외관

윈드햄 그랜드 잘츠부르크 컨퍼런스 센터 여행 후기

4 out of 5
윈드햄 그랜드 잘츠부르크 컨퍼런스 센터
Fanny Von Lehnert Strasse 7, Salzburg, Salzburg

이용 후기

8.0

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 1000개 이용 후기 중 376개" "
평점 8 - 좋아요. 1000개 이용 후기 중 360개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1000개 이용 후기 중 158개" "
평점 4 - 별로예요. 1000개 이용 후기 중 78개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1000개 이용 후기 중 28개" "

8.2/10

청결 상태

8.2/10

직원 및 서비스

7.8/10

편의 시설/서비스

8.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.2/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

HyoungJoong

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Cen 님, 2023년 12월 27일
Dear Guest,Thank you for such a positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back. Best regards,Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Centre

6/10 - 괜찮아요

Hyeonjung

2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg 님, 2023년 9월 11일
안녕하세요.저희 호텔을 방문해주셔서 감사합니다.저희 호텔에서의 경험이 전체적으로 아쉬우셨던 것 같아 죄송합니다. 앞으로 모든 투숙객분들께 더욱 만족을 드릴 수 있는 호텔이 될 수 있도록 노력하겠습니다. 소중한 의견 감사합니다. 부디 저희 호텔에서 머무시는 동안 잘츠부르크에서 편안한 여행 되셨길 바랍니다.다음에 기회가 된다면 다시 한 번 찾아주세요. 감사합니다.Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Centre

10/10 - 훌륭해요

Dayoung

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
다좋았던 여행
리뷰보고 걱정 한가득 안고갔는데 룸 컨디션도 좋고 데스크 직원들도 친절했어요 다만 다른 고객들이 앞에 줄서있는데 새치기 하는 사람들 정리는 필요할것같아요 새치기로 들어와도 친절하게 하는게 호텔 방침인건지.. ㅇㅏ 3박 머물렀는데 침구 정리만 하더라구요 룸 청소를 매번 요청해야하는건지 이게 이나라의 방식인건진 모르겠어요 불만은 없었어요,, 모.. 룸에 네스프레소 있는것도 좋았는데 다먹어도 안채워두던데 팁놓고 모ㅇㅓ캡슐스플리즈 메모 써두고 비떼 적어두었더니 채워는 두셨슴미다.. 참고하세요 호텔은 중앙역 바로앞에 버스도 잘다녀서 교통편도 매우매우 편리하고 나쁠것 하나 없이 좋았어요 다만 호텔 바로 앞에 철거 공사중이라 아주 조금 신경쓰이는 정도..? 밤에 걸어다니기 무서운정도...? 룸 창문 열면 낮에 철거 작업 하시느라 바로 앞에서 공사하시는 정도...? ㅎㅎㅎ 창문 닫고있어서 상관은 없었습니다만 잘츠부르크 경관은 너무너무 좋았구요 암튼 여행자체로 힐링되는 잘츠부르크였습니다 다시가고싶네요~!
2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg 님, 2023년 8월 28일
안녕하세요.저희 호텔을 방문해주셔서 감사합니다.지내시는 동안 저희 호텔에 대해 전체적으로 만족하신 것 같아 다행입니다. 그중에서도, 호텔의 위치와 객실에 대해 좋게 평가해주신 점 대단히 감사드립니다. 주변 교통도 편리한 덕분에 이동에 불편함이 없으셨다니 저희도 기쁘네요. 또한 저희 직원들에 대해 특별히 언급해주신 점 대단히 감사드립니다. 다만, 객실 청소와 관련해 다소 아쉬움을 느끼신 것 같아 죄송합니다. 투숙 중 경험하신 부분에 대한 의견은 관련 부서와 공유하여 개선할 수 있도록 노력하겠습니다. 소중한 의견 감사합니다. 나눠주신 의견을 통해 앞으로 더 좋은 서비스를 제공할 수 있는 호텔이 되도록 노력하겠습니다. 부디 저희 호텔에 머무시는 동안 잘츠부르크에서 즐거운 여행 되셨길 바랍니다.다음에 기회가 된다면 다시 한 번 뵐 수 있길 기대하겠습니다. 감사합니다.Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Centre

