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평점 10 - 훌륭해요. 1001개 이용 후기 중 670개" "
10 - 훌륭해요
670
평점 8 - 좋아요. 1001개 이용 후기 중 211개" "
8 - 좋아요
211
평점 6 - 괜찮아요. 1001개 이용 후기 중 71개" "
6 - 괜찮아요
71
평점 4 - 별로예요. 1001개 이용 후기 중 24개" "
4 - 별로예요
24
평점 2 - 너무 별로예요. 1001개 이용 후기 중 25개" "
2 - 너무 별로예요
25
9.4/10
청결 상태
9.0/10
직원 및 서비스
9.0/10
편의 시설/서비스
9.2/10
숙박 시설 상태 및 시설
9.0/10
친환경
이용 후기
10/10 - 훌륭해요
Ji young
2019년 10월 8일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Ji young
2019년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Pierre-Louis Renou 님, 2019년 10월 10일
Dea Ji Young,
Thank you for sharing your positive review, as your feedback is much appreciated.
Looking forward to welcoming you again in the near future.
Sincerely,
Pierre-Louis Renou
General Manager
8/10 - 좋아요
homi
2019년 4월 12일
좋아요: 직원 및 서비스
최고의 위치
출장 목적으로 왔는데 위치가 너무나도 환상적이었습니다.
럭셔리한 분위기와 서비스가 특히 맘에 듭니다.
객실은 다소 좁지만 주변시설과 위치가 최고에요.
homi
2019년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Pierre-Louis Renou 님, 2019년 5월 19일
Dear homi,
I would like to thank you for sharing your experience at the Hotel Barriere Le Majestic Cannes.
We hope to have the pleasure to welcome you back soon.
Sincerely,
Pierre-Louis Renou
General Manager
8/10 - 좋아요
SEUNG JIN
2018년 5월 31일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
SEUNG JIN
2018년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Pierre-Louis Renou 님, 2018년 6월 6일
Dear Seung Jin,
Thank you for sharing your positive feedback!
We look forward to welcoming you again at Hotel Barrière Le Majestic Cannes.
Sincerely,
Pierre-Louis Renou
General Manager
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2017년 10월 14일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
천의무봉
어느 하나 흠잡을 데가 없이 완벽한 호텔이다. 특히 직원들의 능수능란함과 활력이 고객을 기분좋게 해준다. 규모가 크고 붐비는 호텔을 개의치 않는다면, 꼭 묶어볼 만하다.
실제 이용하신 고객
2017년 10월에 1박 숙박함
Dear guest,
Thank you kindly for your wonderful review of our property. It is a pleasure to read that our staff went above and beyond your expectations.
We are truly grateful for your feedback and hope to welcome you back soon!
Sincerely,
Pierre-louis Renou
General Manager
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2017년 5월 1일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깔끔하고 럭셔리한 호텔
바다도 가깝고 주변에 음식점도 많고 전체적으로 접근성이 좋았습니다
실제 이용하신 고객
Dear Guest,
Thank you for sharing your experience regarding your recent stay in Cannes.
I am pleased to read that you enjoyed our ideal location near the beach and the city center.
We hope to welcome you back to the Hotel Barriere Le Majestic Cannes.
Sincerely,
Pierre-Louis Renou
General Manager
10/10 - 훌륭해요
SYLVAIN
연인과의 여행
2024년 5월 8일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Accueil VIP et service impeccable !
Ultra confortable et petit déjeuner remarquable.
Je recommande les cocktails signatures (Old fashioned Hibiscus 🔥)
SYLVAIN
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Sandra SABTI L'équipe relation clientèle 님, 2024년 5월 9일
Cher Sylvain, C'est un réel plaisir de découvrir votre sympathique commentaire suite à votre expérience. Nous sommes ravis de lire que vous avez tant apprécié la qualité de notre service, le confort de votre chambre ainsi que notre petit déjeuner. Au plaisir de vous accueillir à l'Hotel Barrière le Majestic Cannes. Sincèrement,
8/10 - 좋아요
ALESSANDRO 님, Meda
연인과의 여행
2024년 4월 28일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Ottima posizione , camera fredda riscaldamento non efficace , parcheggio molto caro 55 euro a notte
ALESSANDRO
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Sandra SABTI Client services and Guest Experience 님, 2024년 4월 29일
Dear Allessandro, We would like to thank you for taking the time to share your positive review following your experience. We take careful not of your valuable feedback to always maitain our quality of service. Sincerely,
10/10 - 훌륭해요
Ozan
2024년 4월 23일
Ozan
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Sandra Client services and Guest Experience 님, 2024년 5월 20일
Dear Ozan, Thank you for your 5-star review! Your positive feedback is highly appreciated.It would be a pleasure to welcome you again at Hotel Barrière Le Majestic Cannes.Sincerely,
8/10 - 좋아요
Harkiran
2024년 4월 22일
Harkiran
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Sandra Client services and Guest Experience 님, 2024년 5월 20일
Dear Harkiran, We are delighted to discover your positive review and are looking forward to welcoming you back at the Hotel Barriere le Majestic Cannes, Sincerely,
8/10 - 좋아요
Amanda
연인과의 여행
2024년 4월 16일
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel is beautiful and in an excellent location. The room, though very small, was decorated tastefully and well equipped. The bed & pillows were very comfortable.
