리셉션

호텔 델 마르 여행 후기

3 out of 5
호텔 델 마르
Placa Palau, 19, Barcelona, Barcelona

이용 후기

8.2

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 798개 이용 후기 중 245개" "
평점 8 - 좋아요. 798개 이용 후기 중 379개" "
평점 6 - 괜찮아요. 798개 이용 후기 중 130개" "
평점 4 - 별로예요. 798개 이용 후기 중 29개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 798개 이용 후기 중 15개" "

8.6/10

청결 상태

7.8/10

직원 및 서비스

8.0/10

편의 시설/서비스

7.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.2/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

JAEYOUNG 님, seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
it's good place to stay Hotel Del MAR
it's good place to stay Hotel Del MAR

6/10 - 괜찮아요

Choi 님, Pusan Korea

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
지하철, 주변 관광지와 접근성이 좋은 호텔
4일간 숙박하면서 주변으로 걸어다니면서 관광하였는데, 고딕거리, 람블라스 거리와 접근성이 좋은 호텔입니다. 자하철도 아주 가깝고, 길건너편으로 해안가를 따라서 수많은 레스토랑이 줄지어 서 있습니다. 호텔은 오래된 외관처럼 낡은 욕실이 아쉽고, 냉장고와 coffee port가 없습니다. 조식부페는 유럽치고는 작지만 만족스러운 수준입니다. 중심가와의 접근성, 지하철 접근성을 생각한다면, 가격대비 만족스러운 호텔입니다.

8/10 - 좋아요

Sabrina

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스
Sehr gute Lage! Leider durch das Klimagerät außerhalb des Zimmers sehr laut. Man konnte das Fenster dadurch nicht offen lassen
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Anna R Kundenservice 님, 2024년 4월 15일
Wir danken Ihnen für die Zeit, die Sie sich genommen haben, um Ihre Eindrücke mitzuteilen. Die Luft ist auf die festgelegte Wohlfühltemperatur eingestellt, es tut uns leid, dass es Ihnen nicht gefallen hat. Wir werden dies an unser Personal weitergeben, damit es überprüft werden kann.Mit freundlichen Grüßen,Anna RuizKundenservice

8/10 - 좋아요

sergio

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel and specially the breakfast buffet are very good, location is closed to attractions, unfortunately the street in front was under construction and on the (vacant?) Building 50 meters from hotel homeless people sleep on the street and smells like they urinate on floor.
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2024년 4월 11일
We are pleased to know that the breakfast was to your liking. We are sorry for the problem with the construction work and the homeless, but these are aspects beyond the hotel's control and do not depend directly on us. Receive a cordial greeting from all the hotel staff.

8/10 - 좋아요

Arnoldus

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Mooi hotel in Barcelona. Top locatie tussen stad en strand.
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Anna R. Customer Service 님, 2024년 3월 25일
Dear Arnoldus,We appreciate your feedback and are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel. We look forward to welcoming you back to our hotels soon.Anna R.Customer Service

6/10 - 괜찮아요

André

연인과의 여행
별로예요: 편의 시설/서비스
Erste Anschreiben einem unmöglichen Zimmer mit Fenster in einem Luftschacht. Nach Reklamation (sofort bei Ankunft ) gab es am nächsten Tag das richtige Zimmer .
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2024년 3월 13일
Wir bedauern, dass Ihnen das erste zugewiesene Zimmer nicht gefallen hat, es aber später in ein anderes, Ihren Bedürfnissen entsprechendes Zimmer geändert wurde. Mit freundlichen Grüße.

8/10 - 좋아요

Jürgen

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Sauber, ordentlich, freundlich. Sehr gutes Frühstück und eine hervorragende Lage.
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2024년 3월 13일
Wir freuen uns, dass Ihr Aufenthalt im Hotel del Mar zufriedenstellend war, freuen uns über Ihre positive Bewertung und hoffen, Sie bald wieder zu sehen. Herzliche Grüße vom gesamten Hotelpersonal.

