표시된 모든 이용 후기는 실제 고객 경험을 기반으로 하며, 저희를 통해 숙박을 예약하신 고객님만이 이용 후기를 제출하실 수 있습니다. 저희는 지침에 따라 이용 후기를 검증하고 긍정적인 이용 후기와 부정적인 이용 후기를 모두 게시합니다.자세한 정보새 창에서 열림
평점 10 - 훌륭해요. 1149개 이용 후기 중 645개" "
10 - 훌륭해요
645
평점 8 - 좋아요. 1149개 이용 후기 중 244개" "
8 - 좋아요
244
평점 6 - 괜찮아요. 1149개 이용 후기 중 129개" "
6 - 괜찮아요
129
평점 4 - 별로예요. 1149개 이용 후기 중 84개" "
4 - 별로예요
84
평점 2 - 너무 별로예요. 1149개 이용 후기 중 47개" "
2 - 너무 별로예요
47
9.2/10
청결 상태
8.8/10
직원 및 서비스
8.4/10
편의 시설/서비스
8.8/10
숙박 시설 상태 및 시설
8.6/10
친환경
이용 후기
10/10 - 훌륭해요
Michael
가족 여행
2024년 5월 28일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Très bel hôtel, personnel courtois et accueillant.
Michael
2024년 5월에 1박 숙박함
4/10 - 별로예요
Timothy 님, New York
2024년 5월 26일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
Great location etc, however the service is average at best.
Timothy
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 27일
Dear Mr. Timothy,Thank you very much for taking the time to share your comments regarding your stay at Fairmont The Queen Elizabeth.Exceptional service is what we strive to be known for; therefore, your feedback is extremely important as it helps us to continually improve our service and provide a memorable experience to our valued guests.Please, allow us to express our sincerest apologies about your experience. Rest assured that we have taken the appropriate measures to address your comment in order to prevent any future occurrences.We hope that you will present us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,The Guest Relations Team
6/10 - 괜찮아요
tyler
2024년 5월 21일
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스
Great location for getting out and about
tyler
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 21일
Dear Tyler,Thank you for your great review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth. We have noticed though that you have rated your experience 3 out of 5 and we were wondering, if considering your positive comment, the low score granted had been a mistake. We hope to have the opportunity to welcome you again during your next visit to Montreal.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Harry 님, Ottawa
연인과의 여행
2024년 5월 20일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
close to train station and sites in downtown Montreal
Harry
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 21일
Dear Harry,Thank you very much for your great review of our hotel.We are pleased to read that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth.We look forward to welcoming you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Nicole
연인과의 여행
2024년 5월 20일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Tout et dit parfait merci
Nicole
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 21일
Madame Nicole,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame Nicole, nos salutations distinguées.Cordialement,L’Équipe du Service à la Clientèle
6/10 - 괜찮아요
Jason
연인과의 여행
2024년 5월 19일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
The room was small, some peeling paint, hot water took a couple minutes to warm up. The pillow was ripped and broken curtain
Jason
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 21일
Dear Mr. Jason,Thank you very much for taking the time to share your comments regarding your stay at Fairmont The Queen Elizabeth.Exceptional service is what we strive to be known for; therefore, your feedback is extremely important as it helps us to continually improve our service and provide a memorable experience to our valued guests.Please, allow us to express our sincere apologies about your experience. Rest assured that we have taken the appropriate measures to address your comments in order to prevent any future occurrences.We hope that you will present us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Bhakti
2024년 5월 18일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Bhakti
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 21일
Dear Bhakti,Thank you for the great review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth and we hope to welcome you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
8/10 - 좋아요
James
연인과의 여행
2024년 5월 16일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We have stayed here on a few occasions for business/pleasure and enjoyed our stay. However, we only wish there was a better option for a breakfast. Thank you.