6/10 - 괜찮아요

Taesoo

가족 여행
가족이 3일 묵었어요
잘츠부르크역에서 무척 가까워서 좋았어요 작은 실내수영장이 있어 아이 동반가족에 추천합니다
2023년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair, General Manager 님, 2023년 3월 22일
Dear Taesoo,We are very pleased that you felt very comfortable with us and we hope that your path will lead you back to us very soon. Kind regards, Roland Mittermair, General Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair, General Manager 님, 2022년 9월 8일
Dear guest, we are sorry that we did not meet your expectations. Of course, your feedback is important to us and we are constantly trying to improve. Thank you very much for sharing your feedback with us. Best regards, Roland Mittermair, General Manager

10/10 - 훌륭해요

JI HYUN

2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair, General Manager 님, 2022년 8월 1일
Dear JI HYUN, thank you very much for sharing your feedback with us. We are delighted about your satisfaction with our hotel. It would be nice to welcome you back in future. Best regards, Roland Mittermair, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Hongsub

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Roland MIttermair, General Manager 님, 2022년 6월 17일
Dear guest, thank you very much for your feedback. It would be nice to welcome you back in future. Best regards, Roland MIttermair, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Hwa Jung

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good!
Everything is good. but parking lot is not a free.
2021년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair, General Manager 님, 2021년 11월 2일
Dear Hwa Jung, thank you very much for taking the time to share your experience with us. We are delighted about your satisfaction with our hotel and we hope to welcome you back in future. Best reagrds, Roland Mittermair, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Myoung Seok

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
방이 깨끗하고 매우 쾌적합니다. 직원도 친절하고 전반적으로 매우 만족합니다. 가격도 적절했습니다.
2020년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair, General Manager 님, 2020년 11월 4일
Dear Myoung Seok, thank you very much for taking the time to share your experience with us. We are delighted about your satisfaction with our hotel and we hope to welcome you back in future. Best regards, Roland Mittermair, General Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 객실의 편안함
Cleanliness: Not bad. / Comfortable / Insufficient electrical outlets / inconvenient / relatively high price / near train station / kindly
2019년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair, General Manager 님, 2019년 10월 30일
Dear guest, thank you very much for taking the time to share your experience with us. We are sorry that we did not totally meet your expectations. Best regards, Roland Mittermair, General Manager

10/10 - 훌륭해요

DOO HWAN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋은 위치 청결함
짐이 많은 상태에서 기차여행을 하였기 때문에 기차역 가까운 곳을 선호 하녔다. 매우 편리했고 관광준심지까지는 버스를 타고 이동할 수 있었다 청결 친절하였다
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair, Gerneral Manager 님, 2019년 8월 30일
Dear DOO HWAN, thank you very much for taking the time to share your experience with us. We are delighted that you felt so comfortable in our hotel and we hope to welcome you back in future. Best regards, Roland Mittermair, Gerneral Manager

10/10 - 훌륭해요

hyuna

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
중앙역에서 나오자마자 숙소가 보여서 좋았습니다. 교통과 주변 편의시설 좋습니다. 침실 화장실 등 내부시설 역시 깔끔해 너무 좋았습니다. 조리시설을 갖췄으며 지하에 세탁시설까지 너무너무 잘 묵다 갑니다. 다만, 에어컨이 없습니다. 너무 더운 날은 걱정이 되네요.
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair, General Manager 님, 2019년 8월 21일
Dear Hyuna thank you very much for taking the time to share your experience with us. We are delighted that you felt so comfortable and that you were so satisfied with the service we deliver. However, each room is equipped with air conditioning. If you have any questions about the air conditioning, please contact our reception desk for your next visit. We hope to welcome you back in future. Best regards, Roland Mittermair, General Manager