Don’t go here for the Expedia perks. The arrogant young man at reception informed me that “we don’t honour that” when we checked in. A good portion of the staff share his snooty air unfortunately. The rest seem well trained and professional.
Amanda
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Sandra SABTI Client services and Guest Experience 님, 2024년 4월 24일
Dear Amanda, We would like to thank you for your review following your stay at the Hotel Barriere le Majestic Cannes. We are glad to read how much you enjoyed the comfort of your room. However, it is very unusual that we have this kind of comment concerning our staff. You have met our guest relation and front office manager upon departure and we hope that this was able to make amends for your stay.We look forward to welcoming you againand provide a flawless experience.Sincerely,
6/10 - 괜찮아요
Adriano
가족 여행
2024년 4월 6일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Abbiamo prenotato attraverso un app, camera superior, peccato che per i gestori dell'albergo la camera superior non sia altro che una standard, quindi, risultato è stato, camera piccola, bagno piccolo, in due avevamo difficoltà a muoverci....
Adriano
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ General Manager 님, 2024년 4월 8일
Dear Adriano,Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We are deeply sorry to read that your room did not meet your expectations. All our rooms are different, it is a pity that we didn’t have the opportunity of showing you different options to provide you with a better experience.We do hope to have the pleasure of seeing you again soon and change your recent impression.Sincerely,
8/10 - 좋아요
agnes
가족 여행
2024년 4월 1일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Chambre un peu étroite, la porte de salle de bain avec beaucoup trop d’éclat pour un hôtel de ce genre, du savon sur le mur de douche, on s’attend à mieux pour un 5 étoiles, ce qui sauve notre séjour, le service au top, personnel digne d’un 5 étoiles
agnes
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ Directeur Général 님, 2024년 4월 3일
Chère agnes, Un grand merci d’avoir pris le temps de partager vos impressions suite à votre séjour parmi nous. C'est une grande déception de découvrir que votre chambre n'est pas été à la hauteur de vos attentes, chaque remarque apportée par nos clients est une valeur considérable qui nous permet un contrôle permanent. Nous vous remercions, cependant, d’avoir pris le temps de souligner le professionnalisme et la gentillesse de nos équipes, nous leur transmettons naturellement vos éloges. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau prochainement.Sincèrement,
8/10 - 좋아요
Be
연인과의 여행
2024년 3월 31일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Accueil moyen - la chambre est propre et spacieuse mais le lit pas très confortable
Be
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ Directeur Général 님, 2024년 4월 3일
Cher Be, Nous avons pris connaissance de votre commentaire à la suite de votre séjour et nous sommes navrés de découvrir que vous n'avez pas été entièrement satisfait de nos services. Soyez assuré que vos remarques contribuent à améliorer nos prestations.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau, pour un séjour parfait.Sincèrement,
10/10 - 훌륭해요
SAILA
연인과의 여행, 출장 여행
2024년 1월 29일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It is a beautiful, clean and property run by professional team. We got upgraded to SeaView room and it was spacious and beautiful.
We will definitely be back!
SAILA
2024년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Laurence Bonnici Savic, Guest Service 님, 2024년 3월 22일
Dear Saila, On behalf of our entire team, we would like to thank you for posting such nice comments about your experience at the Hotel Barrière Le Gray d’Albion Cannes.We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay, especially your nice room, our staff as well as our ideal location !We are grateful for your support and hope that we may have the pleasure of welcoming you again.Sincerely,
10/10 - 훌륭해요
Marianne
2024년 1월 19일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Accueil très agréable et chaleureux.
