숙박 시설의 전망

더 지그 호텔 여행 후기

5 out of 5
더 지그 호텔
555/65 Moo 5, 12 Naklua Rd., Pattaya, Chonburi

이용 후기

8.0

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 279개 이용 후기 중 93개" "
평점 8 - 좋아요. 279개 이용 후기 중 110개" "
평점 6 - 괜찮아요. 279개 이용 후기 중 55개" "
평점 4 - 별로예요. 279개 이용 후기 중 13개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 279개 이용 후기 중 8개" "

8.0/10

청결 상태

7.8/10

직원 및 서비스

8.0/10

편의 시설/서비스

7.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.4/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

SOONHA

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 청결 상태
가성비 맛집
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2024년 2월 13일
Dear Miss Soonha, We truly appreciate the time you took to give us the rating on your last stay with us. It is with great pleasure to know that you had a pleasant stay here at The Zign Hotel but still some more rooms to improve to get the perfect score from you on the next visit to The Zign Hotel. We do look forward to welcome you back to The Zign Hotel soonest. With best personal regards,

10/10 - 훌륭해요

Youhyun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2021년 10월 31일
Dear Khun Youhyun, we truly appreciate the time you took to give us the feedback about your recent stay at The Zign Hotel. We are very pleased to learn that we were able to meet with all your requirements and expectation. Once again, thank you very much to give us a full score rating

10/10 - 훌륭해요

weonyong

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2020년 1월 31일
Dear Mr.Weonyong, we truly appreciate the time you took to give us the feedback about your recent stay at The Zign Hotel. We are very pleased to learn that we were able to meet with all your requirements and expectation. Once again, thank you very much to give us a full score rating.

8/10 - 좋아요

byungmoon

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2019년 11월 22일
Dear Mr.Byungmoon, We truly appreciate the time you took to give us the rating on your last stay with us. It is with great pleasure to know that you had a pleasant stay here at The Zign Hotel but still some more rooms to improve to get the perfect score from you on the next visit to The Zign Hotel. We do look forward to welcome you back to The Zign Hotel soonest. With best personal regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 7월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

JIEUN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
꼭 sea view 로 해서 묵으세요
수영장 헬스장 사용 좋았어요
2019년 2월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
해변에서 가깝고 주변에 편의시설이 많아 불편함이 없었음.그리고 호텔 도어맨의 한국식 거수경례 인사에 가족 모두가 웃음 '근무중 까딱없습니다'에 대소박장 함.
2019년 1월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

nakyeong

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
체크인아웃 너무 느려요
체크인/체크아웃이 너무 오래걸렸습니다. 로비 엘리베이터 앞 직원이 계속 "충성!"하고 인사하는데 단순히 친절을 넘어서 (별 다른 서비스도 없이) 팁을 요구하는 것 같아 부담스러웠습니다. 그 외에 나머지 것들은 대체로 만족했습니다.
2017년 5월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

답변 제공: General Manager 님, 2016년 10월 7일
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
아주 편한 호텔
아주 넓은 객실에서 편안한 시간을 보냈습니다.
답변 제공: General Manager 님, 2016년 9월 29일
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

6/10 - 괜찮아요

양숙희 님, 수원

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
자인호텔 후기
전체적으로만족하나 위치는 불만족

10/10 - 훌륭해요

ilho 님, 성남

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
진짜 쩐따.. 싸고

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
자인호텔 이용 후기
4가족 여행. 어린이 동반. 수영장 뮬온도 다소 차가움. 수영장 미끄럼틀 없음. 위치 별로임. 객실상태는 양호. 화장실 큼

8/10 - 좋아요

JONGBAI 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
바닷쪽 야외 시설과 풍경이 좋은 호텔
객실바닥이 카펫이아니고, 도자기류여서 청결하여 좋았음. 시설도 괜찮아 만족 함. 다만, 샤워시설이 좀 낡았음. 파타야 시내와는 거리가 있어서 승용차를 렌트하여야 편함. Deposit을 카드로 했는데, 체크아웃할때 카드 긁은 것 취소 처리가 바로 안되고 일주일 후에나 된다고 함.

8/10 - 좋아요

WANGI 님, 순천

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
괜찮았음!
전체적으로 깔끔한느낌. 썽태우 잘못하면 두번타야하는거와 내려서 좀 멀다는점이 아쉽지만 호텔주변에서 머무르기 부족함이없다. 수영장이 좀 깊어서 구명조끼나 튜브가 필요하다.

2/10 - 너무 별로예요

jun

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
패키지 아니면 갈일 없는 호텔
오래된 시설 낙후된 수영장 화장실 배수구 막혀있고 가관. 시설관리 안해보임. 구형시설. 전혀 현대적이지 않음.

