객실에서 보이는 전망

홀리데이스 익스프레스 호텔 여행 후기

4 out of 5
홀리데이스 익스프레스 호텔
2 Gamaat El Dowal El Arabia Street, Giza

이용 후기

5.6
평점 10 - 훌륭해요. 73개 이용 후기 중 10개" "
평점 8 - 좋아요. 73개 이용 후기 중 17개" "
평점 6 - 괜찮아요. 73개 이용 후기 중 12개" "
평점 4 - 별로예요. 73개 이용 후기 중 11개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 73개 이용 후기 중 23개" "

5.6/10

청결 상태

5.8/10

직원 및 서비스

5.0/10

편의 시설/서비스

5.4/10

숙박 시설 상태 및 시설

4.6/10

친환경

이용 후기

2/10 - 너무 별로예요

Vanessia

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 2박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

abdel magid

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Das hotel enspricht nicht Dir Beschreibung auf expedia seite Das hotel ist eigentlich nicht geeignet für Übernachtungen es ist nicht mal wert für hostel Sehr sehr alt Badezimmer ist fast unbenutzbar häne duche sind am zerfallen natürlich den boden auch Klimaanlage sind sehr alt und den teil im Zimmer ist sehr schmutzig/würde vom expedia Seite wegnehmen
2023년 10월에 4박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Asama 님, Chandler

별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It’s really bad location and the non friendly staff!
2023년 9월에 5박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Faisa

2023년 8월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Thamer

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Ahmed saied 님, 2023년 6월 8일
Dear valued guest We would like to Thank you for your feedback about your recent stay at the hotel, It was truly a pleasure having you at Holidays Express Hotel.Looking forward to welcome your kind self-back soon Thank you Holidays Express Hotel

10/10 - 훌륭해요

Thamer

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Ahmed saied 님, 2023년 6월 8일
Dear valued guest We would like to Thank you for your feedback about your recent stay at the hotel, It was truly a pleasure having you at Holidays Express Hotel.Looking forward to welcome your kind self-back soon Thank you Holidays Express Hotel

8/10 - 좋아요

Saud

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Ahmed Tohamy 님, 2021년 12월 14일
Dear Valued Guest, Thank you for your valuable feedback about our hotel and associates. We are glad that you have enjoyed your stay with us, and We always look forward to welcoming you back to the Holidays Express Hotel, and assure you that we will spare more efforts to make your stay with us the most enjoyable and memorable one. Kind Regards, Holidays Express Hotel

2/10 - 너무 별로예요

Abdullah Mohammed

단체 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
.
2021년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Ahmed Tohamy 님, 2021년 10월 13일
ضيفنا العزيز نيابة عن ادارة فندق هوليدايز اكسبريس نشكر سيادتكم على اختياركم لفندقنا فترة اقامتكم ونعتذر لسيادتكم ان بعض من خدماتنا لم تقابل توقعاتكم ونتمنى رؤية سيادتكم مرة اخرى. شكرا جزيلا فندق هوليدايز اكسبريس

4/10 - 별로예요

Aminata

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Holidays Express Hotel 님, 2021년 8월 10일
Dear Valued Guest, Reference to the online comment received regarding your last stay in our hotel, we would like to apologize for the inconvenience caused and we want to thank you for taking your valuable time to inform us about your experience at our Hotel. We were particularly concerned to learn that some of our services did not meet your expectations on this occasion. Once again please accept our apologies for the inconvenience caused, and we do hope that you will give us the opportunity to welcome you back to Holidays Express Hotel. Kind Regards,

10/10 - 훌륭해요

Abdalrhman

별로예요: 직원 및 서비스
2021년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Mohamed Adel 님, 2021년 7월 18일
Dear Valued Guest, Thank you for your valuable feedback about our hotel and associates. We are glad that you have enjoyed your stay with us, and We always look forward to welcoming you back to the Holidays Express Hotel, and assure you that we will spare more efforts to make your stay with us the most enjoyable and memorable one. Kind Regards, Holidays Express Hotel

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2021년 3월에 5박 숙박함
답변 제공: Mohamed Adel 님, 2021년 7월 18일
Dear Valued Guest, Reference to the online comment received regarding your last stay in our hotel, we would like to apologize for the inconvenience caused and we want to thank you for taking your valuable time to inform us about your experience at our Hotel. We were particularly concerned to learn that some of our services did not meet your expectations on this occasion. Once again please accept our apologies for the inconvenience caused, and we do hope that you will give us the opportunity to welcome you back to Holidays Express Hotel. Kind Regards, Holidays Express Hotel