James
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 16일
Dear Mr. James,We very much appreciate your comments regarding your recent stay at Fairmont The Queen Elizabeth. We would like to highlight the fact that we have different options inside our hotel for breakfast, whether the restaurant Rosélys, Café Kréma or Marché Artisans. We hope you will have the opportunity to visit them during your next trip to Montreal.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
GABRIEL
2024년 5월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excelentes instalaciones y una ubicación inmejorable. Ni un solo taxi tomamos
GABRIEL
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 16일
Buenos días Sr. Gabriel:Le agradecemos mucho por su reseña luego de su visita a nuestro hotel Fairmont The Queen Elizabeth.Nos complace saber que ha disfrutado de las instalaciones y que pudo visitar la ciudad simplemente al salir caminando de nuestro hotel.Esperamos poder recibirlo nuevamente cuando regrese a Montreal.Atentamente.El Equipo de Atención al Cliente
4/10 - 별로예요
Kym
2024년 5월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Hôtel très vieilles, pas de verre dans les chambre
Kym
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 15일
Madame Kym,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à l’Hôtel Fairmont Le Reine Elizabeth.Nous sommes désolés d’apprendre que vous n’avez pas aimé notre hôtel. Nous espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.Cordialement,L’Équipe du Service à la Clientèle
10/10 - 훌륭해요
Tchadi
2024년 5월 14일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Tchadi
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 16일
Dear Tchadi,Thank you for the great review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth and we hope to welcome you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Kasia
2024년 5월 14일
좋아요: 청결 상태
Kasia
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 15일
Dear Kasia,Thank you for the great review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth and we hope to welcome you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
6/10 - 괜찮아요
Daniel
연인과의 여행
2024년 5월 9일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Mauvaise vu, chambre petite, seulement une douche, dispendieux, beaucoup d attrape argent
Daniel
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 10일
Monsieur Daniel,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.Veuillez agréer, Monsieur Daniel, nos salutations distinguées.Cordialement,L’Équipe du Service à la Clientèle
2/10 - 너무 별로예요
Arthur
연인과의 여행, 출장 여행
2024년 5월 9일
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
This was by far the worst experience I have ever had at the Fairmont! I reserved 3 rooms to find out that they sold 2 of rooms and the hotel had no more rooms available. We had to sleep in our cars because we had no where to sleep. The manager told me that the rooms were not reserved and when I showed him the email confirmation he took my phone deleted the email and told me there was no email with my confirmation. I had to go get the email in my deleted items to show him only for him to tell me that it was not his problem and to contact Expedia. On top of all of this the Fairmont is refusing to reimburse for the rooms that I did not get and they are calling it a no show! I do not think I will ever book at a Fairmont again.
Arthur
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Mickael Beauchamps-Gozzi 님, 2024년 5월 16일
Thank you Arthur for taking the time to write this review on your recent stay. This is not the type of experience we wish for our guests and apologize about the misunderstanding with your reservations upon arrival. We have requested a refund for the two reservations who were indentified under different names. Please don't hesitate to contact me if there's anything I can assist you with.
10/10 - 훌륭해요
Olivier
출장 여행
2024년 5월 6일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Conveniently placed and high quality.
Olivier
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 7일
Dear Olivier,Thank you for the great review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth and we hope to welcome you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
helene 님, repentigny
2024년 5월 5일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Génial pour la gare centrale
helene
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 6일
Madame Helene,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame Helene, nos salutations distinguées.Cordialement,L’Équipe du Service à la Clientèle
6/10 - 괜찮아요
Garry
2024년 5월 5일
Beds very comfortable. Walls are thin - no privacy in the bathroom and could hear neighbours talking. Bathroom fan did not work . Light bulb missing on the bed . Had to pay for wifi and for keeping luggage safe for a few hours after check out . (These items are free in hotels close by .) Hotel is overrated at $400 plus for a small 2 bed room .
Garry
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 6일
Dear Mr. Garry,Thank you very much for taking the time to share your comments regarding your stay at Fairmont The Queen Elizabeth.Exceptional service is what we strive to be known for; therefore, your feedback is extremely important as it helps us to continually improve our service and provide a memorable experience to our valued guests.Please, allow us to express our sincere apologies about your experience. Rest assured that we have taken the appropriate measures to address your comments in order to prevent any future occurrence.Concerning your comment related to the wifi, we would like to mention that wifi is offered for free to all our guests with the ALL Loyalty Card as part of the many benefits that this card offers. We apologize if this information was not provided to you upon arrival. We hope that you will present us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Noe
출장 여행
2024년 5월 4일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
N/A
Noe
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 6일
Dear Noe,We would like to thank you for your great review of our hotel.We are pleased to learn that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth.We hope to welcome you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Darquise
2024년 5월 4일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Darquise
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 6일
Dear Darquise,We would like to thank you for your great review of our hotel.We are pleased to learn that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth.We hope to welcome you again during your next visit to Montreal.Sincerely,The Guest Relations Team
8/10 - 좋아요
yusuf
단체 여행, 출장 여행
2024년 5월 3일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
nice
yusuf
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 6일
Dear Yusuf,Thank you for your review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth and we hope to welcome you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
matthew
연인과의 여행
2024년 5월 1일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Fantastic stay as always. Only thing I’d say is they need to get more security. We encountered an addict in the Miri g that had clearly slept on the conference floor. My wife felt quite unsafe in the elevator with him
matthew
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 13일
Dear Mr. Matthew,We very much appreciate your comments regarding your stay at Fairmont The Queen Elizabeth. We greatly value and appreciate your positive feedback and it will be our pleasure to share your kind compliments with our team. Rest assured that we have taken the appropriate measures to address your comment in order to prevent any future occurrence.Thank you again for sharing your experience and we look forward to welcoming you again during your next visit to Montreal.Sincerely,The Guest Relations Team
8/10 - 좋아요
David
2024년 5월 1일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
David
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 2일
Dear David,We would like to thank you for your review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth and we hope to welcome you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Esther
연인과의 여행
2024년 4월 28일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Propreté des lieux, très bon service du personnel,
Belles installations pour le sport et la détente ( piscine, spa, gym avec entre autre salle de spinning)
Esther
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 29일
Madame Esther,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à l’Hôtel Fairmont Le Reine Elizabeth.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Nous ne manquerons surtout pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille fort et avec dévouement jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir à nouveau, nous vous prions de croire, Madame Esther, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.Cordialement,L’Équipe du Service à la Clientèle
10/10 - 훌륭해요
Lisa
연인과의 여행
2024년 4월 28일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great rooms, and layout. We had the junior suite.