4/10 - 별로예요

SUN WOO

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Not clearing the credit hold fast enough
Credit hold at the time of check-in was not cleared even 13 days passed after check-out. I dropped international call to urge the cancellation of credit hold and they promised to check and call back. No return call or credit hold cancellation after 4 days passed my initial call to Wyndham Grand Salzburg...
2019년 7월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair, General Manager 님, 2019년 8월 12일
Dear guest, thank you very much for sharing your feedback with us. We are delighted that we received the highest possible score from your side and we hope to welcome you back in future. Best regarids, Roland Mittermair, General Manager

10/10 - 훌륭해요

SO-YEONG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair, General Manager 님, 2019년 8월 9일
Dear Mr. So-Yeong, thank you very much for your feedback. We are delighted that you felt so comfortable and we hope to welcome you back soon. Best regards, Roland Mittermair, General Manager

10/10 - 훌륭해요

KYOUNGCHUL

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair, General Manager 님, 2019년 8월 6일
Dear Kyoungchul, thank you very much for taking the time to share your experience with us. We are delighted that you felt so comfortable in our hotel and we hope to welcome you back in future. Best regards, Roland Mittermair, General Manager

8/10 - 좋아요

WOO JIN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
괜찮은 호텔~~^^
호텔은 전반적으로 괜찮습니다. ㅎr ㅈ1 만 약간 쭝꾹냠쌔가 남니다. 아뉘 쪼꼼 씸하께 나요. 수우~ 건 과 침 9 Ryu도 좀 5 Re 된 넉김? 내 암 시가 조금 납니다. 설명하기 힘든 먼가 Sick 초 넉김의 퀘 - 퀘 - 한,, ? 위치는 중앙역과 걸어서 5분? 안걸립니다. 가까워서 좋았어요~ 수영장은 딱지 in nose 만합니다.
2019년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair, General Manager 님, 2019년 8월 2일
Dear guest, thank you very much for your feedback. We are delighted that you felt so comfortable at our hotel and we hope to welcome you back in future. Best regards, Roland Mittermair, General Manager

6/10 - 괜찮아요

EUNJI

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
그냥그랬어요
룸 화장실도 그렇고 전반적으로 5성급호텔은 아님 아침에 do not disturb 걸어놨는데 하우스키퍼가 자꾸 문열었음
2019년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair, General Manager 님, 2019년 6월 28일
Dear Eunji, thank you very much for taking the time to share your experience with us. I am sorry that we could not totally meet your expectations. Kind regards, Roland Mittermair, General Manager

10/10 - 훌륭해요

HANYONG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
최고의 숙박
기차역 가깝고 쇼핑몰 있고 구시가지 가깝고 주차 편하고 좋아요.
2019년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair, District Manager South 님, 2019년 6월 7일
Dear guest, thank you very much for taking the time to share your experience with us. We are delighted that we received the highest possible score from your side. Thank you very much and we hope to welcome you back in future. Best regards, Roland Mittermair, District Manager South

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2018년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair, District Manager South 님, 2018년 12월 30일
Dear guest, I would like to thank you for your positive feedback. It is great to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Kind regards, Roland Mittermair, District Manager South

2/10 - 너무 별로예요

HWA SUNG 님, 서울

좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
최악임.
카페트가 매우 더러움. 가방을 펼쳐 놓았는데 온통 먼지 투성이가 됨. 최악임. 조식이 매우 맛이 없음. 과일 상태는 매우 안 좋고 심지어 이상한 냄새도 나고 콘프레이크통 안에는 수저가 들어있고 빵 집는 집게는 쟁반도 없이 바닥에 놓여 있음. 조식 식당 분위기도 최악임. 4성급 호텔이라 믿을 수 없을 정도임.
2018년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair, District Manager South 님, 2018년 12월 30일
Dear guest, I am sorry that you were not satisfied with the cleaniliness in our restaurant and I will have a talk with my colleagues about your stated situation. But it is great to hear that you enjoyed your room. Thank you very much that you took time to share your experience. Best regards, Roland Mittermair, District Manager South

