표시된 모든 이용 후기는 실제 고객 경험을 기반으로 하며, 저희를 통해 숙박을 예약하신 고객님만이 이용 후기를 제출하실 수 있습니다. 저희는 지침에 따라 이용 후기를 검증하고 긍정적인 이용 후기와 부정적인 이용 후기를 모두 게시합니다.자세한 정보새 창에서 열림
평점 10 - 훌륭해요. 5996개 이용 후기 중 1350개" "
10 - 훌륭해요
1,350
평점 8 - 좋아요. 5996개 이용 후기 중 1084개" "
8 - 좋아요
1,084
평점 6 - 괜찮아요. 5996개 이용 후기 중 1139개" "
6 - 괜찮아요
1,139
평점 4 - 별로예요. 5996개 이용 후기 중 1043개" "
4 - 별로예요
1,043
평점 2 - 너무 별로예요. 5996개 이용 후기 중 1380개" "
2 - 너무 별로예요
1,380
6.4/10
청결 상태
6.8/10
직원 및 서비스
6.0/10
편의 시설/서비스
5.8/10
숙박 시설 상태 및 시설
6.4/10
친환경
이용 후기
10/10 - 훌륭해요
SOOYOUNG
2024년 5월 7일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
SOOYOUNG
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2024년 5월 10일
Sooyoung, it's delightful to know you enjoyed your stay at the Four Points Los Angeles International Airport. Nothing pleases us more than receiving such positive feedback. We hope to welcome you back again in the future!
4/10 - 별로예요
Dong-Eun
2024년 2월 14일
Dong-Eun
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2024년 2월 16일
Dong-Eun, we note that your recent experience didn't completely meet your expectations. We appreciate your feedback and will utilize this opportunity to improve our guests' experiences moving forward. Your satisfaction is important to us, so we hope for another chance to better serve you in the future.
8/10 - 좋아요
WOO GEUN
2024년 1월 27일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
공항 가까워요
WOO GEUN
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2024년 1월 27일
우, 피드백을 공유해 주셔서 감사합니다. 포 포인츠 로스앤젤레스 국제공항(Four Points Los Angeles International Airport)은 공항과 가까운 위치가 귀하에게 편리하다는 것을 알게 되어 기쁩니다. 향후 여행 중에 다시 만나서 즐거운 시간을 보내시기를 바랍니다.
8/10 - 좋아요
JAESOON
가족 여행
2024년 1월 20일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
JAESOON
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2024년 1월 21일
Thank you for this lovely rating, Jaesoon!We're thrilled to know we could provide an enjoyable experience for you. We care about the comfort and satisfaction of our guests so we look forward to hosting you again at Four Points Los Angeles International Airport. We'd like to share an even better experience with you soon.
6/10 - 괜찮아요
Hyunjin
2024년 1월 14일
Hyunjin
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2024년 1월 16일
Hyunjin, thank you for taking the time to rate your stay. We're always striving to improve experiences and your feedback aids us in that endeavor. Nevertheless, thank you for staying with us. We look forward to having another chance to better serve you next time.
8/10 - 좋아요
INHO
2024년 1월 12일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
INHO
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2024년 1월 12일
Inho, thank you for choosing to stay at the Four Points Los Angeles International Airport and rating your experience. It's wonderful having your support and we look forward to welcoming you back for another visit.
2/10 - 너무 별로예요
Sean
2024년 1월 8일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Really expensive parking. And We have paied extra three days that we didn’t parked
Sean
2024년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2024년 1월 13일
Sean, we understand your concerns about the parking charges and the extras you felt were unnecessary. We continuously work to improve transparency about additional costs. This feedback is valuable and will be shared with the relevant teams to enable us to better manage such situations in the future. We apologize for the inconvenience and hope you'll consider giving us another opportunity to serve you.
2/10 - 너무 별로예요
실제 이용하신 고객
2023년 12월 25일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
최악
파업에 클린서비스 미제공에 상태 엉망인 수도시설과 이불보, 정상적인 서비스 제공이 불가한데도 사전 미고지 및 미보상. 사과도 없구요 여행 중 유일하게 기분 안좋게 만들었던 숙소였습니다 파업중이니 가지마세요
실제 이용하신 고객
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 12월 25일
시간을 내어 피드백을 공유해 주셔서 감사합니다. 고객님께서 방문하시는 동안 청결도 및 시설 상태에 대한 문제로 불편을 드려 죄송합니다. 귀하의 의견은 우리에게 귀중한 것이며 향후 고객 경험을 향상시키는 데 사용될 것입니다. 감사합니다.
