아침 식사, 점심 식사 및 저녁 식사 제공

힐튼 비엔나 플라자 여행 후기

5 out of 5
힐튼 비엔나 플라자
Schottenring 11, Vienna

이용 후기

9.0

매우 훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 1000개 이용 후기 중 624개" "
평점 8 - 좋아요. 1000개 이용 후기 중 272개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1000개 이용 후기 중 67개" "
평점 4 - 별로예요. 1000개 이용 후기 중 22개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1000개 이용 후기 중 15개" "

9.2/10

청결 상태

9.0/10

직원 및 서비스

8.8/10

편의 시설/서비스

9.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

9.0/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Jonghoon

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: David 님, 2023년 11월 20일
Thank you for reviewing your recent stay with us. We hope to welcome you back in the future.

8/10 - 좋아요

SEOKYOUNG 님, Beverly Hills

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
주차시설부족
2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: David 님, 2023년 8월 23일
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to provide feedback. We're glad to hear that you had an overall positive experience. We appreciate your comment regarding the lack of parking facilities, and we understand that convenient parking can be important for our guests.While we have on-site parking, we'd like to inform you that we have as well nearby public garages where you can park your vehicle during your stay. Our team is more than happy to provide you with parking alternatives and assist you in making the necessary arrangements.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future and providing you with another great stay.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 7월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Jong Yun

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
아주 만족스러움
