭店总经理马天恩 님, 2019년 11월 21일
尊敬的客人,您好。感谢您对北京香格里拉饭店的喜爱。我们会持续努力为每一位客人创造更为细致的服务,期待您的再次光临。北京香格里拉饭店总经理马天恩

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: 北京香格里拉饭店总经理马天恩 님, 2019년 11월 21일
尊敬的客人,您好。感谢光临北京香格里拉饭店。北京香格里拉饭店致力于不断提高每一个细节来为宾客提供更为周到的体验。期待您的再次光临。北京香格里拉饭店总经理马天恩

8/10 - 좋아요

Tracy

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Business stay
Staff were very good. I was there with a colleague for business and they were very helpful around transport etc. The bed was very comfortable but overall the rooms are looking tired. Great location for our main meetings not so good for others. Will stay again.
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Martin L. Leclerc / General Manager 님, 2019년 11월 5일
Dear Tracy, thank you for taking the time to share your valuable feedback on. It is through valuable feedback such as yours that we are able to continuously improve our standards. We look forward to welcoming you back to Shangri-La Hotel, Beijing soon. Thank you and best regards,

8/10 - 좋아요

EdT 님, Singapore

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This is a well known 5-star hotel chain. However, my experience at this site suggests that better staff training and better maintenance of room facilities are required. I stayed in a luxurious suite on the top floor. However, I had problems with my shower, bathroom sink and toilet. Wifi was also very unreliable.
2019년 10월에 8박 숙박함
답변 제공: Martin L. Leclerc / General Manager 님, 2019년 11월 5일
Dear Valued Guest, thank you for taking your precious time to share your feedback. However, I regretfully noted that our facilities and service did not meet your expectation. Customer engagement and quality of service are priorities for us. We assure you that our Senior Management will continue to closely monitor the standard of service and do everything possible to ensure this will never happen again. We look forward to welcoming you back on your next visit to offer you a true Shangri-La experience. Thank you and best regards