No microwave was a down fall. Also, personal use of mini fridge is subject to a fee which is something that is unmentioned.
My second time staying, it’s in a great location.
Lisa
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 29일
Dear Ms. Lisa,We very much appreciate your comments regarding your stay at Fairmont The Queen Elizabeth. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.We hope to have the opportunity to welcome you again during your next visit to Montreal. Sincerely,The Guest Relations Team
8/10 - 좋아요
Mikael
2024년 4월 28일
좋아요: 청결 상태
Mikael
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 29일
Dear Mr. Mikael,We would like to thank you for your review of our hotel.We are pleased to learn that you enjoyed your recent stay at Fairmont The Queen Elizabeth.We look forward to welcoming you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Clarke
2024년 4월 28일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Amazing
Clarke
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 29일
Dear Clarke,Thank you very much for your great review of our hotel.We are pleased to learn that you enjoyed your recent stay at Fairmont The Queen Elizabeth.We look forward to welcoming you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
8/10 - 좋아요
Lydia
2024년 4월 28일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Lydia
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 29일
Dear Ms. Lydia,Thank you very much for the review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth and we hope to welcome you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Sandy
2024년 4월 25일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Sandy
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 29일
Dear Sandy,Thank you for the great review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth and we hope to welcome you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
MARIO
연인과의 여행, 출장 여행
2024년 4월 25일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very convenient location with plenty of coffee/dining options. Super helpful staff!
MARIO
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 26일
Dear Mario,We very much appreciate your comments regarding your stay at Fairmont The Queen Elizabeth. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit to our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.We look forward to welcoming you again during your next visit to Montreal.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Jeffrey
2024년 4월 22일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great hotel
Jeffrey
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 23일
Dear Mr. Jeffrey,We very much appreciate your comments regarding your stay at Fairmont The Queen Elizabeth. We are delighted to read that you enjoyed your visit to our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.We look forward to welcoming you again during your next visit to Montreal.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Marc-André
2024년 4월 22일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Peaceful
Marc-André
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 23일
Dear Marc-Andre,Thank you for the great review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth and we hope to welcome you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
ROUZI
가족 여행
2024년 4월 21일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very much enjoyed
ROUZI
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 22일
Dear Rouzi,We would like to thank you for your great review of our hotel.We are pleased to learn that you enjoyed your recent stay at Fairmont The Queen Elizabeth and we hope to welcome you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Anne
가족 여행
2024년 4월 21일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Tout est excellent
Anne
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 22일
Madame Anne,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à l’Hôtel Fairmont Le Reine Elizabeth.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Nous ne manquerons surtout pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille fort et avec dévouement jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir à nouveau, nous vous prions de croire, Madame Annie, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.Cordialement,L’Équipe du Service à la Clientèle
10/10 - 훌륭해요
Nathalie
2024년 4월 20일
Nathalie
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 10일
Dear Nathalie,Thank you for the great review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth and we hope to welcome you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Jean-Philippe
연인과의 여행
2024년 4월 19일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
.
Jean-Philippe
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 22일
Dear Jean-Philippe,Thank you for the great review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth and we hope to welcome you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Francis
2024년 4월 19일
Francis
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 9일
Dear Francis,Thank you for the great review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth and we hope to welcome you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
2/10 - 너무 별로예요
Michael
출장 여행
2024년 4월 18일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Long line at check in with staff standing around talking.
