모터 보트

미라마르 서니 호텔 바이 발라마르 여행 후기

3 out of 5

이용 후기

7.8

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 64개 이용 후기 중 13개" "
평점 8 - 좋아요. 64개 이용 후기 중 33개" "
평점 6 - 괜찮아요. 64개 이용 후기 중 12개" "
평점 4 - 별로예요. 64개 이용 후기 중 5개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 64개 이용 후기 중 1개" "

8.2/10

청결 상태

8.2/10

직원 및 서비스

8.0/10

편의 시설/서비스

7.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.0/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Paolo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Klaudija 님, 2023년 5월 31일
Dear Mr. Paolo, thank you very much for your review, we hope to welcome you soon again.Best regards.Klaudija Verbanachotel manager

10/10 - 훌륭해요

Nives

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Klaudija 님, 2022년 7월 19일
Dear Nives, thank you very much for a great review. We hope to welcome you again soon. Best regards, Klaudija Verbanac hotel manager

8/10 - 좋아요

Roland

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2021년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: k 님, 2021년 9월 14일
Dear Roland, thank you very much for visiting our Miramar Sunny h&r, we hope to welcome you again soon. Best regards, Klaudia Verbanac hotel manager

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Die Lage am Meer des Hotels war ok! Leider keine Liegen am Strand ! Anstellen für einen Tisch zum Frühstück ,wieder anstellen wenn man einen Cappuccino möchte! Mittagessen war abwechslungsreich und hat gut geschmeckt! Die Zimmer leider veraltet sehr renovierungsbedürftig!!!
2021년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: k 님, 2021년 7월 20일
Dear Guests, thank you for sharing your experience with us. Please let me answer on your comments. At all beach in Rabac thete are more then enough sunbeds und umbrelas but is on extra charge. line for a restaurant that you have noticed is due to a covid restriction, and limited numbers of seats in a restaurant becaure we must respect the ruls of the national headquarters. Thank you onces again for staying in Miramar Sunny h&r. Best regards, Klaudia Verbanac hotel manager

10/10 - 훌륭해요

Diana 님, Kaltenwestheim

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Freundliches Personal ,gutes Essen, saubere Zimmer, sehr schöne Anlage
2020년 7월에 11박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2020년 8월 10일
Liebe Diana, Im Namen von Miramar Sunny H&R hotel und von mir bedanke ich mich herzlich dass Sie unser Hotel für Ihren Aufenthalt ausgesucht haben. Wir freuen uns sehr, dass Ihr Aufenthalt in unserem Hotel sehr angenehm war und für Ihren nächsten Urlaub stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung. Mit freundlichen Grüssen Klaudia Verbanac Hotel Direkorin

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2019년 10월에 7박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2019년 10월 22일
Dear guests thank you very much for staying in our Miramar Sunny h&r by Valamar, we hope that you enjoyed your stay. We will be happy to welcome you again next year. Best regards, Klaudia Verbanac hotel manager

10/10 - 훌륭해요

Afonso

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Muito Bom!
Muito bom com amplo espaço em todos setores desde piscina, recepção e restaurante. Só lamentamos que tivemos que trocar o quarto pois além da distância havia 2 lances de escada. E por limitação física, tivemos que trocar para o outro prédio com acesso ao elevador. Mas a troca foi feita. A Equipe da Recepção é muito atenciosa e gentil. E ficamos num quarto muito confortável, com sacada e um bom banheiro. A noite servem um jantar. Mas como se trata de um Resort bem turístico, devido ao inverno ele somente abrirá em Abril.
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2019년 10월 12일
Dear Mr. Afonso, Thank you for taking the time to write this lovely review. We are happy to hear you had such a great time and to hear you enjoyed our Miramar Sunny Hotel & Residence by Valamar so much. We hope to welcome you again in Rabac. Warm regards, Klaudia Verbanac hotel manager

10/10 - 훌륭해요

Tatjana

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 6박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2019년 10월 7일
Dear Tatjana, thank you very much for staying in Miramar sunny h&r by Valamar. We hope to welcome you again. Best regards, Klaudia Verbanac hotel manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2019년 9월 24일
Dear Guests, Thank you for taking the time to write this lovely review. We are happy to hear you had such a great time and to hear you enjoyed our Miramar Sunny h&r so much. We hope to welcome you again in Rabac. Warm regards, Klaudia Verbanac hotel manager

