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엘리베이터
휠체어로 이용 가능
휠체어로 이용 가능(제한이 있을 수 있음)
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5개 층
금연 숙박 시설
객실 편의 시설
침실
간이/추가 침대(요금 별도)
침대 시트 제공
욕실
무료 세면용품
비데
샤워
전용 욕실
타월 제공
헤어드라이어
엔터테인먼트
LED TV
식사 및 음료
대용량 냉장고/냉동고
무료 생수
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금고
다리미/다리미판(요청 시)
에어컨
전화
책상
정책
체크인
체크인 시작 시간: 15:00, 체크인 종료 시간: 자정
최소 체크인 나이 - 만 18세
체크아웃
체크아웃: 정오까지
특별 체크인 지침
도착하시면 프런트 데스크 직원이 안내해 드립니다.
이 숙박 시설은 운영 시간 이후에 체크인하실 수 없습니다.
출입 방법
직원 근무 프런트 데스크
반려동물
반려동물 또는 장애인 안내 동물 동반 불가
아동 및 추가 침대
어린이 고객을 환영합니다.
간이/추가 침대를 1박 기준 MYR 50.0의 요금으로 이용하실 수 있습니다.
유아용 침대가 제공되지 않습니다.
결제 유형
중요 정보
요금
체크인 또는 체크아웃 시 숙박 시설에서 다음 요금을 청구할 수 있습니다(요금에는 해당 세금이 포함될 수 있음).
보증금: MYR 100.00(숙박 기간 내 1회)
이 숙박 시설에서 제공한 모든 요금 정보가 포함되어 있습니다.
기타 선택 사항
셀프 주차 요금: 1박 기준 MYR 1.00
간이 침대 이용 요금: 1박 기준, MYR 50.0
위 목록에 명시되지 않은 다른 항목이 있을 수 있습니다. 요금 및 보증금은 세전 금액일 수 있으며 변경될 수 있습니다.
알아두실 사항
추가 인원에 대한 요금이 부과될 수 있으며, 이는 숙박 시설 정책에 따라 다릅니다.
체크인 시 부대 비용 발생에 대비해 정부에서 발급한 사진이 부착된 신분증과 현금으로 보증금이 필요할 수 있습니다.
특별 요청 사항은 체크인 시 이용 상황에 따라 제공 여부가 달라질 수 있으며 추가 요금이 부과될 수 있습니다. 또한, 반드시 보장되지는 않습니다.
이 숙박 시설에서는 신용카드로 결제하실 수 있습니다.
알려드릴 사항
이 숙박 시설은 장애인 안내 동물을 비롯한 모든 반려동물의 출입을 금지하고 있습니다.
이 숙박 시설의 다른 이름:
Baguss Hotel Serviced Apartment Johor Bahru
Baguss Hotel Serviced Apartment
Baguss Serviced Apartment Johor Bahru
Baguss Serviced Apartment
Baguss Serviced Johor Bahru
Baguss Hotel and Serviced Apartment Hotel
Baguss Hotel and Serviced Apartment Johor Bahru
Baguss Hotel and Serviced Apartment Hotel Johor Bahru
자주 묻는 질문
바구스 호텔 & 서비스드 아파트먼트의 경우 반려동물 동반이 가능한가요?
아니요, 반려동물을 동반하실 수 없습니다.
바구스 호텔 & 서비스드 아파트먼트의 주차 요금은 얼마인가요?
셀프 주차는 1박 기준 MYR 1.00의 요금으로 이용 가능합니다. 단, 주차 공간이 제한되어 있습니다.
바구스 호텔 & 서비스드 아파트먼트의 체크인 시간은 어떻게 되나요?
체크인 시작 시간은 15:00이며, 체크인 종료 시간은 자정입니다.
지정된 시간 외 체크인이 지원되지 않습니다.
바구스 호텔 & 서비스드 아파트먼트의 체크아웃 시간은 어떻게 되나요?
체크아웃 시간은 정오입니다.
바구스 호텔 & 서비스드 아파트먼트의 위치는 어떻게 되나요?
센트럴 디스트릭트에 위치한 이 호텔에서 2km 이내에는 플라자 펠랑기, KSL 시티 몰, 조호 바루 세관, 출입국, 검역 단지 등이 있습니다. 조호바루 시티스퀘어의 경우 2.4km 거리에 있습니다.
Baguss Hotel and Serviced Apartment 이용 후기
이용 후기
7.2
좋아요
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평점 10 - 훌륭해요. 202개 이용 후기 중 33개
10 - 훌륭해요
33
평점 8 - 좋아요. 202개 이용 후기 중 88개
8 - 좋아요
88
평점 6 - 괜찮아요. 202개 이용 후기 중 51개
6 - 괜찮아요
51
평점 4 - 별로예요. 202개 이용 후기 중 19개
4 - 별로예요
19
평점 2 - 너무 별로예요. 202개 이용 후기 중 11개
2 - 너무 별로예요
11
7.4/10
청결 상태
7.2/10
직원 및 서비스
4.6/10
편의 시설/서비스
6.8/10
숙박 시설 상태 및 시설
이용 후기
4/10
실제 이용하신 고객
2020년 6월에 1박 숙박함
6/10
Aircond not cold,
dirty toilet,
towel forgot to place and had to ask counter, and toothbrush not provided.
