Pool Access Deluxe (Shower & Whirlpool) | 객실에서 보이는 전망

크라비 라 플라야 리조트 여행 후기

4 out of 5
크라비 라 플라야 리조트
143 Moo 3 Tambon AoNang A.Muang, Krabi, Krabi

이용 후기

8.2

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 343개 이용 후기 중 115개" "
평점 8 - 좋아요. 343개 이용 후기 중 156개" "
평점 6 - 괜찮아요. 343개 이용 후기 중 53개" "
평점 4 - 별로예요. 343개 이용 후기 중 15개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 343개 이용 후기 중 4개" "

8.2/10

청결 상태

8.2/10

직원 및 서비스

7.8/10

편의 시설/서비스

7.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.4/10

친환경

이용 후기

6/10 - 괜찮아요

YEKYOUNG

단체 여행
2020년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2020년 3월 1일
Dear YEKYOUNG Thank you for your visit and feed back. We are so sorry if the services and our hotel facilities does not meet to your satisfactory. Kindly let us know if there is any improvement is needed as we valued every suggestion. We are really hope to welcome you back again in the future if you plan to visit Ao Nang. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Aom 님, 2019년 7월 24일
Dear Sir/Madame, Greetings from Krabi La Playa Resort. Thank you for your comment, we will use for improve our service for next time. Should you need our assistance please do not hesitate to contact us. Best regards, Supakkee Thanawuth (Aom) Front Office Manager

8/10 - 좋아요

ByungRak

좋아요: 직원 및 서비스
2018년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2018년 8월 26일
Dear ByungRak Thank you for your visit and your feedback. We hope to welcome you back again in the near future. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 객실의 편안함
When the wind blows hard, the hallway blinds shake and make a loud noise. The problem is that the wind often blows hard. I slept with earplugs because it was noisy at night. If you ask for more towels, you can get them in 30-40 minutes. The system seems to be less equipped. The counter was nice and the tour booked here was very good.
2018년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2018년 8월 19일
Dear our valued guest Thank you for taking the time to post your kind comments. We are delighted to read that you enjoyed your recent stay with us and our service. We will review the guest service system and the blind maintenance and take corrective actions and apologize for the inconvenience. We very much look forward to welcoming you back. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

8/10 - 좋아요

Soo Wook

좋아요: 직원 및 서비스
시설깨끗한편ㆍ친절한편 마사지는 별로였음ㆍ전통타이마사지 야외에서 해서 모기 엄청물림ㅜㅜ
2018년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2018년 7월 30일
Dear Soo Wook Thank you for your visit and your valued feedback. The suggestion on massage was well noted for our action, we are so happy to learn that you had a good time with us and hope to serve you again in the near future. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

8/10 - 좋아요

Yunsuk

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
수영장 연결되는 객실을 이용하였음. 유아풀이 있고 성인풀은 깊이가 1.4M로 10세 미만의 어린이들이 놀기에는 부적절 하였음. 전반적인 서비스나 해변과의 거리 등은 만족스러웠음.
2018년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2018년 6월 20일
Dear Yunsuk Thank you for your visit and your kind feedback. We are so happy to know that you had a good time with us and hope to serve you again in the future if you plan to visit Ao Nang. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

8/10 - 좋아요

Jinwoo

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Location was good and staff was friendly too......
I stayed 3 nights at Krabi Raflaiya Resort. Location was good and pool was good, too. Breakfast was also good at first, but I ate it for 3 days. I would like to have a pizza or a spaghetti menu. I would like to have a Chinese people pool.
2018년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2018년 6월 14일
Dear Jinwoo Thank you for your recent stay and your kind feedback. We are so happy to know that you had a good time with us. We are looking for your next visit in the near future. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

10/10 - 훌륭해요

sangbong

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
매우 만족
직원분들이 정말 친절합니다. 시설도 나쁘지 않고 청결상태도 아주 좋습니다. 마사지 받는 장소가 에어컨이 없는 장소인 것만 참고 하시면 나머진 아주 만족! 다음에 또 다시 방문하고 싶습니다.
2018년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2018년 6월 14일
Dear sangbong Thank you for taking the time to post your kind comments review. We are delighted to read that you did enjoy all the facilities within our Beautiful Resort during your stay with us. We very much look forward to welcoming you back in the future. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