10/10 - 훌륭해요

MYEONGRYEON

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
편안한 숙소
나쁘지않았어요~
2018년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair, District Manager South 님, 2018년 12월 30일
Dear guest, it is great to hear that you enyjoed your stay and that you felt comfortable in our hotel. It would be great to welcome you back in future. Best regards, Roland Mittermair, District Manager South

10/10 - 훌륭해요

☀️ 님, spain

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
호텔 시설이 깨끗하고 좋았다
건물이 깨끗하고 좋았다! 직원들의 친절함은 그냥 그랬다ㅜ 침대가 폭신폭신해서 좋았다! 화장실도 좋았다 수건도 많이 줘서 좋았다 근데 청소한다고 방문을 그냥 막 열어서 당황했다
2018년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: CR 님, 2018년 8월 9일
Dear guest, thank you very much for your great feedback! We are happy to see that you enjoyed your stay with us and we hope that we may welcome you again soon! Kind regards, Christina Rauter, PA to General Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
보통 비지니스호텔
중앙역에서는 가깝지만, 관광하기는 좋지 않았어요. 샤워기가 고장이 난 방이었고, 휴지도 먼저 채워놓지않아 불편했는데 이틀째에는 괜찮았습니다.
2017년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair 님, 2017년 12월 30일
Dear traveller, thank you very much for your constructive feedback! We will defenitely check the mentioned point as this is not according to our usual high standard! We hope that we may welcome you again in the future! Kind regards, Christina Rauter, PA to General Manager

8/10 - 좋아요

김미영 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
직원들이 친절한 호텔
위치도 역에서 가깝고 직원들이 친절해서 인상적이였던 호텔 클럽룸 ... (라운지 커피와 스낵이 훌륭)추천합니다
2017년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair 님, 2017년 12월 30일
Dear traveller, many thanks for your friendly feedback! It's great to see that you enjoyed your stay here that much and we hope we may welcome you again soon! Kind regards, Christina Rauter, PA to General Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

역에서 가깝고 넓어서 쾌적한 환경
시설은 오래됐으나 방은 넓고 중앙역에서 가까워 이동하기에 좋다 첫날 웰컴 와인과 과일도 준비해주어서 좋았음 직원들 친절도는 보통
2017년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair 님, 2017년 10월 30일
Dear traveller, thank you very much for your positive rating! I'm happy to see that you enjoyed your stay with us and I hope we may welcome you again in the future! Kind regards Christina Rauter PA to General Manager

2/10 - 너무 별로예요

wonsang

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
최악의 여행...
좋은평만있어서 괜찮다고 생각했는데 별로임. 한국에서 결재하고 갔는데 디파짓이라고 세번에 결재가 별도로 이루어져서 지금 확인중임. 597 유로 두번, 106 유로 한번 결재됨. 106 유로는 취소됨. 호텔상태도 매우 최악이고, 직원들도 매우 불량함.
2017년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Roland Mittermair 님, 2017년 8월 31일
Dear Wonsang, thank you for taking the time to share your experience with us! I am very sorry to see that we haven't been able to meet your expectations. I understand that you paid your stay already in advance. Still we're taking some deposit from all our guests for any incidentials. If no extra charges appear we cancel the full authorization amount. Please accept my sincerest apologies if this caused inconvenience for you! Kind regards Christina Rauter PA to General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
중앙역과 가까워서 편리하였습니다. 룸크기도 커서 좋네요. 주차장과도 가깝습니다.버스 이용하기 편해요
2017년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Christina Rauter 님, 2017년 7월 31일
Dear Guest! Thank you for your stay in our Hotel an dyour kind feedback. We hope to see you again. Best Regards Christina Rauter P.A. General Manager