3년 전 Hilton Vienna에 묵었을때, 돈이 아까울 정도로 리모델링 되지 않은 낡은 방이 너무 실망스러웠는데, <힐튼 비엔나 플라자>는 겉에서 건물을 보기에는 역사가 있어 보이지만, 방이 리모델링 되어 깔끔했다. 코비드 시대, 여행하기 불안한 투숙객들을 위해 방 곳곳마다 청소가 깔끔하게 되었음을 알리는 정보가 있었다. 따로 엑스트라 베드를 요청하지 않았는데도 엑스트라 침대가 마련되어 있는 경우는 처음이었고, 모두 너무도 편안하게 잘 잤다. 침대도 허리 안아프고 편했다. 작은 물이 두병 제공된다. 슬리퍼는 3명 투숙이지만 2켤레가 준비되어 있었음. 아마 따로 요청하면 하나 더 줬을 것 같지만 귀찮아서... 6살 아이를 데리고 슈테판 쪽으로 관광 다니기에 전혀 멀지 않았고, 다음에도 비엔나에 오면 이곳에 묵을 생각이다. 경찰서와 UN 앞이라 더욱 동네가 깔끔하고 안전한 느낌이었다. 주차장은 지하 1,2층으로 나뉘어 있는데, 엘리베이터가 로비로 바로 연결되어 짐 옮기기에 이보다 더 편할 수 없었다. 주차는 하루에 40유로. 조식은 화려하지 않지만 남이 해주는 밥은 언제나 옳음. 가족 모두 배고프지 않게 잘 먹었다. 투고잔이 준비되어 있어, 집으로 돌아가는 길, 커피를 마시며 갈 수 있었다.
2021년 9월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
기본적 서비스 매뉴얼도 지키지 않는 최악의 호텔
이번 여름 비엔나에서 가족여행을 하면서 이용함. 도착해서 체크인서류에 룸 청소와 시트 교체를 매일 해줄것을 요청하는 란이 있어서, 청소를 매일 해주는 사항에 체크를 했습니다. 첫날 가족과 함께 비엔나의 명소를 관광하고 한식당에서 저녁 식사를 한 뒤 방에 오후 9시쯤에 도착했는데, 아침에 나갈때 어질러져 있던 상태 그대로 였습니다. 심지어 욕실 청소도 되어있지 않아서, 저희 가족이 로비에서 기다릴테니 방청소를 해달라고 프런트데스크에 요청했는데, 오늘은 룸서비스 직원들이 퇴근했으니 그냥 자라고 했습니다. 5성급 특급호텔에서 침구정돈과 화장실 청소가 안되어 있는 황당한 경험을 처음이었습니다. 내가 체크인 서류에 청소를 매일 해줄것을 요청했다고 해도, 직원들이 퇴근해서 어쩔 수 없으니 그냥 자라는 말만 되풀이 하다가 결국 다른 방으로 바꾸어서 자라고 했어요. 저녁 10시가 넘은 시간에 풀어놓았던 짐을 모두 다시 싸서 다른 방으로 옮겨서야 샤워를 하고 잘 수 있었습니다. 다른 문제는 우리 가족 모두의 여권을 도난 당했다는 것입니다. 첫날 PCR검사 결과지를 식당이나 공공장소에서 요청해서, 검사를 받을 때 여권을 지참해야하기 때문에 도착 첫날 여권을 모아서 파우치에 넣고 나가서 검사를 받고 난 뒤에, 호텔로 돌아와서 방에다 보관했습니다. 여권을 가지고 다니면 분실의 우려도 있고해서, 여권을 담아둔 파우치를 옷장에 넣어두고 나머지 일정을 소화했습니다. 그런데 첵크아웃할 때, 방에 두었던 여권이 없어진 사실을 발견했습니다. 혹시 룸서비스에서 방을 청소할 때 여권을 발견해 보관하고 있는지를 확인해 달라고 했는데, 그런 사실이 없다면서, 체크인 뒤에 사용하던 방에 가서 여권이 있는지 확인하는 것조차 거절했습니다. 결국 다음 일정인 뮌헨에 가서 여권 분실 신고를 한 뒤에 재발급 받아야 했습니다. 정말로 최악의 고객 서비스를 하는 호텔입니다. 프런트 데스크의 직원들의 태도도 불순하고 너무 사무적인 경직된 모습이었습니다. 체크인과 체크아웃시에 로비가 협소한 관계로 너무 붐비고 시간이 너무 많이 소요되었습니다. 2성급 호텔에도 못미치는 아주 형편없는 서비스를 제공하는 호텔입니다. 비엔나에 다른 좋은 호텔들이 많기 때문에, 서비스가 엉망인 힐튼 플라자는 권유하고 싶지 않습니다. 저희 가족은 힐튼 비엔나 플라자에서의 숙박이 그야말로 악몽이었습니다.
2021년 7월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Stephanie 님, 2021년 7월 26일
Dear valued guest, Thank you very much for your rating, very much looking forward of welcoming you back. Best regards, Stephanie Front Office Manager