6/10 - 괜찮아요

MASU

좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
수영장은 훌륭합니다.
4박5일간 숙박에서 개인적으로 느낀점입니다. 장점. 1. 조용한 리조트로 도보로 5분거리에바닷가가 있으며, 주변에 편의점, 맛집도 가까이 있습니다. 2. 3개의 풀로 연결된 수영장은 훌륭합니다. 단점 1. 첫날 체크인후 배정된방에 개미집(?) 같은것이 있어 직원에게 방을 바꿔주거나 개미집을 없애달라구 했습니다. 그러나 체크아웃 될때까지 전혀 개선되지 않았습니다. 개미집에서 좁쌀같은 애벌레4마리가 가 꿈틀거리며 기어다니는것을 직원과 제가 같이 봤습니다. 문화의 차이여서 그사람들에게는 아무것도 아닐수있으나 4일내내 제가족들은 혹시 침대에 기어다니는건 아닌지 걱정해야 했습니다. 2. 1박2일 정도 였으면 조식의 형편없음을 몰랐을겁니다. 4일내내 종류도 얼마없고 맛없는 조식은 10여차례다닌 해외 여행중 가장 기억에 남을것 같습니다. 먹성 좋은 식구들인데 3일째는부터는 짜증났습니다.커피한잔 마시구 밖에서 해결했습니다. 3. 호텔 체크인 기념으로 무료 디너코스를 신청할수 있다길래 저녁 6시 40분에 예약을 햇습니다. 그런데 이건뭐 공짜밥 얻어먹으로 온 사람 취급을 하더군요, 식당손님들은 저희 밖에 없었으며 4인용 테이블중 천장팬이 돌아가는 수영장부근에 자리를 잡고 무료디너 예약자라 말하니 메니져가 와서 거긴 안된다며 음식 나오는 주방 앞 테이블에 옮겨 않으라고 하더군요.. 식사가 나왔는데 이건뭐 영업 종료전에 손님오면 빨리 먹고 가라고 하는 행태있죠.. 식사중인 사람이 있는데도 옆사람 그릇비면 다먹었냐구 물어보구 그릇치우고 하길래 후식은 포장해달래서 나왔습니다. 오후7시30분쯤 다시 식당 지나가는데 다른 손님들 은 수영장부근자리에서 느긋이 않아서 술마시고 밥먹고 하더군요..
2017년 11월에 4박 숙박함
Dear MASU Thank you for your recent stay and your feedback. We are regret to know that we could not delivered satisfied service to your stay. Thank you for your valued feedback it was well noted for our immediate action. We hope to welcome you back again if you are plan to visit Ao Nang. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

10/10 - 훌륭해요

kyoungkeun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
옆 스몰 호텔 풀억세스룸으로 무료 업그레이드^^
더블침대와 싱글침대 2개인 방을 예약 했는데 가족으로 표시되지 않아서인지 멀리 떨어져 예약된 상태였다. 특별히 가까이 해달라고 요청하지 않았는데 가까운 방이 없다며 옆에 있는 스몰 호텔 풀억세스 롬과 풀억세스 스위트 룸을 보고 원하는 곳을 선택하라해서 풀억세스 룸을 이용했다. 무료 업그레이드 느낌! 끄라비 리 플라야는 수영장 공사중이었다.
2017년 10월에 2박 숙박함
Dear kyoungkeun Thank you for your visit and your 5 score feedback. We are so happy to know that you had a satisfied stay with us. Hope to welcome you back again in this near future. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