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Book something better if you can afford it.
Well after peak season. Still limited seating at breakfast. Limited selection at breakfast and they kept running out of everything, even cups for tea/coffee. Bathroom needs to be renovated. Tiny room. TV off to the side of the bed. Should be a couch across from it but hot all rooms have these. Not all TV channels work, depends on room which do. Staff speak many languages
2019년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2019년 9월 16일
Dear Guests, Thank you for sharing your experience with all of us. . Hopefully, we will see you at Miramar Sunny Hotel & Residence by Valamar again soon. Sending you warm regards from Rabac. Klaudia Verbanac hotel manager

8/10 - 좋아요

Arissara

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2019년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2019년 9월 14일
Dear Arissara, thank you very much for chooisng Miramar Sunny h&r for your holiday in Rabac. We hope to welcome you again next year. Best regards, Klaudia Verbanac hotel manager

8/10 - 좋아요

Simone 님, Landshut

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hat alles gepasst, was Essen war gut und Lage super, egal gerne wieder.
2019년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2019년 10월 7일
Dear Simone, thank you very much for staying in Miramar sunny h&r by Valamar. We hope to welcome you again. Best regards, Klaudia Verbanac hotel manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Room was basic but ok but restaurant was more like a packed work canteen - we paid extra for half board but only used it once as so packed and queing for food 😖
2019년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: klaudia 님, 2019년 7월 22일
Dear Guests, thank you for staying in our Miramar sunny hotel. We hope to welcome you again. Best regards, Klaudia Verbanac hotel manager

8/10 - 좋아요

Viktoria

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2019년 7월 16일
Dear Viktoria, thank you very much for staying in our Miramar Sunny hotel. We hope to welcome you again. Best regards, Klaudia Verbanac hotel manager

8/10 - 좋아요

Håkan

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2019년 7월 4일
Dear Håkan, thank you very much for choosing Miramar hotel for Your holiday, we hope that You will enjoy Rabac so much. Best regards, Klaudia Verbanac hotel manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: klaudia 님, 2019년 7월 2일
Dear Guests, thank you very much for staying in our Miramar Sunny hotel, we hope to welcome you again. Best regards, Klaudia verbanac hotel manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

2019년 6월에 5박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2019년 6월 22일
Dear guests, thank you for staying in our hotel. Best regards, Klaudia verbanac hotel manager

4/10 - 별로예요

Aldert

별로예요: 청결 상태, 객실의 편안함
Better to pay a littlemore
Pretty old style hotel. Room was adequate but a very bad coil mattress and virtually no air conditioning plus pipe Le smoking on balconies that smell into rooms yuck. Food was pretty bad and a line up for the buffet.
2019년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2019년 6월 17일
Dear Aldert, thank you very much for staying in our hotel, we hope to welcome you back. best regards, Klaudia verbanac hotel manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Ruhige Lage für ermüdete Tourenradfahrer und gutes Abendessen und Frühstück.
2019년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2019년 6월 8일
Sehr geehrte Frau Sehr geehter Herr Vielen Dank, dass Sie sich Zeit für diese nette Bewertung genommen haben. Es freut uns, dass Sie eine wunderbare Zeit bei uns hatten und dass unser Miramar Sunny h&r by Valamar Ihnen so gefallen hat. Wir hoffen, Sie im Rabac und Miramar Sunny h&r_ wieder begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße Klaudia Verbanac hotel manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Klaudija 님, 2019년 5월 22일
Dear Guests, thank you very much for staying in our Miramar Sunny H&R. We hope to welcome you again. Best regards, Klaudija Verbanac Hotel manager

6/10 - 괜찮아요

Massimo

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
Booking mancante
Residence adatto a vacanze per famiglie, al nostro arrivo non avevano ancora ricevuto la nostra prenotazione effettuata online e hanno richiesto il pagamento in loco in contanti del soggiorno nonostante il pagamento fosse già avvenuto con carta di credito. Organizzazione quindi non sufficiente. Struttura discreta ideale per famiglie con bambini.
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: klaudia 님, 2019년 5월 27일
Gentile Signore Massimo, Grazie per averci dedicato un po’ del suo tempo per scrivere una recensione del suo soggiorno al Miramar Sunny hotela. Diamo il meglio di noi stessi per fornire il più alto livello di servizio ai nostri ospiti. Spero che presto avremo il piacere di accoglierla nuovamente al Miramar Sunny hotel Cordiali saluti, Klaudia Verbanac hotel manager