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
접근성 불리
방에서 와이파이가 되지 않는다. 그리고 시내로 나가기 불편하다. 그러나 시설은 양호한 편이다.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
처음 태국여행이였는디 아주 좋은호텔에서 만족하고 편하게 쉬다갑니다 ㅎㅎ

4/10 - 별로예요

Ray 님, Seoul. South KOREA

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
위치가 너무 안좋습니다. 직원 영어를 못합니다.
직원이 영어를 못해서 의사소통에 힘듦을 느꼈고, (심지어 인원이 3명이고 조식은 2인조식이라 한명 추가결제해서 먹을려고 문의했다가 어떨결에 그냥 공짜로 먹었습니다;;) 무엇보다도 직접가보니,, 워킹스트리트나, 팜비치, 좀티엔비치등 파타야 중심가와 너무,, 멀이 떨어져있습니다. 참고하시길 바랍니다. 쏭태우경우 타실 때, 도로까지 10분걸어나와야하고, 요금은 100~150밧정도 기본으로 부르시고, 워킹까지 20분정도 걸립니다. 반대로 워킹에선 웬만해서 이 호텔까지 많이 안가려고 하고, 간다해도 멀다고 금액을 많이부릅니다..객실안에서 와이파이안됩니다.(로비만) 로비에서도 너무많이 사용해서 느릴정도;;

6/10 - 괜찮아요

이재근 님, 서울

모기와의전쟁
전체 적으로는 좋았으나 모기와의전쟁 빌라여서 였는지는 모르지만..........

6/10 - 괜찮아요

박진형 님, 한국

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
대체로 만족합니다.
해수욕이 가능한 비치가 없다는것을 제외하면 대체로 만족

8/10 - 좋아요

이댕 님, 한국

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깔끔하고 깨끗한 호텔!
깔끔하고 좋았습니다. 수영장도 멋졌구요! 서비스도 괜찮구 다만 위치가 썩 좋진 않네요. 다른건 다 마음에 들었습니다. 한국인이 꽤 많이 오는곳이더군요.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치가 훌륭. 서비스가 좋음. 객실관리나 환경도 만족.
체크인하러 갔는데 예약이 안되어 있어서 당황했음. 그러나 프런트 직원이 친절하게 처리해 주어 잘 쉬고 왔음. 호텔 직원들이 전체적으로 친절하고 활달하여 좋았고, 서비스정신이 좋았지만, 몇몇 프런트 직원들은 워낙 많은 한국인들을 대하다 보니 약간 퉁명스러운 사람들도 있었음. 객실의 상태도 깨끗했고, 관리나 여러가지 환경도 좋았음. 다시 갈 의향이 있음.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Cozy rest in the Zign Hotel
We were very satisfied the days and nights in the Zign Hotel. It is very far from the Main Street, but you can get to the hotel by pick-up trucks easily. The private beach is relatively clean. The room was also clean and wide. We could enjoy the swimming in the pool without disturbing. Staffs are kind but some of them are not good at English. And you should go to the front desk, if you want to use the local phone.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깔금하고 호텔전제적으로너무마음에들었습니다 다만 아쉬운건 위치랑조식이조금 별로엿습니다..

10/10 - 훌륭해요

Jennifer

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I’m grateful for the kind staff. The hotel is beautiful and a perfect place to hide away and relax while having massages nearby and there’s a bar on the corner that stays open late. Very sweet accommodation. Thank you for hating me and my son.
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2024년 4월 18일
Dear Miss Jennifer, we truly appreciate the time you took to give us the feedback about your recent stay at The Zign Hotel. We are very pleased to learn that we were able to meet with all your requirements and expectation. Once again, thank you very much to give us a full score rating.

8/10 - 좋아요

STEPHAN

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Freundliches Personal, Frühstück gut, leider kein Smart TV
답변 제공: somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2024년 3월 30일
Dear Mr.Stephan, we truly appreciate the time you took to give us the rating on your last stay with us. It is with great pleasure to know that you had a pleasant stay here at The Zign Hotel but still some more rooms to improve to get the perfect score from you on the next visit to The Zign Hotel. We do look forward to welcome you back to The Zign Hotel soonest. With best personal regards,

8/10 - 좋아요

STEPHAN

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Alles bestens Personal sehr freundlich außer der Fernseher hat kein Smart TV
2024년 3월에 21박 숙박함
답변 제공: somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2024년 3월 29일
Dear Mr.Stephan, We truly appreciate the time you took to give us the rating on your last stay with us. It is with great pleasure to know that you had a pleasant stay here at The Zign Hotel but still some more rooms to improve to get the perfect score from you on the next visit to The Zign Hotel. We do look forward to welcome you back to The Zign Hotel soonest. With best personal regards,