8/10 - 좋아요

Hildegard

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
top Lage , saubere Zimmer ,,absolut empfehlenswert
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2024년 2월 24일
Vielen Dank für Ihren positiven Kommentar. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen. Ein herzlicher Gruß vom gesamten Hotelpersonal.

8/10 - 좋아요

Eray

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Super Lage, Bus und Metro vor der Haustür! Zimmer sind sauber. Blick auf den Yachthafen
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2024년 2월 24일
Vielen Dank für Ihren positiven Kommentar. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen. Ein herzlicher Gruß vom gesamten Hotelpersonal.

8/10 - 좋아요

Philipp

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Guter Standort, Metro in der Nähe. Umliegende Restaurants, strandnah, Sehenswürdigkeiten können auch zu Fuss erreicht werden. Netter Empfang!
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Norma A., Customer Service 님, 2024년 2월 19일
Distinguished Philipp, We thank you for rating us and we are glad that you found our location close to the subway station useful. Receive kind regards, Norma A. Customer Service

8/10 - 좋아요

Mildred

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Helpful staff
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Norma A., Customer Service 님, 2024년 1월 29일
Dear customer, Thank you very much for your rating. We especially appreciate your feedback on our staff. Receive a warm greeting,

10/10 - 훌륭해요

Veronica Noemi

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
La habitacion era espaciosa, muy limpia, comoda, con balcon, luminosa, con baño grande, limpio, y con productos de aseo. El hotel con muy buena ubicacion,parada de bus en la puerta, a minutos andando del barrio gotico.
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2024년 1월 27일
Nos complace saber que su estancia fue satisfactoria. Agradecemos el tiempo que ha invertido en hacer una reseña positiva de nuestro hotel. Esperamos volver a verle pronto. Un saludo de parte de todo del staff del hotel.

8/10 - 좋아요

Andreas

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Soweit alles ok.
Gut gelegen nur ein paar Gehminuten vom Hafen und vom Strand. U-Bahn Station gleich um die Ecke. Frühstück ok. Das einzige was zu bemängeln ist, ist die Dusche. Auch wenn man aufpasst, spritzt das Wasser überall hin und man hat im Bad eine Überschwemmung. Das WC liegt auch schlecht. Fast kein Platz. Zimmer in Ordnung nur das Bad ist sehr klein.
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Norma A., Customer Service 님, 2024년 1월 22일
Distinguished Andreas, Thank you very much for your rating and comments. We are pleased to read that you enjoyed our central location and our breakfasts. We regret that the shower was not to your liking. Receive a cordial greeting.

10/10 - 훌륭해요

Daniel

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2024년 1월 20일
Agradecemos su review positiva, y esperamos volver a verle pronto, reciba un cordial saludo de todo el staff del Hotel.

10/10 - 훌륭해요

Sandra Noemi

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Norma A., Customer Service 님, 2024년 1월 15일
Estimada Sandra Noemí, Gracias por su valoración. Cordialmente,

10/10 - 훌륭해요

Swanny 님, Barceloneta

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2024년 1월 13일
We appreciate your positive review, we hope to see you again soon. He receives a cordial greeting from all the staff at Hotel del Mar.

8/10 - 좋아요

Russell

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
This property is stuck in the 1950's. The decor and design are dated. The property is comfortable but nothing special. The location is excellent for access to other areas of the city. There is a bus stop immediately outside the front door and there is a Metro subway station located less than a 3 minute walk away. Access to Barceloneta and the Gothic Quarter as well as Port Vell make the location excellent. The staff is accommodating but do not go out of their way unless asked. There is not a restaurant onsite, but the breakfast is adequate. There are not any retail shops located in close proximity to this property. All-in-all, you get what you pay for.
2023년 12월에 8박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2024년 1월 12일
We appreciate the time you have taken to leave a positive review, we hope to see you again. Receive a cordial greeting from all the staff at Hotel del Mar.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bra hotell till bra pris. Nära till hamnen och ok avstånd till stan.
2023년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Norma A., Customer Service 님, 2024년 1월 9일
Dear customer, Thank you very much for your rating and for your comments highlighting our location positively. We appreciate your opinion, considering us a great hotel at a good price. Sincerely,