Le personnel du restaurant de la plage au top !
Marianne
2024년 1월에 2박 숙박함
8/10 - 좋아요
Rebecca
2024년 1월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
They charge too much for things they made available to you in the room. Besides that it was great
Rebecca
2024년 1월에 4박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Françoise
2024년 1월 14일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Superbe séjour
Françoise
2024년 1월에 1박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Agnes
2024년 1월 3일
Tres agreable
Agnes
2024년 1월에 1박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Romuald
2023년 12월 1일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Romuald
2023년 11월에 1박 숙박함
2/10 - 너무 별로예요
Amon
가족 여행
2023년 11월 28일
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
一点以外は全て完璧くらいいいホテルでした。
Amon
2023년 11월에 2박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Bulent
연인과의 여행
2023년 11월 25일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nous avons été accueillis très chaleureusement a l’accueil.tout le personnel de l’hôtel est vraiment très gentil et a l’écoute,surtout isabelle à la réception.
Tout à été parfait.
Bulent
2023년 11월에 2박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Allex
2023년 11월 23일
Allex
2023년 11월에 2박 숙박함
8/10 - 좋아요
Oksana
출장 여행
2023년 11월 22일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Tout était parfait, sauf l'internet est payant à 30 EUR à partir de la deuxième journée du séjour. L'option gratuite n'est prévue que les premiers 24 heures. Et c'est scandaleux.
Oksana
2023년 11월에 2박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Sebastien
2023년 11월 21일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Perfect stay !
Sebastien
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ, General Manager 님, 2023년 11월 24일
Dear Sebastien,Thank you very much for taking the time to share such positive feedback with us. We are glad you were thrilled with your stay and our facilities. All the Barrière Le Majestic team is looking forward to welcoming you again soon.Best regards, Charles RICHEZ Directeur Général Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Majestic Cannes
10/10 - 훌륭해요
Sébastien
2023년 11월 13일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent
Sébastien
2023년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ, General Manager 님, 2023년 11월 20일
Cher Sébastien, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience, nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au Majestic Cannes.Sincèrement
10/10 - 훌륭해요
Ann
2023년 11월 6일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Allt var bra!
Underbar lyxig vistelse med uppgraderat rum. Fin säsong i början av november med bra pris och sol. Frukosten mycket bra, saknade ingenting. Middagen i restaurangen också utmärkt. Dyrt men det var vi förberedda på. Fantastisk service och trevlig personal.
Ann
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ, General Manager 님, 2023년 11월 7일
Dear Ann, Thank you so much for taking the time to share us your feedback, I shall ensure that your very kind comments are passed onto our team; who will be delighted.Sincerely, Charles RICHEZ, General Manager
10/10 - 훌륭해요
Robin
가족 여행
2023년 10월 29일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Robin
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ, General Manager 님, 2023년 11월 7일
Dear Robin, Many thanks for taking the time to share such nice comments about your experience at the Hotel Barriere Le Majestic Cannes.
10/10 - 훌륭해요
Logan
연인과의 여행
2023년 10월 23일
Amazing. The detail and location are top notch. They keep falconery experts which have trained hawks, usung them to fly around to ward off any seagulls. That is the level of attention to the customer experience we are talking about here. The concierge breifly heard me mention that it was our honeymoon, and within hours there was complimentary champage and macroons in the room. The rooms also feel much bigger in person than the picture gives justice.
Logan
2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ, General Manager 님, 2023년 11월 7일
Dear Logan, It was a pleasure welcoming you at hotel Barrière Le Majestic Cannes. We are looking forwards to see you soon again !Sincerely,
10/10 - 훌륭해요
Gabriel 님, Stockholm
연인과의 여행
2023년 10월 2일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Älskar det hotellet och deras fantastiska service , härliga rum, underbara frukostar och läge nära stranden på Croisetten, festivalpalatset och gamla Cannes !