6/10 - 괜찮아요

Ka Chun rocky

좋아요: 직원 및 서비스
坐廁經常塞
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Reservation Team 님, 2024년 3월 6일
Dear Sir/Madam,If there are any mistakes, we will improve our service and apologize for any inconvenience for this case. Looking forward to welcoming you again the next time you come to Pattaya!Best Regard,

2/10 - 너무 별로예요

emmanuel

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
A fuir
On vous demande encore la caution en cash dans un hôtel 5 étoiles.. L’électricité qui s’arrête tout le temps dans votre chambre, aucune prise à coté de votre lit. Un personnel pas aimable, qui ne s’occupe pas de votre valise ni même de s’intéresser si vous voulez un taxi. Tout est vieillot, même la piscine n’a rien d’extraordinaire et ce n’est pas en mettant 2 dinosaures à coté que ça va changer quoi que ce soit, allez donc voir comment ça se passe dans les autres hôtes 5 étoiles de la ville, vous allez être surpris… a fuir !
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2024년 2월 3일
Dear Mr.Emmanuel, we truly appreciate the time you took to give a rating on your last stay with us. We are really sorry to know that some of our product and service could not meet your expectation especially the service from our staff. With this in mind we once again thank you for your feedback for our improvement and we most certainly conduct appropriate training to all staff concerned. We do look forward to welcome you back to The Zign Hotel soonest.

10/10 - 훌륭해요

ULYSSES 님, Pasco

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very nice my view of the sea was great. I will stay again
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: The Zign Hotel 님, 2024년 1월 4일
Dear Sir/Madam,Thank you for taking the time to review us! It really warms our hearts to see that you enjoyed your experience with us Looking forward to welcoming you again the next time you come to Pattaya!Best Reagards,

8/10 - 좋아요

Sayan

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2023년 12월 27일
Dear Khun Sayan, We truly appreciate the time you took to give us the rating on your last stay with us. It is with great pleasure to know that you had a pleasant stay here at The Zign Hotel but still some more rooms to improve to get the perfect score from you on the next visit to The Zign Hotel. We do look forward to welcome you back to The Zign Hotel soonest. With best personal regards,

8/10 - 좋아요

Toni

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2023년 12월 20일
Dear Valued Guest,We truly appreciate the time you took to give us the rating on your last stay with us. It is with great pleasure to know that you had a pleasant stay here at The Zign Hotel but still some more rooms to improve to get the perfect score from you on the next visit to The Zign Hotel. We do look forward to welcome you back to The Zign Hotel soonest. With best personal regards,

10/10 - 훌륭해요

Michael

2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: The Zign Hotel 님, 2023년 12월 8일
Dear Sir/Madam,Thank you for taking the time to review us! It really warms our hearts to see that you enjoyed your experience with us Looking forward to welcoming you again the next time you come to Pattaya!Best Regards,

6/10 - 괜찮아요

Kanhaiya 님, Faridabad

아이를 동반한 가족 여행
별로예요: 편의 시설/서비스
Overall Property is too old and not good if you are Indian and Vegetarian, The Hotel is only good for Chinese, Korean, and Japanese tourists. We survive only on bread and fruit for breakfast no other option
2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: The Zign Hotel 님, 2023년 11월 30일
Dear Khun Kanhaiya,Thank you very much for taking the time to provide us your feedback. I am disappointed to hear that your experience did not meet your expectations.I apologize for the inconvenience for all the trouble you had during your stay. Please kindly advise for have take advice In order to further improve.Best Regards,

6/10 - 괜찮아요

SUPHATTRA

2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: The Zign Hotel 님, 2023년 11월 22일
Dear Khun Supattra,Thank you for taking the time to review us!If there are any mistakes, we will improve our service and apologize for any inconvenience for this case.Best Regards,

10/10 - 훌륭해요

martin

2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2023년 10월 27일
Dear Mr.Martin, we truly appreciate the time you took to give us the feedback about your recent stay at The Zign Hotel. We are very pleased to learn that we were able to meet with all your requirements and expectation. Once again, thank you very much to give us a full score rating.

10/10 - 훌륭해요

John

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nice hotel
Hotel was nice, stylish, good location. Service was good. Had a broken light switch, went, ask front desk, got it fixed within 10 minutes.
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: The Zign Hotel 님, 2023년 9월 27일
Dear Mr. John,Thank you for taking the time to review us! It really warms our hearts to see that you enjoyed your experience with us Looking forward to welcoming you again the next time you come to Pattaya!Best Regards,

10/10 - 훌륭해요

Alan

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Staff couldn’t do more for us, very attentive and happy to help in any way they could. The property is very impressive with multiple pools and a private beach.
2023년 8월에 11박 숙박함
답변 제공: The Zign Hotel 님, 2023년 11월 8일
Dear Sir/Madam,Thank you for taking the time to review us! It really warms our hearts to see that you enjoyed your experience with usIf there are any mistakes, we will improve our service and apologize for any inconvenience for this case Looking forward to welcoming you again the next time you come to Pattaya!Best Regards,

