로비

힐튼 파리 라데팡스 오텔 여행 후기

4 out of 5
힐튼 파리 라데팡스 오텔
2 Place de la Defense, Cnit - BP 210, Puteaux

이용 후기

8.2

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 688개 이용 후기 중 295개" "
평점 8 - 좋아요. 688개 이용 후기 중 249개" "
평점 6 - 괜찮아요. 688개 이용 후기 중 74개" "
평점 4 - 별로예요. 688개 이용 후기 중 37개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 688개 이용 후기 중 33개" "

9.0/10

청결 상태

8.4/10

직원 및 서비스

8.2/10

편의 시설/서비스

8.4/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.6/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Dong Hwan

2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Emmanuel More 님, 2022년 10월 24일
Dear Mr/MrsThank you very much for this great note. We have been glad to welcome you in our hotel and hope to see you again for your next Parisian stay!Best regards

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
호텔 주변이 공사 투성이다.
호텔 주변이 공사 투성이다. 시끄럽고 지저분하고. 숙소 안은 조용한데, 정비공사 하는지 드릴 소리가 자주 들렸다.
2021년 10월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Dong Hwan

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
몇가지 문제점
첫번째 방의 세면대가 물이 빠지지 않아 방을 옮겨야 했습니다. 두번째 방의 욕실 문이 바닥에 걸리는 느낌이었는데 옮기기 힘들어 그냥 머물렀구요. 그리고 하루는 아침에 나가면서 룸정리를 일부러 프런트에 야기했었는데 13시에 들어오니 청소가 되어 있지 않았더군요. 실망스러웠습니다. 조식은 괜찮았고 조식 운영 스탭들의 친절함은 좋았습니다.
2021년 10월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
기차역 이용하기에 최적의 호텔
기차역 이용하기에 최적의 호텔이고, 호텔 안으로 들어오면 매우 조용하고, 직원분들 친절하시다. 조식과 바 음식은 별로다 ㅡ.ㅡ
2021년 10월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
기차 이용하기에는 최고이지만....
기차 이용하기에는 최고이지만, 우버 기사들이 주소를 찍어줘도 제대로 찾는 경우가 없었다. 라데팡스의 길은 지옥이다.
2021년 9월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
역 근처 몰 근처....
역 근처 몰 근처....빼고는 그닥 매력은 없다. 주변 식당도 호텔 식당도 맛있는 곳이 의외로 없다.
2021년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
저렴하게 잘 지냈어요
1호선 이용 파리 관광하기 너무 편리하고, 근처에 마트와 음식점이 많아요.
2019년 12월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

JINHYOUNG

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
출장 목적으로 추천
쇼핑몰 내에 위치해있고 지하철도 연결되어 있어서 편리합니다. 방도 파리에서는 큰 편이에요.
2019년 12월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

minki

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
괜찮은 호텔
숙소는 청결하고 좋았어요. 다만 라데팡스 지구가 Area 3안에 있다보니, 시내 관광을 위해서 환승 시 교통비가 조금 더 발생하는 아쉬움이 있었어요. 하지만 그 이상으로 숙박비 대비 만족도가 높았습니다. 특히 조식이 좋았어요~
2019년 10월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치, 청결도 모두 만족스러웠습니다.
교통 연결편도 편리하고 주변에 식당도 많이 있고 방도 깨끗했습니다. 들어가는 입구를 찾기가 다소 헛갈렸지만 sign만 잘 따라가면 문제 없습니다. 호텔 식당이 약간 작아요. 직원들은 매우 친절합니다.
2019년 9월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

jungchan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
런던 관광시 추천 호텔
런던아이등 관광지가 근처에 있어 좋았고 교통도 편리했다. 호텔의 조식 및 청결도 만족하였고 서비스도 괜찮았다
2019년 7월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 객실의 편안함
전반적으로 좋앗어요.
지하철 종점이라 시내갈때 앉아갈 수 있어서 좋아요. 외곽이긴한데 그렇게 멀지도 않고 넓고 좋앗어요.다른나라 힐튼보다는 별로엿던거 같아요!
2019년 6월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Dong Hee

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 10월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Seunghee

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
교통과 쇼핑까지 만족한 호텔
파리에서 보낸 9박중 7박을 보냈는데 교통이며 주변 쇼핑시설이며 숙박 모두 만족하며 좋았습니다. 다음에 파리에 간다면 또 숙박하고 싶습니다.
답변 제공: General Manager 님, 2017년 2월 22일
Dear Seunghee, I would like to thank you very much for your kind feedback regarding your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed your visit and we do look forward to welcoming you back soon in our hotel. Sincerely yours, Emmanuel More Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

