체크인 시 부대 비용 발생에 대비해 정부에서 발급한 사진이 부착된 신분증과 신용카드, 직불카드 또는 현금으로 보증금이 필요할 수 있습니다.
특별 요청 사항은 체크인 시 이용 상황에 따라 제공 여부가 달라질 수 있으며 추가 요금이 부과될 수 있습니다. 또한, 반드시 보장되지는 않습니다.
이 숙박 시설의 다른 이름:
Hilton Brighton Metropole Hotel
Hilton Brighton Metropole Brighton
Hilton Brighton Metropole Hotel Brighton
자주 묻는 질문
Hilton Brighton Metropole에 수영장이 있나요?
예, 이 숙박 시설에는 실내 수영장이 있습니다.
Hilton Brighton Metropole의 주차 요금은 얼마인가요?
셀프 주차는 유료입니다.
Hilton Brighton Metropole의 위치는 어떻게 되나요?
브라이턴 도심에 위치한 이 호텔에서 조금만 걸으면 브라이턴 센터 및 브라이턴 해변도 나옵니다. 브라이턴 로열 파빌리온 및 브라이튼 피어 또한 15분 이내 거리에 있습니다. 걸어서 Brighton 역까지는 15분이 소요되며 브라이턴 (BSH-브라이턴역)의 경우 15분 걸립니다.
Hilton Brighton Metropole 이용 후기
이용 후기
6.6
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평점 10 - 훌륭해요. 4개 이용 후기 중 1개
10 - 훌륭해요
1
평점 8 - 좋아요. 4개 이용 후기 중 1개
8 - 좋아요
1
평점 6 - 괜찮아요. 4개 이용 후기 중 1개
6 - 괜찮아요
1
평점 4 - 별로예요. 4개 이용 후기 중 0개
4 - 별로예요
0
평점 2 - 너무 별로예요. 4개 이용 후기 중 1개
2 - 너무 별로예요
1
7.0/10
청결 상태
8.0/10
직원 및 서비스
8.0/10
편의 시설/서비스
7.0/10
숙박 시설 상태 및 시설
8.0/10
친환경
이용 후기
6/10 - 괜찮아요
Maria
2025년 4월 22일
Maria
2025년 4월에 1박 숙박함
2/10 - 너무 별로예요
Janine
단체 여행
2025년 1월 7일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 객실의 편안함
Worst hotel Experience Ever
I ordered an executive room with sea view. I got basic double with court yard view. On arrival we was told that hotel was fully booked and room I ordered was unavailable and no chance of being moved. We got 2 cookies for our inconvenience. I said we are friends not lovers and didn’t like the fact we had to share the same bed and because we didn’t book directly with the hotel we had to take up with the travel agent.
As soon as we entered the room it had a strong smell of urine.
The room only had one comfortable chair to watch TV to which we took in turns. The bed was so hard it made our bad backs worse and we’re still recovering 5 days later. The quilt inside the duvet cover was too small and very annoying for each of us.
The breakfast was over booked with queues as long as past reception. They opened other room which was freezing in there and so cold coffee became lukewarm in couple of minutes. Breakfast was so cold too that I couldn’t be bothered to go for breakfast the 2nd day.
I paid dearer with the travel agent than going direct as I thought I paid to be upgraded to executive suite. £100 per person per night is a disgrace for what we got and I shall never go back.
The top floor had a bad leak and all they did was put a bucket and towels on the floor.
We complained to Hotels.com only to be told our complaint will be dealt with in 72 hours on our first day NYE and we’re still waiting now 06/01/2025
Janine
2024년 12월에 2박 숙박함
8/10 - 좋아요
Daniel
연인과의 여행
2024년 11월 24일
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It’s our second time staying at the Doubletree in Brighton. Whilst our room was great, large, and had a huge bed, it did unfortunately stink of stale cigarettes. I don’t think the room should have been assigned to guests unless it had been aired for a few days.
In saying that, I know that this hotel is usually perfection so wouldn’t hesitate to stay again!
Breakfast was amazing and in a beautiful room too.