6/10 - 괜찮아요

Lee

출장 여행
늘 하던데로
그냥 뭐 그렇게
2019년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Carina Manoch Executive Lounge Manager 님, 2020년 2월 2일
Thank you for your great feedback.

8/10 - 좋아요

HYOUNG JUN

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깨끗하고 조용한 호텔
호텔은 작고 아담하지만 깨끗하고 직원들이 상당히 친절합니다. 시내 중심은 아니지만 버스와 지하철이 붙어 이동이 좋습니다. 특히 비엔나는 저녁에 좋은 레스토랑 예약하기 어려운데, 컨시어지 서비스를 통해 예약할 수 있는 점이 좋았습니다.
2019년 12월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가족여행 강추
슈테판성당 걸어서 15분. 직원들 친절. 조식은 기대보다 별로( 평범 ) 라운지 이용할 수 있는 룸이라 좋았음. 라운지 시간별로 음식 다르게 나오고 저녁 6~8시엔 와인 맥주도 제공해줘서 좋았음. 펜트하우스 스위트룸은 룸 2개에 중간에 거실있는 구조.. 발코니밖에서 멀리 슈테판성당도 보임. 4인 가족으로 편하게 이용.
2019년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

JaeDeok

2019년 12월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

SANG MIN

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
힐튼 비엔나프라자 굿
숙소위치와 청결함이 매우 좋음. 주차장 공간도 충분함. 관광지와 가까워 가족 여행으로 매우 좋음
2019년 11월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Joo Yeon

2019년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
비엔나 여행하기에 좋은 곳이예요.
체크인 체크아웃이 간편하고, 위치도 좋아서 트램타고 다른 곳으로 이동하며 관광하기 좋은 호텔입니다. 방도 깨끗하고 넓은 편이라 편안하게 이용했어요.
2019년 10월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
very quiet good breakfast good transport but very expensive water(4.5Euro/1bottle 0.75L) not free water
2019년 10월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
모든 것에 만족한 호텔이었습니다.
시내 중심에 위치해서 이동이 편리했고, 호텔 객실도 깨끗하게 정돈되어 있었습니다. 직원들도 모두 친절했고, 매일 아침 식사한 부페 식당인 에밀도 식사의 질이 훌륭했고, 사흘동안 머무르면서 저녁도 두번이나 호텔에서 식사를 했을 정도로 맛이 있었습니다.
2019년 10월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
시설은 좋았지만 서비스가 별로였습니다. 5성급 호텔이라고 말하기에는 너무나 별로였습니다. 체크인 시간이 훌쩍 넘었는데도 방이 준비가 되지 않았고 계속 제가 직접 리셉션에 가서 문의해야만 방 준비 여부를 알 수 있었습니다. 방이 준비됐다고 하고 올라갔는데 3명으로 예약한 방에 침대나 어매니티가 3명분이 아니었습니다. 이렇게 전혀 준비되어 있는 상태가 아니었고요, 리셉션에 컴플레인을 걸자 미안하다고 하지만 전혀 진심이 느껴지지 않았고 계속 메이드 탓만 하더라구요. 이 일은 리뷰를 읽다보니 이전에도 일어난 적이 있더군요. 그리고 체크아웃 하는 날 갑자기 오전에 메이드가 문을 두드려서 여니까 뭐라고 말을 하더니 그냥 쓱 갔습니다. 청소도구함을 가져온 것도 아닌데 왜 문을 두드렸는지 알 수가 없네요. 이 일 또한 다른 리뷰에서도 읽을 수 있었고요. 와이파이 역시 체크인할 때 안 알려주고 돈을 내라고 해서 리셉션에 전화를 하니 프로모션 코드를 알려주는데 사실 이런 건 애초에 체크인 과정에서 알려줘야 하는 거 아닌가요? 5성급 호텔에 걸맞지 않는 서비스였습니다.
2019년 8월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
친절하고 좋습니다. 관광지와는 걸어서는 좀 거리있지만 트램 역에 가깝습니다. 지하철 역도 바로 옆이구요
2019년 9월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 8월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
재방문의사 있는 호텔
가격대비 위치와 시설이 훌륭합니다 조식이 참 좋았습니다
2019년 7월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

YONG JOONG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 6월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Yoon kyung

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 6월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

YONGJE

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
편안하고 즐거운 여행
힐튼호텔 숙박으로 인해 비엔나 여행이 한결 편안하고 즐거웠습니다.
2019년 6월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Kwang Cheul

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
편하고 깨끗합니다.
2019년 5월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

다운

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 4월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 4월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
만족
전체적으로 시설,서비스, 위치 모두만족합니다
2019년 4월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Michael

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
All good
2024년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 4월 13일
Dear Michael,We would like to thank you very much for taking the time to review your recent stay at the Hilton Vienna Plaza. It is great to see that you had a pleasant stay at our 1920s style Art Deco Hotel and we are looking forward to welcoming you again in the near future!Best regards,KimberlyPlaza Service Manager