SOONCHEAL

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
thanks to flash sale event at Hilton, was really awesome experience to stay. next to very big shopping malls, could enjoy everything at La' Defence. rooms were no need to mention, such a good condition i stayed.
답변 제공: General Manager 님, 2016년 11월 21일
Dear guest, Thank you for taking the time to share with us your enthusiasm for our hotel. Your warm comments have been communicated to the entire Team here at the Hilton Paris La Défense as they represent a great source of motivation for each and everyone of us. Sincerely yours, Alejandro Casamor General Manager

10/10 - 훌륭해요

Jaehyoung 님, Seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Perfect location
It's location is perfect.
Dear Jaehyoung, Thank you very much for your feedback. I am glad that you enjoyed being with us and that you found our property convenient for your business visit. Thank you again for your nice comments and rest assured that I look forward to welcoming you back soon, Sincerely yours, Alejandro Casamor General Manager

10/10 - 훌륭해요

Jaehyoung 님, Seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Perfect location
It's location is perfect.

10/10 - 훌륭해요

CHEONSEOK 님, 일산

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good Hotel
I was very much satisfied and really very nice hotel in all respects. I think this hotel would be very good for the tourist. The hotellocation is Excellent though a little bit far from the Paris tourist hotspot but it doesn't matter at all. The La Defense Metro station is connected to & just below the Hotel Building Complex (just 5 minutes). Inside of the Hotel Buidling Compelx, there are many restaurants, shops and other. The restaurant for breakfast was very nice and taste very good. For me, Everything was good (even price) but the Hotel Front Dest Staffs were busy and could not pay attention to the Hotel Guests on time.
답변 제공: Magalie 님, 2016년 7월 9일
Dear CHEONSEOK, Thank you very much for sharing your feedback of our hotel following your stay with us. I am very happy to read that you enjoyed being with us despite your experience with our front office team. This has already been shared with our Front of House Manager as the team may remain available for all of our guests. Thank you again for having chosen our property for your stay in Paris and we do look forward to welcoming you back in the future. Sincerely yours, Alejandro Casamor Hotel Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
힐튼 라데팡스 bath미끄러우니 조심하세요 4바늘 꿰맴
보베공항에서 파리in이라 되도록 가까운 호텔로 예약하였는데 라데팡스 진입하는 도로가 막혀서 택시기사 좀 헤매서 불편하였다(보베공항택시뿐만 아니라 인근 병원에서 부른 uber택시기사도 길 헤맴) 호텔근처 큰 쇼핑몰이 밤 10시까지해 저녁 사먹기에 편리하였다. 하지만 객실 내 전등이 어두워 불편했고 bath에서 아버지가 미끄러져 다치셔서 호텔에서 불러준 앰뷸런스를 타고 가서 4바늘이나 꿰매셔 좋은 숙박경험이 아니였다.(호텔로부터 전혀 어떤 베네핏도 없고 사과도 없고 front manager라는 사람은 금요일 9:20에도 출근 안해서 전혀 어떤 말도 못들음 토요일 체크아웃할 때 프론트 매니저는 근무시간 아니였고 전화번호 알려달라니깐 리셉션 다른 직원이 우린 근무시간외에는 전화도 안받아 그러길래 파리지엥이 어련하시겠어 하고 그냥 레이트 체크아웃 받은 걸로 만족했습니다) 대신 파리치고 조금 싸게 예약한 것에만 만족.

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
정말 복잡한 곳
지하철역과 가깝다고 해서 예약했는데, 쇼핑몰 안에 위치해 있어서 입구 찾기가 쉽지 않았습니다. 직원도 굉장히 무뚝뚝하고요. 저희가 차를 가지고 있어서 짐 옮기기가 쉽지 않았는데, 프론트 직원이 벨보이더러 도와주라고 주차장까지 같이 가라고 하더군요. 가는 동안 자기 아는 사람 만나면 인사하고, 수다떨고... 되려 저희가 벨보이를 기다려 주차장까지 갔습니다. 어찌어찌 차를 호텔쪽으로 이동하고 짐을 옮기는데... 짐에 손도 안데더군요. 남편은 또다시 차를 이동하러 가야했기에... 이제 초등학교 1학년된 저희 딸아이까지 밀고 들고... 땀을 뻘뻘 흘리며 짐을 나르는데, 멀뚱히 쳐다보는 벨보이... 정말 최악이었습니다.
답변 제공: Alejandro 님, 2016년 1월 14일
Dear guest, First, I would like to thank you for having chosen our hotel for your visit to Paris. I understand to my regret that you did not enjoy your stay with us for which I sincerely apologise. I have well taken into account all of your comments and would like to assure you that they will help us to improve our quality of service. I hope that despite your disappointment on this occasion, you will give us the opportunity to welcome you back in the future. Sincerely yours, Alejandro Casamor Hotel Manager

