베란다

호텔 푸에르타 아메리카 여행 후기

5 out of 5
호텔 푸에르타 아메리카
Avenida de America, 41 or, Corazón de María,10, Madrid, Madrid

이용 후기

8.6

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 653개 이용 후기 중 355개" "
평점 8 - 좋아요. 653개 이용 후기 중 192개" "
평점 6 - 괜찮아요. 653개 이용 후기 중 54개" "
평점 4 - 별로예요. 653개 이용 후기 중 35개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 653개 이용 후기 중 17개" "

9.2/10

청결 상태

9.0/10

직원 및 서비스

8.4/10

편의 시설/서비스

8.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.4/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

INHYUNG

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2022년 9월 8일
It is a pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and for our team it will be an honor to welcome you again.Regards

10/10 - 훌륭해요

byung kweon

2022년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2022년 8월 16일
It is a pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and for our team it will be an honor to welcome you again. Regards

8/10 - 좋아요

SUNGWOONG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Soso
호텔 리셉션 친절한데 호텔의 레스토랑은 불친절.. 자하하디드 컨셉 룸에 묵었는데 다음엔 다른 방에 자보고싶네요. 시내까지 접근성이 애매해요.
2022년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2022년 8월 16일
Dear SungWoong, We would like to thank you very much for your recent stay with us and also for the dedication and time used to share your experience in our hotel. We look forward to welcoming you back soon to effer you a new proposal. Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

경선

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
주변에선 알아주는 고급호텔같았다. 여러가지 편의시설이 많고 고급스럽다.
2019년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Anabel Villafranca 님, 2019년 3월 12일
Dear 경선, Thanks for your evaluation! We hope to welcome you again, we are opening a new luxury outlet soon! Kind regards

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋은 시설
2019년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Raúl Jiménez (Guest Experience) 님, 2019년 2월 20일
Dear Anonymous, Thank you for your great feedback! We will keep on the good work and maintain the high level of service. Looking forward to welcome you again to live with you another memorable experience. With our best wishes,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
환상적인 경험을 제공할 호텔. 엘리베이터 문이 열리자마자 보이는 광경부터 보는 이를 압도한다. 층별로 모두 다른 독특한 디자인의 객실과 공용공간을 체험할 수 있다. 자하 하디드, 장 누벨 등 세계의 다양한 최고의 건축가들이 자신의 역량을 쏟아내어 만든 객실들은 평범한 것이라고는 하나도 없다. 그러면서도 편리함, 청결함, 직원들의 친절함까지 모두 놓지지 않았다. 다만 아쉬운 것은 호텔의 위치일 뿐...
2018년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Anabel Villafranca 님, 2019년 3월 14일
Dear guest, Thanks for such a great evaluation! We are pleased to know that our designs and the kindness of our staff helped you to met your expectations. We hope to welcome you soon so we can recommend you a different room design. Kind regards

10/10 - 훌륭해요

예준

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
진짜 정말 편하게있다왔습니다 서비스 친절도 진짜 좋구요 마드리드가면 다시 꼭 여기로 갈 것같아요
2018년 7월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Seulki

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Be careful
I stayed on the fourth floor. Overall clean and good. But the whole bathroom was glass, and there was not any broken or broken place, but I closed the door of the shower booth and slipped my hand and cut about two centimeters and a lot of blood flowed. The hotel lobby staff did not ask me if it was okay, not to say sorry. I would like to tell you to be careful if you have someone around the hotel.
2018년 7월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

minjeong

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋은 호텔이예요~추천
답변 제공: Vanessa Acebo - Executive Assistant 님, 2018년 5월 23일
Dear Minjeong Thank you very much for your excellent review. We are delighted to hear about your satisfaction and hope to have the pleasure to welcome you again. Regards

10/10 - 훌륭해요

ARTHITAYA

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Staff were very nice and the hotel itself very close to the metro so it was super easy to travel to the city. However, you could hear when other room close their door during the night which bothered my sleep. Apart from that, it was a great hotel and trip!
2024년 5월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Daniel