8/10 - 좋아요

Livio 님, Pescara

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Personale qualificato e disponibile, servizio ristorazione a self service ottimo per la cena, passabile per la colazione.
2019년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Klaudija 님, 2019년 5월 3일
Gentile Livio, Grazie per aver prenotato il suo soggiorno al Miramare per la sua recensione. È un piacere ricevere commenti gentili, ci motivano a continuare il buon lavoro. Non vediamo l’ora di averla nuovamente come nostro ospite Cordiali saluti, Klaudija Verbanac hotel manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 10월에 5박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2018년 10월 24일
Dear Guests, thank you for Your votes. Best regards, Klaudia Verbanac hotel manager

10/10 - 훌륭해요

SEJIN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2018년 10월 16일
Dear sejin, tnak you very much for staying in our Miramar Sunny Hotel. We hope to welcome you again next year. best regards, Klaudia Verbanac Hotel manager

8/10 - 좋아요

Irina

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2018년 9월 25일
Dear irina, thank you for your votes. We hope to welcome you again next year. Best regards, Klaudia verbanac hotel manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

Albergo semplice e funzionale vicino al mare
Albergo buono nel complesso .la struttura delle camere un po datata e senza ascensore (dalla parte che ero io)e un po rumorosa . mediocre la colazione e la cena a buffet. nel compenso personale gentile e mare stupendo a poca distanza dall'albergo
2018년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2018년 9월 19일
Gentile Ospite, Grazie per aver soggiornato a Rabac e visitato il nostro Miramar e di aver condiviso la sua esperienza con noi. È un piacere sapere che i nostri ospiti sono soddisfatti e che portano a casa bei ricordi. Nell’attesa di darle nuovamente il benvenuto Cordiali saluti Klaudia Verbanac hotel manager

6/10 - 괜찮아요

Alfredo 님, Novafeltria

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Bene ma non benissimo
Il posto è maginfico, mare fantastico, il personale è gentilissimo. Pecche: Parcheggio: il parcheggio c'è come indicato, solo che non è riesevato ai clienti del resort, ma aperto a tutti a pagamento. Il risultato e che con buona probabilità non lo trovi nei primi 20min. Mezza pensione: con il cibo ci siamo trovati bene, ampio raggio di scelta. L'unica perplessità è l'acqua. Pur essendo presente un distributore alla spina si acqua e bibite, questo era attivo solo alle colazioni e non alla cena. Io bevo molto durante il pasto, piu di un litro e mezzo da solo. Considerate che una bottiglia in vetro sa 0,75 costa 29 cune (poco piu di 4 euro). Quindi se volevo dar spazio alla mia sete avrei dovuro spedere 12 eruo a pasto solo io. Perché non attivare il distributore? Per lo meno expedia dovrebbe seganalare che le bibite non sono incluse.
2018년 8월에 6박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2018년 9월 12일
Gentile Alfredo, Grazie per aver prenotato il suo soggiorno al „Miramar” e per la sua recensione. È un piacere ricevere commenti gentili, ci motivano a continuare il buon lavoro. Non vediamo l’ora di averla nuovamente come nostro ospite. Cordiali saluti Klaudia Verbanac Hotel manager

10/10 - 훌륭해요

Zuzana

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Doporučuji tento hotel.
Mám pouze kladné hodnocení.Strava výborná a obsluha ochotná.Pokoj čistý a bazény také.K moři kousek.
2018년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2018년 9월 12일
Dear Zuzana, Thank you very much for a comments and great votes for our hotel. We are very happy that you enjoyed the stay in Rabac and in Miramar hotel and we all hope to see you again. Thank you as well for a lovely words for our employees they will be very happy for that. Best regards from all the employees and myself. Klaudia Verbanac Hotel Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Always friendly service, perfect location, great value.
2018년 7월에 9박 숙박함
답변 제공: klaudia 님, 2018년 7월 29일
Dear Guests, thank you for staying in our hotel. We hope that you enjoyed Rabac, and see you again next year. Best regards, Klaudia Verbanac hotel manager

8/10 - 좋아요

JUAN PABLO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Buen hotel
Hotel de 3 estrellas correcto (solo pasamos una noche) nos dieron una habitación grande con cocina (no la habíamos solicitado) y entrada por fuera del hotel. Para más días esto hubiera podido ser un inconveniente al tener que ir al hotel a desayunar etc. Teníamos régimen de desayuno y cena que estaba bien, las bebidas había que pagarlas aparte, no lo sabíamos. La piscina bien y la zona de la playa se la veía bien y cerca del hotel (no bajamos a bañarnos) Lo único malo el aparcamiento que no vimos indicaciones y fue un poco caos. No se puede dejar el coche delante del hotel para hacer el check-in asi que tuvimos que aparcar bastante lejos y cargar con el equipaje
2018년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2018년 6월 16일
Estimado Huésped, Muchas Gracias por su comentario positivo acerca de nuestro hotel! Nos alegra que Ud. haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta. Atentamente, Klaudia Verbanac hotel manager