10/10 - 훌륭해요

Juan

단체 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great staff, specially Ricard and Francesca who went out of their way to help with recommendations on things to do and with an issue with our next destination respectively.
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 4월 11일
Dear Juan,We would like to thank you very much for taking the time to review your recent stay at the Hilton Vienna Plaza.Your overall evaluation makes us feel proud about our team members and we are glad that our Hosts, especially Francesca and Ricard at the Front Desk, could impress you with the provided service. It was my pleasure to forward your fabulous feedback! It was also great to see that you fully enjoyed your experience at our 1920s style Art Deco Hotel.We are very much looking forward to welcoming you back in the future.Best regards from Vienna,KimberlyPlaza Service Manager

10/10 - 훌륭해요

justin

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everthing was perfect
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 4월 11일
Dear Justin,We would like to thank you very much for taking the time to review your recent stay at the Hilton Vienna Plaza. It is great to see that you had a pleasant stay at our 1920s style Art Deco Hotel and we are looking forward to welcoming you again in the near future!Best regards,KimberlyPlaza Service Manager

10/10 - 훌륭해요

Riccardo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 4월 11일
Dear Riccardo,We would like to thank you very much for taking the time to review your recent stay at the Hilton Vienna Plaza. It is great to see that you had a pleasant stay at our 1920s style Art Deco Hotel and we are looking forward to welcoming you again in the near future!Best regards,KimberlyPlaza Service Manager

10/10 - 훌륭해요

Linda

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Lovely hotel rooms very comfortable, breakfast delicious & plentiful & with Prosecco all included. Staff on reception so helpful & found us somewhere to watch the Liverpool FC match, printed the directions, told us how to get there which was 6 mins walk, rang ahead for us booking a table. Fantastic service.
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 4월 9일
Dear Linda,Thank you for taking the time to review your recent stay at the Hilton Vienna Plaza.It was a pleasure to see that you had such a wonderful experience and that every aspect of your stay was to your fullest satisfaction. I will be happily sharing your great feedback with the entire team. We are very much looking forward to welcoming you back in the future.Best regards from Vienna,KimberlyPlaza Service Manager

10/10 - 훌륭해요

Gary 님, Milton Keynes

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
All Good
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Ryabel - Front Office Supervisor 님, 2024년 3월 16일
Dear Gary,Thank you for taking the time to review your recent stay at the Hilton Vienna Plaza.It was a pleasure to see that you had such a wonderful experience and that every aspect of your stay was to your fullest satisfaction. I will be happily sharing your great feedback with the entire team. We are very much looking forward to welcoming you back in the future.Best regards,Hilton Vienna PlazaRyabel Gumboc

10/10 - 훌륭해요

Michael

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The staff was amazing. So helpful!
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 3월 13일
Dear Michael,We would like to thank you very much for taking the time to review your recent stay at the Hilton Vienna Plaza. It is great to see that you had a pleasant stay at our 1920s style Art Deco Hotel and we are looking forward to welcoming you again in the near future!Best regards,KimberlyPlaza Service Manager

10/10 - 훌륭해요

Sarah Louise

2024년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 3월 23일
Dear Sarah Louise,We would like to thank you very much for taking the time to review your recent stay at the Hilton Vienna Plaza. It is great to see that you had a pleasant stay at our 1920s style Art Deco Hotel and we are looking forward to welcoming you again in the near future!Best regards,KimberlyPlaza Service Manager

10/10 - 훌륭해요

Florian

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Gerard Junior Supervisor 님, 2024년 2월 21일
Dear Mr. Föhr,We wanted to take a moment to express my heartfelt gratitude for the positive review you left following your recent stay at our hotel. Your feedback is greatly appreciated, and it means a lot to us.Your satisfaction is incredibly important to us, and we are genuinely grateful for the opportunity to have contributed to your positive experience. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future.Kind regards from Vienna,GerardJunior Supervisor

8/10 - 좋아요

EUGENI

2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 3월 23일
Dear Eugeni,Thank you very much for choosing Hilton Vienna Plaza and for taking the time to review your recent stay with us.We are glad that you enjoyed your overall time at our 1920s Art Deco Style Hotel and that almost every aspect of your stay was to your satisfaction. We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,KimberlyPlaza Service Manager