8/10 - 좋아요

Michael H 님, Seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Convient but dry for customers - no swimming pool - business not family
답변 제공: Alejandro 님, 2015년 7월 28일
Dear Michael H, I want to thank you for taking the time to post your feedback following your recent visit to our hotel. All of our guests’ comments are extremely important to us and I do appreciate your participation. Sincerely yours, Alejandro Casamor Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋았음
좋았읍니다
답변 제공: Magalie 님, 2015년 7월 25일
Dear guest, I would like to thank you for having taken the time to post your feedback following your recent visit. Indeed, all our guests’ feedback is extremely important to us and we do appreciate your participation. All of the team looks forward to welcoming you back when you next require accommodation in Paris. Sincerely yours, Alejandro Casamor Hotel Manager

8/10 - 좋아요

HONG GEUN 님, 부천 한국

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
파리의 마지막밤
호텔이 신도시쪽이라서 깨끗하고 매우 편안했다. 아쉬움이라면 호텔의 카운터를 찾는게좀 어려움이 있고 가격대비 아침이 너무 빈약하다.

10/10 - 훌륭해요

JJ 님, KOREA

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
편리한 위치
Good Location!!
답변 제공: Magalie 님, 2015년 2월 14일
Dear JJ, Thank you for taking the time to post your feedback following your stay at the Hilton Paris La Defense. We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. I am delighted to learn that you enjoyed your stay with us. Your enthusiasm for our hotel is very much appreciated and is a great source of motivation for the entire team. I look forward to welcoming you again to our hotel. Sincerely yours, Gérald Van Reck Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

mr bang 님, seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
전체적으로 아주 만족
위치는 렌트카를 가지고 다녔기떄문에 불편한것은 없었습니다. 주차비는 비쌉니다 하루 26유로 나갔다올때마다 시간에따라 지불합니다. 전화통화비도 비싸더군요 5분 해외전화아닌데 20유로 나옴. 하루 식사비가 나갔네요 이런것들빼고 대부분 만족

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

턱없이 비싼 옵션
하루 인터넷 24유로, 룸서비스 차지 7유로, 저녁식사 전혀 먹을 것 없음. 근처 쇼핑센터 우리나라 동대문 두타 수준임, 저녁6시면 공동화로 쇼핑도 식사도 불가능

6/10 - 괜찮아요

승리 님, 서울

아늑한 침대
식사가 좋았음.스텝들도 대체적으로 친절했으며 룸상태도 비교적 청결했음.

8/10 - 좋아요

steve

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

8/10 - 좋아요

미영

좋아요: 객실의 편안함
라데팡스에서는 제일 나을듯.
파리 4일중 하루를 개선문 힐튼, 3일을 라데팡스 힐튼에서 묵었음..... 개선문 힐튼이 더 럭셔리하긴 했지만 라데팡스 지역에 호텔을 잡는다는 여기가 제일 좋을것 같다는 생각임. 어차피 그 하루는 라데팡스에만 있을 생각이었으므로 흡족했음. 근처에 마트가 있는 것도 좋았고, 솔직히 위치가 여타 관광지들과 떨어져 있긴 하지만 라데팡스에 가보실 분들은 하루쯤 묵는 것도 괜찮을 것 같다

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
라데팡스 힐튼
교통도 편리하고 깔끔하고 편안합니다..

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
New and Clean
This new and clean hotel with big rooms compare to other hotels in Paris. It was comfortable and clean and with helpful staffs. But nothing outstanding. Due to the location of hotel itself. this hotel is connected with the big shopping center and metro station. If you want to feel something special in Paris(like Romantic view and special atmosphere), better not to take this hotel.

8/10 - 좋아요

Tricia

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great property. Staff were friendly and accommodating. Weird noise kept going off in room. Sounded like a drill and went off almost hourly. Brief but annoying. Difficult for drivers to get you close. Be aware they may need to drop off and pick you up at another location but brief walk to the hotel. Overall room was large and nice.
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Emmanuel More, General Manager. 님, 2024년 5월 13일
Dear Tricia, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. It is always nice to see that our efforts are appreciated by our customers. However, please accept our sincere apology concerning the noises.We are reviewing your comments with our team as we continually work to improve our guest experience.Thank you for your understanding and for helping us to improve the quality of our service. We hope to see you again on a future visit to France.Sincerely,