4/10 - 별로예요

Emad

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
it is less than a 3 three star hotel
1- this was not a 4 star hotel, but barely 2 star hotel 2- the air condition was blowing dust and small peices of dirt 3- the mattress was dirty and had spots on it, and the blanket was ripped 4- the food was not fresh, and the orange juice was colored water with orange color 5-the faust in the bathroom was leaking and every time I used it the water runs to the floor 6- A small area rug was so old and beat up and so the furniture
2021년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Holidays Express Hotel 님, 2021년 7월 18일
Dear Valued Guest, Reference to the online comment received regarding your last stay in our hotel, we would like to apologize for the inconvenience caused and we want to thank you for taking your valuable time to inform us about your experience at our Hotel. We were particularly concerned to learn that some of our services did not meet your expectations on this occasion. Once again please accept our apologies for the inconvenience caused, and we do hope that you will give us the opportunity to welcome you back to Holidays Express Hotel. Kind Regards,

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

출장 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Didn't like anything ,veey bad dirty hotel.,food is not good and staff is rude in brief i will never repeat
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Front Office Manager 님, 2020년 3월 1일
Dear Valued Guest, We do regret to hear your experience with us, and we do hopefully to take your booking info. or your contact details to be able to improve our service.

2/10 - 너무 별로예요

Raouf

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Holidays Express Hotel 님, 2021년 7월 18일
Dear Valued Guest, Reference to the online comment received regarding your last stay in our hotel, we would like to apologize for the inconvenience caused and we want to thank you for taking your valuable time to inform us about your experience at our Hotel. We were particularly concerned to learn that some of our services did not meet your expectations on this occasion. Once again please accept our apologies for the inconvenience caused, and we do hope that you will give us the opportunity to welcome you back to Holidays Express Hotel. Kind Regards,

8/10 - 좋아요

abdulh

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Holidays Express Hotel 님, 2021년 7월 18일
Dear Valued Guest, Thank you for your valuable feedback about our hotel and associates. We are glad that you have enjoyed your stay with us, and We always look forward to welcoming you back to the Holidays Express Hotel, and assure you that we will spare more efforts to make your stay with us the most enjoyable and memorable one. Kind Regards,

4/10 - 별로예요

BHARPUR SINGH

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Pathatic
Very old property, shady rooms, seems not renowned since last 30 yrs. Poor lighting into the rooms. No one understands English, asking something from room service is a big challenge. No proper house keeping, no-one cleans the room until you ask for, no tags for laundry, clean etc. No electric kettle or iron into the rooms.
2019년 12월에 7박 숙박함
답변 제공: Holidays Express Hotel 님, 2021년 7월 18일
Dear Valued Guest, Reference to the online comment received regarding your last stay in our hotel, we would like to apologize for the inconvenience caused and we want to thank you for taking your valuable time to inform us about your experience at our Hotel. We were particularly concerned to learn that some of our services did not meet your expectations on this occasion. Once again please accept our apologies for the inconvenience caused, and we do hope that you will give us the opportunity to welcome you back to Holidays Express Hotel. Kind Regards,

10/10 - 훌륭해요

Zahair

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Onderful
Very good
2019년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Holidays Express Hotel 님, 2021년 7월 18일
Dear Valued Guest, Thank you for your valuable feedback about our hotel and associates. We are glad that you have enjoyed your stay with us, and We always look forward to welcoming you back to the Holidays Express Hotel, and assure you that we will spare more efforts to make your stay with us the most enjoyable and memorable one. Kind Regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Holidays Express Hotel 님, 2019년 11월 21일
Thank you and you are waiting you to come back again.

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
سيّء جدا ف النظافة جدااااا و الاكل سيّء و تحس انك تاكل اكل بايت لدرجة اني تسممت ف يوم ف بطلت اكل من الفندق نفسه و فيه ناس فضوليين كل شي يقولون لنا check out؟!!!! يعني مش فاهمة لو شيك أوت يعني ما راح اقول للناس اللي ف لعدة ف الريسبشن ؟! و انا اللي دافعة فلوس الإقامة يعني مش قاعده ببلاش !!! مش فاهمة وضعهم .. ابداااا ما ارتحت ... اول و اخر مرة أحجز فيه.. انا لو حجزت فيه ف كان عشان اللوكيشن مناسب بس جد كل شي فيه مش مريح و رديء
2019년 8월에 14박 숙박함
답변 제공: Holidays Express Management 님, 2019년 9월 22일
ضيفنا العزيز نيابة عن ادارة فندق هوليدايز اكسبريس نشكر سيادتكم على اختياركم لفندقنا فترة اقامتكم بمصر ونعتذر لسيادتكم ان بعض من خدماتنا لم تقابل توقعاتكم ونتمنى رؤية سيادتكم مرة اخرى. شكرا جزيلا فندق هوليدايز اكسبريس