10/10 - 훌륭해요

Shailandra 님, Hatfield

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
What a gem. Smaller boutique hotel.l. Corner rooms are amazing. Rooms quiet with zero noise leaks from your neighbours. Small and very comfortable bar. One of the best hotels have ever stayed at! Super location to walk to centre . Rooms superb. Beds heavenly! Dont know why I’m sharing my review as l want to keep this secret to myself. I will be back!!
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 2월 16일
Dear Shailandra,Thank you for taking the time to review your recent stay at the Hilton Vienna Plaza.It was a pleasure to see that you had such a wonderful experience and that every aspect of your stay was to your fullest satisfaction. We highly appreciate your kind words and I will be happily sharing your great feedback with the entire team. We are very much looking forward to welcoming you back in the future.Best regards from Vienna,KimberlyPlaza Service Manager

10/10 - 훌륭해요

Janice

가족 여행
좋아요: 편의 시설/서비스
Great location. Excellent service. Would definitely return.
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 2월 13일
Dear Janice,Thank you for taking the time to review your recent stay at the Hilton Vienna Plaza.It was a pleasure to see that you had such a wonderful experience and that every aspect of your stay was to your fullest satisfaction. I will be happily sharing your great feedback with the entire team. We are very much looking forward to welcoming you back in the future.Best regards from Vienna,KimberlyPlaza Service Manager

8/10 - 좋아요

Mia Lykke

Lovely thank you,
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 2월 7일
Dear Mia Lykke,Thank you very much for choosing Hilton Vienna Plaza and for taking the time to review your recent stay with us.We are glad that you enjoyed your overall time at our 1920s Art Deco Style Hotel and that almost every aspect of your stay was to your satisfaction. We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,KimberlyPlaza Service Manager

10/10 - 훌륭해요

Rami

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 2월 7일
Dear Rami,We would like to thank you very much for taking the time to review your recent stay at the Hilton Vienna Plaza. It is great to see that you had a pleasant stay at our 1920s style Art Deco Hotel and we are looking forward to welcoming you again in the near future!Best regards,KimberlyPlaza Service Manager

10/10 - 훌륭해요

Mirza

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Would stay again
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 3월 31일
Dear Mirza,We would like to thank you very much for taking the time to review your recent stay at the Hilton Vienna Plaza. It is great to see that you had a pleasant stay at our 1920s style Art Deco Hotel and we are looking forward to welcoming you again in the near future!Best regards,KimberlyPlaza Service Manager

6/10 - 괜찮아요

Mongkonmafai

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 1월 28일
Dear Mongkonmafai,Thank you for reviewing your stay with us. I very much regret that your stay with us did not meet your expectations. Our aim is to make our guest's stay as pleasant as possible and therefore I am very sorry to learn that on this occasion we failed to meet your expectations and would like to apologize for the experiences made and the impression received.I do hope you will give us the chance to prove that we are indeed better hosts and I would be more than happy to welcome you as our guest in the future.Best regards,KimberlyPlaza Service Manager

10/10 - 훌륭해요

francisco

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel location was great!
2024년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 2월 7일
Dear Francisco,We would like to thank you very much for taking the time to review your recent stay at the Hilton Vienna Plaza. It is great to see that you had a pleasant stay at our 1920s style Art Deco Hotel and we are looking forward to welcoming you again in the near future!Best regards,KimberlyPlaza Service Manager

10/10 - 훌륭해요

Liliana

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
The person that attended us was rude and it was a mistake that the reservation department of the hotel made , and she thought it was our mistake. Not very friendly nor helpful at all.
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 2월 7일
Dear Liliana,I very much regret that your stay with us did not meet your expectations. Our aim is to make our guest's stay as pleasant as possible and therefore I am very sorry to learn that on this occasion we failed to meet your expectations and would like to apologize for the experiences made and the impression received.Thank you very much again for your valuable comments. I do hope you will give us the chance to prove that we are indeed better hosts and I would be more than happy to welcome you as our guest in the future. Best regards,KimberlyPlaza Service Manager