8/10 - 좋아요

Roland

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Wunderbare Zeit, gutes Hotel, sehr nettes Personal
Vorweg - ein enormes Preis-Leistungsverhältnis. Sehr nettes Personal, gutes Essen, tolle Lage. Allerdings Pfingsten, wo noch nicht viel los ist. Im Sommer ... voll. Essenssaal ist ziemlich klein, Ameisen im Zimmer unter dem Teppich, Badezimmertür renovierungsbedürftig.
2018년 5월에 9박 숙박함
답변 제공: klaudia 님, 2018년 6월 13일
Liebe Herr Roland, In Namen von Ganze Personal und in meinem Namen, möchte ich mich bedanken für Ihren Aufenthalt in unserem Hotel. Vielen Dank dass Sie sich bemüht haben und Ihre Eindrücke mit uns geteilt haben. Ich würde mich freuen Sie wieder hier in unserem Haus begrüßen zu dürfen. Mit freundlichem Gruß, Klaudia Verbanac Hotel Direktorin

10/10 - 훌륭해요

Monika

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Wygodne łóżka, komfort i mega pyszne śniadania!
Hotel przyjemny. W pokojach czysto. Łazienki i pokoje przestronne. Obsługa bardzo miła i pomocna. Śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu szwedzkiego - duży wybór dań od zimnych po ciepłe, desery, lody, sałatki. Jedyny minus to problem ze znalezieniem wolnego miejsca podczas jedzenia. Basen ładny. Okolica super, plaża oczyszczona z jezowcow. Byliśmy 27maja woda jak i pogoda cieplutka. Za tą cenę (240zl/2os/sniad+obiad.) naprawdę warto. Łóżka wygodne, ale nie polecam pokoju bez balkonu. W pokoju tv i klimatyzacja, brakuje czajnika i szklanek. Ogólnie hotel podobny do Allegro we wszystkim i jego bardziej polecam - tak jakby to był kurort. Bardzo dużo Niemców i wszystko pod nich zrobione. Polecam skorzystać tym bardziej przed sezonem gdzie cena jest DUŻO niższa niż w sezonie!
2018년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: klaudia 님, 2018년 6월 11일
Dear Monika, Thank you very much for a comments and great votes for our hotel. We are very happy that you enjoyed the stay in Rabac and in Allegro hotel and we all hope to see you again. Thank you as well for a lovely words for our employees they will be very happy for that. Best regards from all the employees and myself. Klaudia Verbanac Hotel Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 객실의 편안함
Die Zimmer sind schon ziemlich verwohnt und nicht gerade auf dem neuesten stand. Das Bett ist leider sehr unbequem gewesen aber das ist vielleicht Ansichtssache. Sauberer hätte das Zimmer aber definitiv sein können. Ein Bettlaken mit flecken und fremde Haare auf dem Kopfkissen sind nicht gerade einladend, das war schon ekelig
2018년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Klaudia 님, 2018년 5월 24일
Sehr geehrte Herr/Frau Im Namen von Valamar Hotels und Resorts und von mir bedanke ich mich herzlich dass Sie unser Hotel für Ihren Aufenthalt ausgesucht haben. Ihre Kommentare sind sehr wichtig für uns, geben diese uns doch die Möglichkeit unser Hotel mit all seinen Abteilungen und Services mit den objektiven Augen der Gäste zu sehen. Diese Hinweise sind wichtige Hinweise für uns um notwendige Verbesserungen, an welchen wir dauernd arbeiten, weiter voranzutreiben. Es tut mir leid dass wir in dieser Angelegenheit Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten. Wir nehmen Ihren Kommentar sehr ernst und haben diesen Punkt bereits in unser Schulungsprogramm mit aufgenommen. Denn wir sind stetig bemüht unseren Service sowie die Qualität zu verbessern um Ihren Erwartungen zu entsprechen. Ich würde mich freuen Sie wieder hier in unserem Haus begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen Klaudia Verbanac Hotel Direktor

8/10 - 좋아요

Bjarne

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bare vakkert.
Et flott hotell 200 meter fra mange praktfulle små badeviker med vann klart og rent som farris.
2017년 9월에 7박 숙박함

