“Ihana paikka, mutta ehdottomasti majoittaudu kartanossa, se on täysin eri maailmasta kuin konferenssihotelli, jossa kylpylä sijaitsee. Kartanon huoneet ovat tunnelmalliset ja kivasti kunnostettu, tuli ihan Englanti mieleen. Aamupala on hyvä ja kylpyläkin ihan kiva, ehkä vähän voisi parantaa suihkujen siisteyttä jos alkaa etsimään parannettavaa. Mutta kaiken kaikkiaan aivan super ihana paikka, onpa mukavaa että tällaisia paikkoja on vaalittu. ”
“Ihana paikka, mutta ehdottomasti majoittaudu kartanossa, se on täysin eri maailmasta kuin konferenssihotelli, jossa kylpylä sijaitsee. Kartanon huoneet ovat tunnelmalliset ja kivasti kunnostettu, tuli ihan Englanti mieleen. Aamupala on hyvä ja kylpyläkin ihan kiva, ehkä vähän voisi parantaa suihkujen siisteyttä jos alkaa etsimään parannettavaa. Mutta kaiken kaikkiaan aivan super ihana paikka, onpa mukavaa että tällaisia paikkoja on vaalittu. ”
Marilla