“Een mooie, rustig gelegen kamer in een leuke wijk. De hotelkamer heeft geen receptie, maar de incheck verliep goed d.m.v. vooraf gegeven instructies per mail. We hadden een ruime, schone kamer. De douchecabine is wel wat aan de kleine kant. Verder moeten ze de gordijnen even nakijken. Die hingen heel rommelig voor de ramen.
Het hotel bevindt zich in een leuke, hippe wijk met veel restaurants en barretjes. Ook ontbijtrestaurants zijn veel aanwezig. We hebben een leuek tijd gehad.”
“Een mooie, rustig gelegen kamer in een leuke wijk. De hotelkamer heeft geen receptie, maar de incheck verliep goed d.m.v. vooraf gegeven instructies per mail. We hadden een ruime, schone kamer. De douchecabine is wel wat aan de kleine kant. Verder moeten ze de gordijnen even nakijken. Die hingen heel rommelig voor de ramen.
Het hotel bevindt zich in een leuke, hippe wijk met veel restaurants en barretjes. Ook ontbijtrestaurants zijn veel aanwezig. We hebben een leuek tijd gehad.”
Alette