Gabriel
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Charles Richez, General Manager 님, 2023년 10월 3일
Dear Gabriel, We are very pleased to read that you enjoyed your room as well as our location at the heart of Cannes.Sincerely, Charles RICHEZ, General Manager
6/10 - 괜찮아요
Heidi
출장 여행
2023년 10월 2일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bad pillows and not great layout in rooms
Fantastic food and location
Heidi
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Charles Richez, General Manager 님, 2023년 10월 3일
Dear Heidi, Following your stay at our property, you were kind enough to answer our satisfaction survey. I would like to thank you because your feedback is very important to us.I have just reviewed your remarks concerning your dissatisfaction with the layout and the pillows. I have already shared your experience with the appropriate teams and taken the necessary measures to improve our services. We provide in every room, a pillow's menu with a large selection of pillows for our guests.I am pleased to read you enjoyed our ideal location facing la Croisette and the food.I hope that we will have the pleasure of welcoming you back to one of our facilities.With kind regards,
10/10 - 훌륭해요
kim
2023년 9월 28일
kim
2023년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ, General Manager 님, 2023년 9월 30일
Many thanks for your positive feedback following your stay at the Hôtel Barrière Le Gray d'Albion.It encourages us to persevere in the level of excellence that you have the right to expect.We look forward to welcoming you back.Best regards,Charles RICHEZDirecteur GénéralClient services and guest experience teamHôtel Barrière Le Majestic Cannes
10/10 - 훌륭해요
Patrick 님, New York
연인과의 여행
2023년 9월 26일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Beautiful hotel in an amazing location.
The private beach is a highlight.
Patrick
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ, General Manager 님, 2023년 9월 27일
Dear Patrick, Thank you for sharing your glowing review with us!I am so pleased that we were able to provide you with a wonderful and unforgettable experience here with us at Hôtel Barrière Le Majestic Cannes.Sincerely,
10/10 - 훌륭해요
ANTHONY
2023년 9월 22일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Fabulous
ANTHONY
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ, General Manager 님, 2023년 9월 22일
Dear Anthony,Thank you very much for your feedback. We work every day to offer each of our guests the best and make each stay unforgettable. We are very happy to know that we have accomplished our mandate.We are looking forwards to see you soon again.Best regards, Charles RICHEZ General ManagerClient services and guest experience team Hôtel Barrière Le Majestic Cannes
10/10 - 훌륭해요
Allison
연인과의 여행
2023년 9월 18일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Très bon hôtel comme attendu. On s’occupe de vous sans hésitation. Je recommande
Allison
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ, General Manager 님, 2023년 9월 21일
Chère Allison, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience, nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes.Au plaisir de vous accueillir à nouveau.Sincèrement,
8/10 - 좋아요
Eleonora
연인과의 여행
2023년 9월 18일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Buona struttura personale preparato e disponibile.
Eleonora
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ, General Manager 님, 2023년 9월 21일
Dear Eleonora, On behalf of our entire team, I would like to thank you for posting such nice comments about your experience at the Hotel Barrière Le Majestic Cannes.Sincerely,
10/10 - 훌륭해요
Vincent
2023년 9월 16일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Vincent
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ, General Manager 님, 2023년 11월 7일
Cher Vincent, Un grand merci d’avoir choisi l’Hôtel Barrière Le Majestic Cannes pour votre voyage sur la Côte d'Azur, et d’avoir partagé votre expérience sur Expédia
10/10 - 훌륭해요
Peter Harold
연인과의 여행
2023년 9월 16일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Wow! What a find. We had a wonderful stay at this beautiful hotel. Can't wait to return.
Everything about it is perfect. The hotel is amazing, the interior is so lovely and the staff so friendly and helpful. Nothing is too much trouble.
The breakfast is fantastic probably the best we have ever had.
The swimming pool is wonderful and the water lovely and warm.
The hotel is opposite the seafront with beautiful views and beach area. It is also close to shops, restaurants and the town all of which are only a short walk.
We will return, and are already looking at when we can come back.
Peter Harold
2023년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ, General Manager 님, 2023년 9월 17일
Dear Mister Harold, My team and I are delighted to hear that you consider the Hotel Barriere Le Majestic Cannes to be a “Perfect Hotel” and happy that you especially found our staff friendly and attentive and that they went above and beyond to cater to your every need throughout your stay. We look forward to see again.Sincerely
8/10 - 좋아요
Eva
2023년 9월 11일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Eva
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Julia Demure, Guest Service 님, 2023년 9월 13일
Dear Eva, We are grateful for your support and hope that we may have the pleasure of welcoming you again.Best regards.
10/10 - 훌륭해요
G.J. van
연인과의 여행
2023년 9월 9일
좋아요: 청결 상태
Heerlijke plek in centrum Cannes. Lekker bijkleuren op de Pier van het hotel. Top service.