8/10 - 좋아요

Papatsorn

2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2023년 8월 22일
Dear Khun Papatsorn, We truly appreciate the time you took to give us the rating on your last stay with us. It is with great pleasure to know that you had a pleasant stay here at The Zign Hotel but still some more rooms to improve to get the perfect score from you on the next visit to The Zign Hotel. We do look forward to welcome you back to The Zign Hotel soonest. With best personal regards,

10/10 - 훌륭해요

Nick

2023년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2023년 9월 26일
Dear Mr.Nick, we truly appreciate the time you took to give us the feedback about your recent stay at The Zign Hotel. We are very pleased to learn that we were able to meet with all your requirements and expectation. Once again, thank you very much to give us a full score rating.

4/10 - 별로예요

??

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
フロントデスクのスタッフが不親切でした
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2023년 8월 9일
Dear Valued Guest, we truly appreciate the time you took to give a rating on your last stay with us. We are really sorry to know that some of our product and service could not meet your expectation especially Receptionist. With this in mind we once again thank you for your feedback for our improvement and we most certainly conduct appropriate training to all staff concerned. We do look forward to welcome you back to The Zign Hotel soonest.

10/10 - 훌륭해요

jinuk

2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2023년 7월 30일
Dear Mr.Jinuk, we truly appreciate the time you took to give us the feedback about your recent stay at The Zign Hotel. We are very pleased to learn that we were able to meet with all your requirements and expectation. Once again, thank you very much to give us a full score rating.

8/10 - 좋아요

anders

2023년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: Somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2023년 7월 22일
Dear Mr.Anders, We truly appreciate the time you took to give us the rating on your last stay with us. It is with great pleasure to know that you had a pleasant stay here at The Zign Hotel but still some more rooms to improve to get the perfect score from you on the next visit to The Zign Hotel. We do look forward to welcome you back to The Zign Hotel soonest. With best personal regards,

10/10 - 훌륭해요

Espen

2023년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: Somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2023년 7월 19일
Dear Khun Espen, we truly appreciate the time you took to give us the feedback about your recent stay at The Zign Hotel. We are very pleased to learn that we were able to meet with all your requirements and expectation. Once again, thank you very much to give us a full score rating.

6/10 - 괜찮아요

Minh

2023년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Reservation Team 님, 2023년 7월 15일
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.

10/10 - 훌륭해요

SHUJI

2023년 6월에 5박 숙박함
답변 제공: Somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2023년 6월 28일
Dear Mr.Shuji, we truly appreciate the time you took to give us the feedback about your recent stay at The Zign Hotel. We are very pleased to learn that we were able to meet with all your requirements and expectation. Once again, thank you very much to give us a full score rating. Looking forward to welcoming you back to The Zign Hotel soonest. With best personal regards,

10/10 - 훌륭해요

Robert

2023년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: Somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2023년 6월 27일
Dear Mr.Robert, we truly appreciate the time you took to give us the feedback about your recent stay at The Zign Hotel. We are very pleased to learn that we were able to meet with all your requirements and expectation. Once again, thank you very much to give us a full score rating. Mr.Robert, we do look forward to welcome you back to The Zign Hotel soonest. With best personal regards,

4/10 - 별로예요

abdolreza

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The behavior of the employees and crew was extremely bad and disrespectful and the service was poor and they were completely Indian hotel guests, it only suits Indians.
2023년 6월에 7박 숙박함
답변 제공: Somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2023년 6월 17일
Dear Mr.Abdolreza, warm greeting from The Zign Hotel. We truly appreciate the time you took to give us the feedback as well as a rating and sharing your experience on your last stay with us. Fully apologize to make you feel that our staff did not provide proper services and disrespectful to you . We have addressed the matters with all concerned department heads and appropriate training will be conducted to avoid the same mistake in the future. Mr.Abdolreza, we do appreciate you bring this issue to our attention and therefore giving us an opportunity to improve. In order to maintain the high standards we set for our hotel, feedback like yours is essential. we do look forward to welcome you back to The Zign Hotel soonest. With best personal regards,

8/10 - 좋아요

Monsicha

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
สระว่ายน้ำดี
2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Somkhit Tonsaiphet, General Manager 님, 2023년 6월 17일
Dear Khun Monsicha, We truly appreciate the time you took to give us the rating on your last stay with us. It is with great pleasure to know that you had a pleasant stay here at The Zign Hotel especially enjoy with our pool but still some more rooms to improve to get the perfect score from you on the next visit to The Zign Hotel. We do look forward to welcome you back to The Zign Hotel soonest. With best personal regards,