8/10 - 좋아요

Sunjeong

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
전반적으로 깔끔하고 좋았어요. 위치도 좋음!
답변 제공: Roland Mittermair 님, 2017년 5월 30일
Dear Sunjeong, thanks a lot for your very nice feedback! I'm delighted to see that you enjoyed your stay with us that much and I hope we may welcome you again in the future! Kind regards Roland Mittermair General Manager

10/10 - 훌륭해요

SEOLHUI 님, Salzburg

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
중앙역과 도보 5분~10분거리이며, 방이 넓고 깨끗한 호텔
중앙역과 터미널이 가까워 관광지에 가는데 어렵지 않았습니다. 호텔도 크고 넓으며 직원들이 친절해서 질문을 하거나 요청을 하면 즉시 처리해줘서 편했습니다. 방이 넓어서 큰 캐리어 2개와 작은 캐리어1개를 다 펼쳐놓아도 넓었습니다. 호텔 또한 깨끗해서 마음에 들었습니다. 그리고 큰 플라자가 5분이내에 위치해 있어서 편했습니다.
답변 제공: Roland Mittermair 님, 2017년 5월 16일
Dear Seolhui, thanks a lot for your great feedback. I'm happy to see that we have been able to exceed your expectations. Hopefully we may welcome you again soon! Kind regards Roland Mittermair General Manager

8/10 - 좋아요

yeongseong

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: Roland Mittermair 님, 2017년 4월 19일
Dear Yeongseong, many thanks for your positive rating. I appreciate that you took the time to do so and I hope you will visit us again in the future! Kind regards Roland Mittermair General Manager

10/10 - 훌륭해요

daejung

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
교통이 아주 편리함
답변 제공: General Manager 님, 2016년 12월 31일
Dear traveller, many thanks for the great feedback! I'm happy to see that we have been able to exceed your expectations! I hope we will get the chance to welcome you again in the future! Kind regards Roland Mittermair General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: General Manager 님, 2016년 10월 30일
Dear traveller, thank you for staying with us and your rating! I hope we may welcome you again in the future! Kind regards Roland Mittermair General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋았어요.
방도 넓고 와이파이도 잘터지고 좋았었습니다.
답변 제공: Roland Mittermair 님, 2016년 2월 25일
Dear guest, I would like to thank you very much for taking the time to share with us and other travelers your latest experience at the Wyndham Grand Salzburg Conference Centre. It would be a great pleasure for us to welcome you back to the Wyndham Grand Salzburg Conference Centre in the near future! I remain with my best regards Roland Mittermair

8/10 - 좋아요

MISUN 님, 경기도

만족합니다.
잘츠부르크 중앙역에 가깝게 위치하고 패밀리룸을 이용하였는데, 객실크기에 만족하였습니다. 시설도 다른 유럽 호텔들에 비해 가격대비 훌륭합니다.
답변 제공: Roland Mittermair 님, 2015년 10월 21일
Dear MISUN, thank you very much indeed for taking the time to write a review following your recent stay with us at the Wyndham Grand Salzburg Conference Centre. We would be delighted to welcome you back in the near future. In the meanwhile I remain with my best regards Roland Mittermair General Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
그저그런
청결도:청소는 열심히 하는것 같지만 화장실 타일에 낀 검은 곰팡이? 그 외에는 대부분 깨끗함 시설:헤어드라이기,욕조,티,커피,커피포트 등등 있을건 다 있었음 다만 물 한병도 없이 웰컴 드링크나 과일도 없었음 어메니티는 치약 칫솔 당연히 없고 바디로션 바디워시 겸 샴푸하나 있었던듯? 서비스:별로 친절하다고 못 느낌. 불친절은 아니지만 그냥.어 왔어?정도? 팁을 2유로 두고 갔더니 그날 방은 처음 들어왔을때보다 깨끗해져있음 위치:역에서 정말 가까웠는데 주변이 문 닫은 상가들로 되어있는듯이 굉장히 조용해서 저녁에 들어갈때 살짝 무서웠음
답변 제공: Roland Mittermair 님, 2015년 9월 24일
Dear Traveler, thank you very much for your latest review about your stay at Wyndham Grand Salzburg Conference Centre. Feedback from our guests allows us to constantly improve our service. We would be delighted to welcome you back in the near future. I remain with my best regards Roland Mittermair General Manager