8/10 - 좋아요

Robert

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Norma A., Customer Service 님, 2023년 12월 27일
"Dear customer, Thank you very much for your rating. Sincerely,"

8/10 - 좋아요

Frank

2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Norma A., Customer Service 님, 2024년 1월 9일
Estimado huésped, Muchas gracias por su valoración. Atentamente,

8/10 - 좋아요

Carmine

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We truly are enjoyed the breakfast experience. Plenty choice for all. Friendly staff.
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2023년 12월 12일
We appreciate your positive review, and we are pleased to know that you enjoyed your stay. Receive a cordial greeting from all the hotel staff. We hope to see you again soon.

8/10 - 좋아요

Grace

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Norma A., Customer Service 님, 2023년 12월 11일
Dear customer,Thank you very much for your rating.Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Lucas

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Norma A., Customer Service 님, 2023년 12월 11일
Estimado cliente,Muchas gracias por su valoración. Saludos cordiales,

6/10 - 괜찮아요

Mahmoud

출장 여행
별로예요: 청결 상태
2023년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Norma A., Customer Service 님, 2023년 12월 5일
Dear customer,We appreciate your time in reviewing our hotel.Greetings,

10/10 - 훌륭해요

Francois

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Top hotel, top location very close to the sea and to the old city, friendly people, easy communication, rooms are big enough. Good prices. Go for it!
2023년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Norma N., Customer Service 님, 2023년 12월 4일
Dear customer,We sincerely appreciate your positive comments, highlighting the excellent service of our staff and the quality of our breakfasts. Regarding the street noise, being in the city center, we understand that it can be bothersome at certain hours. Typically, keeping the windows closed is sufficient for soundproofing, but in any case, we regret any inconvenience it may have caused you. If you choose to visit us again, we recommend mentioning it at the reception, and depending on availability, they may offer you an interior room that better suits your preferences.Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Jose Alejandro

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Todo estuvo muy bien, solo fue una noche pero cumplió el objetivo y el desayuno muy bueno
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Norma N., Customer Service 님, 2023년 12월 4일
Estimado cliente, Muchas gracias por valorarnos con la mayor puntuación, y por sus comentarios positivos. Atentamente,

10/10 - 훌륭해요

Amanda

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It was convenient to the metro, which made getting around Barcelona easy. It was also convenient to the cruise ship dock which enabled us to stay a bit longer in Barcelona seeing the sights.
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Melissa V. 님, 2023년 11월 13일
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your positive feedback regarding your recent stay at Hotel Del Mar. We are delighted to hear that the hotel's convenient location near the metro facilitated your exploration of Barcelona. We are pleased to have played a part in making your visit enjoyable and allowing you to easily access the city's attractions.Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your kind words. If your future travels bring you back to Barcelona, we would be honored to host you again and provide you with another comfortable and enjoyable stay.Thank you for choosing Hotel Del Mar.Best regards,Booking department

8/10 - 좋아요

Lisbeth

2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Melissa V. 님, 2023년 11월 13일
Estimado/a Cliente,Queremos expresar nuestro más sincero agradecimiento por elegir quedarse en nuestro hotel. Fue un placer tenerle como nuestro huésped y esperamos que haya tenido una estancia cómoda y agradable.Su satisfacción es nuestra prioridad, y estamos aquí para atender cualquier necesidad o solicitud que pueda tener. Si hay algo en lo que podamos mejorar o si tiene comentarios adicionales, no dude en hacérnoslo saber.Esperamos tener el honor de darle la bienvenida nuevamente en el futuro. ¡Gracias por su preferencia y por compartir su experiencia con nosotros!Atentamente,Departameno de reservas

10/10 - 훌륭해요

David

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Melissa V. 님, 2023년 11월 13일
Estimado/a Cliente,Queremos expresar nuestro sincero agradecimiento por elegir nuestro hotel para su estancia en Barcelona. Fue un verdadero placer tenerle como nuestro huésped, y esperamos que haya disfrutado de su tiempo con nosotros.Valoramos su preferencia y apreciamos la oportunidad de haberle brindado un servicio excepcional. Si hay algo más en lo que podamos ayudarle o si tiene algún comentario adicional sobre su experiencia, no dude en hacérnoslo saber.Esperamos tener el honor de darle la bienvenida nuevamente en el futuro. ¡Gracias por su confianza y preferencia!Atentamente,Departamento de reservas