실제 이용하신 고객
2020년 3월에 1박 숙박함
8/10
I like the carpets. I like that it's spacious. I like the price. I didn't like the ants crawling on my bed and tables. I didn't like that they took my 50 RM deposit for having a late check out without letting me know that would happen in English first.
IK
2020년 2월에 7박 숙박함
10/10
실제 이용하신 고객
2020년 2월에 7박 숙박함
2/10
실제 이용하신 고객
2020년 2월에 2박 숙박함
4/10
I don’t like anything of this hotel. It had poo service .
Shan
2020년 1월에 3박 숙박함
6/10
Alex
2020년 1월에 2박 숙박함
2/10
Very dirty.. Room not clean.... Room suites very dirty.. Toilet dirty... Toilet tower dirty..
실제 이용하신 고객
2020년 1월에 1박 숙박함
8/10
실제 이용하신 고객
2020년 1월에 1박 숙박함
2/10
The room cleanliness is terrible. The floor don't think have been vacuum can see a lot of dirt. The toilet have a strong urine smell n look very yellow all around. The basin tap have a lot of black mold atain around. Pillows case look so yellowish. The whole experience for this hotel is terrible.
H.
2019년 12월에 1박 숙박함
8/10
Good hotel.
실제 이용하신 고객
2019년 10월에 3박 숙박함
6/10
My TV is not working, ants in my room and the phone network sometime got problem, the rest is quite OK
Mohd Rosmizan
2019년 9월에 2박 숙박함
4/10
Last time got manager dasmond service very good, now no manager, check in 3 pm still not readily, no slepper, no tea, no tissues, no soft pillows, no hanger, said maintenance come soon but no come no TV till tomorrow 11am,indian house keeping very lazy, no speak Malay, English, no toothbrush no this no that, see above, room licking, must refund money, hope to see manager
Khim
2019년 9월에 1박 숙박함
2/10
Please get rid of this hotel.
Dirty room, toilet, blanket.
No toiletries at all.
Pls avoid
실제 이용하신 고객
2019년 9월에 1박 숙박함
4/10
No TV, no toothbrush, no water and many no
Khim
2019년 9월에 1박 숙박함
2/10
This very bad hotels. Last 2017 was ok. Now very very bad. The blankeks and everything they using same , no changes. I booked for 2 nights. N im check out after 1st night. Room smelly. Not hygiene at all. Even when ask receptionist. They no deny it. I have all recorded. This very silly if hotels.com didnt take out this hotel out from list.
실제 이용하신 고객
2019년 9월에 2박 숙박함
6/10
Pros: Cheap, no frills hotel with free parking
Cons: Spoilt air con(fixed at request), dirty flooring that has never been vacuumed, no toothbrush and toothpaste, strands of hair in mini fridge(disgusting)...
You get what you pay!
Tan
2019년 8월에 2박 숙박함
6/10
Abdul
2019년 8월에 1박 숙박함
6/10
Good side, affordable hotel that comes with simple free breakfast at the back of their hotel. And there's a restaurant right beside. And comfy bed to sleep in.
The not so good stuff, the toilet/shower was filled with urine smell despite even watering the whole floor. The corridor was leaking water at the level I was staying. TV only has 1 channel and the Wi-Fi doesn't work too.
실제 이용하신 고객
2019년 7월에 1박 숙박함
10/10
실제 이용하신 고객
2019년 6월에 1박 숙박함
4/10
TV Channels not fully available based on the hotel info. Not sure whether bed sheets or pillow cases were replaced. But, found ants under the pillow. And, wi-fi was only found to be ok during the second day of stay.
Reserved 2x queens + 1x roll-over. But, got 1x king + 2x singles
Abdul
2019년 6월에 2박 숙박함
2/10
Three and half stars? This place does deserve to be 2 stars also. Sites must delist it. It’s an old small building in an area of JB where there’s nothing to do around barring few restaurants. The family room bathroom doesn’t have door lock.. is that supposed to be sexy? In a family room? Room is basic, corridor is narrow and dirty. But all above are yet not the biggest problem. It’s the service. Breakfast has just four items and by 930am one of them finishes and no refill. One of the day’s there was no bread for breakfast .. as they said bakery guy didn’t deliver today. The housekeeping staff are rude loud and utterly inefficient. It took us four phonecalls yet no one delivered the toothbrush kit. Finally I had to search and go into their inventory room and take from there. Toilet rolls not kept two phone calls and yet not delivered. At checkin time, we reached 1:30pm but the guy kept saying checkin only 3pm.. hardly hotel had 30% capacity full but he kept saying only 3pm. On a weekday in a family room of two queen beds, in a secluded hotel, you can expect zero occupancy. We were a family and that reception area has no comfortable seating place. The guy cudve said ok for family room I will try to give by (2pm) but he kept saying like a tale recorder only 3pm. So what happens, since he told the same to everybody, soon at 3pm all customers came and checkin process had a small queue. All to be handled by one inefficient guy.Wifi at this hotel was v ordinary.TV reception vpoor
Avijit
2019년 6월에 2박 숙박함
10/10
실제 이용하신 고객
2019년 5월에 1박 숙박함
2/10
We were given a room with air con unit broke down. Made a trip to the front desk to inform and we were to wait for repair man to repair in the same room. Until much time later , realised not able to repair, we made another trip down to change room, 2nd room was also with aircon unit broken down. Finally we were given a family room but air con was very weak, made a total 3 trips to the front desk to settle stay in. Poor manpower issue, communication issues and also facilities issue. Will not come back again