6/10 - 괜찮아요

mi hyun 님, seoul

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
단지 아오낭 위치에 있다는 점
단지 아오낭에 위치가 있다는점.. 2017.10.05-2017.10.07 묵는동안 수영장 공사와 로비 공사가 있다는 전달이 없었다.. 또한 청소가 느려 오후때 룸청소가 끝마치거나 투어가 끝날때도 청소가 안되어 있다는 점.. 오래된 숙소 이다보니 캐리어 이동하기에 힘들다. 그 이유는 숙소 까지 가기 위해 돌길과 조그마한 계단이동해야 elevator까지 갈수 있다.
2017년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: j 님, 2017년 10월 15일
Dear mi hyun Thank you for staying with us and your candid feedback. We are so regret to hear that you had an inconvenience stay with us as the renovation is taking place in the property although the notification letter was sent to all tour operator to keep all their clients be informed. Thank you for your suggestion regards to the cleaning processes it was noted for our action. We hope to welcome you back again in future after this renovation work had done, we are more that sure that you will have a relaxation and satisfied stay with us in Krabi La Playa Resort. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

10/10 - 훌륭해요

HANSIK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
다시 가고 싶은 리조트
전체적으로 만족하고 다음에 다시 재방문할 의사가 있습니다. 객실이 살짝 노후되어 있었지만 크게 문제될정도는 아니였고 조식 맛이 괜찮았지만 메뉴가 매일 거의 똑같아서 나중에는 좀 질렸습니다.
Dear Hansik Thank you for your visit and feed back. We are appreciate to know that you had a satisfied stay with us and wish to come back in the future. We are looking forward for your next visit in the near future. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

10/10 - 훌륭해요

TAE HAN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

8/10 - 좋아요

hwa yeon

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

6/10 - 괜찮아요

BYEONG CHEON

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
a little expensive
have good location and nice swimming pool but rooms are smaller than other hotels and expensive a little bit for rooms facility
답변 제공: General Manager 님, 2017년 2월 22일
Dear BYEON CHEOM Thank you for your visit and feedback. Hope to see you again in Krabi. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

10/10 - 훌륭해요

DONG GYUN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: General Manager 님, 2017년 2월 22일
Dear Dong Gyun Thank you for your visit and 5 scores feedback. Hope you had a comfortable trip back home and see you here again in Krabi. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

동양인과 서양인을 대하는 태도가 다소 다름.
갑자기 방 에어컨이 망가졌는데 1시간 지나도록 고치지 못해 방을 바꾸게 됨. 방은 세명 비용을 냈는데 좁은 방 받음. 처음 태국간 일행 때문에 기분 상하지 않으려고 그냥 지냈으나 아쉬움이 많은 숙소. 사진과 완전 다르고 낡음. 돈이 아까움.조식도 관광호텔 수준.조금 놀람.

10/10 - 훌륭해요

jang 님, jg

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가격대비 좋아요
저렴한 가격에 괜찮은 숙소 리셉션 직원들도 친절하시고 위치도 아오낭 비치 근처라 좋아요 수영장이 커서 그런가 방에 습기가 좀 많아요 그 외엔 다 괜찮아요

6/10 - 괜찮아요

jeung 님, seoul

그냥 그래요
서비스 개선이 필요한 호텔입니다. 특히 객실 관리, 그리고 식당,,, 프론트 직원은 친절한 편입니다.

6/10 - 괜찮아요

park 님, seoul

부족함이 많은 호텔,,,
먼저 위치는 좋아요 다만 길가에 있지 않기 때문에 찾아가기에 조금의 어려움은 있습니다. 이 리조트의 문제점은 직원들인 것 같아요. 친절하다고 후기에 보았지만 서양 사람들에게만 그렇다는 느낌을 받았습니다.(특히 식당) 청소도 깨끗하게 해 놓지 않았구요, 수건도 제대로 가져다 놓지 않을 때가 있었습니다.(팁을 넉넉하게 놓아 두었는데 그것도 아깝다는 생각이 들 정도) 물론 다 그런 것은 아니구요,,, 프론트의 어느직원은 투어차량이 오지 않으니까 직접 전화해 줄 정도로 친절한 직원도 있었습니다. 다시 이용할 생각은 없어요.