2/10 - 너무 별로예요
JUBIN
2023년 12월 16일
JUBIN
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 12월 17일
We appreciate you sharing your concerns with us, Jubin.We regret to hear that you were dissatisfied with your recent visit. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the quality service in which we pride ourselves.
10/10 - 훌륭해요
INTERROLL
2023년 12월 15일
INTERROLL
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 12월 17일
Thank you for this excellent rating!We're always working hard to provide a high-quality experience for all of our guests so It's wonderful to hear that you had such an enjoyable stay at Four Points Los Angeles International Airport! We'd love to host you again someday for yet another unforgettable visit.
6/10 - 괜찮아요
Sukseong
출장 여행
2023년 12월 14일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Sukseong
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 12월 15일
We appreciate the feedback, Sukseong.While it's great you enjoyed your time with us, we're disappointed your stay was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.
2/10 - 너무 별로예요
Yong Hyeong
가족 여행
2023년 11월 7일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Yong Hyeong
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 11월 8일
Yong, it's clear to see that your recent stay did not meet your expectations. The team here always aims to provide exceptional service and it's disheartening to understand this was not your experience. We're committed to continuous improvement, and we hope for the chance to better serve you in the future.
2/10 - 너무 별로예요
YONGMIN
출장 여행
2023년 10월 29일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
YONGMIN
2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 10월 30일
We appreciate the feedback, Yongmin.It's unfortunate you had such challenges during your time with us. We regret that we couldn't provide you with a perfect experience. We do hope you give us another opportunity to demonstrate the high standard of service we're accustomed to providing.
2/10 - 너무 별로예요
sooyong
2023년 10월 27일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
매우 더러움
정말 말도 안되는 호텔입니다.
창문이 복도쪽으로 나있고 가림막으로 천쪼가리 하나 있습니다.
방 상태는 바퀴벌레가 나오지 않는다면 다행일정도로 더럽습니다.
구글 후기를 참조하시는것이 좋을것입니다.
sooyong
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 10월 27일
수영님, 리뷰에서 언급한 문제에 대해 진심으로 사과드립니다. 우리는 깨끗하고 편안한 환경을 유지하기 위해 끊임없이 노력하고 있지만 귀하의 경험에 대해 듣고 실망했습니다. 귀하의 의견은 개선을 위해 관련 부서로 전달될 예정임을 알려드립니다. 더 나은 경험을 제공할 수 있는 또 다른 기회를 주시기 바랍니다.
2/10 - 너무 별로예요
Yoonsun
2023년 10월 26일
Yoonsun
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 10월 27일
Yoonsun, it's disheartening to learn about your experience. We would greatly appreciate additional details about your stay, as it can help us address any concerns and better understand how to improve our services for future. We strive to ensure all our guests have a satisfying experience, and your feedback is crucial in that process.
8/10 - 좋아요
BUHEUNG
2023년 10월 24일
BUHEUNG
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 11월 14일
Buheung, thank you for staying with us at Four Points Los Angeles International Airport. It's great to see that you've given us a high rating. We strive to ensure our guests have an excellent experience and your rating suggests we're on the right track. We hope to host you again in the future.
8/10 - 좋아요
SUN
가족 여행
2023년 10월 23일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
SUN
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 10월 24일
Sun, thank you for choosing Four Points Los Angeles International Airport and for taking the time to rate us. It's great to see that your stay met your expectations! Be sure to visit us again in the future for another splendid stay. Safe travels!
8/10 - 좋아요
Hee wan
출장 여행
2023년 10월 11일
좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
제일 끝에 있는 방에 머물렀었는데, 에어컨 실외기 소리가 너무 크게 나서 숙면에 방해가 되었습니다.
일행이 묵은 다른방에는 청결이 문제가 있다고 하였고,
정문에서 파업을 하고 잇어서 상당히 시끄러웠습니다.