2/10 - 너무 별로예요

Randy

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
Did not have room ready on time!
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Emmanuel More, General Manager. 님, 2024년 5월 13일
Dear Randy, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. I am sorry to read that you did not enjoy your experience at our property. For any inconvenience experienced I would like to apologize on behalf of my entire team.We hope you will consider staying with us in the future and allowing us the opportunity to restore your faith in our hotel. Thank you again for your time and feedback.Kind Regards,

8/10 - 좋아요

xuanming

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Pratique
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Emmanuel More, General Manager. 님, 2024년 4월 16일
Dear Xuanming,Thank you for choosing the Hilton Paris La Défense and for taking the time to offer your feedback.We hope to see you again on a future visit to France.Best regards,

10/10 - 훌륭해요

KOZONO

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Almost is so good, but access is so difficult in the time of out service for the building.
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Emmanuel More, General Manager. 님, 2024년 4월 2일
Dear Kozono, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel.We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us, we are sorry to hear you had some difficulties to enter the building. We are reviewing your comments with our team as we continually work to improve our guest experience.The entire team looks forward to the pleasure of welcoming you back to Hilton Paris La Défense very soon.Thank you again for your time and feedback.Kind Regards,

10/10 - 훌륭해요

Hiroki

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 7박 숙박함
답변 제공: Emmanuel More, General Manager. 님, 2024년 3월 19일
Dear Hiroki, Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us.We sincerely appreciate your review and are delighted to read that you enjoyed your recent stay with us. It is always nice to see that our efforts are appreciated by our customers. We hope to see you again on a future visit to France.Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Oscar Eugenio Medina

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
next to metro and excellent staff and amenities
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Emmanuel More, General Manager. 님, 2024년 3월 12일
Dear Oscar, Thank you for choosing the Hilton Paris La Défense and for taking the time to offer your feedback.We sincerely appreciate you review and are delighted to read that you enjoyed your stay with us, It is always nice to see that our efforts are appreciated by our customers.We hope to see you again on a future visit to Paris.Warm regards,

10/10 - 훌륭해요

JURANDIR HERMES

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Maravilhoso.
O hotel é 4 estrelas, mas parece 5 estrelas. Atendimento perfeito, quartos espaçosos e confortáveis, ideal para famílias. Café da manhã farto e com cozinheiro que prepara ovos e omeletes na hora. Para não dizer que é perfeito eu senti falta de uma máquina de sucos naturais ou suco de laranja natural espremido na hora. Dentro do Cnit a poucos minutos do coração de Paris de metro e RER e TER. Certamente será minha escolha em nova estadia em Paris, a Capital do mundo.
2024년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Emmanuel More, General Manager. 님, 2024년 2월 7일
Dear Jurandir, Thank you for choosing the Hilton Paris La Défense and for taking the time to offer your feedback. We are truly heartened to receive your generous review and are delighted to read that you enjoyed your stay. It is always nice to see that our efforts are appreciated by our customers.We hope to see you again on a future visit to France.

10/10 - 훌륭해요

aashish

2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Emmanuel More, General Manager 님, 2024년 1월 30일
Dear Ashish, Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We sincerely appreciate your review and are delighted to know that you enjoyed your stay with us.We hope to have the pleasure to welcome you again soon! Best regards,

10/10 - 훌륭해요

KNJ

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good, comfortable stay
Very comfortable, good-sized room and everything clean and working.
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Emmanuel More, General Manager 님, 2024년 1월 30일
Dear guest, Thank you for choosing the Hilton Paris La Défense and for taking the time to offer your feedback. We are truly heartened to receive your generous review/feedback and are delighted to read that you appreciated the cleanliness of the room. It is always nice to see that our efforts are appreciated by our customers.We hope to see you again on a future visit to France.Kind Regards,

2/10 - 너무 별로예요

gustavo

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Terrivel , tem obras na frente do hotel
Terrivel Nao avisaram que tem hobras na frente do hotel. Taxi nao chega Tem que entrar pelo fundo de um shopping puxando malas sem ajuda nenhuma do hotel ,e sem aviso do problema . Terrivel a experiencia
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Emmanuel More, General Manager 님, 2024년 1월 26일
Dear Gustavo, Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us.I am sorry to read that our services and facilities were not up to your satisfaction and I would like to apologize for any inconvenience this has caused you. We are reviewing your comments with our team as we continually work to improve our guest experience.We hope you will consider staying with us in the future and allowing us the opportunity to restore your faith in our hotel. Thank you again for your time and feedback.Kind Regards,