10/10 - 훌륭해요

ANDY YOO 님, BUSAN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
최고의 리조트
비수기때는 정말 저렴한 가격에 넓은 객실 넓은 수영장 적당한 조식부페까지.. 다음에 오더라도 비수기에는 이곳으로 갈 예정. 주변에 식당이 좀 부족한게 흠. 바로 근처에 있는 마트는 너무 비싸고 편의점이 제일 저렴. 홀리데이인 가는 쪽 도로변에 있는 인도식당은 비추.. 탄두리치킨에서 구더기 대여섯마리 출현.

6/10 - 괜찮아요

Michelle

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 청결 상태
The staff were friendly and helpful. The hotel is very central and a good base for trips. The room was not very clean which disappointed me.
2024년 3월에 7박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2024년 4월 13일
Dear MichelleWe appreciate your taking the time to leave a comment, and we apologize to hear about your experience with the room cleanliness. We hold ourselves to the highest standards and have addressed this issue. Please give us another chance to prove ourselves sometime soon.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

8/10 - 좋아요

Courtney

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태
Good hotel but In need of a few upgrades.
2024년 3월에 5박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2024년 4월 4일
Dear CourtneyThank you for your kind feedback. We are so appreciative and value your suggestion. We are looking forward to serving you again in the near future.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

10/10 - 훌륭해요

Jaroslaw

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great location, swimming pools,people working there. We really enjoyed. Thank you
2024년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2024년 1월 31일
Dear JaroslawThank you for your recent stay and your kind feedback we are so much appreciate with it.We are looking forward to welcome you back again inthe near fuuture.Warm regards,Petcharat BoosopaResident Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Dejligt poolområde og rigtig fin placering ift. omkringliggende restauranter, bådture, shopping mv. Fine værelser. Morgenmad og fitnessrum kunne godt være bedre
2023년 12월에 7박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2024년 1월 31일
Dear our beloved guestThank you for your kind feedback and your suggestion regards to our fitness room and breakfast was well noted for our further action. We are looking forward to serve you again in the near future.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

10/10 - 훌륭해요

David

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Had a great stay at this hotel. Walking distance to shops and small restaurants. It is also away from the louder more busier side of town. There is a 7-11 close by. The tour lady was helpful in helping me book my tours. Had some unruly neighbors but I didnt let that ruin my vacation and stay. I would book again.
2024년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2024년 1월 13일
Dear DavidWith so many great places to choose from, it’s an honor that you decided to give us a try, and it sounds like we made a great first impression. We look forward to seeing you again soon.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

8/10 - 좋아요

Lucas

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2024년 1월 13일
Dear LucasThank you for your kind feedback,we are so much appreciate with it. Hope to serve you again in the near future.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

8/10 - 좋아요

Steve

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Lovely property with friendly staff which we have stayed at before and loved; just looking a bit tired in places.
답변 제공: jeab 님, 2024년 2월 7일
Dear Steve Thank you for your feedback and your recent stay. Glad to know that you had a good time with us.We are looking forward to serve you again shortly.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

10/10 - 훌륭해요

Nara

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Jätte fint hotell med 3 Stora Swimmingpool 🤗
2023년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2023년 7월 17일
Dear NaraThank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at Krabi La Playa Resort is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. We hope you’ll visit us again soon. Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

10/10 - 훌륭해요

Waii

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
ที่พักดีมากค่ะ ห้องใหญ่กำลังดี แอร์เย็นมาก สระว่ายน้ำใหญ่
2023년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2023년 5월 25일
เรยนคณ Waiiขอขอบพระคณสำหรบคำตชม และ การมาเขาพกกบเราท โรงแรม กระบ ลาพลาญา รสอรท รสกยนดมากทไดรบทราบวาทานพกผอนกบเราอยางมความสข และพนกงานของเราดแลทานไดเปนอยางด ทำใหทานไดรบความสะดวกสบายขณะทเขาพก และขอขอบพระคณอกครงทจะกลบมาพกกบเราอกในโอกาสหนาดวยความนบถอเพชรรตน บญโสภา

8/10 - 좋아요

KITTICHAI

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
โดยรวมดี
2023년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2023년 5월 6일
Dear KITTICHAIThank you for your visit and your kind feedback. We are looking forward to serve you again in the near future.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

10/10 - 훌륭해요

Anita Sporsem

2023년 2월에 7박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2023년 4월 28일
Dear Anita SporsemThank you for your visit and your feedback. We are so much appreciate to know that you had a good time with us during your valued vacation. We do hope to serve you again in the near future.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

10/10 - 훌륭해요

Chong Woei

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The room is very big and comfortable
2023년 2월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Abraham

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
This place is amazing and beautiful
2023년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Mike 님, 2023년 2월 21일
thank you so much! We are looking forward to welcoming you back in the near future.