Michael
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 18일
Dear Mr. Michael,Thank you very much for taking the time to share your comments regarding your stay at Fairmont The Queen Elizabeth.Exceptional service is what we strive to be known for; therefore, your feedback is extremely important as it helps us to continually improve our service and provide a memorable experience to our valued guests.Please, allow us to express our sincerest apologies about your check-in experience. Rest assured that we have taken the appropriate measures to address the problem in order to prevent any future occurrences.We hope that you will present us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Chris
2024년 4월 18일
Chris
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 5월 8일
Dear Chris,Thank you for your great review of our hotel.We are pleased to learn that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth and we hope to welcome you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
4/10 - 별로예요
Begum
아이를 동반한 가족 여행
2024년 4월 17일
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good location. Hotel is outdated. They charged us the full price of the room again even though we had paid in full since we used Expedia to book.
Begum
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 18일
Dear Begum,Thank you very much for taking the time to share your comments regarding your stay at Fairmont The Queen Elizabeth.Please, allow us to express our sincere apologies related to your invoices.. Rest assured that we have taken the appropriate measures in order to prevent any future occurrence.We hope that you will present us the opportunity to welcome you again in the near future. Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Elizabeth
2024년 4월 17일
The location was ideal for our venue
Elizabeth
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 17일
Dear Ms. Elizabeth,Thank you for the great review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth and we hope to welcome you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
4/10 - 별로예요
Tom 님, Dunnville
출장 여행
2024년 4월 16일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Lock to room didn't work, 4 trips to front desk to make new keys to no avail. security took lock apart at 11:30pm. not a good experience.
Tom
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 16일
Dear Mr. Tom,Thank you very much for taking the time to share your comments regarding your stay at Fairmont The Queen Elizabeth.Please, allow us to express our sincerest apologies about your experience with the lock to your room. Rest assured that we have taken the appropriate measures to address the problem in order to prevent any future occurrences.We hope that you will present us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Jerrish
2024년 4월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Pleasant stay with great view
Jerrish
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 16일
Dear Jerrish,Thank you for the great review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth and we hope to welcome you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Eddie
출장 여행
2024년 4월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Mattresses were great, connected to Gare Centrale, walking distance to many restaurants (Dunns was delicious).
Room was modern and updated, hallways were refreshed (8th floor). Apparently they have a barbie room.
Eddie
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 16일
Dear Mr. Eddie,We very much appreciate your comments regarding your stay at Fairmont The Queen Elizabeth. We greatly value and appreciate your positive feedback and it will be our pleasure to share your kind compliments with our team. Your experience will serve as an encouragement to all of our colleagues as we strive every day to provide the highest standards of service for our valued guests.Thank you again for sharing your experience and we look forward to welcoming you again in the near future.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Francois
2024년 4월 14일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Endroit très propre et agréable
Francois
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 15일
Monsieur Francois,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à l’Hôtel Fairmont Le Reine Elizabeth.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Nous ne manquerons surtout pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille fort et avec dévouement jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir à nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur Francois, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.Cordialement,L’Équipe du Service à la Clientèle
10/10 - 훌륭해요
R
2024년 4월 14일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
R
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 15일
Dear Guest,Thank you very much for the great review of our hotel.We are pleased to learn that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth and we hope to welcome you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
David
단체 여행
2024년 4월 14일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great check in. Great atmosphere. Great place to stay
David
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 15일
Dear Mr. David,We very much appreciate your comments regarding your stay at Fairmont The Queen Elizabeth. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit to our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.We look forward to welcoming you again during your next visit to Montreal.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
darryl
2024년 4월 13일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
darryl
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 15일
Dear Darryl,Thank you for the great review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth and we hope to welcome you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
8/10 - 좋아요
Ian 님, Surrey
2024년 4월 9일
Ian
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 30일
Dear Ian,Thank you for your review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay at Fairmont The Queen Elizabeth and we hope to welcome you again soon.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Eugenio
단체 여행
2024년 4월 8일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very clean and convenient. Price of hotel was fair.
price of additional services extreme.
Eugenio
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 8일
Dear Mr. Eugenio,We would like to thank you for your review of our hotel.We are pleased that you enjoyed your recent stay at Fairmont The Queen Elizabeth.We hope to have the opportunity to welcome you again during your next visit to Montreal.Sincerely,The Guest Relations Team
10/10 - 훌륭해요
Kimberly
2024년 4월 8일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great time
Kimberly
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2024년 4월 8일
Dear Ms. Kimberly,We would like to thank you for your review of our hotel.We are delighted to learn that you enjoyed your recent stay at Fairmont The Queen Elizabeth.We look forward to welcoming you again during your next visit to Montreal.Sincerely,The Guest Relations Team