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice place to stay in. Nice staff. Clean place. All the staff were helpful.
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Holidays Express Hotel 님, 2021년 7월 18일
Dear Valued Guest, Thank you for your valuable feedback about our hotel and associates. We are glad that you have enjoyed your stay with us, and We always look forward to welcoming you back to the Holidays Express Hotel, and assure you that we will spare more efforts to make your stay with us the most enjoyable and memorable one. Kind Regards,

10/10 - 훌륭해요

AMJAD

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 14박 숙박함
답변 제공: Holidays Express Hotel 님, 2021년 7월 18일
Dear Valued Guest, Thank you for your valuable feedback about our hotel and associates. We are glad that you have enjoyed your stay with us, and We always look forward to welcoming you back to the Holidays Express Hotel, and assure you that we will spare more efforts to make your stay with us the most enjoyable and memorable one. Kind Regards,

10/10 - 훌륭해요

AMJAD

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Holidays Express Hotel 님, 2021년 7월 18일
Dear Valued Guest, Thank you for your valuable feedback about our hotel and associates. We are glad that you have enjoyed your stay with us, and We always look forward to welcoming you back to the Holidays Express Hotel, and assure you that we will spare more efforts to make your stay with us the most enjoyable and memorable one. Kind Regards,

10/10 - 훌륭해요

AMJAD

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Holidays Express Hotel 님, 2021년 7월 18일
Dear Valued Guest, Thank you for your valuable feedback about our hotel and associates. We are glad that you have enjoyed your stay with us, and We always look forward to welcoming you back to the Holidays Express Hotel, and assure you that we will spare more efforts to make your stay with us the most enjoyable and memorable one. Kind Regards,

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
After a late check in at 3:15 while i arrived at 2:25 i get my room with no towels, second day they only put 1 set of towel, where we were 2 persons. Not so clean the room is with no view, the hotel under construction. I feel bad in this time
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Holidays Express Hotel 님, 2021년 7월 18일
Dear Valued Guest, Reference to the online comment received regarding your last stay in our hotel, we would like to apologize for the inconvenience caused and we want to thank you for taking your valuable time to inform us about your experience at our Hotel. We were particularly concerned to learn that some of our services did not meet your expectations on this occasion. Once again please accept our apologies for the inconvenience caused, and we do hope that you will give us the opportunity to welcome you back to Holidays Express Hotel. Kind Regards,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 5월에 6박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2019년 5월 23일
Dear Valued Guest, Thank you for your positive rating about our hotel as well as the associates. We are glad that you have enjoyed your stay with us, and We always look forward to welcoming you back to Holidays Express Hotel, and assure you that we will spare more efforts to make your stay with us the most enjoyable and memorable one.

2/10 - 너무 별로예요

Hassan

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
لا يرتقي للمستوى المطلوب وصغير جدا
2019년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Holidays Express Management team 님, 2019년 5월 19일
Dear Valued Guest, we do apologies if we didn't meet your expectations, and thank you for your review, please note that we will do our best to meet our guests expectations.

6/10 - 괜찮아요

YASER

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
اعتقد جيد للعمل نوم في الليل وعمل الصباح تقييم درجتين
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Holidays Express Management team 님, 2019년 5월 19일
Dear Valued Guest, Thank you for your valuable notes and your review.

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

2019년 4월에 7박 숙박함
답변 제공: Adel 님, 2019년 5월 18일
Thank you for rating us.

8/10 - 좋아요

Fahad

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Adel 님, 2019년 5월 18일
Thank you for rating us.

8/10 - 좋아요

Fahad

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2019년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Holidays Express Management team 님, 2019년 5월 19일
Dear Valued Guest, Thank you for rating us

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

2019년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Holidays Express Management team 님, 2019년 5월 19일
Dear Valued Guest, thank you for sharing with us your review.

8/10 - 좋아요

Adel

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Holidays Express Management team 님, 2019년 5월 19일
Dear Valued Guest, Thank you for rating us. Best Regards,

8/10 - 좋아요

Hajer

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2019년 6월 5일
Dear Valued Guest, thank you for sharing with us your review.

10/10 - 훌륭해요

Abdulsattar

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Few days in Cairo
location was great, food not bad .. great price
2018년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2019년 6월 5일
Dear Valued Guest, thank you for sharing with us your review.

6/10 - 괜찮아요

Khalid

별로예요: 객실의 편안함
التكييف سئ
2018년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2019년 6월 5일
Dear Valued Guest, thank you for sharing with us your review.

2/10 - 너무 별로예요

faris

별로예요: 청결 상태, 객실의 편안함
2018년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2019년 6월 5일
Dear Valued Guest, thank you for sharing with us your review.