G.J. van
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ, General Manager 님, 2023년 9월 13일
Dear G.J. Van, We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay, especially your nice room with stunning view sea.Thank you for sharing your glowing review with us!Sincerely,
10/10 - 훌륭해요
Beverley Jean
연인과의 여행
2023년 9월 6일
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
VERY welcoming a professional staff in all Departments
Beverley Jean
2023년 8월에 10박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ, General Manager 님, 2023년 9월 7일
Dear Beverly, Thank you so much for taking the time to share us your feedback, I shall ensure that your very kind comments are passed onto our team; who will be delighted.We look forward to welcoming you again soon at Hotel Barrière Le Majestic Cannes.Charles RICHEZ, General Manager
10/10 - 훌륭해요
Sonia
2023년 9월 5일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Magnifique hôtel
Très belles prestations
Petit déjeuner extraordinaire
Sonia
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ, General Manager 님, 2023년 9월 6일
Chère Madame Sonia, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience, nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes. Lire votre satisfaction est pour nous la plus belle des récompenses.Dans l'attente du plaisir de vous accueillir à nouveau. Sincèrement, Charles RICHEZ Directeur Général L'équipe relation clientèle et expérience client Hôtel Barrière Le Majestic Cannes
10/10 - 훌륭해요
Adham
연인과의 여행
2023년 9월 5일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Amenities were wonderful and 5 stars indeed
Adham
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ, General Manager 님, 2023년 9월 6일
Dear Mr. Adham, Thank you for taking the time to review your stay at the Hotel Barriere Le Majestic Cannes. We are grateful for your positive feedback.We look forward to welcoming you back. Best regards, Charles RICHEZ Directeur Général Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Majestic Cannes
6/10 - 괜찮아요
GEORGIOS
2023년 8월 30일
GEORGIOS
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Julia Demure, Guest Service 님, 2023년 9월 13일
Dear Georgios, Thank you for taking the time to share your review. It seems that you were not entirely pleased with your experience. Please do not hesitate to contact us directly to discuss this into further detail as we can use your feedback to improve our services.
8/10 - 좋아요
Mona
연인과의 여행
2023년 8월 28일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I like the luxurious of the hotel and the location
Mona
2023년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Charles Richez 님, 2023년 8월 31일
Dear Mona, We are grateful for your support and hope that we may have the pleasure of welcoming you again.Sincerely, Charles RICHEZ, General Manager
4/10 - 별로예요
Kathleen
2023년 8월 16일
Kathleen
2023년 8월에 6박 숙박함
답변 제공: Julia Demure, Guest Service 님, 2023년 9월 13일
Dear Kathleen, Thank you for taking the time to share your review. It seems that you were not entirely pleased with your experience. Please do not hesitate to contact us directly to discuss this into further detail as we can use your feedback to improve our services.Sincerely,
8/10 - 좋아요
sandra
2023년 7월 29일
sandra
2023년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Charles Richez 님, 2023년 8월 31일
Chère Sandra, Nous vous remercions d’avoir séjourné à l’hôtel Barrière Le Majestic Cannes.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments!Sincèrement, Charles RICHEZ, Directeur Général
10/10 - 훌륭해요
Nicole 님, monte verde
2023년 7월 28일
Nicole
2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Charles Richez 님, 2023년 8월 31일
Chère Nicole, Nous sommes ravis que vous ayez passé d'agréables moments parmi nous et souhaitons de tout coeur avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau.Sincèrement, Charles RICHEZ, Directeur Général
10/10 - 훌륭해요
michael
가족 여행
2023년 7월 27일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great hotel and a great city !
michael
2023년 7월에 6박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ, General Manager 님, 2023년 7월 27일
Dear Michael, Thank you very much for this great review following your stay. Your remarks are truly flattering and an absolute joy to read!Sincerely,
10/10 - 훌륭해요
Kevin
2023년 7월 25일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Kevin
2023년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ, General Manager 님, 2023년 7월 27일
Dear Kevin, It was a pleasure welcoming you at the hotel Barrière Le Majestic Cannes. We are looking forwards to see you soon again !Sincerely,
10/10 - 훌륭해요
Amy
가족 여행
2023년 7월 22일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Most beautiful
Place on earth.
Amy
2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Charles RICHEZ, General Manager 님, 2023년 7월 23일
Dear Amy, Thank you for your 5-star review! Your positive feedback is highly appreciated. We are proud to pass on your kind words to our entire team. We are looking forward to welcome you one more time.