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Juan Herrero del

2024년 4월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Maria

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very nice and clean hotel. Staff is friendly. Location is good (15 min max from airport) and they have nearby metro and taxis as well. Also food at the restaurant is really good. Lots of options for breakfast. And for dinner they have good menu and food is tasty
2024년 5월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Sheila

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The staff is excellent! We enjoyed the hotel, and stayed in one of the Norman Foster-designed rooms. We were a bit frustrated by the complexity of turning the lights on and off, and noisiness of the bed when getting in and out. Flushing the toilet meant putting your entire body weight behind pushing the button and bending way down to do that. Other than those details, we were happy with our stay, and would absolutely return.
2024년 5월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Alberto De 님, roma

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Struttura molto bella e personale di servizio cortesissimo. Unico neo la doccia, da una parte molto ampia ma scomoda per la rubinetteria.
2024년 5월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

bella

단체 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We enjoyed our stay. The staff were friendly and welcoming. The breakfast buffet was exceptional. Make sure you check out each floor to view the different designs. If you are travelling from madrid airport take the 200 bus then walk for 6-7 minutes, this hotel location is easy access.
2024년 5월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Filippo

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
É triste che un hotel a 5 stelle abbia il frigorifero non in uso e ancora peggio non lasci due bottiglie d'acqua per gli ospiti a titolo gratuito.
2024년 5월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Lucy

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 편의 시설/서비스
This is not a 5 star hotel! The rooms are very dark and dated. They don’t have a coffee machine or offer bottled water for the length of your stay. We had coffee and croissants for our first morning there and paid 23 euros! The only thing I liked about this hotel was that the bed was comfy.
2024년 5월에 3박 숙박함

4/10 - 별로예요

Yarelis

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I don’t think I have ever had this many issues in a hotel stay in my life. Which unfortunate as this hotel is listed as a 5 star hotel. I would say it’s more of 2-3 stars as there’s really not any extra amenities to the accommodations. The design of the rooms is cool yes, but they photograph a lot better than what they look. They also are inconvenient. I had to change rooms because my lights did not function as expected (either had super bright lights all the time or no light). My steamer also did not work and found out in the morning while I had to rush to go to my meetings. Plugging in your devices is also a pain in the Zaha Hadid rooms as the design did not account for the bulkiness of the cords so they don’t even fit. At some point my tv stopped working too so had to get help for that. There’s no tea kettle, wine opener or coffee machine in the rooms so not a lot of convenience if you are planning a longer stay like me. Overall this hotel was not worth it. Issues were fixed and I appreciate it but the property needs to be better kept. Location is okay. Also, prices for anything in the hotel are ridiculous especially since this hotel is not even in the center of the city and you can get whatever you need from local stores nearby.
2024년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2024년 5월 16일
Dear Yarelis,We are very sorry to hear that your experience at our hotel did not live up to your expectations. We appreciate your detailed comments and take each of the issues mentioned very seriously. Unfortunately, it appears that we did not meet our own service expectations during your stay, and we sincerely apologise for any inconvenience this may have caused you.We deeply value your feedback and hope to have the opportunity to regain your trust in the future. Should you decide to give us another chance, we would be delighted to do everything we can to ensure you have a much more positive experience.