2/10 - 너무 별로예요

Mohammad 님, المملكه العربيه السعوديه

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2019년 6월 5일
Dear Valued Guest, thank you for sharing with us your review.

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

2018년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2019년 6월 5일
Dear Valued Guest, thank you for sharing with us your review.

6/10 - 괜찮아요

Pou Ching

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
服務質素
I didn’t use any of the drinks and food in my room fridge, but the hotel insisted on missing 1 chocolate and 1 can of Coke. Finally, my fianc is worried that the time of the plane will be late, and we will pay to go! To tell the truth, I have snacks and drinks in my suitcase. Candies, biscuits and chocolates from different countries will not be used by the hotel because I am still better than them. I also used my own towels, showers, etc. I didn't use the hotel at all. The hotel didn’t check it out. Before we checked out, a cleaning fat lady on the 7th floor ran to ask if my room was retiring. I said yes, maybe the hotel worker sneaked out to steal food. The hotel had forced the guest to pay without checking the truth.
답변 제공: Hotel Management 님, 2019년 6월 5일
Dear Valued Guest, thank you for sharing with us your review.

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
فندق غير مرضي وسيء جدا
فندق سئ جدا وتقييمه نجمه واحده فقط حسب هيئه السياحه المصريه وتعامل الاستقبال غير مناسب ومحاولة الاستقلال في كل شي
2018년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2019년 6월 5일
Dear Valued Guest, thank you for sharing with us your review.

2/10 - 너무 별로예요

Tayseer

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
أسواء فندق و أوصخ فندق في الكون نزلت فيه
غير نظيف للغاية ولا يستحق أن يكون حتى نجمة واحدة. وصخ الفندق وصخ وصخ للغاية لدرجة القرف
2017년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2019년 6월 5일
Dear Valued Guest, thank you for sharing with us your review.

8/10 - 좋아요

Rasheed

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 청결 상태
2017년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2019년 6월 5일
Dear Valued Guest, thank you for sharing with us your review.

4/10 - 별로예요

ابو هاشم

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
اتمنى من الجميع قراءة ما سأكتبه بتمعن
الموظفين بيحاولو جاهدين يخدموك ولكن مقومات الفندق سيئه الغرف قديمه الاثاث قديم ومتهالك جدا. الدور السادس فقط مجدد ولا يبلغوك الا لو حاولت تلغي حجزك كما حصل معايا النوافذ سيئه ليس بها عازل و زحمة الشارع تقلق منامك الفطور لا بأس به مناسب حسب قيمة الفندق. لاتوجد مياه مجانيه. سخان الماء بالطلب لعمل الشاهي او النسكافيه. السرير المزوج صغير. جدا الحمام صغير. المياه الساخنه عند الاستحمام فجأه تصبح بارده مع ان الجو بارد في فترتي هذه. تجربه لن تتكرر ابدا مع هذا الفندق مع إحترامي للموظفين لم يقصرو معايا اتمنى لهم فنادق اعلى مستوى من هذا الفندق لا يصلح للعوائل مع اطفال لضيق الغرف. بصفه عامه الفندق يحتاج لتجديد كامل من الارضي للاخير لان الموقع جميل لكن خساره مع فندق مثل هذا
2017년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2019년 6월 5일
Dear Valued Guest, thank you for sharing with us your review.

6/10 - 괜찮아요

Abdulaziz

النت ليس مجاني ايضا وقت حجزي لشخصين على اساس انه السرر واحد ملكي وواحد عادي لكن وقت وصولي جميعها سرر عاديه ولم يتم تبديلها
2017년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2019년 6월 5일
Dear Valued Guest, thank you for sharing with us your review.

2/10 - 너무 별로예요

Abubaker

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
الخدمات سيئة و لا يستاهل ٤ نجوم
2017년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2019년 6월 5일
Dear Valued Guest, thank you for sharing with us your review.

6/10 - 괜찮아요

Mohammad

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2017년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2019년 6월 5일
Dear Valued Guest, thank you for sharing with us your review.

8/10 - 좋아요

خالد زهدي

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
جميل
رائع
2017년 8월에 10박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2019년 6월 5일
Dear Valued Guest, thank you for sharing with us your review.

8/10 - 좋아요

ابو هاشم 님, المدينه المنورة

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
المدينه المنورة
اقامه مريحه وموقع جميل وافطار متواضع جميل. يعني نسبيا فندق طيب
2017년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2019년 6월 5일
Dear Valued Guest, thank you for sharing with us your review.

2/10 - 너무 별로예요

Fike

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bad hotel
Don't stay there, so dirty
2017년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2019년 6월 5일
Dear Valued Guest, thank you for sharing with us your review.

4/10 - 별로예요

Rashid

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2019년 6월 5일
Dear Valued Guest, Thank you for sharing with us your review.