10/10 - 훌륭해요

Rob

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
we had a great time here lounging by the pool in the morning, staff are all so great
답변 제공: jeab 님, 2023년 2월 2일
Dear RobThank you for yourstaying with us and your great comment. We are so much appreciate to know that the facilities and services provided was meet to your satisfactory. We are really hope to welcome you back again in the near future.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

10/10 - 훌륭해요

Jamie

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We enjoyed staying at this hotel. After we arrived we decided to extend our stay instead of moving onto another hotel we had booked. The pool facilities are fantastic and the buffet breakfast set us up for the day.
답변 제공: jeab 님, 2023년 1월 20일
Dear JamieThank you for choosing to stay with us and pleased to stay longer. We are so much happy to learn that you had a good time with our hotel facilities and services provided. We are looking forwards to se you again in the near future.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

4/10 - 별로예요

Carina

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Sehr geschönte Bilder der Unterkunft im Internet. Im Bad roch es ständig nach Abfluss. Die Sauberkeit lässt zu wünschen übrig. Zimmer sehr abgewohnt. Nach Zimmerwechsel nicht mehr die gebuchte Kategorie erhalten- ohne Whirlpool.
2022년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Mike 님, 2022년 11월 29일
Thank you so much! We are looking forward to welcoming you back in the near future

10/10 - 훌륭해요

Salvador

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2022년 10월 12일
Dear SalvadorThank you for your visit and your time to feedback your recent stay at Krabi La Playa Resort. We are so happy to know that you had a satisfied stay with us and hopefully to serve you again in the near future.Warm regards,Petchatat BoonsopaResident Manager

10/10 - 훌륭해요

Kim

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 9월에 6박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2022년 10월 9일
Dear KimThank you for your time to review your stay at Krabi La Playa Resort which we are so much appreciate to know that you had a good time with us. Hope fully to serve you again in the near future.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

8/10 - 좋아요

Panom

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 4월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Tony

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Simply amazing
I got upgraded to La Playa because the original hotel I booked was apparently closed and I was very pleased when the manager came to greet me and tell I got a free upgrade. La Playa has suoer friendly staff, clean rooms with good air con, big swimming pool and good restaurant which is quite expensive though. The hotel is close to everything in Ao Nang but yet situated on a quiet area so you will not hear the bars which is a good thing.
2021년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Oum 님, 2021년 12월 17일
Thank you for your choosing to stay with us. We very much appreciate your comments regarding your stay at our hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback.

10/10 - 훌륭해요

Naiyanedtr

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
พักร้อน ร้อนๆ แต่ไม่ร้อน(ฝนตก)
บรรยากาศดี ที่พักสะอาด พนักงานน่ารักพูดจาดี ตั้งแต่วันแรกที่ไปถึงตลอดจนวันกลับ ไว้มีโอกาสจะกลับมาใช้บริการที่นี่อีกน้าาาาา ♥️♥️♥️♥️♥️
2020년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: oum 님, 2020년 11월 3일
ขอบพระคุณที่ใช้บริการที่กระบี่ ลา พลาญ่า รีสอร์ท นะคะ พนักงานทุกคนยินดีต้อนรับ และให้บริการค่า

8/10 - 좋아요

jan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2020년 2월 10일
Dear jan Thank you for your visit and your kind feed back. We are so appreciate to know that you had a good time while staying with us. Hope to serve you again somtime in the near future. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