Hee wan
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 10월 18일
안녕하세요. 귀하의 의견에 진심으로 감사드리며, 불편을 끼쳐드린 점 진심으로 사과드립니다. 우리는 이 정보를 관련 부서와 공유하여 앞으로 이 상황을 해결하는 가장 좋은 방법을 찾을 수 있도록 할 것입니다.마리셀라 멘데스프론트 오피스 이사
10/10 - 훌륭해요
KYONGSOO
2023년 10월 4일
KYONGSOO
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 10월 5일
Kyongsoo, thank you for choosing Four Points Los Angeles International Airport. We're thrilled that you enjoyed your stay with us. Your evident satisfaction is truly the highest praise - we look forward to welcoming you back on your next visit!
10/10 - 훌륭해요
Seungju
2023년 9월 22일
Seungju
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 10월 14일
Seungju, it's gratifying to learn that your stay at Four Points Los Angeles International Airport was satisfactory. We're thrilled to have been able to meet your expectations and we look forward to welcoming you back in the future. Thank you for your high score.
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
가족 여행
2023년 9월 21일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
그럭저럭
그럭저럭 괜찮습니다.
실제 이용하신 고객
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 9월 21일
귀하의 의견에 감사드립니다. 귀하의 경험이 만족스러웠다는 것을 알게 되어 기쁩니다. 포 포인트 로스앤젤레스 국제공항에서는 모든 고객에게 편안한 숙박을 제공하기 위해 노력하고 있습니다. 귀하의 의견은 높은 수준의 서비스와 고객 만족도를 유지하는 데 도움이 됩니다. 가까운 시일 내에 다시 뵙기를 바랍니다!
8/10 - 좋아요
hae sun
가족 여행
2023년 9월 4일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
물건 분실
가족여행을 마치고 귀국하기 위해 공항에 근접한 이 호텔을 하루 이용하였습니다. 딸아이가 쇼핑한 물건이 들어있는 쇼핑백을 호텔 로비에 두고, 무료 셔틀버스를 타고 공항으로 출발하였습니다. 공항에 도착하여 쇼핑백을 두고 온 것을 알고 호텔에 다시 돌아갔는데, 호텔 프런트데스크에 잘 보관하고 있어서 찾을 수 있었습니다. 잃어버린 물건을 다시 찾을 수 있어 매우 만족했습니다.
hae sun
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 9월 4일
Hae님, Four Points Los Angeles International Airport에서 즐거운 시간을 보내셨다는 소식을 접하게 되어 매우 기쁩니다. 따님의 쇼핑백 상황에 대해 원활하게 경험하셨다니 다행입니다. 도움의 손길을 제공하는 것은 우리 팀원들이 가장 잘하는 일입니다. 향후 여행에서 다시 만나기를 바랍니다.
4/10 - 별로예요
youngmo
2023년 8월 2일
youngmo
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 8월 3일
Thanks for the feedback, Youngmo.It's unfortunate your time with us didn't measure up to the high standards we're accustomed to sharing with our guests. We do hope for the opportunity to share a more positive experience with you soon.
2/10 - 너무 별로예요
KWANGWOO
출장 여행
2023년 7월 25일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Price/service is not good
KWANGWOO
2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 7월 26일
Hello Kwangwoo,We regret to hear your perception of value didn't meet your expectations during your stay. Our mission is to provide excellent service and fair pricing to all guests. We're continually reviewing our offerings based on guest feedback and hope to better serve you in the future.
8/10 - 좋아요
Hye Kyeong
2023년 6월 1일
Hye Kyeong
2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 6월 4일
Thank you for this lovely rating, Hye!We're thrilled to know we could provide an enjoyable experience for you. We care about the comfort and satisfaction of our guests so we look forward to hosting you again at Four Points Los Angeles International Airport. We'd like to share an even better experience with you soon.
10/10 - 훌륭해요
Lee
2023년 5월 3일
Lee
2023년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 5월 4일
Thanks for the perfect rating, Lee! We can't wait to see you again soon for another amazing experience at Four Points Los Angeles International Airport.
2/10 - 너무 별로예요
실제 이용하신 고객
2023년 3월 23일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
There were no towels in suite. I called front desk four times and they finally provided it to me after an hour.