2/10 - 너무 별로예요

gustavo

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Reforma na frente do hotel virou um caos
Terrivel Tem umal reforma na frente da porta do hotel. Esta interditada a porta principal. Tivemos que entrar com um monte de malas e criancas pelo fundo de um shopping , mal identificado Sem funcionarios pra ajudar com bagagem Uber nao entra por ser uma area privada do shopping Depois das 21:00 lo shopping fecha , tem só umal portinha dos fundos pra entrar. Sem sinlalizacao nem aviso de horario no hotel . Uma localizacao que parece ser bem perigosa Nota zero pelo transtorno , localizacao e informacoes sobre essa reforma So da pra pegar taxi privativo do shopping , Tem que andar muito pra pegar UBER ou BOLT
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Emmanuel More, General Manager 님, 2024년 1월 25일
Dear Gustavo, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel.We sincerely appreciate your feedback/review and we are very sorry we fell short in meeting and exceeding your expectations of an exceptional stay. Please consider that the hotel is located in the heart of the CNIT and it is a private property that closes at 9:00pm; that is why from that time there is only one entrance to the hotel. However, we are constantly working to offer a better experience for our clients. We look forward to welcoming you back soon at Hilton Paris La Défense to try to redeem your trust in our hotel and to provide you with a far better service than what you have experienced. Thank you again for your time and feedback.Kind Regards,

2/10 - 너무 별로예요

kento

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Emmanuel More, General Manager 님, 2024년 1월 30일
Dear Kento, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. I am sorry to know that you did not enjoy your experience at our property. For any inconvenience experienced I would like to apologize on behalf of my entire team.We look forward to welcoming you back soon at Hilton Paris La Défense to try to redeem your trust in our hotel and to provide you with a far better service than what you have experienced. Thank you again for your time and feedback.Kind Regards,

10/10 - 훌륭해요

Yungjing

2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Emmanuel More, General Manager 님, 2024년 1월 15일
Dear Yungjing, Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us.We hope to have the pleasure to welcome you again soon, do not hesitate to book your next stay with us. Sincerely,

8/10 - 좋아요

Luceta

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Emmanuel More, General Manager 님, 2024년 1월 30일
Dear Luceta, Thank you for taking the time to rate your experience about your recent stay at our hotel.We sincerely appreciate your review and we are very sorry we fell short in meeting and exceeding your expectations of an exceptional stay.We hope you will consider staying with us in the future and allowing us the opportunity to restore your faith in our hotel. SIncerely,

6/10 - 괜찮아요

Blerina

출장 여행
It serves its purpose
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Emmanuel More, General Manager 님, 2024년 1월 15일
Dear Blerina, Thank you for taking the time to rate your experience about your recent stay at our hotel.I sorry to learn that some services and facilities were not up to your satisfaction and I would like to apologize for any inconvenience this has caused you.We hope that what happened will not prevent you from staying with us again and look forward to welcoming you back soon.Sincerely,

4/10 - 별로예요

George

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
Expected much better
Things started to go wrong from the moment I got to the Hilton (which is inside a shopping centre called CNIT). I arrived later than expected (around 9.30pm) but the CNIT closes at 9 so the main entrance (with signed for the Hilton) was locked and no other signs anywhere to show where to do or what to do! After 20 minutes of looking around, I had to give up and call the hotel to be given instructions of how to go through the construction ground to find a side entrance with a small sign to press a button to call the hotel so they can open the door! WHY! It shouldn't be this hard just to get in! Once in all went as expected. Checked in, went to the room number 210 (odd room with a Gym in it - See Pics). View from the window of the construction outside I walked thought to get to the Hilton. Went to bed, then at around 3:30 am, the noise started from the guys doing the construction outside my window! 3:30 AM - Are they mad? Do they not know its a hotel with people trying to sleep! Needles to say, that was the last of my sleep, and the hotel said I was "unlucky" and they "cant help what time the workers starts" as its not them doing it! Well, that makes it OK with me - NOT! £200+ to have a crappie night sleep!?! This was my first time in the Hilton here, and my last time. I come monthly to La Defense and I normally stay at the Renaissance nearby and its far far better all round. If only it hadn't been fully booked, I would have stayed there this time too :(
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Emmanuel More, General Manager 님, 2024년 1월 12일
Dear George, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. I am sorry to read that our services and facilities were not up to your satisfaction and I would like to apologize for any inconvenience this has caused you. Kindly note that the building works are for the CNIT and not for the hotel, we do not have control over the working hours of the staff. These works are to improve the experience of the clients in the future. We thank you for your understanding and hope that you consider staying at Hilton Paris La Défense to try to redeem your trust in our hotel and to provide you with a far better service than what you have experienced. Sincerely,