6/10 - 괜찮아요

Stine Østergaard

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Jeg fik en varm velkomst af det søde personale, da jeg ankom til hotellet. Og blev vist, hvor faciliteterne på hotellet var. Jeg var dog noget skuffet over, at alt var dækket til ude på den store terrasse foran hotellet, så man ikke kunne sidde der. Jeg besøgte stedet i starten af maj, og det var varmt nok til at sidde ude. Poolen også lukket, og det var faktisk en af de primære grunde til, at jeg valgte dette hotel. Jeg havde håbet på, at poolen var opvarmet eller, at man bare kunne sidde derude. Hotellets hjemmeside blev intet om dette. Derudover synes jeg ikke, at der var mange ting i området (udover den flotte udsigt over byen fra mit værelse), det ligger lidt langt fra byen, hvis man har tænkt sig at gå til byen. Dog er der metrostation tæt på. Det var også svært at finde god take away i området. Jeg må siger, at for et fem-stjernet hotel, er jeg ikke blown away, jeg har boet på tre-stjernede hoteller, som har været bedre. Der var heller ikke nogle stikkontakter ved siden af sengen til når man skulle oplade sin telefon (ilandsproblem I know). Fitnessrummet var heller ikke noget særligt, der var ca fem maskiner. Sjovt med forskelle designet etager, men det er ikke det, jeg kommer til at huske hotellet for. Nærmere at det lå tæt på lufthavnen. Jeg var lidt ærgerlig over at have brugt så mange penge på et hotel på min solotur, og så ikke kunne benytte alle de faciliteter hotellet havde at byde på.
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2024년 5월 16일
Dear Stine ØstergaardThank you for sharing your experience with us. We are very sorry to hear that your stay was not entirely satisfactory. We appreciate your comments about the warm welcome from the staff and the information provided about our facilities. We understand your disappointment about the closed pool, and would like to clarify that the opening of the pool is subject to government regulations. We will review the information on our website to ensure it is clear. We regret that we did not meet your expectations and we hope to have another opportunity to provide you with a more satisfactory experience in the future.Regards

8/10 - 좋아요

Laura

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Coordinadora Ejecutiva 님, 2024년 5월 16일
Muchas gracias por escogernos durante su reciente estancia en Madrid y por compartir su experiencia con nosotros.

10/10 - 훌륭해요

Josefa 님, Mönchengladbach

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Alles super
2024년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2024년 5월 16일
Liebe Josefa,Vielen Dank, dass Sie sich bei Ihrem letzten Aufenthalt in Madrid für uns entschieden haben und Ihre Erfahrungen mit uns geteilt haben.

8/10 - 좋아요

Stacey

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I enjoyed the food and the hotel was very nice.
2024년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2024년 5월 16일
Dear Stacey,Thank you for your review! We are glad to hear that you enjoyed our food and found our hotel enjoyable. We look forward to welcoming you again in the future, thank you for staying with us!

10/10 - 훌륭해요

George

단체 여행, 연인과의 여행, 아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excelente hotel
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Coordinadora Ejecutiva 님, 2024년 5월 16일
Es un placer saber que ha disfrutado de su estancia con nosotros y para nuestro equipo será un honor volver a darle la bienvenida.Saludos

10/10 - 훌륭해요

Dubravko

2024년 5월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Jonathan

2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Coordinadora Ejecutiva 님, 2024년 5월 16일
Muchas gracias por su valoración.Esperamos poder recibirle de nuevo en un futuro próximo. Nos seguiremos esforzando por darle lo mejor a todos los huéspedes que depositan su confianza en nosotros.Un saludo

8/10 - 좋아요

Sundaram

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 4월에 5박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2024년 5월 16일
It is a pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and for our team it will be an honor to welcome you again.Regards

8/10 - 좋아요

Chantal

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Bus stopt voor de deur, metro 200m verderop. Prima
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2024년 5월 16일
Thank you for your rating and your kind comments! We are glad to hear that you enjoyed the friendliness of our staff and that the breakfast buffet met your expectations. Kind Regards

10/10 - 훌륭해요

Joshua

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Gabby was amazing! Super cool hotel
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2024년 5월 3일
Dear Joshua,Thank you very much for spending some of your valuable time to rate us because it is essential for us to know first hand the experience of all our guests.We are very proud of your words towards our team and would be honoured to share them with them. Regards

6/10 - 괜찮아요

Kevin

Ok
2024년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2024년 4월 30일
Thank you very much for your review, we will continue to strive to give the best to all guests who place their trust in us. Best regards

10/10 - 훌륭해요

Luis

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 4월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Christian

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Coordinadora Ejecutiva 님, 2024년 4월 24일
Muchas gracias por escogernos durante su reciente estancia en Madrid y por compartir su excelente valoración a través de este medio

8/10 - 좋아요

Anaïs

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Dans l'annonce, il n'y a pas précisé qu'il y avai t une caution 50€/nuit
2024년 4월에 7박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2024년 4월 19일
Chère AnaïsNous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos impressions sur votre séjour dans notre hôtel 5 étoiles. Nous apprécions beaucoup vos commentaires qui nous aident à améliorer continuellement nos services.Nous aimerions faire remarquer que dans la section "politiques" de la description de l'hôtel, vous pouvez voir que le client est informé de la caution mentionnée, ainsi que dans la confirmation de réservation que le client reçoit.Nous vous remercions à nouveau pour vos commentaires et nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt et vous proposer de nouveaux designs.salutations distinguées.