실제 이용하신 고객
2023년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 3월 24일
Thank you for the feedback.We are always working our hardest to provide a high-quality experience for all of our guests. We regret to hear that we didn't meet your expectations. We will share your concerns regarding our housekeeping and service with our team moving forward.We would love to have you back so that we can share a better experience with you. We are looking forward to that chance.
10/10 - 훌륭해요
SEOYOON
2023년 3월 1일
SEOYOON
2023년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 3월 4일
Thank you for the great rating, Seoyoon!We're thrilled to see how much you enjoyed staying at Four Points Los Angeles International Airport. We look forward to hosting you again in the near future! Thank you again for sharing.
10/10 - 훌륭해요
JUNHEE
2023년 2월 28일
JUNHEE
2023년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Customer care team 님, 2023년 3월 22일
Dear, JunheeThank you for taking the time to leave your feedback about our hotel.
6/10 - 괜찮아요
Soyeon
2023년 2월 24일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Soyeon
2023년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 2월 26일
Thank you for the feedback, Soyeon.We strive to share a pleasant experience with all of our guests. We do hope to see you again soon so we can share a more positive encounter with you.
8/10 - 좋아요
HYO GEUN
출장 여행
2023년 1월 17일
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
HYO GEUN
2023년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2023년 1월 22일
We appreciate your lovely rating, Hyo!The satisfaction of our guests is important to us so we can't wait to see you back again at Four Points Los Angeles International Airport soon. We want to share an even more fantastic experience with you next time.Thanks again for taking the time to leave your feedback!
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2022년 9월 21일
좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It is an old hotel
It is an old hotel but they kept it not so bad.
I don’t remember requesting a morning call but house keeper entered the room twice in the morning while sleeping.
실제 이용하신 고객
2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer care team 님, 2022년 9월 30일
Dear, Guest.I am sorry you did not enjoy your stay with us. I will personally voice your concerns to members of my team so we may get these issues addressed
2/10 - 너무 별로예요
Choi
2022년 8월 29일
Choi
2022년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2022년 8월 30일
We appreciate the feedback, Choi.It's disheartening that we couldn't exceed your expectations and offer you the most positive experience possible. We care deeply about the satisfaction of our guests so we do hope you give us another opportunity to improve your opinion of us.
10/10 - 훌륭해요
MIRA
단체 여행
2022년 8월 6일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
휴지와 냉장고가 없었고, ice머신도 고장나서 4개층을 찾아다닌것이 좀 불편했습니다. 나머지는 마음에 들었습니다~~
MIRA
2022년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2022년 8월 9일
이 긍정적인 평가를 공유해 주셔서 감사합니다. Mira!
손님의 편안함은 우리에게 중요하므로 Four Points Los Angeles 국제공항에서 다시 뵙기를 고대합니다. 다음에는 더욱 즐거운 경험을 여러분과 함께 나누고 싶습니다.
6/10 - 괜찮아요
DAEHA
출장 여행
2022년 6월 29일
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
DAEHA
2022년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2022년 6월 30일
Thank you for the feedback, DAEHA.
We strive to share a pleasant experience with all of our guests. We do hope to see you again soon so we can share a more positive encounter with you.
6/10 - 괜찮아요
BeomJun
2022년 6월 10일
BeomJun
2022년 6월에 1박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
soochul
출장 여행
2022년 5월 26일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
soochul
2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2022년 5월 26일
Thank you for sharing, soochul!
At Four Points Los Angeles International Airport, we strive to provide exceptional service for each person who walks through our doors. Thank you for sharing your perfect rating with us. We look forward to sharing the same quality experience with you during your next stay with us.
2/10 - 너무 별로예요
??
출장 여행
2022년 4월 20일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
아주 오래되고, 프런트 서비스 않좋음.. 추천 하지 않음.
??
2022년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2022년 4월 29일
귀하의 의견에 감사드립니다.
우리와 함께한 시간이 기대에 미치지 못해서 유감입니다. 우리는 더 높은 기준을 고수하고 있으므로 곧 더 긍정적인 경험을 공유할 수 있는 기회를 주시길 바랍니다.