6/10 - 괜찮아요

Changsu

좋아요: 직원 및 서비스
만족은 하지만 가격에 비해서는 그다지..
전체적으로 보면 만족은 하나 가격에 비해 시설이 많이 노후되었습니다. 서비스는 괜찮은 편이며 사진과는 매우 다르므로 주의가 필요합니다. 위치는 역에서 가깝지만 시내 나가려면 무조건 대중교통을 이용하여야 한다는점 참고하세요. 가격만 싸진다면 괜찮을듯
답변 제공: Roland Mittermair 님, 2015년 9월 14일
Dear Changsu, thank you very much for your latest review about your stay at Wyndham Grand Salzburg Conference Centre. We would be delighted to welcome you back in the near future. I remain with my best regards Roland Mittermair General Manager

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
good location, friendly steps but awful foods
The location was very good, many facilities and train station are near the hotel. The reception was so kind. However the breakfast at the hotel was barely edible. Considering the quality, it is overpriced. I don't want to use breakfast if I revisit this hotel.
답변 제공: Roland Mittermair 님, 2015년 10월 27일
Dear traveler, thank you very much for your latest review about your stay at Wyndham Grand Salzburg Conference Centre. We would be delighted to welcome you back to the Wyndham Grand Salzburg Conference Centre in the near future. I remain with my best regards Roland Mittermair General Manager

8/10 - 좋아요

Byoung Mo 님, 대한민국

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
최고의 중앙역 접근성, 아쉬운 구시가 접근성
1. 역에서 걸어서 1분거리 2. 주변에 대형 몰과 슈퍼가 있어서 장보기 좋음 3. 친절한 프런트 직원 4. 다만, 구시가까지 트롤리/버스로 이동해야 하는 불편함.
답변 제공: Roland Mittermair 님, 2014년 10월 30일
Dear Byoung Mo, thank you very much for your latest review about your stay at the Wyndham Grand Salzburg Conference Centre. I am glad that you were satisfied with the service of our staff and we would be delighted to welcome you back to the Sheraton Salzburg Hotel in the near future. I remain with my best regards Roland Mittermair General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

10/10 - 훌륭해요

recluse 님, Seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
comfortalbe , easy access
very near to Salzburg Hbf. walking for 5min. It is very comfortable and clean. Very recommendable !
답변 제공: Roland Mittermair 님, 2014년 8월 26일
Dear traveler, thank you very much for your latest review about your stay at Wyndham Grand Salzburg Conference Centre. I am glad that you were so satisfied with the stay with us. We would be delighted to welcome you back to the Wyndham Grand Salzburg Conference Centre in the near future. I remain with my best regards Roland Mittermair General Manager