8/10 - 좋아요

Simon 님, Munich

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very Nice Hotel
The hotel was great, we had a superior seaside room with a real seaside view. Only the doors to the floor was to thin, so you could hear, if people walk beside your room. They had a wide range of different food at the buffet and we could surprisingly choose many healthie meals, too. You only had a two minutes walk to the sea and the beach was very clean. The hotel itselfe looked mostly very modern and compfortable and they had a wide programm to entertain their guests (from joung to old). The hotel employees were very nice and we were able to change our money direct at the reception. The parking situation wasn't as bad as many other people claimed. In fact there was a free parking place for guests of the miramar and alegro hotel and most time you could find a place you could park your car. All in all we realy enjoied our stay there and would definitly recommend this hotel.
2017년 8월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Gutes 3 Sterne Hotel in Strandnähe
Uns hat es in dem Hotel gefallen. Das Personal war sehr nett. Die Zimmer sind gut eingerichtet, lediglich die Minibar fehlt. Beim Essen musste man manchmal 5min warten bis einem ein Platz zugewiesen wurde. Das hat uns nicht gestört, schließlich hatten wir ja Urlaub! :-) Alles in Allem waren wir zufrieden und es entspricht einem 3 Sterne Hotel.

8/10 - 좋아요

Debbie 님, UK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very good value for money
Have just returned from a week's stay and have no complaints at all, we found it extremely good value for money, staff were all very friendly and attentive, food whilst not 5 star restaurant standard, was very good, location was ideal, we would definately come back again when we want a totally relaxing break.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Jag och min fru tillbringade en vecka i oktober på hotellet. Vi hade tänkt oss en solsemester med avkoppling. Tyvärr medgav inte vädret till detta så det blev långsamt och inget att göra på hotellet. När vi anlände till hotellet gällde fortfarande sommarens utbud i restaurang och bar. Dagen efter vi anlänt så gällde dessa utbud inte längre och någon information lämnades ej.

8/10 - 좋아요

Gottfried

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
답변 제공: Zoran R 님, 2015년 10월 10일
Dear Gottfried, Thank you for choosing Hotel Miramar for your recent stay in Rabac. Our guests often tell us how helpful it is to read past guests' reviews before booking their own visits. And we're always eager to hear what you liked and how we can improve. Thanks again, and we hope you'll choose Hotel Miramar the next time you're in Rabac. Zoran Rajković General Manager

8/10 - 좋아요

Veres 님, Cluj

별로예요: 청결 상태
A good experience
A nice experience overall. Could be cleaner and with a wider variety of food. Nice beach, though!

8/10 - 좋아요

gilles 님, Bonson

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bon hôtel bien situé.
Accueil et personnel agréables gentilles, serviables. Hotel propre et bien situé entre parc et mer. Rabac est un endroit touristique plein de charme, mer cristalline et activités nautiques divers. Nous sommes enchantés de notre semaine à l'hôtel Miramar de Rabac
답변 제공: Zoran R 님, 2015년 8월 31일
Monsieur Gilles, Nous vous remercions pour l'avis formidable que vous avez laissé sur notre hôtel! Nous sommes ravis que vous ayez tellement apprécié votre séjour et nous espérons vous revoir très bientôt. Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées. Zoran Rajković Directeur Général

6/10 - 괜찮아요

Therese

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: Zoran R 님, 2015년 8월 19일
Dear Therese, on behalf of the entire team at the Miramar Hotel, thank you! If you ever decide to visit us again, we are at your disposal for any information or help. Warm regards, Zoran Rajković General Manager

6/10 - 괜찮아요

Federico 님, Trieste

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Piacevole struttura ideale per famiglie.
Ho soggiornato in questo albergo per 4 notti con un amico,nel suo insieme piacevole e curato,particolarmente adatto a famiglie con bambini piccoli che desiderano riposare e godere dello splendido mare che si trova a pochi passi ed è facilmente fruibile anche dai più piccoli.Buon rapporto qualità prezzo,migliorabile la qualità del ristorante .
답변 제공: Zoran R 님, 2015년 8월 8일
Gentile Federico, Grazie della bellissima recensione del nostro hotel! Siamo molto contenti che la sua permanenza è stata piacevole e ci auguriamo di rivederla presto. Cordiali saluti, Zoran Rajković Il direttore dell albergo

