“Alles was uitstekend (binnen).het kleine terrasje,we zaten in het souterrain, was niet schoon maar daar hebben we ook geen gebruik van gemaakt.het was de tweede keer dat we er waren maar wat ons betreft zeker niet de laatste keer.
Ook het ontbijt bij hotel Opduin was super”
“Alles was uitstekend (binnen).het kleine terrasje,we zaten in het souterrain, was niet schoon maar daar hebben we ook geen gebruik van gemaakt.het was de tweede keer dat we er waren maar wat ons betreft zeker niet de laatste keer.
Ook het ontbijt bij hotel Opduin was super”
Kees