"매우 편안했어요. 다시 가고 싶은 호텔이에요."
"너무비쌈 가성비 별로임 너무비쌈 가성비 별로임"
"amzing place to stay! room is absolutely clean, high end products, perfect bed and sofa, IoT by using the iPad, great restuarants to eat. What else can I say? You know what? their Gym is Oh My God!!!"
"묵은 층이 제일 높아서 그런지 수압이 약해서 씻는데 조금 불편함"