10/10 - 훌륭해요

gill 님, London

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Wonderful 3 night stay
This hotel is such good value, the staff are extremely helpful and will do anything for you, the food is wonderful and the restaurant staff are very patient. the location is wonderful for exploring the surrounding area which is so pretty. It would be great if they had tea and coffee facilities in the room. but apart from this i couldn't fault this hotel and we will be going back next year.
답변 제공: Zoran R 님, 2015년 8월 9일
Dear Gill, Thank you for sharing your kind review following your recent visit. I am delighted that you were happy with your stay with us finding the location close to the beach and promenade to be ideal. It is equally wonderful that you were happy with food and service in restaurant. Your comments about staff are most appreciated. We invest heavily in training our staff to provide first class customer care to make sure our guests leave us feeling that they have received exceptional service. When these efforts are acknowledged it makes all our hard work worthwhile. We look forward to welcoming you back to the Miramar soon. Yours sincerely, Zoran Rajković General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스

8/10 - 좋아요

Sándor Apostol Zoltánné 님, Eger

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Felejthetetlen kikapcsolódás Rabacban
A szálloda szép környezetben van,nagyon közel a tengerhez. A szolgáltatás színvonala jónak mondható,a tisztaságot kiválónak értékelem. Az ott töltött egy hét alatt nagyon jól éreztük magunkat, ebben közre játszott a település nagyon szép elhelyezkedése is.
답변 제공: Zoran R 님, 2015년 8월 9일
Kedves Vendégünk! Köszönöm, hogy megtisztelt azzal, hogy megosztotta véleményét, tapasztalatait, benyomásait a Miramar Hotel Rabac eltöltött tartózkodása kapcsán. Örömmel olvasom, hogy nem csak a szolgáltatásaink színvonalával, hanem személyzetünk szívélyes és vendégszerető hozzáállásával is elégedettek voltak. Munkatársaim nevében még egyszer köszönöm a szép elismerést. A mielőbbi viszontlátás reményében, Tisztelettel: Zoran Rajković szállodaigazgató

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 객실의 편안함
Good value for money
All in all it was a good experience. The food was excelent, the room was clean, the staff friendly. The only negative thing was we got a room for disabled persons, so we had some difficulties using the bathroom, since we didn not have any disabilities.
답변 제공: Zoran R 님, 2015년 9월 5일
Thank you for sharing your review following your visit to Miramar. I am pleased to read that you enjoyed your stay with us. I look forward to having the pleasure of welcoming you back at the next opportunity.

6/10 - 괜찮아요

samuel 님, france

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
Hotel correct mais personnel à revoir...!
Personnel pas souriant, qui se fou littéralement des Français. Accueil très froid et tous les réceptionniste ainsi que la manager ne sont pas aimable et ne cherchent aucune solution à votre problème. En effet, nous avions demandé un lit double et lors de notre arrivée nous sommes rentré dans la chambre et avons découvert un 2 lits jumeaux. Après plusieurs appel à Hotels.com et plusieurs discussion avec la réception, celle ci ne nous à proposé aucun dédommagement, ne serais ce que pour le geste. Le personnel et les femmes de chambre rentrent dans votre chambre sans frapper ni prévenir. Nous avons eu la joie d'être réveillé par une personne à 8h du matin qui est rentré dans notre chambre et dès lors qu'elle m'a entendu parlé et sortie rapidement sans s'excuser. En bref, cette hôtel au niveau général est correct mais des gros progrès à faire pour les touristes Français, car à pars les allemands et italiens, je vous conseille d'emmener votre dictionnaire de la langue de Shakespeare.

8/10 - 좋아요

roberto 님, trieste

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
bene come vacanza, buono hotel, buona posizione, buon servizio, bravi staff vicino al mare a attaccato alla passeggiata con negozietti caratteristici, unico problem che nelle varie baie devi noleggiare e pagare i lettini, tipo 3 euro al gg, e devi trovare posteggio da solo vicino all'Hotel. Comunque bel hotel e buon servizio.
답변 제공: Zoran R 님, 2015년 9월 6일
Gentile Roberto, la miglior ricompensa nel nostro lavoro sta nel leggere recensioni come la Sua. La ringraziamo moltissimo per aver apprezzato la nostra bella struttura e i nostri servizi. Ci auguriamo di riaccoglierla al più presto.

8/10 - 좋아요

COUPLE 님, FRANCE

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
très bonnes prestations, bon rapport qualité /prix. peut -être un manque de variété ds les menus , notamment pour les poissons et les viandes. la piscine est limite (taille, profondeur), mais la mer est fabuleuse....