8/10 - 좋아요
HEEDUCK
2022년 4월 18일
HEEDUCK
2022년 4월에 2박 숙박함
4/10 - 별로예요
SUJIN
2022년 2월 22일
SUJIN
2022년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2022년 2월 24일
We appreciate the feedback, Sujin.
We're disappointed your time with us was less than ideal. Please feel free to share more feedback with us regarding your stay, as we are always looking for ways to improve. We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.
Have a lovely day.
4/10 - 별로예요
Seo
2022년 2월 7일
Seo
2022년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2022년 2월 9일
Seo, we appreciate your feedback.
We strive to offer our guests quality service and comfort. However, it's unfortunate that your stay with us was anything less than perfect. We'd love to see you again in the future to share a more positive experience with you.
10/10 - 훌륭해요
jeonghak
가족 여행
2022년 1월 25일
좋아요: 객실의 편안함
포포인츠호텔후기
숙박비가비싼 LA에서 공항옆 가성비좋은 호텔입니다.
jeonghak
2022년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2022년 1월 25일
좋은 평가 감사합니다, 정학님!
우리는 손님들이 Four Points Los Angeles International Airport에서 잊지 못할 경험을 할 수 있도록 최선을 다하고 있습니다! 곧 다시 여러분을 모실 수 있기를 기대합니다.
8/10 - 좋아요
Hyun jean
단체 여행
2022년 1월 1일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great
It’s wonderful hotel to stay
Hyun jean
2021년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2022년 1월 5일
Thanks for the 8/10 rating, Hyun!
We're thrilled you enjoyed your time at the Four Points Los Angeles International Airport so much! We look forward to sharing another wonderful experience with you soon.
8/10 - 좋아요
Sunmi
가족 여행
2021년 12월 4일
좋아요: 청결 상태
편안하긴 했지만 400불은 넘 비싸네요
Sunmi
2021년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2021년 12월 5일
이 긍정적인 평가를 공유해주셔서 감사합니다, Sunmi!
손님의 편안함은 우리에게 중요하므로 Four Points Los Angeles 국제공항에서 다시 뵙기를 고대합니다. 다음에는 더 즐거운 경험을 여러분과 함께 나누고 싶습니다.
6/10 - 괜찮아요
seungsoo
2021년 11월 26일
별로예요: 청결 상태
seungsoo
2021년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Customer Service 님, 2021년 12월 3일
Thank you for the feedback.
We strive to share a pleasant experience with all of our guests. We do hope to see you again soon so we can share a more positive encounter with you.
10/10 - 훌륭해요
Trevon
2024년 5월 27일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great
Trevon
2024년 4월에 3박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Alejandra
가족 여행
2024년 5월 27일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Kind and bilingual staff. The shuttle bus to the airport was convenient, runs every 20 minutes. Everything was really clean, the furniture of the room feels kind of old, but everything was okay.
Alejandra
2024년 5월에 1박 숙박함
2/10 - 너무 별로예요
shannon
가족 여행
2024년 5월 27일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I’ve stayed at Motel 6s cleaner than here.
Bathroom had severe mold, we woke up coughing and congested every morning. Ceiling was leaking water w/ mold so had to throw away some of my makeup and tooth brush.
They don’t mention about the $55 a day parking and there is no where else to park so you no choice
Kids running around the hallway
People banging and slamming doors all night
Previous guests hair on the floor and in the shower
Tv didn’t work
Gave my room away (paid for deluxe) put me in a standard room and said I could upgrade in the morning and then told me they’re sold old and would reimburse me the difference but never did!
Stay away:
We’re going home sick - congested from how dirty the room is. We’re all coughing.
shannon
2024년 5월에 3박 숙박함
4/10 - 별로예요
CLAIDEE
단체 여행
2024년 5월 27일
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Property looks nice from the outside, but rooms are so old and the carpet stinks. Not worth the price to be honest. Noisy rooms - people walking by the hallway will wake you up. Good think we only had to stay for less than 8 hours. Could have gotten a better experience at a different hotel for the same price.
CLAIDEE
2024년 5월에 1박 숙박함
6/10 - 괜찮아요
Karen
가족 여행
2024년 5월 27일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
This hotel is definitely not up to Marriott standards. It needs a serious renovation both inside the room and throughout the building.
Room was clean and the bed was comfortable which was all we cared about during our brief layover in Los Angeles.