10/10 - 훌륭해요

Alem

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Von Anfang bis Ende ein tolles Hotel! Einzig allein die Auswahl vom Frühstück war ein bisschen wenig. Ansonsten wirklich sehr nettes Personal (immer hilfsbereit), sehr sicher (genug Security), sehr sauber und stilvoll.
2024년 4월에 5박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2024년 4월 18일
Liebe Alem,Vielen Dank für Ihre fantastische Bewertung! Wir freuen uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns von Anfang bis Ende genossen haben. Wir nehmen Ihre Bemerkung über die Frühstücksauswahl zur Kenntnis und werden diese für zukünftige Verbesserungen berücksichtigen. Es freut uns zu hören, dass Sie unser Personal als hilfsbereit und freundlich empfunden haben und dass Sie sich während Ihres Aufenthaltes sicher gefühlt haben. Wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen. Vielen Dank, dass Sie sich für uns entschieden und Ihre Erfahrungen mit uns geteilt haben!

6/10 - 괜찮아요

Alexander

좋아요: 청결 상태
2024년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2024년 4월 15일
We appreciate your rating after your stay at our Hotel Puerta América.Regards

6/10 - 괜찮아요

michael

좋아요: 직원 및 서비스
Good
2024년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2024년 4월 15일
We appreciate your rating after your stay at our Hotel Puerta América.Regards

8/10 - 좋아요

Michael Anatole

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2024년 4월 15일
We appreciate your nice rating after your stay at our Hotel Puerta América.Regards

10/10 - 훌륭해요

Juan José

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Coordinadora Ejecutiva 님, 2024년 4월 15일
Muchísimas gracias Juan José por compartir su experiencia con nosotros. Esperamos volver a verle pronto en el Hotel Puerta América. Saludos

8/10 - 좋아요

Olaf

2024년 4월에 6박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2024년 4월 29일
We are very pleased to hear that your stay with us was a nice experience and that you enjoyed your time at our hotel. We sincerely appreciate your valuation. Thank you for choosing us.

6/10 - 괜찮아요

Jiawen

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2024년 4월 3일
Thank you very much for choosing us and for sharing your feedback. We are glad to know that you enjoyed the overall experience at the Puerta America Hotel.

4/10 - 별로예요

FRANCISCO JAVIER ALVAREZ DE

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
No es un hotel de 5 estrellas en absoluto. Es un hotel que no se mantiene bien, se nota que sus instalaciones son. viejas y las habitaciones no están bien. La supuesta suite que me dieron como un upgrade ha sido de las habitaciones mas pobres y lamentables en las que he estado nunca. Lamento decir que es un hotel al que no volveré mas
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Coordinadora Ejecutiva 님, 2024년 3월 18일
Estimado Francisco Javier,Lamentamos profundamente que su experiencia en nuestro hotel no haya cumplido con sus expectativas. Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la experiencia de todos nuestros huéspedes para mejorar continuamente nuestros servicios y nuestras instalaciones.Entendemos lo importante que es para nuestros huéspedes sentirse cómodos y satisfechos durante su tiempo con nosotros, y sentimos escuchar que no logramos brindarle esa experiencia con nuestra Junior Suite de Marc Newson, quien diseñó el espacio con simplicidad y comodidad; creando un entorno moderno y relajante donde cada huésped pueda sentirse como casa. Lamentamos si en su caso no fue así.Si está dispuesto a darnos otra oportunidad, nos encantaría recibirles nuevamente y proponerle un diseño distinto que más se ajuste a su idea de confort.Gracias por tomarse el tiempo de compartir sus comentarios con nosotros. Un saludo

8/10 - 좋아요

Alexander

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
👌
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2024년 3월 8일
It is a pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and for our team it will be an honor to welcome you again.Regards

8/10 - 좋아요

SAMIRA

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Coordinadora Ejecutiva 님, 2024년 3월 6일
Nos complace saber que disfrutó de una experiencia inolvidable y nos alegramos de recibir valoraciones tan positivas como la suya.

