“Fint beliggende hotell ; litt utenfor Gjøvik sentrum)
Rett ved tennisanlegget, badevannet med stupetårn og slalombakken om vinteren.
God frokost i trivelig spisesal, med fin utsikt gjennom store vinduer.
Vi hadde 4 sengs rom (var 2 voksne og en gutt på 10 år) med eget bad heldigvis. Det er ellers dårlig med rom som har egne bad.”
“Fint beliggende hotell ; litt utenfor Gjøvik sentrum)
Rett ved tennisanlegget, badevannet med stupetårn og slalombakken om vinteren.
God frokost i trivelig spisesal, med fin utsikt gjennom store vinduer.
Vi hadde 4 sengs rom (var 2 voksne og en gutt på 10 år) med eget bad heldigvis. Det er ellers dårlig med rom som har egne bad.”
Eva