8/10 - 좋아요

Heather

2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Melissa V. 님, 2023년 11월 13일
Estimado/a Cliente,Agradecemos sinceramente su reciente estancia en nuestro hotel. Fue un placer tenerle como nuestro huésped. Esperamos que haya disfrutado de su tiempo con nosotros.Si en el futuro decide regresar, estaremos encantados de recibirle nuevamente. ¡Gracias por elegirnos!Saludos cordiales,Departamento de reservas

8/10 - 좋아요

David O.

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Melissa V. 님, 2023년 11월 13일
Estimado/a Cliente,Queremos expresar nuestro sincero agradecimiento por elegir Hotel del Mar para su estancia. Fue un placer tenerle como nuestro huésped. Esperamos sinceramente que haya disfrutado de su tiempo con nosotros.Gracias por su preferencia. Si alguna vez decide regresar, estaremos encantados de darle la bienvenida nuevamente.Atentamente,Departamento de reservas

10/10 - 훌륭해요

elias

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The area around the hotel not the best
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2023년 10월 13일
Thank you for your positive review, we hope to see you again, receive a cordial greeting from all the staff of the hotel del mar

10/10 - 훌륭해요

michelle

2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2023년 10월 13일
Thank you for your positive review, we hope to see you again, receive a cordial greeting from all the staff of the hotel del mar

8/10 - 좋아요

Stefan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Vi är nöjda!
Rummet och hotellet generellt relativt välhållet. Trevlig o hjälpsam personal. Det vi framför allt var nöjda med var dess placering nära hamnen vilket gjorde det bekvämt med närhet till restauranger, mataffärer och promenadstråk samt lokala transportmedel som tunnelbana o buss. Minus för avlopp i handfat var nästintill stopp och vi saknade riktiga glas eller iaf rejäla plastglas/muggar hade varit bra istället för de två pappmuggar som erbjöds vilka löstes upp rätt fort av vätska.
2023년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2023년 10월 13일
Thank you for your positive review, we hope to see you again, receive a cordial greeting from all the staff of the hotel del mar

6/10 - 괜찮아요

Marta

2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2023년 10월 13일
Thank you for your positive review, we hope to see you again, receive a cordial greeting from all the staff of the hotel del mar

8/10 - 좋아요

Raghda

별로예요: 객실의 편안함
Excellent location
Excellent location close to the metro station, 10min walk to Gothic area and right next to the harbour with very nice walk at night. Friendly and helpful but the beds are not very comfortable. Otherwise, I will book it again!
2023년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2023년 10월 13일
Thank you for your positive review, we hope to see you again, receive a cordial greeting from all the staff of the hotel del mar

8/10 - 좋아요

Syed mubashir

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2023년 9월 30일
Thank you for your positive review, we are glad to know that your stay was satisfactory and we hope to see you again. Receive a cordial greeting from all the hotel staff

10/10 - 훌륭해요

Ragnar

2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2023년 9월 30일
Thank you for your positive review, we are glad to know that your stay was satisfactory and we hope to see you again. Receive a cordial greeting from all the hotel staff

8/10 - 좋아요

Lilou

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Séjour agréable, la propreté au top. En revanche le parking est mal éclairé et les places sont trop étroites.
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2023년 9월 23일
Nous apprécions votre commentaire positif concernant votre séjour et notre hôtel. Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour et espérons vous revoir bientôt. Nous regrettons le problème de stationnement et nous essaierons de le résoudre. Recevez un salut cordial de la part de tout le personnel de l'hôtel.

