“A beautiful former mansion/castle. Well-appointed & comfortable. Easy to communicate with staff in English. We will certainly return for a longer stay.”
“Wirklich alle super nett. Das Badezimmer hätte in der Woche des Aufenthaltes wenigstens einmal gewischt gehört. Wenn wir an der Rezeption was gesagt hätten, dann hätten sie es bestimmt sofort erledigt. Auf andere Wünsche haben sie auch sofort reagiert. Also unsere Schuld. Ansonsten ist es mit dem Privatstrand und dem großen Schwimmbad sehr schön. Das ganze Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit.
Vielen Dank 😊”
“I really enjoyed the antique-style interior and the cozy, welcoming atmosphere. The staff were professional and kind, providing excellent service throughout my stay. The breakfast was also good with a great selection. I’d definitely love to stay here again if I get the chance. ”
“Das Hotel ist sehr bemüht. Personal ist freundlich. Tolle Auswahl an Speisen und Getränken. Zimmer sauber, Bademäntel und jeweils 1 Badetuch pro Person für die Therme vorhanden.”
“Hôtel propre. Personnel très agréable et disponible. Parking payant mais sécurisé et spacieux. Réception ouverte 24h/24h et le personnel de la réception parle anglais. Le centre-ville est à 15min à pied. ”
“The breakfast was delicious, made to order eggs that were hot and fresh. When our taxi did not arrive as requested, the owner drove us to the train station in his own car. My only concern was the exit in case of emergency required you key to get out of the building.”
"숙소 시설, 음식, 서비스는 모두 만족했습니다.
다만, 체크아웃하며 City Tax도 지불하고 다 마무리되었다고 해서 주차장으로 가려는데, 리셉션 여직원이 도망가는 손님 잡듯이 나와서는 방값을 지불하지 않았다고, 언제 지불할지 물었습니다. 방값이 이미 카드로 다 지불되었음을 핸드폰 어플리케이션을 통해 보여주었는데 계속 아니라더니, 본인 컴퓨터에서 시스템을 두드리고 좀 확인해보고서는 됐으니 사과 한마디도 없이 가도 된다고 말해서 너무 황당했습니다. 확인하는 과정에서 오해가있었다는 사과 한마디만 들었어도, 사람이 하는 일이니 다 실수가 있을거라 생각되어 이런 불쾌함은 없었을것입니다. 제가 확인하고 보여줬는데도 계속 아니라고 하더니, 많이 당황스러웠습니다. "