2/10 - 너무 별로예요

Carlos

가족 여행
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
Very disappointed! We mistaking left behind 2 bags of things that we had purchased. As soon as I realized I reached out to the hotel and they said that nothing was left behind! We didn't take it with us I am positive they were left behind! So either the maid services kept the bags quietly or they were careless and disposed without checking! It was super hard to get a definite answer as the guy that continued to answer the phone was a trainee and was confused! Not to mention that the language barrier was also an issue! Super disappointed!!! BTW, our bathroom had no body or shampoo... I requested it and never got addressed!!!!
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Cen 님, 2024년 4월 4일
Dear Carlos,Thank you for taking the time to share your feedback.We are pleased to hear that you found the condition of our hotel to meet your expectations. However, it deeply saddens us to learn of the challenges you encountered regarding the items you believe were left behind. While our hotel team is trained to handle lost and found items with the utmost care and honesty, we regret any distress this situation may have caused you. We are committed to providing superior service and it concerns us that you experienced a communication difficulty; please rest assured that we aim to support all our guests effectively, regardless of language differences. We have also noted your comments about the lack of bathroom toiletries and apologize for this oversight. Our standard is to ensure all amenities are well-stocked and ready for our guests' use. Your feedback is invaluable in helping us to improve our guest experience and we genuinely hope you felt welcomed and valued during your stay aside from the issues mentioned.We look forward to welcoming you again. Best regards,Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Centre

10/10 - 훌륭해요

Rick

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Cen 님, 2024년 4월 4일
Dear Rick,Thank you for this positive review of your stay.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.We look forward to welcoming you again soon.Best wishes,Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Centre

8/10 - 좋아요

Ashley

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
A great stay
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Cen 님, 2024년 4월 4일
Dear Ashley,Thank you for such a positive review of your stay.We are delighted to hear that our commitment to maintaining exemplary standards of cleanliness met your expectations and that the condition of our hotel added to the enjoyment of your stay. It is truly rewarding to know that the service provided by our dedicated team resonated so well with you. Our staff takes great pride in offering a welcoming and attentive experience to all our guests.We hope to see you again on a future visit.Kind regards,Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Centre

8/10 - 좋아요

Michael

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Cen 님, 2024년 3월 12일
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihr Feedback.Wir freuen uns sehr, dass Sie die Sauberkeit unseres Hauses und den Zustand des Hotels mit voller Punktzahl bewertet haben, was unsere hohen Standards in diesen Bereichen widerspiegelt. Es ist uns ein Vergnügen zu hören, dass unsere Einrichtungen und der Service zu einem angenehmen Aufenthalt beigetragen haben. Wir bedauern, dass unser Service nicht vollständig Ihren Erwartungen entsprochen hat, und möchten Ihnen versichern, dass wir stets bestrebt sind, unseren Gästen ein exzellentes Erlebnis zu bieten.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Centre

8/10 - 좋아요

Karen 님, Bangalore

2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Cen 님, 2024년 3월 21일
Sehr geehrte Karen,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung über unser Hotel zu schreiben.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Hoffentlich entscheiden Sie sich auch bei Ihrem nächsten Aufenthalt in Salzburg wieder für uns.Herzliche Grüße,Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Centre

6/10 - 괜찮아요

Cameron

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Cen 님, 2024년 2월 8일
Liebe Cameron,vielen Dank für Ihr Feedback.Wir bedauern zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht vollständig geniessen konnten und wir möchten uns für eventuelle Unannehmlichkeiten entschuldigen.Wir würden uns sehr freuen, Sie auch in Zukunft wieder als Gast bei uns begrüßen zu dürfen.Freundliche Grüße,Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Centre

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Cen 님, 2024년 1월 24일
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für die nette Bewertung unseres Hotels.Wir sind begeistert, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben und einen schönen Aufenthalt hatten.Wir würden uns über einen erneuten Besuch von Ihnen sehr freuen.Herzliche Grüße,Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Centre

2/10 - 너무 별로예요

Hubert

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Cen 님, 2024년 1월 22일
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihr Feedback.Wir bedauern es sehr, dass Sie mit unserem Hotel und insbesondere mit unserem Service nicht zufrieden waren. Es würde uns sehr freuen, wenn Sie uns mitteilen könnten, was genau an unserem Service nicht gut war. Dadurch können wir uns weiter verbessern.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Centre

6/10 - 괜찮아요

klas

2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Cen 님, 2024년 1월 15일
Dear Klas,Thank you for taking the time to share your opinion with us regarding your stay.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We hope to welcome you back. Best wishes,Ihr Team vom Wyndham Grand Salzburg Conference Centre