10/10 - 훌륭해요

Jill

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very nice resort. Front desk staff are wonderful. We had trouble with calling and they could not find our reservation. Took some time and they found it. I think it was a language barrier. Food at breakfast lovely and restaurant is very good. We are there a few times. Location is excellent walkable to beach and downtown area. Would recommend again.
2020년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2020년 1월 14일
Dear Jill Thank you for your wonderful feedback and your recent visit. We are so happy to know that you had a pleasant time with us and our team delivered satisfied service to your expectation. Thank you for your recommendation and really hope a chance to take care of you again in the near future. Warm regads, Petcharat Boonsopa Resident Manager

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

2020년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: jeab 님, 2020년 1월 12일
Dear our valued guest Thank you for your visit and your valued feed back. If there is any additional comment is avaialable kindly contact me directly at any time. We are looking forwards to welcome you back again in the near future. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

8/10 - 좋아요

KC

2019년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Aom 님, 2019년 12월 30일
Dear KC on, Greetings from Krabi La Playa Resort and The Small Hotel Group. Thank you for stayed with us and your kind comments, we will use for improve our service in the near future. Should you need our assistance please do not hesitate to contact us. Best regards, Supakkee Thanawuth Customer Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: Aom 님, 2019년 12월 20일
Dear Sir/Madame, Greetings from Krabi La Playa Resort and The Small Hotel Group. Thank you for stayed with us and your kind comments, we will use for improve our service in the near future. Should you need our assistance please do not hesitate to contact us. Best regards, Supakkee Thanawuth Customer Relations Manager

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

아이를 동반한 가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I am absolutely disgusted with my reservation here. We booked a 3 bedroom apt to be given 2 sep rooms-with young children. The door between the rooms would not open properly and my son got insured as the door swung back at him. Management are diabolical. Can’t and won’t help. Had to move rooms to be given a 2 bedroom apt. Food is mediocre. Bugs on salad at breakfast. Staff don’t listen when you order - 3 times I was given completely the wrong item, I don’t know why we kept going back. Pool bar prices are astronomical. Air conditioning leaks / floods on the floors, every day we saw maids mopping various rooms. I’ve been trying to complain through Expedia for the last few weeks and the hotel are not getting back to Expedia. Or perhaps Expedia are every bit as rubbish as this hotel. Ridiculous. I would NOT recommend this hotel. I also paid for a 3 bedroom apt and was given a 2 bedroom, and at the moment, no reimbursement.
2019년 10월에 6박 숙박함
답변 제공: Aom 님, 2019년 12월 5일
Dear Sir/Madame, Greetings from Krabi La Playa Resort. Thank you for your kind comments and we are very sorry for made you inconvenient during your stayed with us. First of all we would like to apology to you, however we would like to explain that the room category normally we sales 3bedrooms for all family that 1 unit of Family room and 1 Premier room with connecting door from balcony. 1st when you informed the situation our team tried to solved problem move you to 2 Family Suite with connecting door for more convenient for your family and explain to you the condition of booking non refundable same as our website information. (you agreed to move rooms). Case of Food in restaurant due to the we don't know this case exactly in case we know about this situation then we can help you to solve it immediately. During your stayed in case of you need help you can contact our Front Desk Team we are available 24 hrs. to service you and our guests. We hope to see you again if you have any further assistance please do not hesitate to contact us. Best regards, Supakkee Thanawuth Customer Relation Manager

8/10 - 좋아요

Alan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
all good
All good although they struggled to find my booking at first when they did they upgraded me which was very nice
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Aom 님, 2019년 11월 28일
Dear Alan, Greetings from Krabi La Playa Resort and The Small Hotel Group. Thank you for your stayed with us and your kind comments, we will use for improve our service in the near future. Should you need our assistance please do not hesitate to contact us. Best regards, Supakkee Thanawuth Account Receivable Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
2019년 11월에 6박 숙박함
답변 제공: Aom 님, 2019년 11월 25일
Dear Sir/Madame, Greetings from Krabi La Playa Resort and The Small Hotel Group. Thank you for your stayed with us and your kind comments, we will use for improve our service in the near future. Hope to see you again, should you need our assistance please do not hesitate to contact us. Best regards, Supakkee Thanawuth Account Receivable Manager