8/10 - 좋아요

Drago

2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 2월 11일
Dear Drago,Thank you very much for choosing Hilton Vienna Plaza and for taking the time to review your recent stay with us.We are glad that you enjoyed your overall time at our 1920s Art Deco Style Hotel and that almost every aspect of your stay was to your satisfaction. We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,KimberlyPlaza Service Manager

10/10 - 훌륭해요

Karol

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 2월 7일
Dear Karol,We would like to thank you very much for taking the time to review your recent stay at the Hilton Vienna Plaza. It is great to see that you had a pleasant stay at our 1920s style Art Deco Hotel and we are looking forward to welcoming you again in the near future!Best regards,KimberlyPlaza Service Manager

2/10 - 너무 별로예요

sungho

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
"This is truly the worst service hotel. The room cleaning was poor, and the breakfast restaurant was the worst. When we ordered breakfast, they delivered it to the wrong place. When we told them it was our order, they denied it. We received our ordered breakfast 40 minutes later. When I tried to make a complaint at the reception, they ignored me, saying they couldn't understand my pronunciation. I even showed them the word 'complaint,' but they just ignored it. I never received a proper apology. When I sent an email complaint, they apologized, but the staff who caused the problem never apologized when they saw us. It is a hotel with the worst service. I don't think I will ever go to a Hilton again."
답변 제공: Rya 님, 2024년 1월 20일
Dear Sungho,Thank you for taking the time to write a response after your recent visit. Further to your comments I am very sorry to learn about your disappointment and would like to apologize for the inconveniences caused and the impression received.Allow me to assure you that I have already evaluated this matter with the respective department head in order to avoid such re-occurrences in the future.Thank you very much again for your valuable comments. I do hope you will give us the chance to prove that we are indeed better hosts.Best regards from Vienna,Hilton Vienna PlazaRyabel Gumboc

10/10 - 훌륭해요

Simone

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Sehr schönes Hotel in Top-Lage und großartigem Frühstück!!
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 2월 7일
Liebe Simone,Hiermit wollen wir uns bei Ihnen bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt im Hilton Vienna Plaza zu bewerten.Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Art Deco Hotel genossen haben und alle Aspekte des Aufenthalts zu Ihrer Zufriedenheit waren.Wir hoffen Sie schon bald wieder als Gast unseres Hauses begrüßen zu dürfen.Mit besten GrüßenKimberlyPlaza Service Manager

10/10 - 훌륭해요

Katherine

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 2월 7일
Dear Katherine,We would like to thank you very much for taking the time to review your recent stay at the Hilton Vienna Plaza. It is great to see that you had a pleasant stay at our 1920s style Art Deco Hotel and we are looking forward to welcoming you again in the near future!Best regards,KimberlyPlaza Service Manager

10/10 - 훌륭해요

Ruth

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great Hilton right downtown
Vienna was pretty cold while we were there. We were there for medical reasons so we spent most of our time in our room. We were upgraded too large suite with icing room, bedroom sitting area and large bath with tower and bathtub. Service was excellent. Everyone was so accommodating. Beds and pillows were excellent! Will go back again. definitely recommend.
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Kimberly-Plaza Service Manager 님, 2024년 2월 7일
Dear Ruth,We would like to thank you very much for taking the time to review your recent stay at the Hilton Vienna Plaza. It was a pleasure to see that you had such a wonderful experience and that every aspect of your stay was to your fullest satisfaction. I will be happily sharing your great feedback with the entire team. Thank you very much for sharing your experience, we highly appreciate your wonderful evaluation and look already forward to welcoming you back in the near future.Best regards,KimberlyPlaza Service Manager