8/10 - 좋아요

Javier 님, Blanes

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Coordinadora Ejecutiva 님, 2024년 3월 25일
Agradecemos su valoración tras su paso por el Hotel Puerta América.Con la esperanza de seguir atendiéndole en el futuro, quedamos a su disposición.Un cordial saludo

8/10 - 좋아요

Alaa Eddine

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
5 étoiles, c'est peut-être beaucoup pour cet hôtel...Pas mal, propre mais éloigné du centre.Pas loin de l'aéroport par contre.Enregistrement extrêmement lent... Excellent buffet au petit déjeuner
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2024년 3월 6일
Cher Alaa EddineNous vous remercions de nous avoir fait part de votre expérience. Nous apprécions vos commentaires et sommes désolés des désagréments que vous avez pu subir. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié notre petit-déjeuner buffet et que vous avez trouvé la propreté de nos installations à votre goût. Nous tiendrons compte de vos commentaires sur l'enregistrement pour améliorer nos services. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau à l'avenir.Salutations distinguées.

2/10 - 너무 별로예요

Javier

연인과의 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
A parte de reservar con targeta de crédito ,en el hotel aparte de pagar por adelantado,el día que llegas,te piden una fianza o de 300€ en efectivo o 150€ con targeta de crédito,es la primera que me sucede esto y en mi vida estuve en más de 1000 hoteles
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Coordinadora Ejecutiva 님, 2024년 3월 6일
Estimado Javier,Me gustaría pedirle disculpas si en algún momento se sintió molesto en su reciente estancia. Nuestro protocolo en el proceso de check in es pedir la tarjeta de crédito a los clientes como garantía por si hubiese algún consumo extra durante sus días con nosotros y abrirle crédito en los servicios del hotel para cargar los consumos en su factura, en su defecto barajamos la posibilidad de que el cliente deje depósito en efectivo. No obstante, reitero, le pido disculpas si en algún momento se ha sentido molesto con nuestra forma de proceder.Esperamos que el resto de su estancia haya sido satisfactoria.Un saludo

10/10 - 훌륭해요

Maria 님, Santo Domingo

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very nice hotel , perfect location .interesting design.
2024년 2월에 7박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2024년 3월 6일
Dear Maria,Thank you very much for your review of your recent stay with us. It is great to hear you enjoyed a lovely stay with us and found our hotel the perfect place to visit our beautiful city. We look forward to seeing you again, hopefully in the not too distant future.Regards

8/10 - 좋아요

Nuno

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Ok
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2024년 3월 6일
It is a pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and for our team it will be an honor to welcome you again.Regards

4/10 - 별로예요

Cesar

연인과의 여행, 출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Nos tienen todo el fin de semana sin ver la tele. El viernes nos dicen que el sábado nos lo arreglan y el sábado noche nos dicen que no se puede hacer nada. Pero los canales para extranjeros sí que se veían. En definitiva no es un 5 estrellas ni en broma.
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Coordinadora Ejecutiva 님, 2024년 3월 6일
Estimado César,Gracias por compartir su experiencia con nosotros. Lamentamos sinceramente los inconvenientes mencionados con la televisión durante tu estancia.Hemos tenido problemas de conexión en los que trabajamos arduamente para solucionar dicha situación. Parece más complejo de lo que hubiéramos deseado, para estar a la altura de nuestra calidad de servicios.Nuestro objetivo es proporcionar un servicio de alta calidad en todos los aspectos durante su estancia y nos entristece saber que no cumplimos tus expectativas por esta condición en concreto. Valoramos sus comentarios y los utilizaremos para mejorar nuestra atención en el futuro.Esperamos que, a pesar de este percance, haya podido disfrutar del resto de servicios e instalaciones durante su estancia en nuestro hotel y que haya tenido una experiencia agradable en general.Un saludo

8/10 - 좋아요

Edwin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice place
2024년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: Vanessa A. - Executive Assistant 님, 2024년 2월 12일
Dear Edwin,Thank you for your kind words! We are very glad that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.