4/10 - 별로예요

Mario

별로예요: 직원 및 서비스
BAD AC so Sleepless in Barcelona at the Hotel MAR
Room 102 was provided and the A/C was bad and could not keen the room comfortably cold. Sleeping at night was miserable. Soon after I arrived, I asked for the AC to be checked. The reception never hit back to me tl let me know if problem was fixed. I only stayed two nights so I didn’t pursue the issue. I just sleep without any civets. Clean room , clean bathroom , great view of the Plaza Pau. But no AC which made made it BAD AC so Sleepless in Barcelona at the Hotel Del Mar.
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Melissa V. 님, 2023년 11월 13일
Dear Guest,We sincerely apologize for the discomfort you experienced during your stay at Hotel Del Mar. We deeply regret that the air conditioning in Room 102 did not meet your expectations, leading to a less than pleasant sleep experience. Your feedback is invaluable to us, and we appreciate you bringing this matter to our attention.We apologize for any oversight in communication regarding the status of the AC repair. Rest assured, we will investigate the issue promptly and take necessary steps to ensure this does not happen again in the future. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we genuinely apologize for any inconvenience caused.We are pleased to hear that you found the room and bathroom clean, and enjoyed the great view of Plaza Pau. However, we understand that the lack of effective air conditioning overshadowed these positive aspects of your stay.If there is anything further we can do to address your concerns or if you have additional feedback, please do not hesitate to contact us directly. We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience in the future.Thank you for your understanding.Sincerely,Melissa V.Bookinf department

10/10 - 훌륭해요

bjarne

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2023년 9월 23일
We appreciate your positive comment regarding your stay and our hotel. We are pleased to know that you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Receive a cordial greeting from all the hotel staff.

10/10 - 훌륭해요

Carrie

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The staff are very friendly and helpful. I liked that the hotel was not far from the sea, many restaurants in the Old City and the harbour, and that the Metro was a short walk away. I will be staying at Hotel Del Mar on my next visit to beautiful Barcelona.
2023년 8월에 8박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2023년 9월 23일
We appreciate your positive comment regarding your stay and our hotel. We are pleased to know that you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Receive a cordial greeting from all the hotel staff.

10/10 - 훌륭해요

Espen

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Perfect stay
A very good hotel. Perfect location, very nice room, lovely breakfast and very good servive
2023년 8월에 6박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2023년 9월 1일
Many thanks for your positive review, hope to see you again soon. Receive a cordial greeting from all the staff of the hotel del mar.

10/10 - 훌륭해요

Peter

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
perfekte Lage zwischen Hafen und Gothik Viertel, gutes Frühstück mit großer Auswahl
2023년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2023년 8월 30일
Thanks for your positive review. Hope to see you again.Best regards from all the staff of the Hotel.

8/10 - 좋아요

Mareike

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
gute Lage, viele Bars und Restaurants in direkter Umgebung
2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2023년 8월 22일
Thanks for you positive review, hope you have good time and a great stay. Hope to see you again. Best regards from all the staff of the hotel

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2023년 8월 22일
Thanks for you positive review, hope you have good time and a great stay. Hope to see you again. Best regards from all the staff of the hotel

10/10 - 훌륭해요

Y

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I loved how central this hotel was to everything. I stayed there for 8 nights and was able to walk everywhere! Room was a little small, but since it was just me I did not mind. I loved having a balcony that faced the street so I could take in the scenery and hang out there.
2023년 5월에 8박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2023년 8월 22일
Thanks for you positive review, hope you have good time and a great stay. Hope to see you again. Best regards from all the staff of the hotel

10/10 - 훌륭해요

Rodolfo

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great hotel convenient location
Hotel was great. Perfect location, staff was friendly, room was comfortable. Hotel was easy to find, easy check in and out.
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2023년 8월 22일
Thanks for you positive review, hope you have good time and a great stay. Hope to see you again. Best regards from all the staff of the hotel

8/10 - 좋아요

Salina

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Perfect location, Easy assets to busses and metro, close to shopping, eating and 15 minutes walking distance to the beach
2023년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2023년 7월 8일
Many thanks for you positive review,hope to see you again.Best Regards.

6/10 - 괜찮아요

Lien Anh

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: sergio 님, 2023년 8월 22일
Thanks for you review. hope you have a great stay. See you soon. Best regards from all the staff of the hotel